tibia77 napisał
Z całym szacunkiem, ale co możesz wiedzieć o starej tibii, skoro ostatnio, gdy byłeś widziany, tym samym mentorskim tonem się wykłócałeś, że "combo w starej tibii to największy mit ever", a jak ci w końcu wrzuciłem gifa, to się nagle zatkałeś na 2 miesiące xD żeby teraz znowu przyjść się wymądrzać?
Z tego, co pamiętam, to jeszcze było coś o tym, że obecna real tibia jest super, bo jest wiele dynamicznych expowisk. Więc sugeruję, żebyś poszedł pograć w tę swoją dynamiczną real tibię i nie zawracał znowu głowy, bo wszyscy już wiemy, że nie jesteś zainteresowany projektem. A to, że najwyraźniej sam byłeś głąbem, który padał na szczurach, nie znaczy, że masz teraz to samo imputować innym.
Pozdrawiam
Tego GIFA?
To że potwory na real Tibii kiedyś mogły częściej używać jebanych spelli, nie znaczy że istniało jakieś zaprogramowane combo. To jest KURWA mit. To ludzie zaczęli używać terminu COMBO na każde takie sytuacje z potworem, w którym zdarzyło się coś takiego jak na tym gifie, ale to nie jest zaplanowana mechanika CIPSoftu, tylko zwykły przypadek. COMBO to jebana kombinacja, a potwory w Tibii nie miały takowej zapisanej, miały po prostu jakieś szanse na użycie danej rzeczy, i jeśli miałeś jebanego farta to potwór używał ich w sposób dla Ciebie "przyjazny", a jak miałeś pecha to nagle rzucił 3x ten sam spell i Cię gasił jak peta, ale to nie było zaprogramowane combo, tylko zwykły przypadek - RNG (ja to uwielbiałem). Sporo ludzi kochało tę losowość bo nadawała grze trudności i dodatkowego smaczku, ale większość ludzi na forach jęczała że to jest głupie i dlatego właśnie CIPSoft to zmienił. Czego Ty chcesz mnie uczyć człowieku o tej grze?
Większość z Was czytanie ze zrozumieniem ma na poziomie 8 latka z podstawówki, więc powiem raz jeszcze - nigdzie nie pisałem że nowa Tibia jest super, napisałem tylko dlaczego poszła w stronę mainstreamowego gameplayu.
Taka gra jak Tibia żeby przyciągać dzisiaj graczy, musi ułatwiać grę, bo dzisiejsze czasy takie są, że ludzie oczekują dobrej, szybkiej i dostarczającej rozrywki. Stąd ogromna popularność gier typu Battle Royale, FPSów czy MOBA, a ogromny spadek zainteresowania MMORPG. Real Tibia przetrwała tylko dlatego, że poszła w mainstream i ułatwiła rozgrywkę, dzięki czemu ludzie grają po 2-3h i progresują dość szybko.
Co do waszego projektu - uwielbiałem zawsze stare PvP, i jeśli coś przy Tibii mnie trzymało, to tylko to.
Problem w tym, że nie zdobędziecie casualowych graczy, więc - ten projekt skończy tak jak inne, chwilowy hype, starzy wyjadacze się znudzą i powstanie Medivia v2.
Ciągle wyśmiewasz argument że nie mamy 11 lat, a ten argument jest taki prawdziwy. Ten argument podnoszą ludzie tacy jak ja, którzy nie mają czasu na to, aby expić i rozwijać postać.
Mimo że na takiej wojnie to bym się pobawił. Żeby przywrócić fun z tego że rządzisz serwerem, musiałbyś mieć kilka tysięcy graczy - wtedy można czuć satysfakcję że wygrywasz wojnę.
Bez tego, wojna będzie bez emocji, znowu Ci sami ludzie, będą bili się z tymi samymi ludźmi i nic z tego nie będzie wynikało. To co było fajne w wojnie na rl Tibii, to to że przez fakt iż grało tyle tysięcy ludzi na jednym serwerze, nagle pojawiała się jakaś nowa ekipa, która nakurwiła tych co rządzili, a serwer i jego ekonomia wywracał się do góry nogami.
Magią Tibii była DUŻA społeczność, której nie zbudujecie - bo to nie czasy na tak trudne i wymagające gry.
Zakładki