Reklama
Strona 9 z 27 PierwszaPierwsza ... 789101119 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 121 do 135 z 404

Temat: [7.72] Batory RPG

  1. #121
    Avatar Jakes94
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Chorzów
    Wiek
    31
    Posty
    228
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Prace idą średnio - muszę pogodzić szkołę, serwer i dziewczynę :P

  2. #122
    Avatar Matheim
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Jelenia Góra
    Posty
    906
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    A jak wygląda sprawa pacca? Ile będzie kosztował? I spelle płatne tak?

  3. #123
    Avatar Jakes94
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Chorzów
    Wiek
    31
    Posty
    228
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Matheim napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A jak wygląda sprawa pacca? Ile będzie kosztował? I spelle płatne tak?
    Pacc: (szacowane ceny)
    2zł~ - 7 dni SMS
    8zł~ - 30 dni SMS
    10zł~ - 45 dni PRZELEW


    A co do czarów, to czary będzie trzeba kupować w gildiach danej profesji.

  4. Reklama
  5. #124
    Avatar Sonet
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Warszawa
    Posty
    83
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Wielkie brawa za wytrwalosc, oby wszystkim jej starczylo i znalezli sie gracze na start, to dalej bedzie z gorki :)
    Czyli mowicie ze w czerwcu mozemy sie spodziewac batorego? :)

  6. #125

    Data rejestracji
    2013
    Posty
    21
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj Justakas napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dzakes jak postępy? Trochę duża ta mapa jak na low rate RPG.
    I dlatego dobrze jakby serwer wreszcie ruszył. Później zostałyby dodane inne rzeczy, czy drobne ulepszenia/łatki. W każdym razie jak już mówiłem czas jest na niekorzyść otsa.

  7. #126
    Avatar Black Dragon
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    ポズナニ
    Wiek
    31
    Posty
    5,200
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    czas jest względny :P
    jak ktoś chce grać, to czy OTS ruszy jutro, czy za 2 miechy to jest mu to bez różnicy

  8. Reklama
  9. #127
    Avatar Matheim
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Jelenia Góra
    Posty
    906
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj Black Dragon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    czas jest względny :P
    jak ktoś chce grać, to czy OTS ruszy jutro, czy za 2 miechy to jest mu to bez różnicy
    niby bez różnicy ale co jeśli nagle wyjdzie podobny ots i ludzie zaczną tam grać bo okaże się równie dobry (co wydaję się trudne patrząc na to co dotychczas Jakes zrobił). Ja też bym chciał żeby wystartował teraz ale jak trzeba to poczekam

  10. #128

    Data rejestracji
    2013
    Posty
    21
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj Black Dragon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    czas jest względny :P
    jak ktoś chce grać, to czy OTS ruszy jutro, czy za 2 miechy to jest mu to bez różnicy
    Wszystko jasne, ale jak do tej pory jest termin - w przybliżeniu na wakacje. O tej porze roku jedni mają właśnie wolne i siedzą przed kompem, jeżdżą, imprezują, koncertują, biwakują, cokolwiek a inni mają zapieprz, bo w niektórych branżach wtedy jest największy zwyczajnie zapierdol. Fakt, że nikomu nigdy nie dogodzisz. Nie ma co gadać, jest jak jest. W każdym razie dalej czekam na start, albo choć przybliżone info o nim.

    No Jake albo karm nas jakimiś fajnymi screenami czy początkami/cząstkami jakichś questów/opowieści/historii, heh.

  11. #129
    Avatar Justakas
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Azeroth
    Posty
    1,069
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Jakes szkoda, że jesteś w tym sam. Przecież to pochłania bardzo dużo czasu, który nie koniecznie się zwróci bo pewnie komercyjny sukces to nie będzie.

  12. Reklama
  13. #130
    Avatar Jakes94
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Chorzów
    Wiek
    31
    Posty
    228
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Nie jestem w tym sam. W moim teamie są: Seya (mapper, grafik, łeb od pomysłów), Serinth (programista: C++ i PHP/HTML) no i ja (mapper, skrypter).


    A co do startu, to muszę skończyć podstawę - MainLand, gdyż owy ground jest jeszcze nie skończony z powodu potrzebnych przeróbek lokacji, gdyż jak wcześniej robiłem mapę, to były to miejscówki skopiowane z innych map (lamiłem wtedy), a jako, że ja chcę mieć swoją mapę całkowicie własną, więc niestety trzeba poczekać. Z Seyą właśnie zamierzamy zabrać się za porządną zapowiedź serwera opisową jak również trailer.

    A oto, co mi zostało do zrobienia:


    Południowo-zachodnia część kontynentu (bagienna) musi zostać "wypełniona", to samo tyczy się prawej strony lądu.

    Wcześniej te strony były puste, gdyż nie chciało mi się wypełniać ich i zostawały dziury. Podczas testów gracze narzekali, że nie ma gdzie expić - i mieli racje, dlatego nie chcę dopuścić do takiej sytuacji i jak najbardziej "dopieścić" każdy zakamarek mapy :P

    A co do północy, która była robiona przez Serinth'a wieki temu, to muszę powiedzieć, że tam również nic nie ma w podziemiach. No, coś tam jest, ale porządnie expić się nie da i to również wymaga pracy.
    Co do północnej części, nie mam pomysłu czym (jakimi potworami) wypełnić owe podziemia i jak ma wyglądać resp, więc jeżeli ktoś ma jakiekolwiek propozycje, to jestem otwarty :D


    Regards~

  14. #131
    Avatar Matheim
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Jelenia Góra
    Posty
    906
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    @up
    Od razu na myśl przychodzą mi dle i hydry ale nie mam pojęcia ile masz z tym respów, może jakiś mały resp demców żeby było gdzie na hunta skoczyć i standardowo jakieś expy dla low lvli ;d

  15. #132

    Data rejestracji
    2013
    Posty
    21
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Na północy mogą być respy mobków jak frost trolle, winter wolfy, polar beary, roty, slimy, parę respów beholdera, może gdzieś na wzgórzach stone golemy. Hmm...z jednej strony mógłbyś je zostawić tak jak jest, a później dodać więcej respów, jaskiń etc. no albo teraz.
    Nie wiem jaka jest historia i w ogóle, ale można wziąć że północne tereny zajmuje jakaś rasa np krasnoludy (to byłby inny klan niż te z głównego miasta krasnali albo zagubiony podczas którejś wojny, bądź wygnany przez orki - coś zawsze można wymyślić).
    Myślę nad czymś następującym:
    Na skałach +1 można wstawić pojedyńcze respy stone golemów, ot tak dla frajdy. Przecież nie trzeba na nich expić. Zawsze to jakaś odmiana. Myślę, że w fajnej szacie graficznej takiej "kamiennej" przyjemnie dla oka by wyglądało.
    Jest ląd poziom 0 - mobki słabe typowo zimowe winter wolfy, polar beary, jakieś jelenie, i temu podobne.
    Gdzieś na lądzie (czy wejście pod skały tam gdzie są stone golemy) jest krypta/wejście/wrota/kopalnia krasnoludów. Schodzimy na -1 tam przy kolejnym zejście stoi dwarf guard, ale npc - zupełnie nic nie gada prócz Hail Durin czy coś w tym stylu. Od niego niczego się nie dowiemy, po prostu jest strażnikiem wejścia niżej.
    Dalej już na -2 są pokręte korytarze i tam respy krasnoludów, początkowo zwykłe i gdzieś dalej mogą być soldy. Gdzieś w którymś z korytarzy trafilibyśmy na salę wodza/księcia/króla owego klanu pod osłoną paru guardów (stojących, npc'ów też nierozmownych). Jakiś mały wystrój, nie za bogaty, bez gobelinów i złotych tarasów. Krasnoludy zostały wygnane/wypędzone i znalazły się na północy. Zaczęli kopać i tak tam trafili. Założyli skromne kopalnie, jeszcze nie na tyle rozbudowane.
    Zrobili dwa poziomy:
    (-1 npc guard i zejście na dół)
    (-2 korytarze z wnętrzem typowo górniczym, dwarfy + skromne respy soldów, i gdzieś tam salka wodza klanu, który już by rozwinął historię o tajemniczych/mrocznych odgłosach z podziemi kopalni. Krasnoludy kopią dalej, żeby przebić się i zbadać ów dźwięk. Wódz daje nam specjalny kilof (daje, albo można go wziąć ze skrzynki), którym...
    (-3 korytarze korytarze, dwarfy zwykłe + więcej soldów i może pojedyńcze guardy. Gdzieś w tych korytarzach jest specjalne miejsce żeby kopać tym kilofem, tam właśnie odsłania się kolejna "dziura" i schodzimy już na -4 gdzie mamy nieumarłych, początkowo ghoule, szkielety, gdzieś beholder gania, dalej już crypt shambery, dalej dalej bonebeasty czy nawet necro/lich/vampy (albo robi się resp taki łatwy, albo trudny bo już liche-bonebeasty to nie łatwa taka sprawa). Na tym -4 gdzieś dalej może być coś jeszcze typu skrzynka z czymś, jakiś boss gdzieś ukryty np na -5. Tutaj już idzie dalsza wyobraźnia.
    Na razie tyle, może się spodoba.

    PS: Wiadomo, że to nie zajmie całego terenu śniegowego, bo jednak jak widać trochę tego jest, no ale część na pewno.

  16. Reklama
  17. #133
    Avatar Jakes94
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Chorzów
    Wiek
    31
    Posty
    228
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Desmedus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Na północy mogą być respy mobków jak frost trolle, winter wolfy, polar beary, roty, slimy, parę respów beholdera, może gdzieś na wzgórzach stone golemy. Hmm...z jednej strony mógłbyś je zostawić tak jak jest, a później dodać więcej respów, jaskiń etc. no albo teraz.
    Nie wiem jaka jest historia i w ogóle, ale można wziąć że północne tereny zajmuje jakaś rasa np krasnoludy (to byłby inny klan niż te z głównego miasta krasnali albo zagubiony podczas którejś wojny, bądź wygnany przez orki - coś zawsze można wymyślić).
    Myślę nad czymś następującym:
    Na skałach +1 można wstawić pojedyńcze respy stone golemów, ot tak dla frajdy. Przecież nie trzeba na nich expić. Zawsze to jakaś odmiana. Myślę, że w fajnej szacie graficznej takiej "kamiennej" przyjemnie dla oka by wyglądało.
    Jest ląd poziom 0 - mobki słabe typowo zimowe winter wolfy, polar beary, jakieś jelenie, i temu podobne.
    Gdzieś na lądzie (czy wejście pod skały tam gdzie są stone golemy) jest krypta/wejście/wrota/kopalnia krasnoludów. Schodzimy na -1 tam przy kolejnym zejście stoi dwarf guard, ale npc - zupełnie nic nie gada prócz Hail Durin czy coś w tym stylu. Od niego niczego się nie dowiemy, po prostu jest strażnikiem wejścia niżej.
    Dalej już na -2 są pokręte korytarze i tam respy krasnoludów, początkowo zwykłe i gdzieś dalej mogą być soldy. Gdzieś w którymś z korytarzy trafilibyśmy na salę wodza/księcia/króla owego klanu pod osłoną paru guardów (stojących, npc'ów też nierozmownych). Jakiś mały wystrój, nie za bogaty, bez gobelinów i złotych tarasów. Krasnoludy zostały wygnane/wypędzone i znalazły się na północy. Zaczęli kopać i tak tam trafili. Założyli skromne kopalnie, jeszcze nie na tyle rozbudowane.
    Zrobili dwa poziomy:
    (-1 npc guard i zejście na dół)
    (-2 korytarze z wnętrzem typowo górniczym, dwarfy + skromne respy soldów, i gdzieś tam salka wodza klanu, który już by rozwinął historię o tajemniczych/mrocznych odgłosach z podziemi kopalni. Krasnoludy kopią dalej, żeby przebić się i zbadać ów dźwięk. Wódz daje nam specjalny kilof (daje, albo można go wziąć ze skrzynki), którym...
    (-3 korytarze korytarze, dwarfy zwykłe + więcej soldów i może pojedyńcze guardy. Gdzieś w tych korytarzach jest specjalne miejsce żeby kopać tym kilofem, tam właśnie odsłania się kolejna "dziura" i schodzimy już na -4 gdzie mamy nieumarłych, początkowo ghoule, szkielety, gdzieś beholder gania, dalej już crypt shambery, dalej dalej bonebeasty czy nawet necro/lich/vampy (albo robi się resp taki łatwy, albo trudny bo już liche-bonebeasty to nie łatwa taka sprawa). Na tym -4 gdzieś dalej może być coś jeszcze typu skrzynka z czymś, jakiś boss gdzieś ukryty np na -5. Tutaj już idzie dalsza wyobraźnia.
    Na razie tyle, może się spodoba.

    PS: Wiadomo, że to nie zajmie całego terenu śniegowego, bo jednak jak widać trochę tego jest, no ale część na pewno.
    Ty to masz łeb do wymyślania :P
    Ja bym na takie coś nie wpadł ;)

  18. #134
    Avatar Justakas
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Azeroth
    Posty
    1,069
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Dlatego myśle, że mapa jest spora. Stworzyć coś takiej wielkości co trzyma się kupy i jest przemyślane to sporo pracy, testów i poprawek. Tym bardziej, że widzimy tylko "0" a tam od zarąbania przecież komnat i jaskiń.... Kosmos. Niby mapa cieszy oko, ale jak ma to stać samo dla siebie to strata czasu. Na globcu niby zwykły resp 3 cyklopów na górce wystarczał, żeby ktoś siedział na nim cały dzień, tutaj będziesz musiał bardziej wyjść na przeciw oczekiwaniom ; p

  19. #135

    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    29
    Posty
    75
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Dodać do tego nowe potwory i lokacje ( na których bogato one występują ) na najgłębszym zadupiu na końcu jaskini, dostępnym tylko poprzez odkopanie pickiem ( w miejscu, gdzie można się tego domyślić ) i wychodzi fajny klimat wtedy, zwłaszcza jeśli będzie tam skrzynka z jakimś upominkiem i ilość potworków nadająca się na alternatywny i co najważniejsze mało znany exp :) Albo dla odmiany ukryta biblioteka z ciekawymi opisami ?

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Hrabina. Tragiczne historia Elżbiety Batory
    Przez Gaba w dziale Artyści
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 08-05-2014, 18:33
  2. [7.72] Batory test serwer
    Przez Seyaelo w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 26-05-2013, 02:13
  3. [7.72] Batory test server.
    Przez Seyaelo w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 10-05-2013, 20:10
  4. [7.6]Batory
    Przez Jakes94 w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 07-06-2012, 20:09
  5. [8.57] Serwer RPG-non RPG
    Przez hefalump w dziale Open Tibia Server
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 22-07-2010, 19:03

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •