
Tablica wskaźników Gracz?
Może C++0x11 czy jak to się tam zwie ma jakies lepsze rozwiązanie
Ostatnio zmieniony przez Absherr : 21-03-2014, 18:20
~
Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
Ostatnio zmieniony przez Absherr : 22-03-2014, 17:51
std::vector<Fred> v;
for (unsigned int i = 0; i < n; ++i) {
v.push_back(Fred(mój_argument));
}
for (Fred& f : v) {//C++11, można zrobić to iteratorami, ale tak jest ładniej. & skutkuje tym, że f jest referencją, a nie skopiowanym obiektem.
f.zrob_cos();
}
Fred *moja_tablica = new Fred[n] //new wywoła domyślny konstruktor na każdym z elementów, więc trzeba jeszcze wywołać init na każdym, init oczywiście musisz samemu napisać.
//oczywiście na stercie, bo stos jest od innych rzeczy
for (Fred *iterator = moja_tablica; iterator != moja_tablica + n; ++iterator) {
iterator->init(argument);
iterator->cośtam();
}
//zwolnienie pamieci
delete[] moja_tablica;
Ostatnio zmieniony przez KishonyOgurek : 23-03-2014, 00:04
Gracz * gracz[20];
for (int i = 1; i <= ilosc_graczy; i++)
{
gracz[i] = new Gracz;
}
Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
PIŻMAG
Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
Quixo napisał:
Więc w naszym kraju naprawde są bezmózgi mózyczne?
PIŻMAG
Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)
Zakładki