WSZYSTKO CO PONIŻEJ MIAŁO MIEJSCE NA STAREJ EDYCJI, NIEKTÓRE RZECZY MOGŁY ULEC ZMIANIE!!
To ja może zacznę, jest tutaj rook, ale już przy zakładaniu postaci wybieramy jedną z trzech profesji: mag, łotrzyk(?) i rycerz. Aby wyjść z rooka trzeba uzbierać 5 small sapphires które dostaje się z questów, bądź można je kupić za 5k/e u NPC. Przy wychodzeniu z rooka wybieramy profesje główną.
Mag:
-Saint (czary leczące, zadaje ogromne obrażenia przeciwko monsterom typu Undead, ogólnie magia świętości, w pojedynkę raczej średni exp),
-Necromancer (magia śmierci, u jego boku pojawiają się szkielety i inni nieumarli aby pomóc mu w walce),
-Spellcaster (magia czterech żywiołów które można mixować, np: lód+ziemia itp. z tego co kojarzę, ciężko nim było robić profity ale miał ogromny dmg i różne buffy do party),
-Summoner (jak sama nazwa mówi, walczy z summonami, które wchodzą za wami po schodach itp. wiele rodzajów summonów: ofensywne, tanki, totemy leczące/odnawiające manę).
Łotrzyk (leśniczy xD):
-Archer (strzela z łuków, chyba najbardziej mobilny z "leśniczych", buffy do dista (tutaj nazywał się Rangery), buffy do movement speeda),
-Marksman (strzela z kusz i broni palnych (można się poczuć jakby się grało w CS'a) BARDZO MAŁA mobilność, duży range ataku, OGROMNY DMG, mało hp),
-Spearman (najbardziej tankowny z "leśniczych", średni dmg, bardzo ekonomiczny, ogólnie nie był najlepszą klasą),
-Shadowstriker (używający szurikenów i różnych kozików, walczy wręcz, bardzo miękki, często missuje się w niego ataki, ogromne criticale, bardzo mobilny).
Rycerz:
-Defender (czołg, to słowo określa go najlepiej, mały dmg, ogromne ilości HP i DEF'a, spelle które zmniejszają otrzymywany dmg, niezbędny praktycznie na każdy większy hunt),
Niestety reszty klas (Wildheart, Swordsman, Berserker) dokładnie nie pamiętam i nie chce wprowadzać w błąd. Jak już wspomniałem niedługo pojawią się oficjalne ikonogafiki więc stay tuned.
Zakładki