Reklama
Strona 8 z 27 PierwszaPierwsza ... 67891018 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 106 do 120 z 404

Temat: [7.72] Batory RPG

  1. #106

    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    29
    Posty
    75
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    O to chodzi, także podstawowe oznaczenia na mapie ( gdzie sklepy są, czy gildie profesji, itp. ) pomogłyby nowym graczom. Wiki to strzał w dziesiątkę moim zdaniem. I forum koniecznie musi być, może ktoś samodzielnie będzie pisał poradniki, oczywiście za jakieś punkty reputacji, jeśli oczywiście zdecydujecie się je wprowadzić.

  2. #107

    Data rejestracji
    2013
    Posty
    21
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Fenomenem takich serwerów jest właśnie trudność, odkrywanie samemu/zespołowo. Wchodząc do dziury, ruin, zamku, gdziekolwiek nie wie się co tam jest, może być skrzynka z harfą, smok czy po prostu 2 trolle. Na tym polega rpg, na poznawaniu systemu, mapy i questów, historii świata.
    Jak dla mnie głupotą jest robienie serwera z własną mapą i na stronie opisane zadania, jasne że nie muszę z tego korzystać no ale jak rpg to rpg. A nie własna mapa i spoile czy po prostu wikipedia jest na stronie co gdzie i jak.

    Dlatego każdy wspomina swoje pierwsze kroki w tibii jako epickie. Czy grał na 7.1, 8.0 czy innych wersjach, pierwsze kroki gdzie poznawał świat, gdzie ubił pierwszego draga, gdzie padł bo nie miał liny czy wpadł do dziury z gs'em.
    Podana na tacy gra jest okropnie nudna, co mi z tego jak mam bota, spoile i wszystkie informacje. Pograłbym na takim czymś parę godzin i przestał bo nie byłoby sensu. Podstawowe informacje jak najbardziej, nowe przedmioty jak będą, mapka świata, czary, tabela doświadczenia itd. Po prostu opisane zmiany i najbardziej potrzebne rzeczy.
    Co innego pisane poradniki/info na bieżąco na forum przez graczy, rozprawianie o tym czy innym.

    I na prawdę nie trzeba xx godzin, żeby bawić się w takie rzeczy. Jeden będzie expił, drugi zwiedzał, trzeci stał pod depo. Nie wiem jaka jest zabawa z gry z botem i spoilami, totalnie bez sensu.

    Co do samych propozycji to mam parę:

    - możliwość lurowania mobków lub wracanie ich na swój spawn jak za daleko wybiegnie. Nie ma nic bardziej idiotycznego niż zniknięcie mobka, który wybiegł o jedną kratkę za dużo.

    - wykonanie paru mega trudnych lokacji, coś jak
    http://tibia.wikia.com/wiki/Ferumbras_Citadel
    Niech to będą miejsca (miejsce-quest), które na prawdę trzeba będzie mieć pomysł, strategie, sporą zgraną i przygotowaną grupę graczy. Niech te zadanie-wieża-lokacja-boss nie zostanie zrobione w miesiąc gry, jak nie zostanie zrobiona w pół roku-rok to spoko, może zostanie wykonane później. Niech to będzie coś na prawdę mega mega epickie, z jakaś otoczką, historią nakreśloną w książkach i od npc'ów. Niech będzie osiągalne tylko dla naprawdę ostrych kozaków. Nagrodą może być np. jakiś unikalny item/broń, trofeum z bossa

    - najazdy stworków nie koniecznie lubiących się, np atak krasnoludów na miasto elfów, czy z kolei orków na twierdzę krasnoludów, co do ataków to można wykminić mnóstwo opcji, ale to już inna sprawa

    - jakieś zadania na rookgaardzie (jeżeli jest), żeby nie był tylko miejscem przejściowym a zabawą dla rookstayerów jak w ogóle tacy się znajdą




    Na razie tyle, może jakaś mała dyskusja panowie?

  3. #108
    Avatar Jakes94
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Chorzów
    Wiek
    31
    Posty
    228
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Na ilości questów na Rookie's Island nie ma co narzekać. Znajdzie się co nieco dla koneserów :)

  4. Reklama
  5. #109
    Avatar Black Dragon
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    ポズナニ
    Wiek
    31
    Posty
    5,200
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    mam nadzieję, że to nie skończy jak Atlantyda

  6. #110
    Avatar Jakes94
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Chorzów
    Wiek
    31
    Posty
    228
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Ten serwer nie jest serwerem typu Atlantyda ;)

  7. #111

    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    29
    Posty
    75
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Desmedusie, masz sporo racji, ale czy mi, czy też komuś innemu chodziło o ujęcie podstawowych informacji na stronie serwera, by wspaniały, bardzo rozbudowany serwer skończył identycznie z Atlantydą , jak ujął to Black Dragon. Fakt faktem, większe questy dla "koneserów" nie powinny być spoilowane, ale podstawowe informacje o tym, gdzie orientacyjnie szukać danego mobka, czy sklepu, nie zniszczą klimatu RPG, bo przecież nikt nie napisze o lokacji ukrytego NPC, który np. kupuje rzeczy po większych cenach, lub o schowanych lokacjach z nowymi mobkami/ wielką ilością mobów. Takie rzeczy są miłe w odkrywaniu, w przeciwieństwie do szukania głupiego typa w stylu Rashida, albo kogoś od mikstur, zwłaszcza jeśli w poszukiwaniu rotwormów/trolli utknęliśmy w dziurze bez liny, a po chwili zostaliśmy zlikwidowani przez potwora z nieadekwatną siłą w stosunku do piętra występowania, np. w pierwszej lepszej dziurze pod głównym miastem zarżnął nas jakiś Dragon. RPG i grę w typowym stylu jak najbardziej da się pogodzić, jednakże należy znać w tym umiar i nie kierować się zbyt mocno w jedną stronę, gdyż wyjdzie nam kolejny gówniany, mało zoptymalizowany serwer-gotowiec, albo dopracowany projekt, w którym można się pogubić i zniechęcić się do takich ots'ów w przyszłości.

    I to by było na tyle z mojej strony, jeśli chodzi o sprawy typu spoilery. Da się to wszystko pogodzić i uczynić serwer przyjemnym dla każdego gracza - zarówno tego napalonego na EXP jak i czyste RPG. Wiadomo - długie szukanie też może się czymś opłacić, tak jak długie expienie :)

  8. Reklama
  9. #112

    Data rejestracji
    2013
    Posty
    21
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Hmm...spoilery jak dla mnie nigdy oficjalnie na stronie nie powinny się pojawić. Krótka informacja o queście, taka jakby podpowiedź - to co innego, całkiem dobry pomysł.
    W ogóle jak dla mnie pierwsze dni (może np miesiąc lub dwa, góra trzy) powinny być totalnie czyste od takich informacji. Dałoby to czas na odkrywanie wszystkiego od początku przez graczy. Pisane byłyby na forum pytania, co robić, tam znalazłem ułamek miecza i gdzie jest kowal, który zrobi z niego nowy miecz, jakieś poradniki itd itp. Później po tym czasie startowym dałoby się krótkie info (podpowiedzi a raczej wskazówki) co do krótkich, łatwych, typowo dla początkowych graczy questów, a te trudniejsze czy 'epickie' byłby wciąż zablokowane - takie typowo dla role playerów.

    Fakt można to wszystko pogodzić, a co do ilości graczy myślę że stali gracze będą na pewno. W zasadzie kwestia tego jak to wszystko będzie wyglądać, co innego piszemy teraz na torgu o tym, a nigdy tego nie widziałem, jedynie mapki nic w zasadzie nie dające. Bo jaki jest system, co zmienione, jakie są zadania, historia świata itd tego nie wiem. Też kwestia reklamy serwera, ostatnio szukałem trochę i niektóre ciekawsze są po prostu ludziom nie znane, nawet na otlandach czy ots listach to niby jak szary gracz jak ja ma je znaleźć heh.

    PS: Mam wrażenie jakbyśmy tylko my - gracze rozprawiali o tym. Admin coś nie garnie się do dyskusji i nie próbuje zagarnąć nowych - przyszłych graczy na swój serwer. W sumie mam wrażenie jakbyś Jake robił serwer tylko sobie ot tak z nudów godzinkę wieczorkiem. Może błędnie odczytuję, nie wiem.

  10. #113
    Avatar Jakes94
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Chorzów
    Wiek
    31
    Posty
    228
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Napisałem kilka postów wyżej, że mam niemały zapie*dol ze szkołą i nie często zaglądam na fora. A jeśli znajduję wolny czas, to od razu biorę się za robotę przy serwerze.
    Seya jako tako na razie nie ma czasu nic robić przy mapie - studia + praca.
    Serinth aktualnie koduje nasz acc maker.

    Co do waszych propozycji - trzeba będzie je "zoptymalizować". Nie można za bardzo trafić w jednych graczy albo za bardzo w drugich. Jeśli się to wypośrodkuje, to może nam to dać niezły efekt.


    Przyznam, ze wcześniej (czyt. 2 lata) to tworzyłem mape na odwal, a dopiero potem zacząłem ją robić pod RPG i z tego powstał tenże serwer. Jak ostatnio przerabiałem miasto elfów, to NPCki również zostały zedytowane i każdy z nich opowiada historie, odpowiada na pytania itd. I teraz jak każdy zapyta któregoś z NPC to dostanie informacje na temat miasta, jego historii itp. W bibliotece jest pełno książek na temat języka elfów stosowanego na serwerze.

    Także przy starcie opcje są dwie - wpierw skończyć serwer w 100% a potem odpalić, albo odpalić serwer 'pół gotowy' i w trakcie jego działania dodawać update z nowymi lokacjami, questami itd.


    Więcej teraz nie opiszę, bo wypadałoby się jeszcze douczyć na sprawdzian i się kłaść spać.


    Regards, Jakes.

  11. #114
    Avatar Justakas
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Azeroth
    Posty
    1,069
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Stworzenie jakiejś standardowej mapy i później ekspansja na nowe tereny + lekkie ulepszanie (zmiany) w obecnych to chyba najlepszy pomysł ;). Coś takiego jak kiedyś robili na Podkarpackim ;)

  12. Reklama
  13. #115

    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    29
    Posty
    75
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    I właśnie o to chodzi. Żeby każdy znalazł coś dla siebie i swoich wymagań. Na pewno częste aktualizacje będą przyciągały graczy. Co tydzień-dwa jakiś krótki nius o dodaniu nowego expowiska/npc/lokacji i każdy będzie zadowolony z gry. Bo dać wszystko gotowe od razu, to się szybko znudzi, bo ile można to samo w kółko klepać, a nic nowego nie dodają ;)

  14. #116
    Avatar Jakes94
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Chorzów
    Wiek
    31
    Posty
    228
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Aktualizacje tak czy inaczej będą przeciętnie raz na tydzień lub częściej więc z tym nie ma problemu :)

  15. #117
    Avatar Justakas
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Azeroth
    Posty
    1,069
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Poprawki te sprawy wiadomo. Ja miałem na myśli jakieś grubsze rzeczy jak nowe kontynenty, przedmioty i inne rzeczy które wymagają wyższego lvl capa, ale oferują też sporo dla niższych lvli, czyli to co znamy do tej pory z Tibii ;P

  16. Reklama
  17. #118
    Avatar Jakes94
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Chorzów
    Wiek
    31
    Posty
    228
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Na starcie teraźniejszym nie bedzie dostepny tylko MainLand. I z każdym update będzie udostępniany kolejny kontynent :P

  18. #119
    Avatar Jakes94
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Chorzów
    Wiek
    31
    Posty
    228
    Siła reputacji
    15

    Domyślny




  19. #120
    Avatar Justakas
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Azeroth
    Posty
    1,069
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Dzakes jak postępy? Trochę duża ta mapa jak na low rate RPG.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Hrabina. Tragiczne historia Elżbiety Batory
    Przez Gaba w dziale Artyści
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 08-05-2014, 18:33
  2. [7.72] Batory test serwer
    Przez Seyaelo w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 26-05-2013, 02:13
  3. [7.72] Batory test server.
    Przez Seyaelo w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 10-05-2013, 20:10
  4. [7.6]Batory
    Przez Jakes94 w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 07-06-2012, 20:09
  5. [8.57] Serwer RPG-non RPG
    Przez hefalump w dziale Open Tibia Server
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 22-07-2010, 19:03

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •