Grimekk napisał
gdybys sie tego o czym pisalem nie obawial, to nie pokazywalbys takiego bolu dupy w swojej wypowiedzi
Dopóki nie zobaczyłem na Torgotcie jaki z Ciebie człowiek to i może bym jakoś sensownie odniósł się do wypowiedzi, ale wiem, że to nie ma sensu. Tylko powiem, że wyraziłem swoją opinię, bo jest to dla mnie dziwne, że ktoś znowu wchodzi w jakiś temat rzuca błotem i nie wiadomo na co liczy. Nie rozumiem co miałeś na celu w tej swojej wypowiedzi. Chciałeś pokazać, że ots nad którym pracują od dawna będzie mniej popularny od jakiegoś zrobionego na szybko? Jeśli tak to przy okazji pokazałeś swoją ignorancję i to, że nie ma z tobą o czym rozmawiać. I nie, nie mam "bólu dupy" jak to teraz w waszym słowniku się nazywa, po prostu chciałem zrozumieć co chciałeś przekazać swoją wypowiedzią, ale jest ona pozbawiona jakiejkolwiek wartości.
Grimekk napisał
wszyscy wiemy jak takie serwery zazwyczaj koncza - nikt nie wie gdzie co jest i w jaki sposob cokolwiek dziala.
Mam się powtarzać? Nie lubisz custom projektów, gdzie sam odkrywasz świat to po co się w nie mieszasz i innym przeszkadzasz?
Grimekk napisał
na rynku ot, to ile serwer ma do 'zaoferowania' ma niewielkie znaczenie. no i nie wiem co miales na mysli mowiac, ze projekty maja 'inne cele', bo chyba obu zalezy primo na graczach (no chyba, ze przerosnieta ambicja administracja necroni wyimaginowala sobie cos innego
Tylko co kogo obchodzi rynek ot? Może Ciebie i tak, ale na pewno nie wszystkich, bo niektórzy nie patrzą na całokształt tylko robią to co lubią. Nie wiem skąd bierzesz takie teksty typu "przerosnieta ambicja administracja necroni", ale skoro rozwijanie projektu, współpraca ze znajomymi, poznawanie nowych ludzi i zapewnienie rozrywki nawet niech to będzie dla 10 osób uznajesz za przerośnięte ambicje to dla mnie rozmowa z tobą nie ma dalszego sensu.
Grimekk napisał
ale nie wiem, nie bede bazowal na Twojej marnej wypowiedzi).
Tylko poinformuję Cię, że akurat spędziłem sporo czasu rozmawiając z administracją necroni to coś tam wiem.
Grimekk napisał
no wlasnie! wiesz dlaczego? bo wiekszosc osob pomimo wszystko preferuje gre na nich, anizeli zamiast relaksu samych nudnych i wkurzajacych doswiadczen. tibia to nie skyrim, RPG tu nie dziala.
Jak wyżej w twojej wypowiedzi brak logiki, skoro tu nie działa RPG to co chcieliście zrobić na Torgocie? Skąd to "rpg" w reklamie którą masz w sygnaturce?
W każdej grze może zaistnieć rpg i nie każdego interesuje powtarzanie tego samego schematu X razy. To że jest liczne grono osób, które mają zabawę z wbijania poziomów na tej samej mapie, bez zmian przez kilka lat i za każdym razem od nowa to niech się cieszą, ale są też osoby, które te " nudne i wkurzające doświadczenia" interesują, bo wolą poznać nową historię aniżeli biegać w kółko.
Z mojej strony to wszystko, nie mam zamiaru więcej z tobą dyskutować, bo tego nawet dyskusją nie można nazwać.
Masaker napisał
Rpg działa, ale gdy jest dobrze zbalasnowane i Tibia nadal pozostaje tibią.
Znaczy mogą być nowe rzeczy, jak najbardziej, ale ta sprawdzona "bazowość" musi pozostać taka sama.
Niestety nie mogę się zgodzić, może zostać zmieniony cały koncept, a rpg może istnieć.
Adrino napisał
Akurat na tym etapie rozwoju powinniście porównywać ten projekt bardziej do tego co oferuje pokemon online / jakieś dbl'e itd. niżeli do "rpg" ots'ów bo to właściwie jest osobna gra. Z tibią to ma wspólnego obecnie jedynie kilka grafik.
Nie każdy to zrozumie, ale cieszę się, że są osoby, które to rozumieją.
Zakładki