Reklama
Strona 19 z 38 PierwszaPierwsza ... 9171819202129 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 271 do 285 z 560

Temat: Zmarł kibic w Knurowie

  1. #271
    Avatar Pyroflames
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,032
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Dzzej napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Czyli sugerujesz, że policja nie powinna nic robić, powinni pozwolić pseudokibicow rozjebać pół stadionu, bo Ty nie chcesz przypadkowo dostać gazem? Zauważ, że strzelali do pojebów, którzy biegli z zamiarem dojebania kibicom przeciwnej drużyny, Ci którzy stali na trybunach nie byli zagrożeni ostrzałem.

    Mnie kibole nie zrobili krzywdy, spoko hehe ziomeczki, grzeczni i potulni .
    To właśnie przez takich ludzi, jak ten zabity, dostajesz czasem pałą po łbie.
    Źle zrozumiałeś. Dobrze wiem, że przez takich ludzi dostaję po łbie i tak, należy coś z tym robić - zgadzam się.
    Chodzi mi tu tylko o to, że czasem niewinny też dostanie. Jakie tu zastosować teraz środki żeby niewinni nie ucierpieli?

    Bo widzisz.. Ja np. jako niewinny ucierpiałem gazem czy tam pałkom i co więcej: nie robiłem zadym, nie wybiegałem na murawę ani nic. Co jakby teraz niewinni dostawali kulki z tej całej broni gładkolufowej?
    Dostałem gazem, równie dobrze mógłbym zebrać z broni.
    Ostatnio zmieniony przez Pyroflames : 04-05-2015, 14:44

  2. #272
    Avatar Bazan
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    33
    Posty
    1,909
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Strzelali do zjebów na murawie. Jak nie jestes zjebem, nie bylbys na murawie = nie dostaniesz, nie masz sie co bac. Wiec to nie to samo.
    Dreaming by drumming. ˆˆ™

  3. #273
    Avatar edek2_1932
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    5,559
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Pyroflames napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dostałem gazem, równie dobrze mógłbym zebrać z broni.
    jesli jestes normalnym kibicem to siedzisz na trybunie a nie smigasz po murawie, a jestem pewien ze policja nigdy nie zacznie mierzyc do trybun.

  4. Reklama
  5. #274
    Avatar WolF
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    440
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Pyroflames napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Źle zrozumiałeś. Dobrze wiem, że przez takich ludzi dostaję po łbie i tak, należy coś z tym robić - zgadzam się.
    Chodzi mi tu tylko o to, że czasem niewinny też dostanie. Jakie tu zastosować teraz środki żeby niewinni nie ucierpieli?
    Wydaje mi się, że rozwiązanie jest bardzo proste. Grupy wyjazdowe zazwyczaj są bardzo dobrze zorganizowane i ludzie znają się na wzajem. Wystarczy eliminowanie tych, którzy prowokują/robią burdel poprzez odmówienie im wyjazdu i problem sam się zakończy. Ale tak się nie dzieje, co oznacza że grupy które wyjeżdżają same się na to godzą i akceptują ten problem.

  6. #275

    Notoryczny Miotacz Postów Wind jest teraz offline
    Avatar Wind
    Data rejestracji
    2014
    Wiek
    31
    Posty
    1,030
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Czytam sobie wpis na fb użytkownika "Stadionowi Oprawcy", w którym jest zdjęcie dziecka tego kibola, który się wyjebał. Czytam komentarze i widzę coś takiego:

    Załącznik 333528

    Zgniłem. XDDDDDDDDDDDDDDD

  7. #276
    Avatar Ximax1243
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    localhost
    Wiek
    34
    Posty
    635
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Bo debile są wsród nas ja napisałem że taki dobry tatus a mimo to wiedząc że może zostać pobity/skatowany/zabity pobiegł dla własnej przyjemnosci sie napieprzać to mi odpisywali tekstami typu "zgwałce ci matke" "skurwielu zdychaj" "takie szmaty nie powinny żyć smieciu" to o czym my tu mówimy banda oszołomów i tyle nakręcają całą sytuacje jakby niewiem co się stało ale jakby policja nie reagowała to by potem pisali że je^^a policja nic nie interweniuje a naszych pobili i dziecko zgineło od kamieni.... patałachy i hipokryci.
    "Żołnierze nie umierają, idą do piekła aby się przegrupować!"
    "Pobij wszystko co się rusza a jak się nie rusza- porusz i pobij"

  8. Reklama
  9. #277
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Sayonara
    Wiek
    30
    Posty
    22,168
    Siła reputacji
    30

    Domyślny

    wykorzystywanie dzieciaka który stracił ojca żeby zebrać lajki i szerzyć dalej nienawiść
    nie no szacun

  10. #278
    Avatar Pyroflames
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,032
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj WolF napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tak mi źle, że będąc w grupie pseudokibiców też obrywasz. To pewnie wina policji, że się tam znalazłeś.
    Aha.. czyyliii mam nie jeździć na mecze? No tak.
    To w sumie dobry pomysł. Będą jeździć tylko pseudokibice - więc ich wystrzelają.
    Ale z drugiej strony: mam prawo do tego obejrzenia meczu na stadionie. I mam prawo jechać na ten mecz z nadzieją, że przypadkowo nie dostane wpier*olu lub nie stracę życia przez ludzi którzy mają pilnować porządku xD

    To nie lepiej zabrać policje i ochronę ze stadionów, niech kibole się sami powybijają? Nie? Czemu? Bo ucierpią niewinni? A teraz nie cierpią?
    Sami by się powybijali i po sprawie. A tych co przetrwali, umęczonych już pewnie by się tylko spakowało do radiowozów i tyle ;D
    Stadiony by pewnie ucierpiały ale z drugiej strony, byłby raz na zawsze zrobiony porządek :P
    Ostatnio zmieniony przez Pyroflames : 04-05-2015, 15:30

  11. #279
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Sayonara
    Wiek
    30
    Posty
    22,168
    Siła reputacji
    30

    Domyślny

    jesli przypadkowo w trakcie meczu nie wyskoczysz na boisko i przypadkowo nie podbiegniesz do trybun drużyny przeciwnej mimo wyraźnych znaków żebyś tego nie robił to przypadkowo nie dostaniesz gumową kulką
    nie znam nikogo komu stała by się krzywda na meczu lub dostał by wpierdol od policji bo kibicował swojej drużynie jak człowiek na poziomie
    no chyba że kibicujesz tak jak koledzy z knurowa

  12. Reklama
  13. #280
    Avatar John Galt
    Data rejestracji
    2013
    Posty
    121
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Problemem w tej historii jest słowo "broń" bo przez to ludziom kompletnie odpierdala.
    To była broń gładkolufowa załadowana gumowymi kulkami. Standardowy środek wykorzystywany obok gazu czy pałek o dokładnie tym samym przeznaczeniu więc nie rozumiem kompletnie tej napinki. Nie czaję ludzi, którzy twierdzą, że nie mieli by problemu gdyby policja używała gazu albo pałek, zwłaszcza, że jedna z tych osób sama napisała, że oberwała gazem za nic-nad takim gazem nie da się panować dlatego jego użycie często jest wykluczone bo mogą oberwać osoby postronne i sami Policjanci, broń palna akurat tych wad nie posiada. Co więcej przypominam po raz kolejny jaka to była broń i czym nabita bo najwyraźniej ludzie wciąż zapominają. Ona nie służy do zabijania, fizycznie nie jest to po prostu możliwe w normalnych okolicznościach, zabicie z niej jest tak samo mało prawdopodobne jak każdym innym przedmiotem który leży w tej chwili na waszym biurku. Tak jak ktoś powiedział-koleś miał po części pecha bo szanse, żeby kulka uderzyła dokładnie w to miejsce w które uderzyła, przy takiej a nie innej odległości i takim a nie innym napięciu mięśni i pewnie jeszcze kilku dodatkowych czynnikach są naprawdę bliskie zeru.
    Co więcej milicjanci nie strzelali z ostrej amunicji do górników walczących z opresyjnym systemem czy coś w tym stylu, nie próbujcie tej akcji przedstawiać w ten sposób.
    Co się stało? Na wydarzeniu sportowym grupka bandytów, którzy uważają, że mogą robić co chcą pod pretekstem wspierania swojego klubu i których będę nazywał w tej wypowiedzi kibolami (które to słowo ma obecnie takie znaczenie w powszechnym użyciu, a nawet jak ktoś się z tym nie zgadza to z kontekstu wypowiedzi wiadomo o jakie grupy chodzi więc takie czepianie się serio nie ma sensu), złamała reguły wobec których była zmuszona się podporządkować by mecz na stadionie oglądać, opuściła swój wyznaczony sektor i wskoczyła na murawę na której w ogóle nie powinna być. Ci kibole, zachowując się agresywnie, ruszyli w kierunku sektora gdzie siedzieli kibice przeciwnej drużyny (I pewnie kilku kiboli ale z tego co widziałem to głównie ludzie na tyłach stali i nie pchali się do przodu) i przed którym stali funkcjonariusze Policji, nie dostosowali się do poleceń policji (niektórzy nawet po tych kilku strzałach twardo jeszcze stali). Jednym z kiboli na murawie był bohater tego tematu, osoba która zmarła po postrzale. Osoba która przypomnijmy miała prawie 30 lat, żonę i dziecko i mimo tego była gotowa złamać regulamin, złamać prawo i rzucić się do napierdalanki z innymi kibicami i policją. Co więcej był jedną z osób biegnących na przedzie, tych którzy najbardziej napędzają takie grupki, tych najbardziej zdeterminowanych. I ostatnie bardzo ważne-zanim padł ten nieszczęśliwy strzał padły inne. Mimo dźwięku wystrzałów(Uprzedzam wypowiedzi, nie-nie ma opcji by krzyki tłumu zagłuszyły wystrzał broni) nadal biegł do przodu zamiast pobiec w przeciwnym kierunku lub rzucić się na glebę. Więc proszę was, nie można tu w ogóle mówić o tym, że to był dobry chłopak, który po prostu miał pasję, nie można próbować tutaj odwoływać się do jakiś prowokacji przez policjantów czy używania środków przymusu (Czy jak to tam się prawidłowo nazywa) wobec kibiców potrafiących się zachować bo to zupełnie inne sytuacje nie mające z tą nic wspólnego. Ten człowiek stanowił ewidentne zagrożenie i mimo ostrzeżeń nie zaniechał swoich działań.

    Jedyne co w moim odczuciu powinno wyglądać inaczej to to, że strzały powinny paść jak tylko pierwsze osoba wkroczyła na murawę, ale to niestety nie mogło się wydarzyć w naszych krajowych realiach. Fajnie by też było gdyby mieli na miejscu coś do rozpylenia jakiegoś barwnika by pokryć tym ludzi którzy tam biegli i później ich spokojnie powyłapywać-niestety to wciąż u nas kuleje, tłum napiera bo wie, że jest bezkarny bo w najgorszym wypadku wyłapią jakiś malutki procent całości.

    Nie zrozumcie mnie źle
    Choć nie jestem fanem piłki to świetnie rozumiem czym są sportowe emocje. Wiem też, że społeczność kibiców, czy to niedzielnych czy to tych najbardziej oddanych i aktywnych to w większości fajne osoby, wspaniali obywatele, często wielcy patrioci, którzy naprawdę są wsparciem dla swoich drużyn i często robią wiele dobrego dla lokalnych społeczności organizując lub pomagając w organizacji różnych wydarzeń czy zbiórek pieniędzy. To paskudne, że przez takie akcje ich reputacja cierpi, wręcz uważam to za ohydne, że pospolici bandyci się pod nich podpinają twierdząc, że walczą za barwy klubów itp

    Wiem też i zawsze to podkreślałem, że Policja w Polsce leży pod wieloma względami. Potrzebna jest jej gruntowna reorganizacja od wywalenia post komunistycznej śmietanki na górze poczynając (Tak, myślę, że już tyle lat minęło od oficjalnego końca PRL, że możemy sobie pozwolić na znalezienie doświadczonych funkcjonariuszy bardziej adekwatnych do aktualnej epoki). Potrzeba gruntownych zmian w sposobie szkoleń i stworzenia nowych procedur przeprowadzania zatrzymań, aresztowań i w gruncie rzeczy wszystkich czynności przez Policjantów podejmowanych. Najważniejsze dwie rzeczy to kompletna zmiana sposobu myślenia funkcjonariuszy, którzy często kompletnie zapominają, że nie pracują lecz służą, mundur to nie jest roboczy uniform lecz coś więcej i ich zachowanie (nie tylko powierzchowne, chodzi o to w jaki sposób postrzegają prawo, obywateli i siebie w społeczeństwie) powinno być wobec tego odpowiednie, powinni czerpać więcej z Policjantów Stanów Zjednoczonych, obejrzyjcie kilka nagrań jak legitymują ludzi itp, bardzo często to jest przy tych akcjach z open carry, zupełnie inna relacja funkcjonariusz-obywatel niż u nas. Druga rzecz, ostatnia i podkreślam, że powinna być wprowadzona jako ostatnia-zmiany w prawie znacznie poszerzające uprawnienia policjantów w kwestii właśnie użycia środków przymusu bezpośredniego, zwłaszcza broni palnej. Ale trochę się oderwałem od tematu więc wracając-wiem, że Policja u nas leży pod wieloma względami, jest wielu Policjantów, którzy nigdy nie powinni dostać odznaki, myślę, że większość z nas miała do czynienia w jakiejś sytuacji właśnie z takim policjantem dupkiem, ale nie możemy teraz przez ten pryzmat oceniać wszystkich funkcjonariuszy. W tym wypadku moim zdaniem Policjanci zachowali się dobrze, widzieliśmy setki sytuacji stadionowych burd, które były jedną wielką farsą lecz tu reakcja była należyta. Gdyby nie nieszczęśliwy przypadek cała sytuacja by najpewniej była zgodnie wychwalana przez całą Polskę.

  14. #281
    Avatar Ximax1243
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    localhost
    Wiek
    34
    Posty
    635
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Pyroflames napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Aha.. czyyliii mam nie jeździć na mecze? No tak.
    To w sumie dobry pomysł. Będą jeździć tylko pseudokibice - więc ich wystrzelają.
    Ale z drugiej strony: mam prawo do tego obejrzenia meczu na stadionie. I mam prawo jechać na ten mecz z nadzieją, że przypadkowo nie dostane wpier*olu lub nie stracę życia przez ludzi którzy mają pilnować porządku xD
    w tym przypadku ludzie z "klatki" też mają prawo do oglądania i nie martwienia się że jakiś idiot znajdzie kostke brukową albo wyrwie barierke i rypnie im nią ;]

    Cytuj Pyroflames; napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    To nie lepiej zabrać policje i ochronę ze stadionów, niech kibole się sami powybijają? Nie? Czemu? Bo ucierpią niewinni? A teraz nie cierpią?
    Sami by się powybijali i po sprawie. A tych co przetrwali, umęczonych już pewnie by się tylko spakowało do radiowozów i tyle ;D
    Stadiony by pewnie ucierpiały ale z drugiej strony, byłby raz na zawsze zrobiony porządek :P
    Jesli twierdzisz że ten chłopaczek był niewinny i święty to troche nie w tę strone popatrzyłeś bo jednoznacznie wykazywał oznaki nie używania organu który wszyscy ludzie mają pod ok 6mm czaszki. Jesli chodzi Ci o to że ty dostałeś to zdarza się jesteś zbyt blisko wybuchu granatu mimo że jesteś cywilem to też dostajesz i to nazywa się wypadek/przypadek. Byłem kilka razy na meczu były jakies tam burdy i jakoś nigdy nie dostałem od policji gazem, to są marginalne przypadki że niewinny dostaje. Policja nie zamierza strzelać do niewinnych tu mieli pewność że strzelają do agresywnych osobników którzy niszczą mienie publiczne i czychają na zdrowie/zycie innych osob. (no chyba że ktoś naprawde szedł tam pogratulować kibicom przeciwnej drużyny)

    John galt wszystko swietnie opisał tylko sprostowanie (nie wiem czy w 100% prawdziwe a niemam jak sprawdzic) on wychowywał syna sam nie z żoną (tak sie wypowiadał jego kolega w tv)
    Ostatnio zmieniony przez Ximax1243 : 04-05-2015, 15:50
    "Żołnierze nie umierają, idą do piekła aby się przegrupować!"
    "Pobij wszystko co się rusza a jak się nie rusza- porusz i pobij"

  15. #282
    Avatar ayx~
    Data rejestracji
    2013
    Wiek
    30
    Posty
    5,480
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Adziorroo napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Sytuacje można było rozwiązać gazem czy pałami czyli obezwładnienie, do radiolki i przed oblicze Sądu.
    Cytuj ayx~ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    a co jakby jakis sebix dostal ataku podczas uzycia gazu i sie zadusil ? policja tez by byla kurwom ? XD

    mieli chronic sektora zeby te gowna nie wlazly tam z z tymi maczetami i siekierami, jak chcesz w tym samym czasie zlapac kogokolwiek z taka przewaga liczebna na tak wielkim obszarze bez uzycia niczego innego poza palka ?
    dostalem odpowiedz XD



    polecam dyskusje z uzytkownikiem

  16. Reklama
  17. #283
    Avatar Madduro
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    4,596
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj ayx~ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    dostalem odpowiedz XD

    polecam dyskusje z uzytkownikiem
    jakoś jak wjeżdżają na polane gdzie się tłuką po 30 to im się udaje złapać 10, ale na boisku nie daliby rady, rozumiem.

  18. #284
    Avatar Adziorroo
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    30
    Posty
    3,264
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj ayx~ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    dostalem odpowiedz XD



    polecam dyskusje z uzytkownikiem

    To była odpowiedź na to, ja ci napisałem, że szkoda mi czasu na rozmowę z ignorantem do którego tak czy siak nie dojdą żadne argumenty, skoro twierdzisz, że na filmiku widzisz ludzi uzbrojonych w półmetrowe maczety, w 10-cio krotnej przewadze liczebnej zachowujących się tak, że stworzyli realne zagrożenie życia dla policjantów/kibiców na stadionie co równało się temu, że strzały to było jedyne wyjście.
    Nie wywołujcie mnie tutaj ponownie bo ja już dyskusje zakończyłem

  19. #285
    Avatar ayx~
    Data rejestracji
    2013
    Wiek
    30
    Posty
    5,480
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Madduro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    jakoś jak wjeżdżają na polane gdzie się tłuką po 30 to im się udaje złapać 10, ale na boisku nie daliby rady, rozumiem.
    ok, zlapanie 10 typa w momencie gdy twoim zadaniem jest obrona sektora zeby nikt tam nie zostal zajebany to bardzo dobry sposob na zaprowadzenie porzadku, szczegolnie ze moga sie do niego wpierdolic z kilku stron

    Cytuj Adziorroo napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.

    To była odpowiedź na to, ja ci napisałem, że szkoda mi czasu na rozmowę z ignorantem do którego tak czy siak nie dojdą żadne argumenty, skoro twierdzisz, że na filmiku widzisz ludzi uzbrojonych w półmetrowe maczety, w 10-cio krotnej przewadze liczebnej zachowujących się tak, że stworzyli realne zagrożenie życia dla policjantów/kibiców na stadionie co równało się temu, że strzały to było jedyne wyjście.
    Nie wywołujcie mnie tutaj ponownie bo ja już dyskusje zakończyłem
    eh nie spodziewalem sie ze to bylo typowe polskie oddanie, tym bardziej ze pasowalo do tresci posta
    Ostatnio zmieniony przez ayx~ : 04-05-2015, 16:05

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Zmarł kibic w Knurowie
    Przez igla1993 w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post: 02-05-2015, 22:58
  2. Zmarł Tadeusz Mazowiecki
    Przez John Galt w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 60
    Ostatni post: 03-11-2013, 15:18

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •