Reklama
Strona 16 z 68 PierwszaPierwsza ... 614151617182666 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 226 do 240 z 1006

Temat: [7.4] Old World - Antica

  1. #226

    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    34
    Posty
    177
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Rysiek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Co prawda już ci ignora dałem, ale gdy zobaczyłem ponownie twoje brednie na gościu to uznałem, że ci przypomnę dlaczego twoje raty regena są posrane.
    http://forum.tibia.org.pl/showpost.p...1&postcount=99
    Więc skończ wymyślać bo chcesz zrobić żeby 100 % typa to sorcowie i druidzi byli, i w sumie jedyne co ci brakuje to exp rate 9999999, albo o kilka dziewiątek więcej.

    I tak oczywiście classictibia była niewypałem, a ten ots wypali jeśli sorc i druid będą mogli non stop robić pg i rozpierdalać wszystko co się rusza w tempie jakim 3 knightów/pallów nie będzie miało.

    @down
    Dobra krótko, prosto. Na górze jest taki czerwony prostokąt z białym X, kliknij go.

    8 many na 2 sekundy to za dużo, z tym się zgadzam.

    Jednak twój argument, że mag będzie mógł 2x szybciej expić, a knight i pallek nie, jest po prostu śmieszny. Chciałbym zauważyć, że Knight i Palladyn expią odpowiedno bronią zwykłą i bronią dystansową, dzięki czemu nie muszą stać i robić run, a mogą ciągle expić.
    Kolejna sprawa, druid któremu mana będzie rosła szybciej może tworzyć UH'y które dają zarówno rycerzowi i paladynowi możliwość zdobywania doświadczenia.

    W momenci gdyby mana rosła powoli, knight jest niemal uziemiony, ponieważ mało kto będzie miał chęć na robienie uhów, a bez nich knight jest chodzącym fragiem. Natomiast wolny przyrost many wyprowadza Paladyna na czoło i to on w takim razie będzie najszybciej zdobywał doświadczenie, ponieważ manasy są ogólno dostępne, a paladyn ma kilka czarów do leczenia, a run nie musi tworzyć bo obrażenia zadawane z boltów przez paladyna są na tyle duże, że dorastają tym, które magowie i druidzi zadają z najczęściej używanych run, czyli HMM i GFB.


    Moja propozycja dotycząca przyrostu many jest taka.


    3 MP - bez promocji
    4 lub 5 MP - z promocją
    Co 2 sekundy oczywiście.

    Na Rolderze przyrost many wynosił 4 MP na 2 sekundy.
    Runy robiło się całkiem przyzwoicie, ale jednak trochę trzeba było nad nimi posiedzieć, 5 MP byłoby całkiem wygodne.



    Co do EXP to mnożnik 3,5 byłby chyba idealny.
    A loot rate 1,5x, to nie RL i nie oczekujmy, że będzie tutaj grało 800+ osób. Im mniej graczy, tym trudniej coś sprzedać, więc trochę większy loot rate da stabliność finansową.



    Pozdrawiam.
    Ostatnio zmieniony przez baxcrow : 24-07-2010, 23:15

  2. #227
    Rocketsss

    Domyślny

    wreszcie jakis madry post, zgadzam sie w 100% z Toba Baxcrow.

  3. #228
    Avatar Rysiek
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    185
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    UWAGA całość posta jest kontynuacją mojego wywodu od postulatu nr 2 podanego przez Neavona i nie zawiera obliczeń dot propozycji baxcrowa

    Co do manasów - tak, są ogólno dostępne. NA RL 7.4 100 gp za 20-100 many. Czyli średnio 60 many. Exura vita - 80 many. Wychodzi ponad 100 gp za jedną exure vitę. Za 2 k można było kupić bp uh-ów na rl 7.4 wychodziło 100gp/leczenie. No dobra mamy przyrost 4 many/s jak Na nowo postulował Neavon. 20 sekund/e vita. Po co manasy? Po co runki uh? 20 użyć robi się 100*20/4= 500 sekund. 20 exura vita -> 80*20/4 = 400 sekund. UHR robi się dłużej niż leczyć się samemu, a cena nie jest wysoka z prostego faktu(wręcz nieopłacalna):
    400 sekund robienie pozwala w krótkim czasie stworzyć ilość uhów na wystarczająca na bardzo długi hunt.
    Z promocją tniemy czas o połówę - e-vita co 10 sekund lub 5 tur walki, 20 e vit 200 sekund. BP uh - 250 sekund
    Wniosek? Nikomu się nie chce robić bp uh-ów za pareset gp, a więcej nikt nie będzie płacił - > Knight musi polegać na własnych zasobach -> Knight nie może expić cały czas bo musi pewien czas robić bp uhów na alternatywnej postaci.
    Przykładowo
    5 bp -> 2500 s -> ~40min
    5 bp -> 1250 s -> ~20min z promo
    Sorc idzie na exp, ma przygotowane kilka bp hmm(podstawowa broń w tamtych czasach).
    ma promocje(to wiadome w tym wypadku)
    5 bp hmm -> 70*20*5/8 = 7000/8 = 875 sekund za 5*5*20 użyć-> 875 sekund za 500 użyć. Przy exhauście i bez spawnu na tyle szybkiego by cały czas walczyć z potworami spokojnie można robić tyle samo runek co się zużywa.
    1 bp hmm się robi w 70*20/8 -> 1400/8 -> 175 sekund za 100 hitów
    Dodajmy do tego life ringi i można być spokojnym o ilość runek na długi czas. No i podczas hunta ładnie idzie mlvl.

    Owszem pall miałby non stop bolty i manę na exurę vitę, runki musi kombinować, jednak są tanie i raczej nie opłaca się ich robić na sell. Musimy więc robić alt chara i na nim stawiać runki, poświęcając trochę czasu by wspomóc swoje hity. Natomiast 200 many za power bolta z niższym od sorca regenem i brakiem pewności trafienia oraz rozrzutem dmg tworzy większą opłacalność używania run które znacznie lepiej są wykorzystywane przez maga. Owszem, można expić nonstop, jednak to będzie proces znacznie wolniejszy od poczekania na parę bp hmm przez sorca i dorabiania ich w czasie expa z life ringiem. A HMM-y mają stały zasięg dmg i pewność, że zabiorą przynajmniej x DMG w przeciwieństwie do walki wręcz czy na dystans które przecież są blokowane przez tarczę(tylko wręcz) lub pancerz.

    Co do tych twoich to może byłoby lepiej, chociaż na dłuższą metę profesje magiczne są faworyzowane. @edit nie doczytałem do końca twojego posta, sorry lekko zmęczony jestem. Niemniej jednak na 7.4 manasy są dość drogie i słabe, więc twój argument jest niezbyt trafiony. Dodatkowo bolty mają spory rozrzut dmg i nietrafiają zawsze. Trzeba także się zatrzymać by strzelić co bez tarczy może być okupione sporym stratami. Pallek więc ma pewne benefity w zamian za większe ryzyko w przypadku laga oraz bardziej kara za błędy gracza.
    Ostatnio zmieniony przez Rysiek : 25-07-2010, 00:20

  4. Reklama
  5. #229

    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    34
    Posty
    177
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Rysiek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    UWAGA całość posta jest kontynuacją mojego wywodu od postulatu nr 2 podanego przez Neavona i nie zawiera obliczeń dot propozycji baxcrowa

    Co do manasów - tak, są ogólno dostępne. NA RL 7.4 100 gp za 20-100 many. Czyli średnio 60 many. Exura vita - 80 many. Wychodzi ponad 100 gp za jedną exure vitę. Za 2 k można było kupić bp uh-ów na rl 7.4 wychodziło 100gp/leczenie. No dobra mamy przyrost 4 many/s jak Na nowo postulował Neavon. 20 sekund/e vita. Po co manasy? Po co runki uh? 20 użyć robi się 100*20/4= 500 sekund. 20 exura vita -> 80*20/4 = 400 sekund. UHR robi się dłużej niż leczyć się samemu, a cena nie jest wysoka z prostego faktu(wręcz nieopłacalna):
    400 sekund robienie pozwala w krótkim czasie stworzyć ilość uhów na wystarczająca na bardzo długi hunt.
    Z promocją tniemy czas o połówę - e-vita co 10 sekund lub 5 tur walki, 20 e vit 200 sekund. BP uh - 250 sekund
    Wniosek? Nikomu się nie chce robić bp uh-ów za pareset gp, a więcej nikt nie będzie płacił - > Knight musi polegać na własnych zasobach -> Knight nie może expić cały czas bo musi pewien czas robić bp uhów na alternatywnej postaci.
    Przykładowo
    5 bp -> 2500 s -> ~40min
    5 bp -> 1250 s -> ~20min z promo
    Sorc idzie na exp, ma przygotowane kilka bp hmm(podstawowa broń w tamtych czasach).
    ma promocje(to wiadome w tym wypadku)
    5 bp hmm -> 70*20*5/8 = 7000/8 = 875 sekund za 5*5*20 użyć-> 875 sekund za 500 użyć. Przy exhauście i bez spawnu na tyle szybkiego by cały czas walczyć z potworami spokojnie można robić tyle samo runek co się zużywa.
    1 bp hmm się robi w 70*20/8 -> 1400/8 -> 175 sekund za 100 hitów
    Dodajmy do tego life ringi i można być spokojnym o ilość runek na długi czas. No i podczas hunta ładnie idzie mlvl.

    Sorki, ale Neavon czy jak mu tam postulował o 4 many na DWIE sekundy.

    Exura Vita = 80 MP co daje nam 1 vitę na 40 sekund.

    Nie wydaje mi się, żeby potwór zadawał obrażenia co 40 sekund, zadaje co 2 sekundy, więc to czy mana będzie przyrastała wolniej czy szybciej i tak nie da Ci możliwości expienia na samej manie. Oczywiście możesz powiedzieć, że uciekasz przed mobami, ale przecież na tombach może Ci wybiec z innej strony kilka innych, więc i tak mana cały czas będzie Ci uciekała.

    A teraz Paladyn vs Mag

    BP HMM = 1k
    100 Boltów = 300 GP

    A teraz sytuacja taka: Mag zabiera ze sobą 5 BP HMM, które u ludzi kosztuja ok. 1k, bądź sam je robi, a czas ich wytworzenia w momencie gdyby mana rosła 8MP/2s wynosi 30 minut. 5 BP HMM = 500 użyć.
    Paladyna zabiera ze sobą 500 boltów, których cena wynosi 1500 GP.
    Ma także 500 użyć, a zakres ich uderzeń wynosi 0-150 [Dist 70+].
    Mag zaś ma M LvL ok. 40+, więc siła uderzeń HMM wynosi ok. 80-90.
    Przypominam, że Distance rośnie dużo szybciej niż Magic Level.
    Przypominam także, że wytworzenie 100 boltów trwa tyle samo co zrobienie BP HMM, czyli 30 minut.

    Wniosek jest jeden, Paladyn spokojnie podczas huncenia zarobi 1,5k na 500 boltów, Mag natomiast 5k na 5 BP HMM raczej nie zarobi, chyba że będzie miał szczęście i spadnie mu jakaś droższa rzecz, ale Paladyn może mieć to samo. Jednak 1,5k nazbiera bez problemu, więc zyskuje ok. 30 minut. Duży przyrost many nie faworyzuje magów.

    Teraz sprawa rycerzy, przecież jeżeli mana będzie rosła szybko to oni także będą mieli częściej manę na Exurę i Exori, a to także jest dla nich bardzo ważne. Oni na hunta nie muszą wydawać kompletnie nic, większość swoje doświadczenie zdobywa zabijając Scaraby [20-70 lvl], a później próbują swoich sił na Dragonach. Używają UHów dużo rzadziej niż Mag czy Paladyn swoich manasów, przez co mogą expić dużo dłużej na expowisku. BP UH = 2k.
    Ostatnio zmieniony przez baxcrow : 25-07-2010, 01:50

  6. #230

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    2,657
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Ludzie, darujcie sobie, to ma być old-retail-experience, a nie jakieś wasze widzimisię . Tutaj ma być trudno, tutaj ma być ostre karanie za najmniejszy błąd gracza. Kapiszi? :)

    Na Classictibii tak było i ludzie nie płakali =p

  7. #231
    Neavon

    Domyślny

    Pozatym na tibi 7.4 wcale nie musisz stawać, żeby bolt poleciał, poleci nawet jeżeli będziesz ciągle w ruchu-.-

  8. Reklama
  9. #232
    Awesome

    Domyślny

    przesadzasz

    z gm bylem w sumie na ty i mnie raz zlapal na bocie i skonczylo sie na pouczeniu, bo mnie znal

    spoko ludzie byli

    co prawda ujebali nie 15x na 20 levelu, ale to pozniej ja ujebalem kogos 15x na 33 levelu xd

  10. #233
    Avatar Rysiek
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    185
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj baxcrow napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Sorki, ale Neavon czy jak mu tam postulował o 4 many na DWIE sekundy....
    Okej, piszemy jeszcze raz jako, że mnie wylogowało i pożarło cały wywód ;/

    @Neavon
    Niestety jak ja grałem to miałem ten problem, że owszem leciał, ale nie tak często.

    @Baxcrow
    Dobra, dwie sekundy, mea culpa źle przeczytałem.
    Ale to nadal duży przyrost
    Sorc bez promo na rl 1mp/6s
    Sorc z promo na rl 1mp/4s
    Sorc wg Neavona 4mp/2s
    MS wg Neavona 8mp/2s
    Stosunek wersji real i Neavona.
    Mana Sorcowi jest powiększona o 12 razy, a MSowi o 16 razy.
    A jeśli brać czystego sorca i MS-a Neavona to
    1mp/6s - 8mp/2s
    1mp/6s - 24mp/6s
    Sorc na real tibii cały czas spalając mane w ciągu jednej godziny wbiłby tylko 1/24 MLVL MS-a Neavona.

    Do tego większość run była robiona na rl przez postacie bez promocji
    -> 1k za 2h 20 min roboty.
    A tutaj propozycja Neavona
    W ciągu 2h 20 min roboty
    MS - 24 bp HMM
    Sorc - 12 bp HMM

    Sporo.

    Ale chwila. Jeśli w ciągu godziny zrobię 5 lub 10 bp HMM to nieopłaca mnie się kupować go za 1k - poświęce godzinę i mam znacznie więcej amunicji na hunt na którym więcej zarobię. Jednak wolałbym nie marnować czasu. Dobra idę kupić ale 1k to zbyt nieopłacalna kwota. Sprzedawcy obniżają ceny albo rezygnują z sprzedaży gdyż lepiej im bić level z własnych runek i sprzedawać loota.
    Wniosek
    Twoje ceny boltów i HMM są tak długo złe jak długo nie ma gildii z ostrym PvP której członkowie 24/7 są w stanie kontrolować handel.

    Kontynuujemy.
    Cena Exori rośnie wraz z lvl. 4/5 many maksymalnej właśnie jest przez nia pożerane. Na 101 lvl cena 400 many - średnio 7 manasów, czyli 700 gp. Drogo. Knight może bić cały czas lvl, ale zrobi to wolniej od sorca który po godzinnej przerwie ma 5/10 bp hmm na hunta i zadaje obrażenia częściej oraz wie, że nie trafi za 0 oraz mniej niż x i więcej niż y. U knighta i palla jedyna pewność to taka, że zada maksymalnie Y DMG - obrona potwora(wartość częściowo losowa), a dodatkowo pall wie, że ominie jeden z typów obrony. Niestety wbijając lvl hity zwiększają sie jedynie od exori/explosion/hmm, a u palla dodatkowo sd.

    Knight może więc być tanią i powoli expiąca profesją lub astronomicznie drogą, choć dość szybko expiąca profesją.

    Natomiast pallek ryzykuje w razie lagów dzięki braku tarczy, i każdy jego błąd może poważnie się odbić na hp-kach - wystarczy, że uciekając przed GS-em postać pobiegnie w miejsce z grupką potworów które go przybloczą. Owszem na średnich lvl będzie szybciej expił od sorca, ale otrzymuje to za cene ryzyka. Dodatkowo chcąc najszybciej expić musi używać HMM/GFB co znacznie lepiej czyni sorc szczególnie przy niskich kosztach runek.

    Sorc po przebiciu się przez pierwsze poziomy bije lvl bardzo szybko - siła jego hitów rośnie przez samo expienie i przygotowanie się do expa, a jak już mówiłem run jest dużo i są dość tanie, lub ewentualnie wbija się mlvl robiąc je. Po wbiciu wyższych poziomów nie trudno będzie mu zdobywać doświadczenie w wysokich ilościach w krótkim czasie przy niezbyt wielkich kosztach.

    @down
    Sęk w tym, że sorc będzie miał pewien miły dodatek:
    Koszty huntów polecą na łeb na szyję co zniweluje szanse knighta i pallka spowodowane kosztami sorca które spowalniały bicie levela. Nie chodzi mnie o to, że knight i pall mają expić w równym tempie. Chodzi o zachowanie balansu który był następujący:
    Knight - mały przyrost expa, za to tani i bardzo stały, do tego ciężki do zabicia i zabijania.
    Pall - wymaga ogarnięcia i pozwala na szybkie wbicie wysokiego lvl-a jednak z czasem przestaje być najlepszy.
    Sorc - Ciężki start, ale jak już się wybije i ma kasę to zostawia resztę w tyle. A nie wersja pod tytułem mam pełno kasy i jeszcze expie najszybciej jak się da.

    Niestety to całe wyrównanie profesji sprowadza się do dania jednej siły hitów i tylko różnych spawnów.

    Dobra więcej się nie produkuje.
    Ostatnio zmieniony przez Rysiek : 25-07-2010, 14:06

  11. #234

    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    34
    Posty
    177
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Rysiu tak było od zawsze ;)
    Teraz CIPSoft dąży do wyrównania profesji.

    Tibia 7.4 ma to do siebie, że Paladyn do 100 poziomu jest najszybciej zdobywającą poziom profesją i nie ma znaczenia jaki jest przyrost many.
    Knight w tamtych czasach był tankerem, wbiegał w grupy ludzi bądź potworów i spokojnie utrzymywał się na runach przy życiu, a zdobywanie poziomów było nudne, bo przeważnie expiło się na tych samych potworach przez 50-60 poziomów. Wiem coś o tym, bo miałem 100 rycka na Tibii 7.4 i również 115 MS'a, więc wiem jak to wyglądało.
    Zdobywanie poziomów magiem lub druidem na mniejszych poziomach to była katorga, słabe hity, mało HP po prostu masakra, ale faktem jest, że jak magiem czy druidem zdobyło się 100 poziom i wbiło się dobry magiczny to expiło się dużo szybciej niż inne profesje i tak było zawsze i narazie dalej tak jest. W momencie, gdyby rycerz i paladyn expili na równi z druidem i magiem to gra straciłaby sens, dlaczego?

    Bo 150 rycerz na Tibii 7.4 to był ktoś niezniszczalny, jak umiało się biegać i grać tą profesją to właściwie nie było możliwości by paść, jedyna możliwość to trap. A taki 150 mag, to biegający frag. Wiadomo ma on największy DMG, ale ma też najmniej HP, a jeżeli takim magiem włączymy utamę na Tibi 7.4 to równie dobrze możemy puścić klawiaturę, bo i tak padniemy, zaś bieganie na samym HP jest bardzo ryzykowne bo 1-2 UE i jesteśmy w temple.

    Wyobraź sobie teraz, że masz 150 MS'a i wbiega w Ciebie 4-5 rycerzy ze 150 poziomami, niby mają małe pole do popisu w ataku, ale i tak dobiegając do Ciebie padniesz w kilka sekund, bo sam ich nie pozabijasz, no chyba że są kompletnymi nie ogarami xD.

  12. Reklama
  13. #235
    Avatar Byczek
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Koszalin
    Wiek
    33
    Posty
    12,862
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    @up

    Na 7,4 było coś takiego jak ssa, i sam mając 79 eda miałem zawsze 3-4bp przy sobie.
    Cytuj Halunek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    byczek-jebaka hedonista kulturysta i uzdrowiciel a ty i tak powiesz ze to człowiek o twarzy homo erectus

  14. #236
    Sauron

    Domyślny

    No fajnie, że były SSA, tylko że to działa we wszystkie strony...
    Po za tym na serwerze real grało 800 osób, więc zakupienie SSA nie było trudne, a na OTS tyle osób nie będzie, a przynajmniej na początku.

    Jakoś mi się nie widzi zbieranie SSA na WRL lub Banshee.

  15. #237
    Fadz

    Domyślny

    Kiedy Ots Bedzie online znaczy teraz jest ale nie można się zalogować i kiedy oficjalnie zakończa się beta testy chcemy już grac ;)

  16. Reklama
  17. #238
    Matka Boska Częstochowska

    Domyślny

    Ten ots ma ciągle tyle błędów , że chyba za rok wystartuje albo wcale.

  18. #239

    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    west side of Poland
    Posty
    51
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Zagrałbym :)
    Pamiętam pierwszy otek na jakim grałem, była to szwedzka emora.servegame.com pod 7.6 <3 A było to chyba na początku 2007 roku

  19. #240
    Voler007

    Domyślny

    Słuchajcie to, że nie wypowiadam się (gdyż mam zbanowane konto) to nie znaczy, że nie czytam :) Cały czas obserwuje temat - prace mają się dobrze, a nawet bardzo dobrze ! Co do startu nie wiem kiedy i nie chce nic pisać. Narazie jest masa błędów w mapie do poprawy. Jednka w miare szybko nam to idzie.
    Ostatnio zmieniony przez Voler007 : 26-07-2010, 00:36

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Sprzedam [antica][aurora] 190 ed antica 270 rp aurora
    Przez arnoldinho w dziale Postaci
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 08-10-2015, 18:18
  2. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 04-08-2010, 13:04
  3. Old tibia project
    Przez Mater w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 64
    Ostatni post: 05-05-2009, 12:17
  4. Moja przygoda zThe Old Widow[RPG]
    Przez Sathar Thor w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 11-11-2008, 10:14
  5. Old bp
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 30-09-2006, 12:03

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •