Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
WSZYSTKO CO PONIŻEJ MIAŁO MIEJSCE NA STAREJ EDYCJI, NIEKTÓRE RZECZY MOGŁY ULEC ZMIANIE!!
To ja może zacznę, jest tutaj rook, ale już przy zakładaniu postaci wybieramy jedną z trzech profesji: mag, łotrzyk(?) i rycerz. Aby wyjść z rooka trzeba uzbierać 5 small sapphires które dostaje się z questów, bądź można je kupić za 5k/e u NPC. Przy wychodzeniu z rooka wybieramy profesje główną.
Mag:
-Saint (czary leczące, zadaje ogromne obrażenia przeciwko monsterom typu Undead, ogólnie magia świętości, w pojedynkę raczej średni exp),
-Necromancer (magia śmierci, u jego boku pojawiają się szkielety i inni nieumarli aby pomóc mu w walce),
-Spellcaster (magia czterech żywiołów które można mixować, np: lód+ziemia itp. z tego co kojarzę, ciężko nim było robić profity ale miał ogromny dmg i różne buffy do party),
-Summoner (jak sama nazwa mówi, walczy z summonami, które wchodzą za wami po schodach itp. wiele rodzajów summonów: ofensywne, tanki, totemy leczące/odnawiające manę).
Łotrzyk (leśniczy xD):
-Archer (strzela z łuków, chyba najbardziej mobilny z "leśniczych", buffy do dista (tutaj nazywał się Rangery), buffy do movement speeda),
-Marksman (strzela z kusz i broni palnych (można się poczuć jakby się grało w CS'a) BARDZO MAŁA mobilność, duży range ataku, OGROMNY DMG, mało hp),
-Spearman (najbardziej tankowny z "leśniczych", średni dmg, bardzo ekonomiczny, ogólnie nie był najlepszą klasą),
-Shadowstriker (używający szurikenów i różnych kozików, walczy wręcz, bardzo miękki, często missuje się w niego ataki, ogromne criticale, bardzo mobilny).
Rycerz:
-Defender (czołg, to słowo określa go najlepiej, mały dmg, ogromne ilości HP i DEF'a, spelle które zmniejszają otrzymywany dmg, niezbędny praktycznie na każdy większy hunt),
Niestety reszty klas (Wildheart, Swordsman, Berserker) dokładnie nie pamiętam i nie chce wprowadzać w błąd. Jak już wspomniałem niedługo pojawią się oficjalne ikonogafiki więc stay tuned.
To ja może zacznę, jest tutaj rook, ale już przy zakładaniu postaci wybieramy jedną z trzech profesji: mag, łotrzyk(?) i rycerz. Aby wyjść z rooka trzeba uzbierać 5 small sapphires które dostaje się z questów, bądź można je kupić za 5k/e u NPC. Przy wychodzeniu z rooka wybieramy profesje główną.
Mag:
-Saint (czary leczące, zadaje ogromne obrażenia przeciwko monsterom typu Undead, ogólnie magia świętości, w pojedynkę raczej średni exp),
-Necromancer (magia śmierci, u jego boku pojawiają się szkielety i inni nieumarli aby pomóc mu w walce),
-Spellcaster (magia czterech żywiołów które można mixować, np: lód+ziemia itp. z tego co kojarzę, ciężko nim było robić profity ale miał ogromny dmg i różne buffy do party),
-Summoner (jak sama nazwa mówi, walczy z summonami, które wchodzą za wami po schodach itp. wiele rodzajów summonów: ofensywne, tanki, totemy leczące/odnawiające manę).
Łotrzyk (leśniczy xD):
-Archer (strzela z łuków, chyba najbardziej mobilny z "leśniczych", buffy do dista (tutaj nazywał się Rangery), buffy do movement speeda),
-Marksman (strzela z kusz i broni palnych (można się poczuć jakby się grało w CS'a) BARDZO MAŁA mobilność, duży range ataku, OGROMNY DMG, mało hp),
-Spearman (najbardziej tankowny z "leśniczych", średni dmg, bardzo ekonomiczny, ogólnie nie był najlepszą klasą),
-Shadowstriker (używający szurikenów i różnych kozików, walczy wręcz, bardzo miękki, często missuje się w niego ataki, ogromne criticale, bardzo mobilny).
Rycerz:
-Defender (czołg, to słowo określa go najlepiej, mały dmg, ogromne ilości HP i DEF'a, spelle które zmniejszają otrzymywany dmg, niezbędny praktycznie na każdy większy hunt),
Niestety reszty klas (Wildheart, Swordsman, Berserker) dokładnie nie pamiętam i nie chce wprowadzać w błąd. Jak już wspomniałem niedługo pojawią się oficjalne ikonogafiki więc stay tuned.
Kurde, dobrze że wcześniej się nie dowiedziałem o tym serwerze bo byłoby ciężko z oczekiwaniami :D
Zakładki