Reklama
Strona 4 z 6 PierwszaPierwsza ... 23456 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 46 do 60 z 80

Temat: Kolejna kompromitacja Janusza Korwin-Mikke

  1. #46
    Avatar Zeimer
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Kraina Konserwatywnych Liberałów
    Posty
    398
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Madduro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wiadomo, że nie będą o tym pisać codziennie. Większość Polaków też nie wie, że Polacy zabijali i okradali Żydów, że przed II wś byli w rządzie ludzie, którzy głośno mówili o sympatyzacji z faszyzmem, o tym że bezprawnie zajęliśmy Spisz i Orawe, o tym że wymusiliśmy na Litwinach pakt z Nami pod groźbą wojny, o gettach ławkowych itp. itd. można by tak wymieniać w nieskończoność. Nie mówi się też o tym, że winnymi II WŚ nie byli tylko Niemcy, a również Francja, Anglia.

    Tak jak napisaliście wyżej, historie piszą zwycięzcy i to od naszego pokolenia zależy jak wojna będzie postrzegana, a jak ja w temacie widzę posty, że Hitler nie jest mordercą, bo nie zabił żadnego Polaka albo był marionetką i nie wiedział o Holocauscie to ja się pytam o czym My dyskutujemy.

    Jeszcze osoby takie jak Vegeta twardo przy tym stoją i uważają, że cały świat się myli, a oni mają racje. Ręce opadają.
    A już mało kto wie, że w latach 1934-1938 największym sojusznikiem Polski były... Niemcy.

    Co do Korwina, to on zazwyczaj ma rację, niestety większość ludzi to idioci i nie są w stanie go zrozumieć. Smutne, bo jeżeli on w końcu nie wejdzie do Sejmu i nie zrobi w Polsce porządku, to wizja przyszłości wygląda nieciekawie. Rządy będą się zmieniać, raz będzie rządzić PiS, raz PO, a pojebany system będzie trwać... szkoda słów.

  2. #47
    Avatar Vegeta
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Aperture Science Laboratories
    Posty
    1,933
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wg ciebie nie ma różnicy między tym, że ty nam powiesz, żebyśmy coś zrobili a tym, że Hitler kierował działaniami swoich wojsk?
    Kierował jest mało precyzyjne, masa innych ludzi była w ten proces włączona.
    Pomijając już fakt, że np. obecnie w polskim prawie podżeganie kogoś do popełnienia przestępstwa też jest przestępstwem, więc nawet takiej sytuacji gdy ty nam będziesz gadał, że mamy coś zrobić i ktoś to zrobi, to nie jest tak, że "ja tylko mówiłem, ale mogli mnie nie słuchać".
    Nie mówię o polskim obecnym prawie. Kolejny fail z twojej strony.
    Czy ty nie widzisz jak durne są twoje przykłady? Tu nie ma żadnej analogii.
    "Władca" jest mordercą jeśli wydaje rozkazy mordowania. "Podwładni" są mordercami, tylko gdy się do tych rozkazów stosują.
    Jeśli pismo św pochodzi od boga, to co ty chcesz tu negować?
    Poza tym weź może tu już nie pisz, bo trzeba będzie zmienić nazwę tematu na kolejna kompromitacja Vegety.
    Proszę nie narzucaj swojej woli innym użytkownikom tematu, to nie miłe.
    Jeszcze osoby takie jak Vegeta twardo przy tym stoją i uważają, że cały świat się myli, a oni mają racje. Ręce opadają.
    Podaj mi cytat w którym piszę że cąły świat się myli. Skończ zmyślać kolego.

    @edit
    widać ludzie nie rozumiecie. Adolf Hitler jest mordercą tylko w znaczeniu potocznym. W prawnym np. już nie. Był w znaczeniu potocznym takim samym rzeźnikiem jak każdy inny żołnierz który walczył i odbierał życie. Ale tylko jego się hejtuje. Wiadomo :)
    Ostatnio zmieniony przez Vegeta : 05-07-2013, 00:02

  3. #48
    Avatar Madduro
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    4,596
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Hitler zabił jakiegokolwiek polaka i jest na to jakiś dowód? Czy Pan Miki robi znowu to co umie najlepiej?
    this

    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wow geniuszu. Ale to nie czyni go mordercą. To nei on mordował, ruszcie łbami...
    this x2

    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Kierował jest mało precyzyjne, masa innych ludzi była w ten proces włączona.

    Nie mówię o polskim obecnym prawie. Kolejny fail z twojej strony.

    Jeśli pismo św pochodzi od boga, to co ty chcesz tu negować?

    Proszę nie narzucaj swojej woli innym użytkownikom tematu, to nie miłe.

    Podaj mi cytat w którym piszę że cąły świat się myli. Skończ zmyślać kolego.

    @edit
    widać ludzie nie rozumiecie. Adolf Hitler jest mordercą tylko w znaczeniu potocznym. W prawnym np. już nie. Był w znaczeniu potocznym takim samym rzeźnikiem jak każdy inny żołnierz który walczył i odbierał życie. Ale tylko jego się hejtuje. Wiadomo :)
    Pisząc takie rzeczy pokazujesz, że brak Ci elementarnej wiedzy, ale ciągle chcesz coś udowodnić. Jeszcze próbujesz wmówić komuś swoje chore przekonania gdzie to Ty się mylisz.

    ROZUMIESZ, ŻE HITLER JEST MORDERCĄ, BO WYDAWAŁ ROZKAZY? NIE WAŻNE KTO FAKTYCZNIE GO ZABIŁ, JEŚLI JEST NP. OFICEREM DANEGO ODDZIAŁU, A ODDZIAŁ DOKONA MORDERSTWA TO OFICER JEST TAK SAMO SĄDZONY JAK WYKONAWCA, ROZUMIESZ TY TO? CZY DALEJ BĘDZIESZ PISAŁ TE BREDNIE, BO INACZEJ SIĘ TEGO NIE DA NAZWAĆ.

    HITLER BYŁBY SĄDZONY ZA MORDERSTWO TAK SAMO JAK JEGO WYKONAWCA, BO TO ON WYDAŁ ROZKAZ. MAM CI TO NARYSOWAĆ CZY JUŻ ZROZUMIAŁEŚ?

  4. Reklama
  5. #49
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,117
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ale tylko jego się hejtuje.
    Hitlerowców też się hejtuje razem z Hitlerem, tylko że jacyś tam szeregowcy - w odróżnieniu od Hitlera - są anonimowi pod każdym względem.
    Reszty nie komentuję, bo nie rozumiem.

  6. #50
    Avatar TheOnlyMad
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Gouda
    Wiek
    29
    Posty
    641
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Niektórzy chyba nie rozumieją na czym polega wojsko.
    Jeśli jesteś szeregowym, to wykonujesz rozkazy. W dupie mam twoje zdanie, masz wykonac rozkaz, jak go nie wykonasz to idziesz pod sąd wojenny.
    Nie wiem jak to wygląda, ale uważam, że jeśli ktoś wydał rozkaz zabicia cywila, i szeregowy go zabił, to nie powinien ponosić żadnej odpowiedzialności za ten pojedynczy czyn, tylko ten który wydał rozkaz.

  7. #51
    Avatar Nosikamyk
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Rzeszów
    Wiek
    33
    Posty
    1,479
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Jojo Kapitan napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A widziałeś kiedyś nagonkę na Usa za to ? Żeby ktoś jakoś nadmiernie nazywał to ludobójstwem albo anihilacją ?
    to zalezy co rozumiesz poprzez slowo "nagonka". slyszalem krytyke nie raz i nie dwa. ale tez nie mozna tego porownywac do zbrodni hitlerowskich, bo okolicznosci byly zupelnie inne. zbombardowanie hiroszimy i nagasaki nie bylo ludobojstwem, kropka.

    zjechalismy z tematu, wiec jesli chcesz odpisac, to moze lepiej to zrobic na pw.

  8. Reklama
  9. #52
    Avatar Vegeta
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Aperture Science Laboratories
    Posty
    1,933
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Madduro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Pisząc takie rzeczy pokazujesz, że brak Ci elementarnej wiedzy, ale ciągle chcesz coś udowodnić. Jeszcze próbujesz wmówić komuś swoje chore przekonania gdzie to Ty się mylisz.
    Nie odnoszę wrażenia żebym tu komuś coś wmawiał, przedstawiam mój pogląd na sprawę. Twój odbiór to twoja działka :).
    ROZUMIESZ, ŻE HITLER JEST MORDERCĄ
    W sensie potocznym. I tylko potocznym.
    HITLER BYŁBY SĄDZONY ZA MORDERSTWO TAK SAMO JAK JEGO WYKONAWCA, BO TO ON WYDAŁ ROZKAZ. MAM CI TO NARYSOWAĆ CZY JUŻ ZROZUMIAŁEŚ?
    Według obecnego prawa morderstwem jest czyn odebrania komuś życia w sposób świadomy i umyślny. Można powiedzieć że odebrał życie w sposób pośredni komuś ale to nie czyni go mordercą. Używacie słów których nie rozumiecie.
    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Hitlerowców też się hejtuje razem z Hitlerem, tylko że jacyś tam szeregowcy - w odróżnieniu od Hitlera - są anonimowi pod każdym względem.
    Reszty nie komentuję, bo nie rozumiem.
    Powątpiewam że w jego armii byli sami szeregowi. Niemniej, o małych rybach generalnie wiedzą tylko zainteresowani tematem.
    Cytuj TheOnlyMad napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Niektórzy chyba nie rozumieją na czym polega wojsko.
    Jeśli jesteś szeregowym, to wykonujesz rozkazy. W dupie mam twoje zdanie, masz wykonac rozkaz, jak go nie wykonasz to idziesz pod sąd wojenny.
    Nie wiem jak to wygląda, ale uważam, że jeśli ktoś wydał rozkaz zabicia cywila, i szeregowy go zabił, to nie powinien ponosić żadnej odpowiedzialności za ten pojedynczy czyn, tylko ten który wydał rozkaz.
    A jeśli komuś coś odwali i kogoś zabije a dowódca o tym nie wie? Kto według ciebie wtedy ma dostać karę? Strzelający czy Przełożony?
    Ostatnio zmieniony przez Vegeta : 05-07-2013, 02:26

  10. #53
    Avatar Madduro
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    4,596
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Posłuchaj mnie jeszcze raz, wpisz sobie w google jak wygląda sądzenie zbrodniarzy wojennych. Ostatnio miałeś przypadek 94 letniego oficera Ukraińskiego Legionu Samoobrony, którego złapano w USA. Pomimo tego, że nie mogą mu udowodnić tego, że kogoś zabił to mogą mu udowodnić to, że był oficerem tego legionu, a legionowi mogą udowodnić morderstwa i on będzie sądzony za morderstwo, rozumiesz to czy dalej będziesz pisał te brednie.

    Człowieku, ja nie wiem co Ci trzeba napisać żebyś Ty w końcu zrozumiał, że nie masz racji i piszesz głupoty.

  11. #54
    Avatar Niewidomy
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Korea
    Posty
    568
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.

    Według obecnego prawa morderstwem jest czyn odebrania komuś życia w sposób świadomy i umyślny.Można powiedzieć że odebrał życie w sposób pośredni komuś ale to nie czyni go mordercą. Używacie słów których nie rozumiecie.
    http://supernowosci24.pl/odpowiedza-...o-na-zlecenie/
    18 latek zlecil zabojstwo i odpowiedzial za zabojstwo, wiec nie rozumiem twojej logiki - w sensie prawnym zlecenie zabojstwa to chyba tez zabojstwo
    Ostatnio zmieniony przez Niewidomy : 05-07-2013, 10:29

  12. Reklama
  13. #55
    Avatar Vegeta
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Aperture Science Laboratories
    Posty
    1,933
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Madduro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Posłuchaj mnie jeszcze raz, wpisz sobie w google jak wygląda sądzenie zbrodniarzy wojennych. Ostatnio miałeś przypadek 94 letniego oficera Ukraińskiego Legionu Samoobrony, którego złapano w USA. Pomimo tego, że nie mogą mu udowodnić tego, że kogoś zabił to mogą mu udowodnić to, że był oficerem tego legionu, a legionowi mogą udowodnić morderstwa i on będzie sądzony za morderstwo, rozumiesz to czy dalej będziesz pisał te brednie.
    Będzie sądzony za mord. Bo ludzie w jego armii mordowali. Genialne. Pomijam już fakt że to armia i że tam pewnie są jakiejś specyficzne regulacje, ale sam fakt że ktoś kto nie zabił petenta jest oskarżony o o jego zabicie to dla mnie jest trochę dziwne. Nie musisz isę powtarzać, wiem że uważasz że masz rację :)

    Cytuj Niewidomy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    http://supernowosci24.pl/odpowiedza-...o-na-zlecenie/
    18 latek zlecil zabojstwo i odpowiedzial za zabojstwo, wiec nie rozumiem twojej logiki - w sensie prawnym zlecenie zabojstwa to chyba tez zabojstwo
    Mnie najbardziej ciekawi ta zależność że ludzie którzy np. jak w tym przykładzie co podałeś, są zleceniodawcami, dajmy na to, a odpowiadają za zabójstwo. Jak można odpowiadać za zabicie jak się nikogo nie zabiło? Może za podżeganie czy przymus do zabójstwa, ale wtedy nie jesteś bezpośrednim zabójcą tylko pośrednim. Takie tam moje przemyślenia.
    Człowieku, ja nie wiem co Ci trzeba napisać żebyś Ty w końcu zrozumiał, że nie masz racji i piszesz głupoty.[/QUOTE]

    @down
    No bez przesady.
    Ostatnio zmieniony przez Vegeta : 05-07-2013, 21:41

  14. #56
    Avatar Niewidomy
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Korea
    Posty
    568
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    @up
    chetnie bym ci wytknal blad, ale widze, ze umiejetnie zedytowales wszystkie posty

  15. #57
    Avatar Madduro
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    4,596
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Będzie sądzony za mord. Bo ludzie w jego armii mordowali. Genialne. Pomijam już fakt że to armia i że tam pewnie są jakiejś specyficzne regulacje, ale sam fakt że ktoś kto nie zabił petenta jest oskarżony o o jego zabicie to dla mnie jest trochę dziwne. Nie musisz isę powtarzać, wiem że uważasz że masz rację :)


    Mnie najbardziej ciekawi ta zależność że ludzie którzy np. jak w tym przykładzie co podałeś, są zleceniodawcami, dajmy na to, a odpowiadają za zabójstwo. Jak można odpowiadać za zabicie jak się nikogo nie zabiło? Może za podżeganie czy przymus do zabójstwa, ale wtedy nie jesteś bezpośrednim zabójcą tylko pośrednim. Takie tam moje przemyślenia.
    Człowieku, ja nie wiem co Ci trzeba napisać żebyś Ty w końcu zrozumiał, że nie masz racji i piszesz głupoty.



    Czy Ty rozumiesz, że takie jest PRAWO ? rozumiesz to czy po prostu Twój mózg nie pojmuję takich trudnych zagadnień. Ja nie uważam, że mam rację, ja to wiem. Odsyłam Cię jeszcze raz do google i sprawdź sobie jak sądzeni są np. oficerzy

    Jeszcze ostatnio leciał program, w którym mówili o tym oficerze tego legionu samoobrony i było jasne powiedziane, że BĘDZIE SĄDZONY ZA MORDERSTWA JEGO FORMACJI.

    jak nie masz żadnej wiedzy na dany temat to się chociaż nie kompromituj.

  16. Reklama
  17. #58
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,117
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Hahahahahahaa
    Niech już będzie, że Hitler nie był zbrodniarzem tylko "pośrednim zbrodniarzem", tylko błagam, skończcie tę dyskusję z Vegetą, bo umrę ze śmiechu XD

  18. #59
    Avatar Madduro
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    4,596
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Najgorsze jest to, że od paru postów daję mu żywy przykład na poparcie tego co piszę, a on dalej zamiast to sprawdzić to piszę jakieś farmazony.

  19. #60
    Avatar Vegeta
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Aperture Science Laboratories
    Posty
    1,933
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Madduro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Czy Ty rozumiesz, że takie jest PRAWO ? rozumiesz to czy po prostu Twój mózg nie pojmuję takich trudnych zagadnień. Ja nie uważam, że mam rację, ja to wiem. Odsyłam Cię jeszcze raz do google i sprawdź sobie jak sądzeni są np. oficerzy
    I co z tego że takie jest prawo? Czy ten fakt zabrania intelektualnej dyskusji na ten temat?
    [QUOTE]
    jak nie masz żadnej wiedzy na dany temat to się chociaż nie kompromituj.
    Kompromituję się prowadząc dyskusję i zadając pytania? Prędzej ty się czerwienisz pisząc co post że nic nie wiem.

    @up
    Podałeś mi dane ze świata, fajnie, tylko mnie to mało interesuje, ja z wami dyskutuję czy tak powinno być a nei jak jest. Widać twój bystry umysł tego nie pojmuje :(
    Ostatnio zmieniony przez Vegeta : 05-07-2013, 23:21

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Czemu mówię po angielsku jak Janusz Korwin Mikke?
    Przez Pumpkin w dziale Szkoła i nauka
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 20-02-2015, 00:27
  2. Kompromitacja prawicy?
    Przez Kuzyn w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 48
    Ostatni post: 30-09-2013, 01:24
  3. Kolejna kompromitacja Janusza Palikota
    Przez AoH w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 71
    Ostatni post: 12-07-2013, 14:22
  4. Korwin marionetką.
    Przez Deagle w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 05-02-2013, 00:30

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •