kaaczekk napisał
Mylisz się. Nie jest tak jak mówisz. Kupując bon do Orlenu za 250pln nie musisz wykorzystać go podczas jednego tankowania. Bony do Carrefoura są w różnych nominałach (ja np. zamawiam bony o nominałach 10, 50, 100 pln). U partnerów handlowych gdzie masz możliwość użycia karty cashback, płacisz po prostu gotówką... tyle ile zawsze... tyle ile byś zapłacił nie mając karty, jednak na Twoje konto Lyoness zostaje zaksięgowana transakcja, i Lyo wypłaca Ci zwrot. Nikt na nikim tutaj nie żeruje. Oglądałeś chociaż jeden materiał wideo który umieściłem w tym temacie?
@EDIT
Dodatkowo jeśli w punkcie jest możliwość płatności telefonem (mobilny cashback), to po wejściu do sklepu, lub przed wyjściem z domu do tego sklepu, czy punktu z usługami generujesz sobie bon na telefonie (możesz to zrobić na miejscu gdy masz internet mobilny, co jest już praktycznie normą). Wtedy po prostu podajesz bon z telefonu i płacisz bezpośrednio z konta Lyoness, nie gotówką jak w przypadku karty cashback. Karta cashback to też temat na dłuższą rozmowę, ponieważ w planach jest bank Lyoness. Wtedy nie będzie to tylko karta lojalnościowa, ale i płatnicza/debetowa.
@EDIT
Dodatkowo dodam, że moi rodzice wprowadzają swój sklep w program Lyoness i dobrze znam warunki dołączenia do programu jako partner handlowy. W branży spożywczej minimalny Cashback to 6% wypływający do klienta + 1% na rekomendacje bezpośrednie i pośrednie. Tak więc 7% które trzeba oddać klientowi, jeśli ten bierze udział w programie. Tutaj zaczyna się coś ciekawego. Klient biorący kartę u moich rodziców w sklepie może być tylko przejazdem, a może być stałym klientem. Każda z tych opcji wiąże się z tym, że czasami nasz zarekomendowany klient będzie potrzebował wizyty u fryzjera, będzie musiał zatankować, kupić coś do domu (materiały budowlane) etc. W sklepie kupi chleb, masło i cukier, wyda 10pln, dostanie 6% zwrotu, ale w tym samym miesiącu wyda 300zł na paliwo, 20zł u fryzjera i wiele więcej u innych partnerów handlowych. A gdzie trafi 0,5%? Do moich rodziców. Tak więc klient jest zadowoleni, partner handlowy jest zadowolony, i Lyoness jest zadowolone. Sytuacja WIN, WIN, WIN.