Reklama
Strona 3 z 20 PierwszaPierwsza 1234513 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 31 do 45 z 287

Temat: Komercyjny server 7.1-7.3 zapytanie

  1. #31
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    4
    Posty
    16,724
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    a jeśli chodzi o mapę 6.2, to mam na dysku oryginalne pliki .map z 6.0-6.2 (data modyfikacji 2000-2001), po przekonwertowaniu do .bmp mapa samej powierzchni wygląda tak:

    https://i.imgur.com/dSxdsfL.png

  2. #32
    Avatar Nylan
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    15
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    @AntlantydaW ; tutaj się będę posiłkował remasterią swoją jeżeli chodzi o cały silnik itp, mapę będę sobie odwzorowywał ze zdjęć które znalazłem, oraz tych od @tibia77
    wypiję kawkę i biorę się do roboty bo to całkiem fajny projekt się zapowiada.

    będę się posiłkował też tymi changelogami
    https://tibiopedia.pl/updates
    http://tibia.pl/strona%2Fart-change_log (t.pl mają całkiem fajnie wszystko rozpisane)


  3. Reklama
  4. #33
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Santa Motyka
    Wiek
    23
    Posty
    14,031
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    hota quest był dostępny chyba od 7.4 dopiero a nie od razu jak ank weszło
    Tak bylo
    Cytuj Venzet napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ogólnie to przyjęte jest np. wśród prezesów i osób wysoko postawionych że zegarek na ich ręku powinien być równowartości jednej miesięcznej pensji, tak by odzwierciedlać jednocześnie status majątkowy danej osoby.
    Cytuj Zakon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    1 mam mieszkanie bez kredytu, 2 zarabiam pewnie 5x Twojej wyplaty, 3 pracuje z topowymi firmami finansowymi z UK bezposrednio wspolpracujac z bank of london, zamknij pizde

  5. #34
    Avatar Pies_Pluto
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    L.A.
    Posty
    1,301
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    o kurwa widze ze ja powstanie tibijskie zaczalem,
    a ta mapa 6.2 ze spawnami, podziemia itd ? bo ladna w chuj

    No i jak by to wygladalo jakby chcialo sie dodac do tej mapki z 6.2 miasta z 7.2 ? mam na mysli venore itp bez zla slawa owianego ank ?
    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ale na tkaim low ronie to ja bym zagral ehhhh

    Ale temu serverowi z takim rate to moge tylko narzygac guwnem do ryja i powiedziec NIE POLECAM pozdro

  6. #35
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    4
    Posty
    16,724
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    Cytuj Pies_Pluto napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    o kurwa widze ze ja powstanie tibijskie zaczalem,
    a ta mapa 6.2 ze spawnami, podziemia itd ? bo ladna w chuj

    No i jak by to wygladalo jakby chcialo sie dodac do tej mapki z 6.2 miasta z 7.2 ? mam na mysli venore itp bez zla slawa owianego ank ?
    to są tylko pliki minimapy ze starego klienta
    powierzchnia + podziemia (górne piętra się nie zapisywały), tak jak to wtedy wyglądało, ale nie wszystko jest odkryte

  7. #36
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    4
    Posty
    16,724
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    ja to bym najchętniej zrobił downgrade ukradzionego serwera, żeby wszystko działało 100% tak jak wtedy, a nie jak na zbugowanych otsach, ale nie wiem czy dałoby radę
    mapę, potwory, npc itp. można edytować bez problemu; regenerację i manę na spelle pewnie szło by poprawić, soule i wandy można by wyjebać, manasy osłabić, sprity zmienić; tylko najgorzej z takimi rzeczami jak uhtrap, łażenie po parcelach i trashowanie rope spota, tu by był potrzebny jakiś szpec od RE
    potem można by dodać jakiś sensowny custom content + wprowadzić parę zmian (np. zmieniłbym coś z armorem, bo teraz taka zmiana z dsma na mpa jest zupełnie nieopłacalna, więc na otsach każdy lata w guwno secie, nic na tym nie tracąc), oczywiście w ramach możliwości, bo zbyt daleko idące zmiany nie byłyby możliwe na takim serwie
    ale i tak była by igiełka na lata

  8. #37
    Avatar pitotrek1997
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Ostróda
    Posty
    1,517
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @Nylan ; w 6.2 nie było Venore i wielu innych rzeczy, ta pierwsza mapa to jest dokładnie 7.1, później jeszcze dodali do niej część premium rooka bez zmiany wersji (nie było up klienta)
    druga jest już z 7.2

    tu masz fajną mapkę 7.2: https://i.imgur.com/RdbJQzh.gif
    to jest fanowska, ale jest dokładna, za wyjątkiem tej małej wysepki koło ghostlandu (nie chodzi o iotk), która nie wiem skąd się tam wzięła, widniała też na kilku innych mapach z tibia.de ale nigdy nic o niej nie znalazłem, możliwe że jakiś żart/pomyłka

    ogólnie 7.2 z 7.4 różniło się tylko tym, że dodali ankrahmun, nie przypominam sobie żadnych innych zmian (E: na 7.2 do venore była drabinka zamiast schodów)
    jeśli chodzi o te "nowe miejsca pod powierzchnią daramy" to zdaje się, że coś z tombami robili, bo hota quest był dostępny chyba od 7.4 dopiero a nie od razu jak ank weszło
    darama = cały kontynent, tzn. darashia + ankrahmun i na 99% chodziło o coś już po stronie ank

    a co do katedry, to weszła w 7.5
    A ta mała wysepka to nie jest przypadkiem wysepka na którą GMy zabierały ludzi którzy pkowali za dużo bo wtedy nie było skulli oraz banów za pk? tak mi się wydaje bo pokrywa się z tym jak powinna była wyglądać

  9. #38
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    4
    Posty
    16,724
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    nie, gm isle jest na południe od carlin i na wschód od iotk

  10. #39
    Avatar Govinem
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Borówka
    Posty
    1,245
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    tu masz fajną mapkę 7.2: https://i.imgur.com/RdbJQzh.gif
    to jest fanowska, ale jest dokładna, za wyjątkiem tej małej wysepki koło ghostlandu (nie chodzi o iotk), która nie wiem skąd się tam wzięła, widniała też na kilku innych mapach z tibia.de ale nigdy nic o niej nie znalazłem, możliwe że jakiś żart/pomyłka
    Fajnie że na tej mapce jest wysepka na północ od fibuli z domkiem i gsem. jest to coś czego nigdy nie widziałem a zawsze mnie ciekawiło.

  11. #40
    Avatar Ryba
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    674
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Miedzy Darama a Venore Shenron plywa
    Co kiedys było na miejscu dark katedry wilki, poison spidery i tyle?
    Czy Lorbas mial jakies ciekawe opcje dialogowe? czesto z nim rozmawiac probowalem regenerujac mane, ale nie pamietam juz czy cos wylapalem ciekawego.
    Ostatnio zmieniony przez Ryba : 28-05-2019, 00:12

  12. #41
    Avatar Pies_Pluto
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    L.A.
    Posty
    1,301
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Znawca nie jestem ale wydaje mi sie ze uhtrapy, trashowanie rope spota to chyba nie jest nic super trudnego dla kogos kto ogarnia, taki serverek ogolnie jest wykonalny, tymbardziej ze wszystkie igly 7.4 sa z ukradzionego,

    o w psizde ale bym pogral na takim servie bez kurew hi>penisula>yes i innych smieciuchuw, moglo by tam grac 80-100 osob w szczycie kariery wolalbym taki quality serverek hardcore rpg niz jakies chujostwo
    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ale na tkaim low ronie to ja bym zagral ehhhh

    Ale temu serverowi z takim rate to moge tylko narzygac guwnem do ryja i powiedziec NIE POLECAM pozdro

  13. #42
    Avatar Govinem
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Borówka
    Posty
    1,245
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Pies_Pluto napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Znawca nie jestem ale wydaje mi sie ze uhtrapy, trashowanie rope spota to chyba nie jest nic super trudnego dla kogos kto ogarnia, taki serverek ogolnie jest wykonalny, tymbardziej ze wszystkie igly 7.4 sa z ukradzionego,

    o w psizde ale bym pogral na takim servie bez kurew hi>penisula>yes i innych smieciuchuw, moglo by tam grac 80-100 osob w szczycie kariery wolalbym taki quality serverek hardcore rpg niz jakies chujostwo
    Te igły nie stoją "z ukradzionego".

    No jasne że by było można grac nawet jakby było 100 realnych graczy online w godzinie szczytu, szczególnie że mapa by była mniejsza. i by były bitwy o najlepsze expowiska. Sam bym grał jak pojebany.

  14. #43
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    4
    Posty
    16,724
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    No właśnie mapa powinna być dostosowana do liczby online, na tej mapie grało kiedyś 850 typa. Po dodaniu ank 950. I wtedy miasta tętniły życiem. A teraz na takiej medivii 150 online, 10 miast, idziesz do takiego kazo i chuj, nikogo nie ma. O real tibii już nie mówię, bo tam najebali ze 30 miast i w niektórych to nikogo nie spotkasz przez rok. Wtedy gra wygląda jak single player i walisz quita.

    Zakładając, że na takim otsie byłoby te 100 realnych graczy, to widziałbym to tak, żeby 'wyłączyć' część mapy z 'codziennego' użytku, customizując ją i wszystko uzasadniając posunięciem fabuły do przodu. Przykładowo: napisać jakieś historie, że zło wypełzło z pits of inferno i teraz południowa część mainlandu jest przez nie opanowana, venore się zapadło w bagno, tibianus został zjedzony, a po ruinach thais lata ferumbras i chuj. Cała populacja skumulowała się na północnej części (+ jakieś edron) i tam by mieszkali, ale na południu nadal mieliby wielkie tereny do odkrycia. Dwarven bridge by był zamknięty, żeby zło nie przełaziło, ale można by np. pójść tymi tunelami przez kopanie dwarfów i grolramy i wyjść po drugiej stronie, ale tam by panowały złe siły, byłoby pełno pułapek i w ogóle inby by się odpierdalały. Jakby to wszystko dobrze zrobić, to masz content na parę lat istnienia otsa do przodu.
    Codziennie trwały by walki 30 lvli o kopalnie, zamek ab itp. później na jakimś ofie itd. Ale i w tych miejscach by się coś porobiło dla urozmaicenia, np. dość częste 'ciche najazdy' (jak na draconii się czasem pojawiają dodatkowe dragony), które mogłyby zaskoczyć i inne bajery. A na południowym mainie byłyby wyjebane epic questy, że mógłbyś znaleźć wrak zatopionego tibianika i wyłowić z niego jakieś bogactwa. Ale jak już komuś by się wreszcie udało, to to ofc byłyby pojedyncze itemy typu 1 warlord sword i 1 golden helmet na cały team i chuj, zaraz by się pokłócili i byłaby wojna o święty miecz i to są te feelsy, to jest to RPG

    Taki serwer wykorzystywałby w pełni starą mapę, która była zajebista i do której każdy ma sentyment, ale już się mogła znudzić + każdy ją kurwa zna na pamięć, więc nie ma nawet 1% tych emocji, co kiedyś. Wielkość byłaby dostosowana do liczby graczy, a poza tym, nie zostałby szybko osiągnięty 'endgame', co też jest plusem. Bo powiedzmy sobie szczerze, te dzisiejsze serwery to może są fajne na samym początku, jak każdy lata tym 50 lvlem, a max są 100, bo potem się już robi syf.
    Do tego zrobiłbym rework armora, wyjebałbym blessy (no można 2 blessy zostawić i zrobić żeby kosztowały po 25k) + parę innych drobnych zmian, żeby nie było za łatwo.
    I żeby jeszcze wszystko stało na oryginalnym serwerze, gdzie wszystko by działało perfect to już w ogóle igiełka na dekady.

    Tak bym to widział.

  15. #44
    Avatar Byczek
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Koszalin
    Wiek
    33
    Posty
    12,736
    Siła reputacji
    26

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No właśnie mapa powinna być dostosowana do liczby online, na tej mapie grało kiedyś 850 typa. Po dodaniu ank 950. I wtedy miasta tętniły życiem. A teraz na takiej medivii 150 online, 10 miast, idziesz do takiego kazo i chuj, nikogo nie ma. O real tibii już nie mówię, bo tam najebali ze 30 miast i w niektórych to nikogo nie spotkasz przez rok. Wtedy gra wygląda jak single player i walisz quita.

    Zakładając, że na takim otsie byłoby te 100 realnych graczy, to widziałbym to tak, żeby 'wyłączyć' część mapy z 'codziennego' użytku, customizując ją i wszystko uzasadniając posunięciem fabuły do przodu. Przykładowo: napisać jakieś historie, że zło wypełzło z pits of inferno i teraz południowa część mainlandu jest przez nie opanowana, venore się zapadło w bagno, tibianus został zjedzony, a po ruinach thais lata ferumbras i chuj. Cała populacja skumulowała się na północnej części (+ jakieś edron) i tam by mieszkali, ale na południu nadal mieliby wielkie tereny do odkrycia. Dwarven bridge by był zamknięty, żeby zło nie przełaziło, ale można by np. pójść tymi tunelami przez kopanie dwarfów i grolramy i wyjść po drugiej stronie, ale tam by panowały złe siły, byłoby pełno pułapek i w ogóle inby by się odpierdalały. Jakby to wszystko dobrze zrobić, to masz content na parę lat istnienia otsa do przodu.
    Codziennie trwały by walki 30 lvli o kopalnie, zamek ab itp. później na jakimś ofie itd. Ale i w tych miejscach by się coś porobiło dla urozmaicenia, np. dość częste 'ciche najazdy' (jak na draconii się czasem pojawiają dodatkowe dragony), które mogłyby zaskoczyć i inne bajery. A na południowym mainie byłyby wyjebane epic questy, że mógłbyś znaleźć wrak zatopionego tibianika i wyłowić z niego jakieś bogactwa.

    Taki serwer wykorzystywałby w pełni starą mapę, która była zajebista i do której każdy ma sentyment, ale już się mogła znudzić + każdy ją kurwa zna na pamięć, więc nie ma nawet 1% tych emocji, co kiedyś. Wielkość byłaby dostosowana do liczby graczy, a poza tym, nie zostałby szybko osiągnięty 'endgame', co też jest plusem. Bo powiedzmy sobie szczerze, te dzisiejsze serwery to może są fajne na samym początku, jak każdy lata tym 50 lvlem, a max są 100, bo potem się już robi syf.
    Do tego zrobiłbym rework armora, wyjebałbym blessy (no można 2 blessy zostawić i zrobić żeby kosztowały po 25k) + parę innych drobnych zmian, żeby nie było za łatwo.
    I żeby jeszcze wszystko stało na oryginalnym serwerze, gdzie wszystko by działało perfect to już w ogóle igiełka na dekady.

    Tak bym to widział.

    powodzenia xD



    i to tak serio powodzenia
    Cytuj Halunek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    byczek-jebaka hedonista kulturysta i uzdrowiciel a ty i tak powiesz ze to człowiek o twarzy homo erectus

  16. #45
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    4
    Posty
    16,724
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    Cytuj Govinem napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Fajnie że na tej mapce jest wysepka na północ od fibuli z domkiem i gsem. jest to coś czego nigdy nie widziałem a zawsze mnie ciekawiło.
    Jeśli chodzi o Calcaneę to na 7.2 już nie dało się tam dojść. Na tej minimapie z 6.0-6.2 widać drogę na nią, szło się tam na roty na fibuli całkiem na north i potem 2x piętro up i byłeś na wyspie.
    Na wykradzionej mapie wyspa 7.7 nadal istnieje, ale nie ma już domku, a NPC simon the beggar na keyword "giant spider" opowiada, że tam na wyspie wylazł wielki pająk i zeżarł rybaków.

    Cytuj Pies_Pluto napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Znawca nie jestem ale wydaje mi sie ze uhtrapy, trashowanie rope spota to chyba nie jest nic super trudnego dla kogos kto ogarnia, taki serverek ogolnie jest wykonalny, tymbardziej ze wszystkie igly 7.4 sa z ukradzionego,

    o w psizde ale bym pogral na takim servie bez kurew hi>penisula>yes i innych smieciuchuw, moglo by tam grac 80-100 osob w szczycie kariery wolalbym taki quality serverek hardcore rpg niz jakies chujostwo
    Te igły nie stoją na ukradzionym, dlatego nic na nich nie działa jak należy. Nikt nie stawia na tym otsów, bo nie ma źródeł i ciężko cokolwiek zmieniać, jeżeli jest hard coded.
    Jeszcze np. wywalić robaki, żeby się normalnie łowiło jak na 7.4, albo zrobić, żeby się spiry nie łamały, to nie ma problemu, bo to jest w plikach, które są edytowalne. Podobnie jak mapa, potwory i npce. Ale już np. regen czy mana na spelle to trzeba zmieniać wartości w binarce, ale to jeszcze też by dało radę pewnie stosunkowo prosto. Najgorzej to właśnie rzeczy typu uhtrap/ropespot/parcele, tu już by się trzeba trudzić.

    I nigdy nie było otsa 7.4, który stał na oryginalnym serwerze. Tylko realots na tym stał, ale to było 7.7 i upadł m.in. przez to, że nie dało się wielu rzeczy zmienić.

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Zapytanie o boty
    Przez TanieWino w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 12-11-2017, 20:41
  2. Strona internetowa - zapytanie.
    Przez thin w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 31-08-2012, 16:54
  3. Zapytanie o taska
    Przez Ogarne To Kk w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 29-03-2012, 00:00
  4. Video grabber - zapytanie
    Przez Sumbate w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 02-01-2012, 16:08

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •