Reklama
Strona 45 z 49 PierwszaPierwsza ... 354344454647 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 661 do 675 z 723

Temat: Mój biznes w MLM

  1. #661
    Avatar moth
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdańsk
    Wiek
    39
    Posty
    16,417
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    nie chce mi się przebijać przez 67 stron więc proszę o wyjąśnienie.
    jest jakieś lyoness i kaczek dostaje profity za to to że opyla ludzią produkty tego czegoś, czyli karty rabatowe? czy o ciul tu chodzi?
    i gdzie jest niby lista sklepów które dają ten cashback. trzeba konto bankowe żeby dostawać brać w tym udział? i skąd się takie coś wytrzaskuje? jakieś opłaty są?

  2. #662
    Avatar Vegeta
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Aperture Science Laboratories
    Posty
    1,933
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj kaaczekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Skoro ktoś jest w Lyoness, to znaczy że jest świadomy tego co Lyo mu oferuje.
    Niekoniecznie, równie dobrze mogli cię zrobić w wała na prezentacji a realia wyglądają inaczej.
    Tak więc zazwyczaj każdy uczestnik programu robi wszystkie zakupy przez Lyoness (chyba że aktualnie nie ma ofert danej branży w pobliżu. Tak czy siak z dnia na dzień partnerów handlowych przybywa). Jeżeli robi wszystkie zakupy (chemia, spożywka, ciuchy, paliwo, naprawa auta, myjnia, narzędzia, dentysta, apteka, materiały budowlane... po prostu wszystko co mu jest potrzebne) przez Lyoness, to jest oczywiste że na rodzinę 2+1 miesięcznie wyda 1000pln.
    Według ciebie KAŻDY naprawia auto co miesiąc, kupuje materiały do budowy, chodzi do dentysty, myjni etc? Rozwiałeś moje wątpliwości, jesteś tym jakim się opisałeś. Marzycielem.

  3. #663
    Avatar Filia the Dragon
    Data rejestracji
    2004
    Posty
    11,565
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    kaaczek czyli zapisuje się do lyo i u wszystkich partnerów handolowych mam 2% bezpośredniego zwrotu jeśli płacę gotówka?





  4. Reklama
  5. #664

    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    30
    Posty
    550
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    do dentysty nie którzy chodzą raz w tygodniu, na myjnię odkąd zacząłem jeździć swoim autem jeżdżę co 2/3 tygodnie(lub myje w domu) mam znajomego mechanika na brak ruchu nie narzeka :) a co do materiałów do budowy nawet nie wiesz ile rzeczy można pod to podpiąć :)
    Cytuj Siemka napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Hitler był bardziej polski smieciu od Ciebie.

  6. #665
    Avatar kaaczekk
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    31
    Posty
    126
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Niekoniecznie, równie dobrze mogli cię zrobić w wała na prezentacji a realia wyglądają inaczej.

    Według ciebie KAŻDY naprawia auto co miesiąc, kupuje materiały do budowy, chodzi do dentysty, myjni etc? Rozwiałeś moje wątpliwości, jesteś tym jakim się opisałeś. Marzycielem.
    Troszkę wyobraźni, a nie czytasz moje słowa i tępo je komentujesz robiąc z siebie mało inteligentnego człowieka. Chodziło mi raczej o to, że cashback można dostać wszędzie bez względu na branżę. A jeśli dzisiaj w mojej okolicy nie ma fryzjera, czy kawiarni, to ja jako człowiek budujący ten program będę starał się przedstawić korzyści właścicielowi kawiarni w której akurat jakość usług mi się podoba. Duuużo wcześniej w tym temacie dyskutowaliśmy na temat miesięcznych wydatków przeciętnej rodziny. Mam naokoło wiele przykładów, i nie znam rodziny która wydaje mniej niż 1000pln na miesięczne zakupy, czy usługi. Nie mówię tutaj o wyjątkach biedy, czy studenta mieszkającego ze znajomymi. Chociaż jakby zliczyć wydatki tych studentów, to zapewne też przekroczyłoby to 1000pln... sam alkohol to duża część tej kwoty. ;)

    kaaczek czyli zapisuje się do lyo i u wszystkich partnerów handolowych mam 2% bezpośredniego zwrotu jeśli płacę gotówka
    2% + reszta korzyści.
    Ostatnio zmieniony przez kaaczekk : 02-11-2013, 18:01

  7. #666
    Avatar Halunek
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Szczyt
    Wiek
    30
    Posty
    4,864
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Niekoniecznie, równie dobrze mogli cię zrobić w wała na prezentacji a realia wyglądają inaczej.

    Według ciebie KAŻDY naprawia auto co miesiąc, kupuje materiały do budowy, chodzi do dentysty, myjni etc? Rozwiałeś moje wątpliwości, jesteś tym jakim się opisałeś. Marzycielem.
    przeciez ty juz tak na sile sie próbujesz dopierdolic, ze to sie w glowie nie miesci xDDD
    a czytaja twoje posty min. w dyskusji damsko meskiej myslałem, ze jestes mniej ograniczony :P
    The object of life is not to be on the side of the majority, but to escape finding oneself in the ranks of the insane.
    Marcus Aurelius

  8. Reklama
  9. #667
    Avatar Darektictac
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    31
    Posty
    161
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Nawet jakby wypłacali te 2% zwrotu gotówki, to wole wydać 1000 zł w każdym sklepie jaki sobie ubzduram niż wydać 980 zł na to samo, ALE kupując jakieś śmieszne karty wymienne na towary warte po 250-1000 zł z terminem ważności. Mało tego, nie wszędzie mogę je wymienić na towar.

  10. #668
    Avatar kaaczekk
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    31
    Posty
    126
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Darektictac napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nawet jakby wypłacali te 2% zwrotu gotówki, to wole wydać 1000 zł w każdym sklepie jaki sobie ubzduram niż wydać 980 zł na to samo, ALE kupując jakieś śmieszne karty wymienne na towary warte po 250-1000 zł z terminem ważności. Mało tego, nie wszędzie mogę je wymienić na towar.
    Jak kto woli. Termin ważności bonu na Orlen to o ile się nie mylę dwa lata. Zamów bon na Orlen na 250pln i nie przetankuj tego w miesiąc. Jeśli nie wydasz tego w miesiąc (jeśli dojeżdzasz do pracy, jeździsz na zakupy, do dziewczyny, odwozisz dzieci do szkoły... no cokolwiek...) i będziesz mówił, że mało jeździsz, to zawsze możesz kupić rower ze zwrotem. Branża Cię nie ogranicza, a program dopiero się rozwija. W Polsce jest od 2008 roku. Grosz do grosza a będzie kokosza, wystarczy zliczyć miesięczne wydatki. Zachować każdy paragon i każdą fakturę i zobaczyć ile można zaoszczędzić dzięki tym kilku %. :)

    @EDIT

    Świetnym przykładem na 'pazerność na lojalnościówki' niektórych obywateli Polski jest program Payback w którym zbiera się punkty, które UWAGA. Usuwają się po pewnym czasie, także jeśli robisz małe zakupy, to nie wymienisz punktów na wymarzoną nagrodę, bo punkty się zerują. Dodatkowo po przeliczeniu wartości punktów na PLN mamy około 0,3% 'zwrotu' przy zakupach używając Payback. A popatrzcie teraz! Payback działa (o ile mnie pamięć nie myli) w 4 krajach i ma 10 mln uczestników. Dla porównania Lyo działa 10 lat, w ~40 krajach i ma 3mln użytkowników. Wzrost jest tak ogromny, że Hubert (CEO Lyoness) z zaplanowanych 320mln uczestników do 2020 roku powiedział ostatnio, że wydaje mu się, że możemy dobić nawet do 1mld uczestników. 3 miesiące temu było ponad 2mln, tak więc ~1,5mln w ciągu 3 miesięcy.
    Ostatnio zmieniony przez kaaczekk : 02-11-2013, 18:14

  11. #669

    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Krym
    Posty
    2,013
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    wam sie wydaje, ze oszczedzacie a tamte sklepy + lyones na was kase wydają :) w zasadzie jest kompletnie na odwrót o ile to wszystko serio tak dziala jak kaaczekk pisze i on sam to dobrze rozumie. Chcecie wiedziec jak?
    Najprostszy przyklad - na ostatni tydzien w miesiacu mialem teraz jakies 50zł. Z taką kwota sprawdzalem co ile wazy, zastanawialem sie na ile mi to starczy itp itd. Oszczedny byłem do bolu bo kupowalem te produkty, ktorych efektywnosc jest bardzo duza. Natomiast teraz poczatek miesiaca to znowu sie zacznie pozywienia w to, na co mam ochote i nie bedzie mnie kompletnie obchodzilo na ile mi cos starczy. W dodatku gdy kupie czegos duzo to sporo z tych rzeczy wyrzucę, poprostu kupie wiecej niz bede potrzebował i nawet jezeli to kupie to tak naprawde strace bo ja nawet tego nie uzyje a jak uzyje to dla zaspokojenia chwilowej potrzeby, ktorej normalnie bym nie miał. W identyczny sposob żeruje na Was ten cały lyones, kaczek i ktorzy w tym siedzą. Kupujesz paliwo za 250zł bo sobie myslisz, ze zaoszczedzisz 10zł. Okej, to jest paliwo (chociaz za 250 jak kupisz to samochod ciezszy, wiecej spala itp itd ale to tylko przyklad, zaraz zapodam inny) ale pomyslmy o czyms innym - jestes zmuszony zrobic zakupy w spozywczym za ponad 100zl albo w restauracji:) już rozumiecie?
    Tak czy siak to wszystko wyglada jak niezle gowno a kaaczekk zachowuje sie jak koles oderwany od rzeczywistosci i bardzo zaslepiony
    chociaz i tak watpie w wiekszosc rzeczy, ktore tutaj kaczek napisal i mu mocno nie dowierzam. Ale to juz moja subiektywna opinia
    Ostatnio zmieniony przez SedaN* : 02-11-2013, 18:18
    'Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.'
    Mark Twain.

  12. Reklama
  13. #670
    Avatar kaaczekk
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    31
    Posty
    126
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj SedaN* napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    wam sie wydaje, ze oszczedzacie a tamte sklepy + lyones na was kase wydają :) w zasadzie jest kompletnie na odwrót o ile to wszystko serio tak dziala jak kaaczekk pisze i on sam to dobrze rozumie. Chcecie wiedziec jak?
    Najprostszy przyklad - na ostatni tydzien w miesiacu mialem teraz jakies 50zł. Z taką kwota sprawdzalem co ile wazy, zastanawialem sie na ile mi to starczy itp itd. Oszczedny byłem do bolu bo kupowalem te produkty, ktorych efektywnosc jest bardzo duza. Natomiast teraz poczatek miesiaca to znowu sie zacznie pozywienia w to, na co mam ochote i nie bedzie mnie kompletnie obchodzilo na ile mi cos starczy. W dodatku gdy kupie czegos duzo to sporo z tych rzeczy wyrzucę, poprostu kupie wiecej niz bede potrzebował i nawet jezeli to kupie to tak naprawde strace bo ja nawet tego nie uzyje a jak uzyje to dla zaspokojenia chwilowej potrzeby, ktorej normalnie bym nie miał. W identyczny sposob żeruje na Was ten cały lyones, kaczek i ktorzy w tym siedzą. Kupujesz paliwo za 250zł bo sobie myslisz, ze zaoszczedzisz 10zł. Okej, to jest paliwo (chociaz za 250 jak kupisz to samochod ciezszy, wiecej spala itp itd ale to tylko przyklad, zaraz zapodam inny) ale pomyslmy o czyms innym - jestes zmuszony zrobic zakupy w spozywczym za ponad 100zl albo w restauracji:) już rozumiecie?
    Tak czy siak to wszystko wyglada jak niezle gowno a kaaczekk zachowuje sie jak koles oderwany od rzeczywistosci i bardzo zaslepiony
    chociaz i tak watpie w wiekszosc rzeczy, ktore tutaj kaczek napisal i mu mocno nie dowierzam. Ale to juz moja subiektywna opinia
    Mylisz się. Nie jest tak jak mówisz. Kupując bon do Orlenu za 250pln nie musisz wykorzystać go podczas jednego tankowania. Bony do Carrefoura są w różnych nominałach (ja np. zamawiam bony o nominałach 10, 50, 100 pln). U partnerów handlowych gdzie masz możliwość użycia karty cashback, płacisz po prostu gotówką... tyle ile zawsze... tyle ile byś zapłacił nie mając karty, jednak na Twoje konto Lyoness zostaje zaksięgowana transakcja, i Lyo wypłaca Ci zwrot. Nikt na nikim tutaj nie żeruje. Oglądałeś chociaż jeden materiał wideo który umieściłem w tym temacie?

    @EDIT

    Dodatkowo jeśli w punkcie jest możliwość płatności telefonem (mobilny cashback), to po wejściu do sklepu, lub przed wyjściem z domu do tego sklepu, czy punktu z usługami generujesz sobie bon na telefonie (możesz to zrobić na miejscu gdy masz internet mobilny, co jest już praktycznie normą). Wtedy po prostu podajesz bon z telefonu i płacisz bezpośrednio z konta Lyoness, nie gotówką jak w przypadku karty cashback. Karta cashback to też temat na dłuższą rozmowę, ponieważ w planach jest bank Lyoness. Wtedy nie będzie to tylko karta lojalnościowa, ale i płatnicza/debetowa.

    @EDIT

    Dodatkowo dodam, że moi rodzice wprowadzają swój sklep w program Lyoness i dobrze znam warunki dołączenia do programu jako partner handlowy. W branży spożywczej minimalny Cashback to 6% wypływający do klienta + 1% na rekomendacje bezpośrednie i pośrednie. Tak więc 7% które trzeba oddać klientowi, jeśli ten bierze udział w programie. Tutaj zaczyna się coś ciekawego. Klient biorący kartę u moich rodziców w sklepie może być tylko przejazdem, a może być stałym klientem. Każda z tych opcji wiąże się z tym, że czasami nasz zarekomendowany klient będzie potrzebował wizyty u fryzjera, będzie musiał zatankować, kupić coś do domu (materiały budowlane) etc. W sklepie kupi chleb, masło i cukier, wyda 10pln, dostanie 6% zwrotu, ale w tym samym miesiącu wyda 300zł na paliwo, 20zł u fryzjera i wiele więcej u innych partnerów handlowych. A gdzie trafi 0,5%? Do moich rodziców. Tak więc klient jest zadowoleni, partner handlowy jest zadowolony, i Lyoness jest zadowolone. Sytuacja WIN, WIN, WIN.
    Ostatnio zmieniony przez kaaczekk : 02-11-2013, 18:30

  14. #671
    Avatar moth
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdańsk
    Wiek
    39
    Posty
    16,417
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    ej dobra typy, serio, może mi ktoś to wyjaśnić?
    jak kaczek na tym zarabia to po pierwsze
    po drugie co potrzebuje szary człowiek żeby móc w tym brać udział
    po trzecie gdzie jest lista partnerów handlowych?

  15. #672
    Avatar Filia the Dragon
    Data rejestracji
    2004
    Posty
    11,565
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj kaaczekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mylisz się. Nie jest tak jak mówisz. Kupując bon do Orlenu za 250pln nie musisz wykorzystać go podczas jednego tankowania. Bony do Carrefoura są w różnych nominałach (ja np. zamawiam bony o nominałach 10, 50, 100 pln). U partnerów handlowych gdzie masz możliwość użycia karty cashback, płacisz po prostu gotówką... tyle ile zawsze... tyle ile byś zapłacił nie mając karty, jednak na Twoje konto Lyoness zostaje zaksięgowana transakcja, i Lyo wypłaca Ci zwrot. Nikt na nikim tutaj nie żeruje. Oglądałeś chociaż jeden materiał wideo który umieściłem w tym temacie?
    Przed chwilą pytałem o płacenie gotówką i odpowiedziałeś twierdząco a teraz piszesz o bonach. Jak to w końcu jest?

    I powtórzę jeszcze pytanie- jak będzie 'firmował' swoje biuro? Jako siedzibę Lyo?





  16. Reklama
  17. #673
    Avatar Niewidomy
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Korea
    Posty
    568
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj kaaczekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mylisz się. Nie jest tak jak mówisz. Kupując bon do Orlenu za 250pln nie musisz wykorzystać go podczas jednego tankowania. Bony do Carrefoura są w różnych nominałach (ja np. zamawiam bony o nominałach 10, 50, 100 pln). U partnerów handlowych gdzie masz możliwość użycia karty cashback, płacisz po prostu gotówką... tyle ile zawsze... tyle ile byś zapłacił nie mając karty, jednak na Twoje konto Lyoness zostaje zaksięgowana transakcja, i Lyo wypłaca Ci zwrot. Nikt na nikim tutaj nie żeruje. Oglądałeś chociaż jeden materiał wideo który umieściłem w tym temacie?

    @EDIT

    Dodatkowo jeśli w punkcie jest możliwość płatności telefonem (mobilny cashback), to po wejściu do sklepu, lub przed wyjściem z domu do tego sklepu, czy punktu z usługami generujesz sobie bon na telefonie (możesz to zrobić na miejscu gdy masz internet mobilny, co jest już praktycznie normą). Wtedy po prostu podajesz bon z telefonu i płacisz bezpośrednio z konta Lyoness, nie gotówką jak w przypadku karty cashback. Karta cashback to też temat na dłuższą rozmowę, ponieważ w planach jest bank Lyoness. Wtedy nie będzie to tylko karta lojalnościowa, ale i płatnicza/debetowa.

    @EDIT

    Dodatkowo dodam, że moi rodzice wprowadzają swój sklep w program Lyoness i dobrze znam warunki dołączenia do programu jako partner handlowy. W branży spożywczej minimalny Cashback to 6% wypływający do klienta + 1% na rekomendacje bezpośrednie i pośrednie. Tak więc 7% które trzeba oddać klientowi, jeśli ten bierze udział w programie. Tutaj zaczyna się coś ciekawego. Klient biorący kartę u moich rodziców w sklepie może być tylko przejazdem, a może być stałym klientem. Każda z tych opcji wiąże się z tym, że czasami nasz zarekomendowany klient będzie potrzebował wizyty u fryzjera, będzie musiał zatankować, kupić coś do domu (materiały budowlane) etc. W sklepie kupi chleb, masło i cukier, wyda 10pln, dostanie 6% zwrotu, ale w tym samym miesiącu wyda 300zł na paliwo, 20zł u fryzjera i wiele więcej u innych partnerów handlowych. A gdzie trafi 0,5%? Do moich rodziców. Tak więc klient jest zadowoleni, partner handlowy jest zadowolony, i Lyoness jest zadowolone. Sytuacja WIN, WIN, WIN.
    >kombinowanie z lyoness zeby jakas cebula mogla oddac 0,5% z wczesniej rozgrabionych pieniedzy (83%) co daje pewnie i tak z 15 zl miesiecznie
    no
    WIN WIN WIN

  18. #674
    Avatar Murzin
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Potsdam
    Wiek
    34
    Posty
    2,073
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Patrząc na to Lyo naszła mnie jedna rzecz. Mianowicie kaczek zakłada, że wszystkie zakupy będziemy uzależniać od sklepów/usług firm, które współpracują z Lyo. Nie bierze on chyba jednak pod uwagę, że inne firmy mogą mieć po prostu lepsze ceny, a wtedy jakieś 2% zwrotu mało mnie będzie interesować. Do tego jeśli mam kombinować z jakimiś bonami żeby zatankować na Orlenie żeby zatankować paliwo za 5,40/litr i zyskać 2% z tego, a zatankować na Lotosie bez żadnego pierdzielenia się za 5,30 to jednak wybiorę drugą opcję. Dodatkowo, taki Carrfour może mieć piwo za 2,50, a w Tesco obok to samo piwo kupię za 2,00, więc w takim wypadku również nie opłaca mi się być lojalnym programowi Lyo

  19. #675
    Avatar Darektictac
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    31
    Posty
    161
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Kaczy proceder, to nie jest sytuacja win win win. Jeśli jakiś sklep wprowadza twoje Lyo od Huberta (CEO Lyo), że daje klientowi cashback w wysokości 5% to automatycznie ceny produktów podnosi o adekwatną kwotę aby wyjść na swoje. W wyniku tego Lyoness jest win, ty i sklep jesteście na 0, a klient który nie jest w lyoness jest w plecy, bo ceny są wyższe (na tym zarabia Lyo od Huberta [CEO Lyo]). Adekwatna sytuacja jest w sklepach gdzie jest możliwość płacenia kartą, prowizja za taką transakcję o ile dobrze pamiętam wynosi 1,5%, więc ceny produktów są wyższe o 1,5% - zyskuje pośrednik, który obsługuje takie transakcje, sklep i konsument płacący kartą jest na 0 a traci klient płacący gotówką.
    Ostatnio zmieniony przez Darektictac : 02-11-2013, 19:27

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Zagwozdka natury himalajskiej / pomysł na biznes / poszukiwany wspólnik
    Przez Boruciarz w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 1222
    Ostatni post: 02-10-2023, 10:23
  2. Biznes plan - środki z UE
    Przez bizan w dziale Szkoła i nauka
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 10-05-2014, 15:16
  3. Biznes plan potrzebne!
    Przez Xat4Gamers w dziale Szkoła i nauka
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 03-04-2014, 14:27
  4. Pomysl na..... Biznes!
    Przez Pklizer w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 11-11-2012, 11:17
  5. Dobijam do stu - rodzinny biznes.
    Przez Nobody13 w dziale Zdjęcia
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 30-12-2010, 20:07

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •