Reklama
Strona 14 z 21 PierwszaPierwsza ... 41213141516 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 196 do 210 z 301

Temat: [Wlasny klient] Necronia New World. Start 2014r.

  1. #196
    Avatar boryss
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    We daj reputka
    Wiek
    27
    Posty
    2,561
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Start serwera: 1szy kwartał 2014 roku
    Kolejny projekt na którym się zawiodłem...

    @down
    pls
    Słyszę to przy każdym customie, które przeważnie nawet się nie doczekują premiery xD
    Zresztą bardziej mi chodziło o te bezsensowne wystawianie daty (może się wyrobią na 1szy kwartał, ale 2015 roku).
    Ostatnio zmieniony przez boryss : 10-10-2014, 15:12

  2. #197
    Avatar Zaro hades
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Sanok
    Wiek
    32
    Posty
    1,242
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Przecież to było do przewidzenia, serwer jest takim customem jakiego chyba nigdy nie było w świecie ots. Moim zdaniem lepiej dopracować ots idealnie, żeby nie było żadnych bugów czy niedociągnięć niż go wypuszczać i niech się dzieje co chce... Gdyby tak wypuścili ten serwer kilka miechów temu to prawdopodobnie już teraz by go nie było. Bardzo dobrze, że jest teraz ta beta i niech będzie jak najdłużej jeżeli serwer ma być w pełni dopracowany.

  3. #198
    Avatar Sebiq
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Boulevard of Broken Dreams
    Posty
    2,806
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Twórcy nie śpią ;]
    Na becie dzieje się coraz więcej, ciągle testujemy nowe rzeczy.

    Łapcie info o kilku klasach ;]





































    Cytuj matizioom napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    kolega na pvp za 300lvla dostal chyba 3k xD

  4. Reklama
  5. #199
    Avatar moth
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdańsk
    Wiek
    39
    Posty
    16,410
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    oh god, wygląda genialnie

  6. #200
    Avatar Grimekk
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    2,751
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    nie zdziwilbym sie gdyby torgots mial wiecej ludzi online niz necronia ;pp

  7. #201
    Avatar Sebiq
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Boulevard of Broken Dreams
    Posty
    2,806
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Na ostatniej edycji necronii grało po 100 osób średnio, 160~ w godzinach szczytu.
    Cytuj matizioom napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    kolega na pvp za 300lvla dostal chyba 3k xD

  8. Reklama
  9. #202
    Avatar moth
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdańsk
    Wiek
    39
    Posty
    16,410
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    z takimi customami są dwa problemy:
    1. mapy są ciulowo zrobione, w ogóle nie grywalne, pełno smietków
    2. nikt nie wie o co chodzi, co ma jaką siłe, jakie są czary, która profesja co potrafi itp. a jak ktoś czegoś nie wie i się pałęta przez dlugi czas to w końcu daje sobie spokój

  10. #203

    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    15
    Posty
    3,203
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    kiedy to wystartuje mniej wiecej

  11. #204
    Avatar Lonek
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    632
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Grimekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    nie zdziwilbym sie gdyby torgots mial wiecej ludzi online niz necronia ;pp
    Ta twoja wypowiedź nic nie wnosi do tematu, więc po co się w ogóle tutaj pojawiłeś? Nie wiem czy to ma być kryptoreklama czy co, ale jeśli chodzi o treść i jakość to więcej (i w znacznie lepszej jakości) ma do zaoferowania Necronia. Po za tym są to 2 różne projekty, każdy ma inny cel, więc daruj sobie porównania i ogranicz swoje wypowiedzi w temacie o Necroni tylko i wyłącznie do Necroni.

    Ja to tylko czekam na start, linie fabularne są świetne i nie mogę się doczekać by zabrać się za rozwiązywanie tajemnic jakie stworzyli twórcy. Przedsmak, który dali nam na wyspie nowych nakręcił mnie mocno i wiem, że warto czekać :D

    Cytuj moth napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    z takimi customami są dwa problemy:
    1. mapy są ciulowo zrobione, w ogóle nie grywalne, pełno smietków
    2. nikt nie wie o co chodzi, co ma jaką siłe, jakie są czary, która profesja co potrafi itp. a jak ktoś czegoś nie wie i się pałęta przez dlugi czas to w końcu daje sobie spokój
    Osobiście wydaje mi się, że mapy są jak najbardziej grywalne. Te z poprzedniej edycji były, a to co zostało udostępnione beta testerom również jest.
    Jeśli chodzi o drugi punkt, to jest właśnie piękne, że trzeba poznać świat, a nie masz zaserwowane wszystko na tacy. Min. dla tego nie lubię współczesnych mmo gdzie masz wszędzie strzałki, opis wszystkiego i w zasadzie nie ma co robić po jakimś czasie.
    Ogólny opis profesji i skilii dostaniesz, więc sobie dobierzesz ją do stylu gry, a reszta właśnie musi zostać odkryta. Jeśli lubisz powielany schemat, że znasz siłę wszystkiego itd. to graj na rl mapkach, od groma masz takich otsów.
    Ostatnio zmieniony przez Lonek : 16-11-2014, 22:14

  12. Reklama
  13. #205
    Avatar Grimekk
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    2,751
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Lonek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ta twoja wypowiedź nic nie wnosi do tematu, więc po co się w ogóle tutaj pojawiłeś? Nie wiem czy to ma być kryptoreklama czy co, ale jeśli chodzi o treść i jakość to więcej (i w znacznie lepszej jakości) ma do zaoferowania Necronia. Po za tym są to 2 różne projekty, każdy ma inny cel, więc daruj sobie porównania i ogranicz swoje wypowiedzi w temacie o Necroni tylko i wyłącznie do Necroni.

    Ja to tylko czekam na start, linie fabularne są świetne i nie mogę się doczekać by zabrać się za rozwiązywanie tajemnic jakie stworzyli twórcy. Przedsmak, który dali nam na wyspie nowych nakręcił mnie mocno i wiem, że warto czekać :D
    gdybys sie tego o czym pisalem nie obawial, to nie pokazywalbys takiego bolu dupy w swojej wypowiedzi

    wszyscy wiemy jak takie serwery zazwyczaj koncza - nikt nie wie gdzie co jest i w jaki sposob cokolwiek dziala. na rynku ot, to ile serwer ma do 'zaoferowania' ma niewielkie znaczenie. no i nie wiem co miales na mysli mowiac, ze projekty maja 'inne cele', bo chyba obu zalezy primo na graczach (no chyba, ze przerosnieta ambicja administracja necroni wyimaginowala sobie cos innego, ale nie wiem, nie bede bazowal na Twojej marnej wypowiedzi).

    Cytuj Lonek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    to graj na rl mapkach, od groma masz takich otsów.
    no wlasnie! wiesz dlaczego? bo wiekszosc osob pomimo wszystko preferuje gre na nich, anizeli zamiast relaksu samych nudnych i wkurzajacych doswiadczen. tibia to nie skyrim, RPG tu nie dziala.
    Ostatnio zmieniony przez Grimekk : 16-11-2014, 23:41

  14. #206
    Avatar Masaker
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    piwnica.eu
    Wiek
    33
    Posty
    2,526
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Grimekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    tibia to nie skyrim, RPG tu nie dziala.
    Trochę zarzucę offtopem ale:

    Rpg działa, ale gdy jest dobrze zbalasnowane i Tibia nadal pozostaje tibią.
    Znaczy mogą być nowe rzeczy, jak najbardziej, ale ta sprawdzona "bazowość" musi pozostać taka sama.
    INEQUALITY ISN'T EVIL, EQUALITY IS.

  15. #207
    Avatar Adrino
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    30
    Posty
    975
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Akurat na tym etapie rozwoju powinniście porównywać ten projekt bardziej do tego co oferuje pokemon online / jakieś dbl'e itd. niżeli do "rpg" ots'ów bo to właściwie jest osobna gra. Z tibią to ma wspólnego obecnie jedynie kilka grafik.

  16. Reklama
  17. #208
    Avatar Lonek
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    632
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Grimekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    gdybys sie tego o czym pisalem nie obawial, to nie pokazywalbys takiego bolu dupy w swojej wypowiedzi
    Dopóki nie zobaczyłem na Torgotcie jaki z Ciebie człowiek to i może bym jakoś sensownie odniósł się do wypowiedzi, ale wiem, że to nie ma sensu. Tylko powiem, że wyraziłem swoją opinię, bo jest to dla mnie dziwne, że ktoś znowu wchodzi w jakiś temat rzuca błotem i nie wiadomo na co liczy. Nie rozumiem co miałeś na celu w tej swojej wypowiedzi. Chciałeś pokazać, że ots nad którym pracują od dawna będzie mniej popularny od jakiegoś zrobionego na szybko? Jeśli tak to przy okazji pokazałeś swoją ignorancję i to, że nie ma z tobą o czym rozmawiać. I nie, nie mam "bólu dupy" jak to teraz w waszym słowniku się nazywa, po prostu chciałem zrozumieć co chciałeś przekazać swoją wypowiedzią, ale jest ona pozbawiona jakiejkolwiek wartości.
    Cytuj Grimekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    wszyscy wiemy jak takie serwery zazwyczaj koncza - nikt nie wie gdzie co jest i w jaki sposob cokolwiek dziala.
    Mam się powtarzać? Nie lubisz custom projektów, gdzie sam odkrywasz świat to po co się w nie mieszasz i innym przeszkadzasz?
    Cytuj Grimekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    na rynku ot, to ile serwer ma do 'zaoferowania' ma niewielkie znaczenie. no i nie wiem co miales na mysli mowiac, ze projekty maja 'inne cele', bo chyba obu zalezy primo na graczach (no chyba, ze przerosnieta ambicja administracja necroni wyimaginowala sobie cos innego
    Tylko co kogo obchodzi rynek ot? Może Ciebie i tak, ale na pewno nie wszystkich, bo niektórzy nie patrzą na całokształt tylko robią to co lubią. Nie wiem skąd bierzesz takie teksty typu "przerosnieta ambicja administracja necroni", ale skoro rozwijanie projektu, współpraca ze znajomymi, poznawanie nowych ludzi i zapewnienie rozrywki nawet niech to będzie dla 10 osób uznajesz za przerośnięte ambicje to dla mnie rozmowa z tobą nie ma dalszego sensu.
    Cytuj Grimekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ale nie wiem, nie bede bazowal na Twojej marnej wypowiedzi).
    Tylko poinformuję Cię, że akurat spędziłem sporo czasu rozmawiając z administracją necroni to coś tam wiem.
    Cytuj Grimekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    no wlasnie! wiesz dlaczego? bo wiekszosc osob pomimo wszystko preferuje gre na nich, anizeli zamiast relaksu samych nudnych i wkurzajacych doswiadczen. tibia to nie skyrim, RPG tu nie dziala.
    Jak wyżej w twojej wypowiedzi brak logiki, skoro tu nie działa RPG to co chcieliście zrobić na Torgocie? Skąd to "rpg" w reklamie którą masz w sygnaturce?
    W każdej grze może zaistnieć rpg i nie każdego interesuje powtarzanie tego samego schematu X razy. To że jest liczne grono osób, które mają zabawę z wbijania poziomów na tej samej mapie, bez zmian przez kilka lat i za każdym razem od nowa to niech się cieszą, ale są też osoby, które te " nudne i wkurzające doświadczenia" interesują, bo wolą poznać nową historię aniżeli biegać w kółko.

    Z mojej strony to wszystko, nie mam zamiaru więcej z tobą dyskutować, bo tego nawet dyskusją nie można nazwać.

    Cytuj Masaker napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Rpg działa, ale gdy jest dobrze zbalasnowane i Tibia nadal pozostaje tibią.
    Znaczy mogą być nowe rzeczy, jak najbardziej, ale ta sprawdzona "bazowość" musi pozostać taka sama.
    Niestety nie mogę się zgodzić, może zostać zmieniony cały koncept, a rpg może istnieć.
    Cytuj Adrino napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Akurat na tym etapie rozwoju powinniście porównywać ten projekt bardziej do tego co oferuje pokemon online / jakieś dbl'e itd. niżeli do "rpg" ots'ów bo to właściwie jest osobna gra. Z tibią to ma wspólnego obecnie jedynie kilka grafik.
    Nie każdy to zrozumie, ale cieszę się, że są osoby, które to rozumieją.
    Ostatnio zmieniony przez Lonek : 17-11-2014, 00:27

  18. #209
    Avatar Zaro hades
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Sanok
    Wiek
    32
    Posty
    1,242
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    HOLA mamy połowę listopada, a otsa nie widać ani nie slychać żeby oficialnie startował, a pamiętam jeszcze w marcu jak mówili, że zaplanowany start jest na pierwszy kwartał 2014 roku. Nie zdziwię się jak serwer wystartuje dopiero w 2015 roku o ile wystartuje.

  19. #210
    Avatar Grimekk
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    2,751
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Lonek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dopóki nie zobaczyłem na Torgotcie jaki z Ciebie człowiek to i może bym jakoś sensownie odniósł się do wypowiedzi, ale wiem, że to nie ma sensu. Tylko powiem, że wyraziłem swoją opinię, bo jest to dla mnie dziwne, że ktoś znowu wchodzi w jakiś temat rzuca błotem i nie wiadomo na co liczy. Nie rozumiem co miałeś na celu w tej swojej wypowiedzi. Chciałeś pokazać, że ots nad którym pracują od dawna będzie mniej popularny od jakiegoś zrobionego na szybko? Jeśli tak to przy okazji pokazałeś swoją ignorancję i to, że nie ma z tobą o czym rozmawiać. I nie, nie mam "bólu dupy" jak to teraz w waszym słowniku się nazywa, po prostu chciałem zrozumieć co chciałeś przekazać swoją wypowiedzią, ale jest ona pozbawiona jakiejkolwiek wartości.
    'poki nie zobaczyles na torgotcie jaki ze mnie czlowiek' - smiechlem. nie probuj oceniac czegos jezeli nie zrozumiales jeszcze w jaki sposob to dziala. a celem mojej wypowiedzi bylo wyrazenie mojej opinii; w ten sposob dziala forum tematyczne, wiec sie ogarnij.

    Mam się powtarzać? Nie lubisz custom projektów, gdzie sam odkrywasz świat to po co się w nie mieszasz i innym przeszkadzasz?
    bo kablowke mi wylaczyli i nie mam co robic. no sorry, ale jezeli dla Ciebie krytyka to 'przeszkadzanie', to nie powinienes sie tutaj wypowiadac w imieniu jakiegos obroncy serwera, bo psujesz mu tylko, jak mniemam, ciezko wywalczana reputacje.

    Tylko co kogo obchodzi rynek ot? Może Ciebie i tak, ale na pewno nie wszystkich, bo niektórzy nie patrzą na całokształt tylko robią to co lubią. Nie wiem skąd bierzesz takie teksty typu "przerosnieta ambicja administracja necroni", ale skoro rozwijanie projektu, współpraca ze znajomymi, poznawanie nowych ludzi i zapewnienie rozrywki nawet niech to będzie dla 10 osób uznajesz za przerośnięte ambicje to dla mnie rozmowa z tobą nie ma dalszego sensu.
    rynek ot obchodzi odpowiedzialnych administratorow serwera. nie da sie zyskac graczy nie wiedzac w jaki sposob on dziala. ponadto watpie, aby glowna ambicja teamu z Necronii bylo 10 osob online, wiec daruj sobie te niczym nie poparte teksty.

    Jak wyżej w twojej wypowiedzi brak logiki, skoro tu nie działa RPG to co chcieliście zrobić na Torgocie? Skąd to "rpg" w reklamie którą masz w sygnaturce?
    sprobuj zrozumiec roznice pomiedzy atrakcyjnym przydomkiem, a atrakcyjnym gameplayem i wtedy pogadamy.

    W każdej grze może zaistnieć rpg i nie każdego interesuje powtarzanie tego samego schematu X razy. To że jest liczne grono osób, które mają zabawę z wbijania poziomów na tej samej mapie, bez zmian przez kilka lat i za każdym razem od nowa to niech się cieszą, ale są też osoby, które te " nudne i wkurzające doświadczenia" interesują, bo wolą poznać nową historię aniżeli biegać w kółko.
    pracowalem juz nad bodajze 3 projektami o wielkosci Necronii i doskonale wiem jak te nudne i wkurzajace doswiadczenia takich obroncow RPG jak ty 'interesuja'. ofc. Necronia ma pelne prawo byc wyjatkiem, ale czy bedzie - watpie.

    Z mojej strony to wszystko, nie mam zamiaru więcej z tobą dyskutować, bo tego nawet dyskusją nie można nazwać.
    ty mi napisales jakies bzdury, a ja je odparlem kontrargumentami. jezeli to nie jest dyskusja, to wytlumacz mi jakbys to nazwal. ponadto przybrales ton jakbym rzucal ddos'ami w Twoj - jeszcze nie istniejacy, ale whatever - ukochany serwer, albowiem jedyne co zrobilem, to skrytykowalem idee pod ktora ow projekt powstaje, wiec moze obluzowalbys spodnie i przestal sie spinac jak dziecko, ktoremu tata zabral cukierka. ok?

    pozdrawiam

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 22-03-2016, 23:23
  2. [Wlasny klient](Anime OTS) Bleacherr: Soul Society [Rekrutacja!]
    Przez Mikusiello w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 16-01-2014, 03:10
  3. [WLASNY.KLIENT] [ serwer podchodzacy pod APO ]
    Przez Psyhoo w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 20-01-2013, 22:07
  4. [Wlasny klient] Necronia New World -> Low Rate RPG server
    Przez Tarjei w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 293
    Ostatni post: 01-07-2012, 15:47

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •