Reklama
Strona 5 z 6 PierwszaPierwsza ... 3456 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 61 do 75 z 78

Temat: Sklep się pomylił i wyszedł z tego niezły bigos

  1. #61
    Avatar Murzin
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Potsdam
    Wiek
    34
    Posty
    2,073
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj Tygrrysek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie wszystkie wymuszenia muszą być prowadzone agresywnym językiem. Jeśli użyjesz słów "proszę", "dziękuję", "byłbym wdzięczny" itp. ciągle będzie to wymuszenie.
    Na początku to trollowanie było nawet śmieszne, ale teraz to już powoli staje się nudne ;/

  2. #62
    Avatar ayx~
    Data rejestracji
    2013
    Wiek
    30
    Posty
    5,480
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    przecież ta gadka z prezentem to popularne kolega ma problem/kolega pyta zeby tylko podtrzymac temat

    co tu duzo mówić, jakby polak stracił na pomyłce to sklep by to zweryfikowal i naprostowal sprawę w międzyczasie polak skomentowałby sprawę szmaty jebane złodzieje.

    jak polak zyskal na pomyłce sklepu to rozpiera go radosc, ma dobry humor i jest to jego szczęśliwy dzien bo swiecie przekonany jest ze to jego co spotyka sie z duza akceptacja reszty stada a prosba o sprostowanie ze strony sklepu spotyka się z masowym linczem kurwa nieźle xD

  3. #63

    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    30
    Posty
    9,025
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Cytuj ayx~ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    jak polak zyskal na pomyłce sklepu to rozpiera go radosc, ma dobry humor i jest to jego szczęśliwy dzien bo swiecie przekonany jest ze to jego co spotyka sie z duza akceptacja reszty stada a prosba o sprostowanie ze strony sklepu spotyka się z masowym linczem kurwa nieźle xD
    spoko, ze opisujesz jak bys sie zachowal ale nie musisz uogolniac

  4. Reklama
  5. #64
    Avatar ayx~
    Data rejestracji
    2013
    Wiek
    30
    Posty
    5,480
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    wiem ze nie musze i tego nie robie. tam wyzej to było podsumowanie postow w temacie i mentalnosci osob piszacych te posty z wyjątkiem kilku wspierających złodziei

  6. #65
    pitotrek1997

    Domyślny

    Rozumiem że, Przychodzi do Ciebie paczka z item1 wartym 400zł, choć Ty zamawiałeś item2 warty 32zł, odbierasz paczkę w paczkomacie (bo tak zaznaczyłeś na wysyłce) i dajesz ją w prezencie. Następnego dnia puka do Ciebie kurier z paczką z item2 którą zamawiałeś.
    Nasuwa mi się pytanie: Skoro zamawiałeś coś do paczkomatu, jakim cudem przyszedł kurier. Odesłałeś sklepowi paczkę z item2 którą przyniósł Ci kurier będąc pewnym, że w pierwszej paczce odebranej w paczkomacie był ten sam przedmiot. Sklep po otrzymaniu paczki zorientował się, że dostałeś coś droższego niż faktycznie zamówiłeś i sklep domaga się zwrotu produktu.
    Garść faktów dla wszystkich w temacie:
    op nie jest zobligowany do wysłania produktu który został mu źle dostarczony dlatego, że przyszedł drogą którą ją zamawiał, odesłać musiał tylko paczkę, która przyszła od kuriera
    op nie jest zmuszony płacić żadnej różnicy kosztów przez błąd dostawcy
    op mógłby nawet żądać zwrotu kosztów wysyłki paczki którą odesłał.
    Moralność każdego człowieka odstawmy na bok, fakt, gdy takie coś się zdarzało (a zamawiam średnio co 2-3 dni) nie było problemu z dogadaniem się ze sklepem, to czy op chce odesłać pieniądze czy nie to jest jego sprawa ale nie jest do tego zmuszony, poza tym jak sam mówi nawet nie ma już tego przedmiotu bo poszedł na prezent.
    Pozdrawiam i miłego dnia

  7. #66
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Santa Motyka
    Wiek
    23
    Posty
    14,108
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj pitotrek1997 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Rozumiem że, Przychodzi do Ciebie paczka z item1 wartym 400zł, choć Ty zamawiałeś item2 warty 32zł, odbierasz paczkę w paczkomacie (bo tak zaznaczyłeś na wysyłce) i dajesz ją w prezencie. Następnego dnia puka do Ciebie kurier z paczką z item2 którą zamawiałeś.
    Nasuwa mi się pytanie: Skoro zamawiałeś coś do paczkomatu, jakim cudem przyszedł kurier. Odesłałeś sklepowi paczkę z item2 którą przyniósł Ci kurier będąc pewnym, że w pierwszej paczce odebranej w paczkomacie był ten sam przedmiot. Sklep po otrzymaniu paczki zorientował się, że dostałeś coś droższego niż faktycznie zamówiłeś i sklep domaga się zwrotu produktu.
    Garść faktów dla wszystkich w temacie:
    op nie jest zobligowany do wysłania produktu który został mu źle dostarczony dlatego, że przyszedł drogą którą ją zamawiał, odesłać musiał tylko paczkę, która przyszła od kuriera
    op nie jest zmuszony płacić żadnej różnicy kosztów przez błąd dostawcy
    op mógłby nawet żądać zwrotu kosztów wysyłki paczki którą odesłał.
    Moralność każdego człowieka odstawmy na bok, fakt, gdy takie coś się zdarzało (a zamawiam średnio co 2-3 dni) nie było problemu z dogadaniem się ze sklepem, to czy op chce odesłać pieniądze czy nie to jest jego sprawa ale nie jest do tego zmuszony, poza tym jak sam mówi nawet nie ma już tego przedmiotu bo poszedł na prezent.
    Pozdrawiam i miłego dnia
    Powiem wiecej. OP nie musi robic zupelnie nic. Dlatego, ze obowiazek odeslania zlej rzeczy spada na osobe, ktora prezent dostala co juz tutaj dawno ustalilismy. OP powinien co najwyzej poinformowac, ze przekazal przedmiot jako prezent osobie xyz i juz go nie ma, ale wlasciwie nie musi tego robic.
    Cytuj Venzet napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ogólnie to przyjęte jest np. wśród prezesów i osób wysoko postawionych że zegarek na ich ręku powinien być równowartości jednej miesięcznej pensji, tak by odzwierciedlać jednocześnie status majątkowy danej osoby.
    Cytuj Zakon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    1 mam mieszkanie bez kredytu, 2 zarabiam pewnie 5x Twojej wyplaty, 3 pracuje z topowymi firmami finansowymi z UK bezposrednio wspolpracujac z bank of london, zamknij pizde

  8. Reklama
  9. #67
    Avatar Tygrrysek
    Data rejestracji
    2016
    Posty
    1,518
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    To nie dziala tak, ze kupujesz sobie przedmiot A warty 1000, nadawca omylkowo wysyla Ci przedmiot B warty 100 000, a ty mu mowisz wez pan spierdalaj "twoja pomylka moja korzysc hehehe, a tak w ogole to juz to oddalem kumplowi w prezencie i nie mam", masz obowiazek taki przedmiot zwrocic dlatego, ze nie zawarles umowy na jego kupno, ani nie pokryles kosztow kupna tego przedmiotu.
    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Powiem wiecej. OP nie musi robic zupelnie nic. Dlatego, ze obowiazek odeslania zlej rzeczy spada na osobe, ktora prezent dostala co juz tutaj dawno ustalilismy. OP powinien co najwyzej poinformowac, ze przekazal przedmiot jako prezent osobie xyz i juz go nie ma, ale wlasciwie nie musi tego robic.
    Motasz się widzę panie Master :P

  10. #68
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Santa Motyka
    Wiek
    23
    Posty
    14,108
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Tygrrysek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Motasz się widzę panie Master :P
    Xoltro sprostowal, a ja potwierdzilem, ze faktycznie zle to ujalem, czytaj temat.
    Cytuj Venzet napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ogólnie to przyjęte jest np. wśród prezesów i osób wysoko postawionych że zegarek na ich ręku powinien być równowartości jednej miesięcznej pensji, tak by odzwierciedlać jednocześnie status majątkowy danej osoby.
    Cytuj Zakon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    1 mam mieszkanie bez kredytu, 2 zarabiam pewnie 5x Twojej wyplaty, 3 pracuje z topowymi firmami finansowymi z UK bezposrednio wspolpracujac z bank of london, zamknij pizde

  11. #69
    pitotrek1997

    Domyślny

    @Master ;
    Nie masz racji, Jeżeli sklep wysłał smsową wiadomość do op, że jego paczka leży w sklepie do odebrania (gdy jest to zła paczka) jest to i wyłącznie wtedy błąd sklepu i to Oni zmuszeni są pokryć ich szkody, op odesłał paczkę której dostać nie powinien i na tym powinno się to skończyć, wiem z autopsji, że czasem się tak dzieje

  12. Reklama
  13. #70
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Santa Motyka
    Wiek
    23
    Posty
    14,108
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj pitotrek1997 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @Master ;
    Nie masz racji, Jeżeli sklep wysłał smsową wiadomość do op, że jego paczka leży w sklepie do odebrania (gdy jest to zła paczka) jest to i wyłącznie wtedy błąd sklepu i to Oni zmuszeni są pokryć ich szkody, op odesłał paczkę której dostać nie powinien i na tym powinno się to skończyć, wiem z autopsji, że czasem się tak dzieje
    Daj podstawe prawna pod to twierdzenie, konkretny art. najlepiej w wyjasnieniem.
    Cytuj Venzet napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ogólnie to przyjęte jest np. wśród prezesów i osób wysoko postawionych że zegarek na ich ręku powinien być równowartości jednej miesięcznej pensji, tak by odzwierciedlać jednocześnie status majątkowy danej osoby.
    Cytuj Zakon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    1 mam mieszkanie bez kredytu, 2 zarabiam pewnie 5x Twojej wyplaty, 3 pracuje z topowymi firmami finansowymi z UK bezposrednio wspolpracujac z bank of london, zamknij pizde

  14. #71

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    1,117
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Dobra, sprawa wyglada tak:
    odpisalem im, ze doplacac nie zamierzam za cos czego nie zamawialem, karty nie mam i nie odnioslem zadnej korzysci wiec niech mnie cmokna w pompe,

    ja sie sadu nie boje, ale najwiekszy problem w tym, ze to wszystko bylo przez konto kolegi na allegro, bo ja swojego nie mam i teraz jemu przyslali emaila zwracajac sie tak jakby to on tej karty nie odeslal, i napisali cytuje:

    Proszę Pana jest to mój pierwszy i ostatni email w tej sprawie, później odstąpimy od umowy,



    z żądaniem wzajemnego zwrotu świadczeń i wystąpimy na drogę sądową poprzez naszą kancelarię adwokacką.
    czy oni moga sobie tak odstapic od umowy, czy blefuja i co zrobic, zeby kolegi nie ciagac po sadach (ja tam moge sie wloczyc)?

  15. #72
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Santa Motyka
    Wiek
    23
    Posty
    14,108
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj betonekke napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dobra, sprawa wyglada tak:
    odpisalem im, ze doplacac nie zamierzam za cos czego nie zamawialem, karty nie mam i nie odnioslem zadnej korzysci wiec niech mnie cmokna w pompe,

    ja sie sadu nie boje, ale najwiekszy problem w tym, ze to wszystko bylo przez konto kolegi na allegro, bo ja swojego nie mam i teraz jemu przyslali emaila zwracajac sie tak jakby to on tej karty nie odeslal, i napisali cytuje:



    czy oni moga sobie tak odstapic od umowy, czy blefuja i co zrobic, zeby kolegi nie ciagac po sadach (ja tam moge sie wloczyc)?
    Nie moga.
    No to kto w koncu kupil? Ty czy kolega, czy kto? Kolega kupil, dal Tobie, Ty dales komus tam jeszcze innemu?
    Kolega sie bedzie wloczyl po sadach.
    @Xoltro ; moze cos poradzi.
    Cytuj Venzet napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ogólnie to przyjęte jest np. wśród prezesów i osób wysoko postawionych że zegarek na ich ręku powinien być równowartości jednej miesięcznej pensji, tak by odzwierciedlać jednocześnie status majątkowy danej osoby.
    Cytuj Zakon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    1 mam mieszkanie bez kredytu, 2 zarabiam pewnie 5x Twojej wyplaty, 3 pracuje z topowymi firmami finansowymi z UK bezposrednio wspolpracujac z bank of london, zamknij pizde

  16. Reklama
  17. #73

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    1,117
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    kolega zamowil ze swojego konta i oplacil i na tym jego rola sie skonczyla, zamowil na moj adres a ja dalem na prezent

  18. #74
    konto usunięte

    Domyślny

    Nie plac im i olej. W razie czego w sadzie i tak wygrasz a mysle ze tylko strasza. Odebrales towar wierzac ze to ten co zamowiles. Niech sciagaja od tego co wydal towar. Odpisz ze tez wymajmiesz prawnika xd zreszta, moze wiecej osob tak naciagaja

  19. #75
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Santa Motyka
    Wiek
    23
    Posty
    14,108
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj ProEda napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    zreszta, moze wiecej osob tak naciagaja
    Gdzie tu naciaganie ze strony sprzedawcy @ProEda ;
    Tzn. co zyskuja na tym? Bo ja widze jedynie ich strany - finansowe i czasowe.
    Cytuj Venzet napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ogólnie to przyjęte jest np. wśród prezesów i osób wysoko postawionych że zegarek na ich ręku powinien być równowartości jednej miesięcznej pensji, tak by odzwierciedlać jednocześnie status majątkowy danej osoby.
    Cytuj Zakon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    1 mam mieszkanie bez kredytu, 2 zarabiam pewnie 5x Twojej wyplaty, 3 pracuje z topowymi firmami finansowymi z UK bezposrednio wspolpracujac z bank of london, zamknij pizde

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. czy huckster już wyszedł???
    Przez Misterjusz Boj w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 21-12-2020, 17:31
  2. to niezły torg
    Przez Taidio w dziale O serwisie
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 10-04-2018, 09:01
  3. Sprzedam [TIBIANIC LEGACY] 40+ Druid niezły mlvl
    Przez Kurpiszyn w dziale Postaci
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 04-09-2015, 14:42
  4. League of Legends AD Sona - niezły fun.
    Przez Xioniz w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 19-07-2012, 14:06

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •