
Tablica wskaźników Gracz?
Może C++0x11 czy jak to się tam zwie ma jakies lepsze rozwiązanie

dziękuję serdecznie, do widzenia, wypierdalajcie stąd
pluje na was kurwa
na ciebie szklana też, sprzedajny kutasie
Ostatnio zmieniony przez Absherr : 21-03-2014, 19:20
~
Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
Ostatnio zmieniony przez Absherr : 22-03-2014, 18:51
std::vector<Fred> v;
for (unsigned int i = 0; i < n; ++i) {
v.push_back(Fred(mój_argument));
}
for (Fred& f : v) {//C++11, można zrobić to iteratorami, ale tak jest ładniej. & skutkuje tym, że f jest referencją, a nie skopiowanym obiektem.
f.zrob_cos();
}
Fred *moja_tablica = new Fred[n] //new wywoła domyślny konstruktor na każdym z elementów, więc trzeba jeszcze wywołać init na każdym, init oczywiście musisz samemu napisać.
//oczywiście na stercie, bo stos jest od innych rzeczy
for (Fred *iterator = moja_tablica; iterator != moja_tablica + n; ++iterator) {
iterator->init(argument);
iterator->cośtam();
}
//zwolnienie pamieci
delete[] moja_tablica;
Ostatnio zmieniony przez KishonyOgurek : 23-03-2014, 01:04
Gracz * gracz[20];
for (int i = 1; i <= ilosc_graczy; i++)
{
gracz[i] = new Gracz;
}
Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
PIŻMAG
Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
Quixo napisał:
Więc w naszym kraju naprawde są bezmózgi mózyczne?
PIŻMAG
Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)
Zakładki