Quote napisał
ja bym zrobil tak:
-sd tylko dla sorca, za to paraliż i sd dla knighta ale od 15mlvlu (łapiecie? knighci sie uciesza ze dostali super runy, ale sie nikt nie zorientuje ze nikt z nich nigdy nie wbije 15mlvlu Xd)
-zmiana w broniach dla knighta, bronie sie niszcza po jakims czasie (powiedzmy szansa przy ataku ze sie zniszczy 5%) Sorc spala runy, wiec knightowi powinna sie zużywać broń
-speary dla pallów: po 1 rzucie grot sie tępi i taki spear bije 70% normlanych dmg, pozniej 50%, nastepnie 25% po czym znika,
-m walle zmieniaja nazwe na magic fieldy i dzialaja tak samo jak dawne magic walle, dla sorca pojawiaja sie nowe magic walle ktore dzialaja podobnie jak magic fieldy tylko ze tak jak fire wall - pojawiaja sie na 4 kratkach i trwają 2 razy dluzej.
-Dla sorca i druta czar zwiekszajacy capa o 1000, koszt 100 many i dziala 24 godziny, dodatkowo obrazenia z ue o 1/3 wieksze dla sorca a o 1/3 mniejsze dla druida, a zeby druid nie byl oslabiony jego summony beda mialy o 1/3 hp wiecej ale beda bily tez o polowe słabiej (bo druid jest postacia defensywna)
-brak spalania many przez wandy a ich siła to (lvl+mlvl)x2
taka balansacja powinna byc dobra