baxcrow napisał
Sorki, ale Neavon czy jak mu tam postulował o 4 many na DWIE sekundy....
Okej, piszemy jeszcze raz jako, że mnie wylogowało i pożarło cały wywód ;/
@Neavon
Niestety jak ja grałem to miałem ten problem, że owszem leciał, ale nie tak często.
@Baxcrow
Dobra, dwie sekundy, mea culpa źle przeczytałem.
Ale to nadal duży przyrost
Sorc bez promo na rl 1mp/6s
Sorc z promo na rl 1mp/4s
Sorc wg Neavona 4mp/2s
MS wg Neavona 8mp/2s
Stosunek wersji real i Neavona.
Mana Sorcowi jest powiększona o 12 razy, a MSowi o 16 razy.
A jeśli brać czystego sorca i MS-a Neavona to
1mp/6s - 8mp/2s
1mp/6s - 24mp/6s
Sorc na real tibii cały czas spalając mane w ciągu jednej godziny wbiłby tylko 1/24 MLVL MS-a Neavona.
Do tego większość run była robiona na rl przez postacie bez promocji
-> 1k za 2h 20 min roboty.
A tutaj propozycja Neavona
W ciągu 2h 20 min roboty
MS - 24 bp HMM
Sorc - 12 bp HMM
Sporo.
Ale chwila. Jeśli w ciągu godziny zrobię 5 lub 10 bp HMM to nieopłaca mnie się kupować go za 1k - poświęce godzinę i mam znacznie więcej amunicji na hunt na którym więcej zarobię. Jednak wolałbym nie marnować czasu. Dobra idę kupić ale 1k to zbyt nieopłacalna kwota. Sprzedawcy obniżają ceny albo rezygnują z sprzedaży gdyż lepiej im bić level z własnych runek i sprzedawać loota.
Wniosek
Twoje ceny boltów i HMM są tak długo złe jak długo nie ma gildii z ostrym PvP której członkowie 24/7 są w stanie kontrolować handel.
Kontynuujemy.
Cena Exori rośnie wraz z lvl. 4/5 many maksymalnej właśnie jest przez nia pożerane. Na 101 lvl cena 400 many - średnio 7 manasów, czyli 700 gp. Drogo. Knight może bić cały czas lvl, ale zrobi to wolniej od sorca który po godzinnej przerwie ma 5/10 bp hmm na hunta i zadaje obrażenia częściej oraz wie, że nie trafi za 0 oraz mniej niż x i więcej niż y. U knighta i palla jedyna pewność to taka, że zada maksymalnie Y DMG - obrona potwora(wartość częściowo losowa), a dodatkowo pall wie, że ominie jeden z typów obrony. Niestety wbijając lvl hity zwiększają sie jedynie od exori/explosion/hmm, a u palla dodatkowo sd.
Knight może więc być tanią i powoli expiąca profesją lub astronomicznie drogą, choć dość szybko expiąca profesją.
Natomiast pallek ryzykuje w razie lagów dzięki braku tarczy, i każdy jego błąd może poważnie się odbić na hp-kach - wystarczy, że uciekając przed GS-em postać pobiegnie w miejsce z grupką potworów które go przybloczą. Owszem na średnich lvl będzie szybciej expił od sorca, ale otrzymuje to za cene ryzyka. Dodatkowo chcąc najszybciej expić musi używać HMM/GFB co znacznie lepiej czyni sorc szczególnie przy niskich kosztach runek.
Sorc po przebiciu się przez pierwsze poziomy bije lvl bardzo szybko - siła jego hitów rośnie przez samo expienie i przygotowanie się do expa, a jak już mówiłem run jest dużo i są dość tanie, lub ewentualnie wbija się mlvl robiąc je. Po wbiciu wyższych poziomów nie trudno będzie mu zdobywać doświadczenie w wysokich ilościach w krótkim czasie przy niezbyt wielkich kosztach.
@down
Sęk w tym, że sorc będzie miał pewien miły dodatek:
Koszty huntów polecą na łeb na szyję co zniweluje szanse knighta i pallka spowodowane kosztami sorca które spowalniały bicie levela. Nie chodzi mnie o to, że knight i pall mają expić w równym tempie. Chodzi o zachowanie balansu który był następujący:
Knight - mały przyrost expa, za to tani i bardzo stały, do tego ciężki do zabicia i zabijania.
Pall - wymaga ogarnięcia i pozwala na szybkie wbicie wysokiego lvl-a jednak z czasem przestaje być najlepszy.
Sorc - Ciężki start, ale jak już się wybije i ma kasę to zostawia resztę w tyle. A nie wersja pod tytułem mam pełno kasy i jeszcze expie najszybciej jak się da.
Niestety to całe wyrównanie profesji sprowadza się do dania jednej siły hitów i tylko różnych spawnów.
Dobra więcej się nie produkuje.
Zakładki