8 many na 2 sekundy to za dużo, z tym się zgadzam.
Jednak twój argument, że mag będzie mógł 2x szybciej expić, a knight i pallek nie, jest po prostu śmieszny. Chciałbym zauważyć, że Knight i Palladyn expią odpowiedno bronią zwykłą i bronią dystansową, dzięki czemu nie muszą stać i robić run, a mogą ciągle expić.
Kolejna sprawa, druid któremu mana będzie rosła szybciej może tworzyć UH'y które dają zarówno rycerzowi i paladynowi możliwość zdobywania doświadczenia.
W momenci gdyby mana rosła powoli, knight jest niemal uziemiony, ponieważ mało kto będzie miał chęć na robienie uhów, a bez nich knight jest chodzącym fragiem. Natomiast wolny przyrost many wyprowadza Paladyna na czoło i to on w takim razie będzie najszybciej zdobywał doświadczenie, ponieważ manasy są ogólno dostępne, a paladyn ma kilka czarów do leczenia, a run nie musi tworzyć bo obrażenia zadawane z boltów przez paladyna są na tyle duże, że dorastają tym, które magowie i druidzi zadają z najczęściej używanych run, czyli HMM i GFB.
Moja propozycja dotycząca przyrostu many jest taka.
3 MP - bez promocji
4 lub 5 MP - z promocją
Co 2 sekundy oczywiście.
Na Rolderze przyrost many wynosił 4 MP na 2 sekundy.
Runy robiło się całkiem przyzwoicie, ale jednak trochę trzeba było nad nimi posiedzieć, 5 MP byłoby całkiem wygodne.
Co do EXP to mnożnik 3,5 byłby chyba idealny.
A loot rate 1,5x, to nie RL i nie oczekujmy, że będzie tutaj grało 800+ osób. Im mniej graczy, tym trudniej coś sprzedać, więc trochę większy loot rate da stabliność finansową.
Pozdrawiam.