Reklama
Strona 2 z 3 PierwszaPierwsza 123 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 16 do 30 z 44

Temat: Pomysł na serwer - co o tym sądzisz?

  1. #16
    Awesome

    Domyślny

    No i jeżeli chodzi o mnie, to według mnie bardzo dobrym pomysłem byłoby wyeliminowanie loota z takich potworów jak pająk, szczur, smok. Chyba, że wytnelibysmy nozem skore czy cos.

  2. #17
    Avatar Rysiek
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    185
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj StaraJaga napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tez bym zagral sobie troche na takim serverze.
    Moja koncepcja

    Mysliwy
    Ma lvl 1, aby uzyskac lvl 2 musi zabic 2 wilki i 4 sarny.
    Na lvl 5 dostaje lepsza bron (wiekszy DMG) aby wbic lvl 6 musi zabic 8 niedzwiedzi,6 wilkow i 12 saren
    Na lvl 10 dostaje tytul jakiegos tam lepszego mysliwego, dostaje lepsza bron, zabija 20 niedzwiedzi, 14 dzikow i 18 wilkow itd.
    Co 5 lvli mozna zabijac lepsze stworzenia, mieso i ich skora jest droższa i wytrzymalsza.
    Przyklad ze 1 lvl chce zabic Niedziewdzia :
    "Nie masz takich uprawnien aby zabic to zwierze. Wyrob licencje na lvl 5."

    Tak samo z drwalem.
    Na lvl 1 musi sciac 3 drzewa aby uzysakc lvl 2. (Sciecie jednego ~2minuty, exhausted na jedno uzycie siekiery 10 sekund).
    Na lvl 5 dostaje nowa siekiere, exhausted na nia wynosi 7 sekund, musi sciac 12 drzew aby wbic poziom 6.
    Co 5 lvli mozna scinac lepsze drzewa, ktorego drewno jest coraz cenniejsze.


    I tak daaalej :).
    O ile to ma być serwer RPG to myślę, że zamiast tych uprawnień można byłoby poinformować gracza, że musi się przysłużyć miejscowemu władyce by móc polować na zwierzęta inne niż np. królik inaczej gdy się pojawi w mieście jawnie ze świeżo uzyskaną skórą(lub mięsem nie przerobionym) może zostać zapytany o pozwolenie myśliwskie(można być dodatkową jeśli profesje kupca uwzględnicie, także jeśli ktoś jest rycerzem też nie powinno być problem z tym) gdyż w średniowieczu polowania były zarezerwowane właśnie na rozrywkę dla wyższych stanem oraz źródło jadła dla nich. Jeśli ktoś by próbował kłusownictwa to oczywiście by mógł ale zostałoby to ścigane jakby się ujawnił.
    Poziomy myśliwego mogłyby pozwolić na uzyskanie lepszej jakości wyrobów oraz łatwiejsze tropienie(coś ale exiva na zwierzęta)

    Lvl-e drewna raczej są dość dziwne, wyobraź sobie, że jesteś drwalem i próbujesz ściąć jakieś drewno, ale z jakiegoś powodu nie idzie. Proponowałbym raczej modyfikacje w postaci wiedzy na temat jakości drewna(czy jest spróchniałe czy nie, czy można ten gatunek wykorzystać czy nie) i lepsza uzyskana jakość drewna - gracz z 0 poziomem znajduje drewno z 20 ql(jakości) i uzyskuje 5 ql, a gracz z 5 poziomem drwala uzyska 20 ql.

    Miło by było jakby różna gatunki drewna można było wykorzystać do różnych zadań. Z tej strony można by dużo wykorzystać na temat robienie łuków. Oczywiście ja jadę w stronę realistyczności i skomplikowania, ale to tylko propozycje.
    Jakbyście chcieli rozbudować łowiectwo o coś więcej niż wędkę:
    http://www.regia.org/fishing.htm
    http://my.opera.com/Vislaff/albums/show.dml?id=3598

  3. #18

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    26
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Pomysl jak najbardziej ciekawy, sam bym z checia zagral na takim otsie. Jednak wtapie czy odniosl by on jakis wiekszy sukces. Zycze powodzenia w tworzeniu.
    Pozrdawiam.

  4. Reklama
  5. #19
    Avatar Reedian
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Titania - Warszawa
    Posty
    201
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Rysiek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    O ile to ma być serwer RPG to myślę, że zamiast tych uprawnień można byłoby poinformować gracza, że musi się przysłużyć miejscowemu władyce by móc polować na zwierzęta inne niż np. królik inaczej gdy się pojawi w mieście jawnie ze świeżo uzyskaną skórą(lub mięsem nie przerobionym) może zostać zapytany o pozwolenie myśliwskie(można być dodatkową jeśli profesje kupca uwzględnicie, także jeśli ktoś jest rycerzem też nie powinno być problem z tym) gdyż w średniowieczu polowania były zarezerwowane właśnie na rozrywkę dla wyższych stanem oraz źródło jadła dla nich. Jeśli ktoś by próbował kłusownictwa to oczywiście by mógł ale zostałoby to ścigane jakby się ujawnił.
    Poziomy myśliwego mogłyby pozwolić na uzyskanie lepszej jakości wyrobów oraz łatwiejsze tropienie(coś ale exiva na zwierzęta)

    Lvl-e drewna raczej są dość dziwne, wyobraź sobie, że jesteś drwalem i próbujesz ściąć jakieś drewno, ale z jakiegoś powodu nie idzie. Proponowałbym raczej modyfikacje w postaci wiedzy na temat jakości drewna(czy jest spróchniałe czy nie, czy można ten gatunek wykorzystać czy nie) i lepsza uzyskana jakość drewna - gracz z 0 poziomem znajduje drewno z 20 ql(jakości) i uzyskuje 5 ql, a gracz z 5 poziomem drwala uzyska 20 ql.

    Miło by było jakby różna gatunki drewna można było wykorzystać do różnych zadań. Z tej strony można by dużo wykorzystać na temat robienie łuków. Oczywiście ja jadę w stronę realistyczności i skomplikowania, ale to tylko propozycje.
    Jakbyście chcieli rozbudować łowiectwo o coś więcej niż wędkę:
    http://www.regia.org/fishing.htm
    http://my.opera.com/Vislaff/albums/show.dml?id=3598
    Hmm... Jeśli dobrze mi się wydaje, jak dam Ci siekierę to nie każde drzewo mi zetniesz :P Chodzi o to, że wraz z czasem nabiera się doświadczenia, wie się gdzie uderzać, z jaką siłą, zcinasz bardziej oporne drzewa.

    Jeśli chodzi o zawody to proponuję:
    *myśliwy
    *rybak
    *drwal
    *farmer
    *piekarz
    *górnik
    *kowal
    *szewc&krawiec
    *jubiler

    Dzięki tym zawodom zyskujemy wszystko co jest potrzebne w "przemyśle tibijskim".
    Myśliwy, rybak i piekarz zapewniają nam jedzenie które regenreuje/ulecza od razu nas.
    Farmer zapewnia zboże dla piekarza.
    Jubiler wyrabia dla nas biżuterię (stoneskiny, mightingi i inne przydatne rzeczy)
    Kowal kuje dla nas oręż, tarcze i cieżkie zbroje (kolczuga)
    Górnik zapewnia surowiec dla kowala i jubilera.
    Drwal zapewnia drewno dla kowala?
    Szewc&krawiec wyrabiają dla nas ubranie z różnych dostarczonych im materiałów (green dragon scale -> dsm itp)
    Myśliwy by zapewniał dla szewca/krawca materiały, lecz niektóre dało by się zboyć bez tego zawodu, lecz o wiele trudniej.

    Ogólnie schemat zależności i zawody pisałem trochę na szybko, ale chyba się wszystko zgadza.
    Z chęcią mogę pomóc z takim projektem :)

  6. #20

    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Keski-Suomi
    Posty
    943
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    moim zdaniem nie da rady tego zrobic, chociazby ze wzgledu na balans profesji- zauwaz, ze w tibii sa 4 profesje i cipsoft, ktory sklada sie z wiecej niz jednej osoby do dzis nie radzi sobie do konca ze zbalansowaniem tego, co update jakas profesja okazuje sie lepsza, Ty mialbys do zbalansowania okolo 10 zawodow co bedzie ekstremalnym wyzwaniem, choc i tak mysle, ze zaraz 70% ludzi byloby mysliwymi czy jubilerami bo akurat ktoras profesja bylaby najkorzystniejsza do gry, zauwaz, ze zadna z popularnych gier mmo nie posiada takiego skomplikowanego systemu
    przecietny post na torgu w 2014:
    Cytuj Dzzej napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie widzę problemu? Skoro idę na dziwki to tylko po to, żeby spuścić wszystko z jajec. Zakładając, że dojdę szybko to chciałbym jeszcze postukać przez chwilę.

  7. #21
    Avatar Aien
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    33
    Posty
    1,065
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj fracek91 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    moim zdaniem nie da rady tego zrobic, chociazby ze wzgledu na balans profesji- zauwaz, ze w tibii sa 4 profesje i cipsoft, ktory sklada sie z wiecej niz jednej osoby do dzis nie radzi sobie do konca ze zbalansowaniem tego, co update jakas profesja okazuje sie lepsza, Ty mialbys do zbalansowania okolo 10 zawodow co bedzie ekstremalnym wyzwaniem, choc i tak mysle, ze zaraz 70% ludzi byloby mysliwymi czy jubilerami bo akurat ktoras profesja bylaby najkorzystniejsza do gry, zauwaz, ze zadna z popularnych gier mmo nie posiada takiego skomplikowanego systemu
    Szczerze mówiąc to właśnie zastanawiam się w jaki sposób rozwijałby się aspekt ekonomiczny na takim serwerze - na jedne towary na pewno byłby popyt, na inne mniejszy. Balans profesji zatem polegałby nie tyle na zapewnieniu "profita z huntów" poszczególnym zawodom, ile po prostu możliwości utrzymania się z "pracy" postaci.
    You know I make you wanna scream!

  8. Reklama
  9. #22
    Avatar Lunki
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    22
    Posty
    982
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj fracek91 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    moim zdaniem nie da rady tego zrobic, chociazby ze wzgledu na balans profesji- zauwaz, ze w tibii sa 4 profesje i cipsoft, ktory sklada sie z wiecej niz jednej osoby do dzis nie radzi sobie do konca ze zbalansowaniem tego, co update jakas profesja okazuje sie lepsza, Ty mialbys do zbalansowania okolo 10 zawodow co bedzie ekstremalnym wyzwaniem, choc i tak mysle, ze zaraz 70% ludzi byloby mysliwymi czy jubilerami bo akurat ktoras profesja bylaby najkorzystniejsza do gry, zauwaz, ze zadna z popularnych gier mmo nie posiada takiego skomplikowanego systemu
    Zauważ, że jeżeli będzie dużo myśliwych to ten zawód przestanie się opłacać, bo będzie dużo towaru = spadek cen. Poza tym zawsze można wprowadzić jakieś ograniczenie procentowe dotyczące zawodów np. Jubiler 4%, myśliwy 6% itp. ażeby właśnie takie coś nie wystąpiło, że 50% serwera to myśliwi.
    We are flying at an altitude of 39,000 feet

  10. #23
    Avatar Aien
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    33
    Posty
    1,065
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Lunki napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Zauważ, że jeżeli będzie dużo myśliwych to ten zawód przestanie się opłacać, bo będzie dużo towaru = spadek cen. Poza tym zawsze można wprowadzić jakieś ograniczenie procentowe dotyczące zawodów np. Jubiler 4%, myśliwy 6% itp. ażeby właśnie takie coś nie wystąpiło, że 50% serwera to myśliwi.
    Wyobrażam to sobie tak, że w momencie gdy istniałoby zapotrzebowanie na dany zawód na forum serwera pojawiałaby się na ten temat informacja, poza tym propozycje odnośnie własnych pomysłów musiałyby być w jakiś sposób zaakceptowane - na pewno nie byłoby acc makera, w którym można wybrać profesję.
    You know I make you wanna scream!

  11. #24

    Data rejestracji
    2008
    Posty
    340
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Bardzo ciekawy pomysl, chetnie bym zagral. Jezeli chodzi o zbalansowanie profesji to proponje aby byl tez 1npc/miasto lub nawet mniej ktory by mial dany zawod (bo jezeli gracze z dana profesja byliby wylogowani w danych godzinach ktorych lubisz grac to by byla kicha), lecz u takiego npc byloby drozej i dlugo by sie czekalo (warto by wtedy sprowadzic stary system dialogow gdzie 1 osoba moze rozmawiac z npc).

  12. Reklama
  13. #25
    Avatar Lunki
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    22
    Posty
    982
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Piotreqq napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Bardzo ciekawy pomysl, chetnie bym zagral. Jezeli chodzi o zbalansowanie profesji to proponje aby byl tez 1npc/miasto lub nawet mniej ktory by mial dany zawod (bo jezeli gracze z dana profesja byliby wylogowani w danych godzinach ktorych lubisz grac to by byla kicha), lecz u takiego npc byloby drozej i dlugo by sie czekalo (warto by wtedy sprowadzic stary system dialogow gdzie 1 osoba moze rozmawiac z npc).
    Wystarczy stworzyć w sklepie kolejkę (żeby uniknąć przesuwania). Przecież klienta będzie obsługiwała prawdziwa osoba, a nie NPC więc czy tak czy siak więcej niż 1 na raz nie obsłuży.

    #down
    Trochę późno jest ;dd Poza tym przy NPC to traci sens, a taki brak danego sprzedawcy w mieście też by był czymś fajnym, bo jeżeli potrzebujesz towar to musisz gnać do innego miasta. Do tego transport by trwał x czasu więc to by wszystko stało się fajniejsze ;d
    Ostatnio zmieniony przez Lunki : 26-08-2010, 22:31
    We are flying at an altitude of 39,000 feet

  14. #26

    Data rejestracji
    2008
    Posty
    340
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Lunki napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wystarczy stworzyć w sklepie kolejkę (żeby uniknąć przesuwania). Przecież klienta będzie obsługiwała prawdziwa osoba, a nie NPC więc czy tak czy siak więcej niż 1 na raz nie obsłuży.
    Chyba nie przeczytales dokladnie, mowilem ze JAKBY nie bylo zadnego gracza z dana profesja...

    @edit/@up
    no masz racje, lepszy klimat by byl, miejmy nadzieje ze bedzie wystarczajaco osob o kazdej porze
    zreszta potrzeba by bylo jakis system zabezpieczenia, bo np jakbys dal np skore garbazowi a on by ci nie oddal to tez by fajnie nie bylo ;s
    Ostatnio zmieniony przez Piotreqq : 26-08-2010, 22:33

  15. #27
    Avatar Xintoy
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    30
    Posty
    126
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Pomysł zajebisty, zagrał bym z chęcią bardzo ciekawie by było. Drwal czy tam jakiś jubiler zajebiście się prezentuje, tak dziko i właśnie w tym fajnie. Może takie coś by wyszło było by cool. Jak coś to mógłbym pomóc w robieniu takiego servera. Tylko właśnie ten problem ze zbalansowaniem postaci to jest ciężkie, ale powiedzmy jak nie będzie np Krawczyka czy tam kogoś kto by szył nie będzie zbroi, więc ktoś musi nim grać bo będzie chciał zarobić i tak w kółko więc to by było dobre.

    Pozdrawiam Xintoy.

  16. Reklama
  17. #28

    Data rejestracji
    2008
    Posty
    340
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Tak tylko teraz drugi problem jezeli chodzi o balansacje postaci a mianowicie ceny! W Tibii zaczelo sie wszystko od ceny manaskow i intemkow u npc(czyli cipsoft sam ustawil ceny wiekszosci rzeczy). I jezeli nowy gracz mialby robic pierwsza na serwie zbroje to by mogl chciec astronomiczne ilosci pieniedzy za swoja robote! Na to nie mam pomyslu ani rozwiazania ;/

  18. #29
    Avatar Lunki
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    22
    Posty
    982
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Piotreqq napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tak tylko teraz drugi problem jezeli chodzi o balansacje postaci a mianowicie ceny! W Tibii zaczelo sie wszystko od ceny manaskow i intemkow u npc(czyli cipsoft sam ustawil ceny wiekszosci rzeczy). I jezeli nowy gracz mialby robic pierwsza na serwie zbroje to by mogl chciec astronomiczne ilosci pieniedzy za swoja robote! Na to nie mam pomyslu ani rozwiazania ;/
    Chce astronomicznej sumy - nikt nie kupuje - nie ma pieniędzy - jest zmuszony do obniżki.
    We are flying at an altitude of 39,000 feet

  19. #30

    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Derby
    Wiek
    29
    Posty
    777
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Wiem, że już pewnie nikogo to nie interesuje, ale chuj ;p

    Wg. mnie, projekt nie miałby be z zmian wiekszego sensu.
    Co ci da, że masz full kasy, skoro nie ma co z tym robić??
    Powinna być dwuklasowość.
    Myśliwy , im lepsze potwory by upolował, i zebrał z nich skóry, szybciej awansował by lv. Wychodzi na to, że byłby w jakimś sensie palkiem.
    Było by dużo lepiej.
    Ktoś kto robi jakieś eliksiry(np. ze zbierania blood herbow i takich tam)
    Może być drutem/sorkiem.
    A co do najta, dobry byłby kowal. górnik.
    Oczywiście nie byłoby tam 400 lvl,
    a na samym expie nie dałoby się grać.
    Dlaczego?
    Z potworków nie spada kasa...
    żeby zdobyć kase, trzeba pracować.
    I tak w kółko i w kółko.


    Na takim servie fajnie by wyglądał system gildi.
    Gildia od jakiegoś lvl profesji(kowal, itp.)
    przyjmuje ciebie. Właściciel gildi, ustala wspólne ceny towarów.
    I takie tam ;p
    Zajebiście by było

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Zagwozdka natury himalajskiej / pomysł na biznes / poszukiwany wspólnik
    Przez Boruciarz w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 1222
    Ostatni post: 02-10-2023, 10:23
  2. Czynsz za mieszkanie w rodzinnym domu - co sądzisz?
    Przez Yebak Lesny w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 85
    Ostatni post: 15-02-2016, 01:04
  3. Odpowiedzi: 53
    Ostatni post: 03-01-2014, 16:11
  4. Serwer Dedykowany w Kimsufi.pl a Serwer RPS na ovh.pl!
    Przez CzasoMaczo w dziale Open Tibia Server
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 31-07-2009, 13:36

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •