Reklama
Strona 13 z 56 PierwszaPierwsza ... 3111213141523 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 181 do 195 z 827

Temat: Geje rodzicami zastępczymi ?

  1. #181
    Avatar Maestro S
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Wszędzie.
    Wiek
    35
    Posty
    281
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj kubsztyl955 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Czyli, że teraz pary pedalskie mogą adaptować dzieci?! To chore, przecież jeśli wychowywało by mnie dwóch pedałów zamiast rodziców to bym wyrósł na upośledzonego społecznie. Nie pozostaje nic jak tylko wiara, że rząd zmieni zdanie i nie będzie zmuszał adaptowanych dzieci do słuchania non-stop "dziecko 2 pedałów" "haha ma dwóch starych" i co za tym idzie przekreślonego życia prywatnego
    Chyba nie trzeba komentować, po której stroni leży problem.

    Wystarczy przekształcić muzea obozów koncentracyjnych spowrotem w obozy i po sprawie.
    Wiesz, że mając na uwadze przeznaczenie tych obozów Ty też byś tam trafił?
    Jestem tutaj dłużej, niż żyjesz na tym świecie.

    Trololo.

  2. #182
    Avatar bimbek
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    340
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Maestro S napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Chyba nie trzeba komentować, po której stroni leży problem.
    Po stronie grupy ludzi nieakceptowanej przez społeczeństwo, która chce realizować swoje dziwne ambicje.

  3. #183
    Avatar Weekendowiec100
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    KK
    Posty
    1,304
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Zdecydowanie jestem przeciw temu, żeby homoseksualna para była rodzicami. To nienaturalne. Nie będę się kłócił, czy samo bycie gejem jest naturalne (wg. mnie jest to zaburzenie psychiczne ale nie w negatywnym tego słowa znaczeniu), ale żeby wychowywali dziecko - to już przesada. Oprócz tego, że jego kontakty towarzyskie byłyby jakie by były, to przecież dziecko rodzi się z miłości (ew. wpadki na dyskotece itp. ale to skrajne przypadki) KOBIETY i MĘŻCZYZNY, więc logiczne jest, że rodzicami zastępczymi powinna być para heteroseksualna; takie są prawa natury od tysięcy lat.

    Ps. Lecę na autobus może coś dopiszę bo nie mam tera czasu

  4. Reklama
  5. #184
    Avatar Slupek
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Lublin
    Wiek
    32
    Posty
    3,109
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj bimbek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Po stronie grupy ludzi nieakceptowanej przez społeczeństwo, która chce realizować swoje dziwne ambicje.
    nieakceptowalnej przez takich ludzi jak ty. To jest problem.

    Pierdolicie o tej matce naturze, a nikomu do głowy nie przyszło, że ta "matka natura" czy jak ktoś woli "Bóg", stworzył też ludzi bezpłodnych, chorych i jakoś im nie mówicie "NIE ADOPTUJ DZIECI BO MATKA NATURA ZROBIŁA NAS TAK, ŻE JAK CHCESZ MIEĆ DZIECKO TO JE SOBIE ZRÓB", albo "Nie lecz się, bo jak się urodziłeś chory to znaczy, że Bóg tak chciał". To są poglądy średniowiecza...aż tak się mamy cofać?

    Matka natura, a człowiek to dwie różne rzeczy. Niektórzy mówią "BÓG"! A czy ten Bóg dopuszcza np. antykoncepcje? No chyba nie a przecież ponad 80% katolików jej używa. Czy Bóg pozwolił się rozwodzić? No chyba nie, a co 3 małżeństwo w Polsce się rozpada. Zastanówcie się o czym piszecie i czego tak naprawdę chcecie. Macie argumenty które są dobre do hejtowania gejów, ale równie szybko można hejtować w ten sposób hetero jak i katolików i wgl wiele wiele więcej. Człowiek a matka natura (Bóg) to są całkiem inne pojęcia. Tyle na ten temat.

  6. #185
    Avatar Inny_15
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Kraków
    Wiek
    33
    Posty
    1,841
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Weekendowiec100 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    przecież dziecko rodzi się z miłości (ew. wpadki na dyskotece itp. ale to skrajne przypadki) KOBIETY i MĘŻCZYZNY
    W dzisiejszych czasach jest to raczej nie prawdą, że dziecko rodzi się z miłości... Teraz ogromna ilość dzieci rodzi się z przyjemności przeważnie osób, które niczego do siebie nie czują. Rodzice homoseksualni byliby nawet lepszymi rodzicami ze względu na to, że wszystko mają zaplanowane, są przygotowani a chyba ogromna ilość dzieci hetero to jest wynik wpadki i rzadko kiedy jest to przemyślane tak bardzo ;p

  7. #186
    Avatar Elor Tulot
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Polska
    Wiek
    32
    Posty
    839
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Inny_15 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W dzisiejszych czasach jest to raczej nie prawdą, że dziecko rodzi się z miłości... Teraz ogromna ilość dzieci rodzi się z przyjemności przeważnie osób, które niczego do siebie nie czują. Rodzice homoseksualni byliby nawet lepszymi rodzicami ze względu na to, że wszystko mają zaplanowane, są przygotowani a chyba ogromna ilość dzieci hetero to jest wynik wpadki i rzadko kiedy jest to przemyślane tak bardzo ;p
    Ta tylko ciekawe czy homosie by mogły się rozmnażać to też by miały wszystko zaplanowane. Homosie wręcz są mniej stali w "partnerstwie"(uczuciem tego nie nazwę) niż hetero(opieram to na statystyce)

  8. Reklama
  9. #187
    Avatar Piece-of-Ham
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Pola Pelennoru
    Wiek
    18
    Posty
    420
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Mam dziwne wrażenie że po jednej stronie są liberaliści którzy chcą dać homoseksualistą większą swobodę życia a po drugiej banda homofobów, przez lata kształcona przez rodziców że 'brązowa miłość' jest zła, że BÓG nienawidzi "pedałów" i że tylko oni mają racje... bo jest ich więcej? Z jednej strony mamy ludzi próbujących powiedzieć że nie każde jabłko spada blisko jabłoni a po drugiej bandę ludzi rzucających wyzwiska, przytaczające jakieś święte pisma i w ogóle negujące umiejętności homoseksualistów do uczuć.

  10. #188
    Avatar bimbek
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    340
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Inny_15 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W dzisiejszych czasach jest to raczej nie prawdą, że dziecko rodzi się z miłości... Teraz ogromna ilość dzieci rodzi się z przyjemności przeważnie osób, które niczego do siebie nie czują. Rodzice homoseksualni byliby nawet lepszymi rodzicami ze względu na to, że wszystko mają zaplanowane, są przygotowani a chyba ogromna ilość dzieci hetero to jest wynik wpadki i rzadko kiedy jest to przemyślane tak bardzo ;p
    Masz rację, homo będą lepszymi rodzicami, bo 'ich' dziecko nie będzie wynikiem 'wpadki'. Jacek zapłodni Marka dopiero gdy będą do tego odpowiednio przygotowani.

    Cytuj Slupek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    nieakceptowalnej przez takich ludzi jak ty. To jest problem.
    To jest tylko ich problem.
    Ostatnio zmieniony przez bimbek : 14-06-2011, 16:35

  11. #189
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,118
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Inny_15 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W dzisiejszych czasach jest to raczej nie prawdą, że dziecko rodzi się z miłości... Teraz ogromna ilość dzieci rodzi się z przyjemności przeważnie osób, które niczego do siebie nie czują. Rodzice homoseksualni byliby nawet lepszymi rodzicami ze względu na to, że wszystko mają zaplanowane, są przygotowani a chyba ogromna ilość dzieci hetero to jest wynik wpadki i rzadko kiedy jest to przemyślane tak bardzo ;p
    To teraz będziesz udowadniał, że ludzie heteroseksualni nie mogą być rodzicami, że nie mają uczuć, nie kochaliby swojego dziecka, tylko się ruchają z kim popadnie i gdzie popadnie i płodzą dzieciaki, które potem wywalają na śmietnik, a homosie to pełni miłości ludzie, którzy wszystkich kochają, mają wszystko zaplanowane, są stali w uczuciach, nigdy się nie rozstają i nie zdradzają. Aha, no.

    No kurna, dwie osoby tej samej płci nie mogą być dobrymi rodzicami, bo dziecko potrzebuje i matki i ojca! Bo role matki i role ojca są różne! Ojciec nie zastąpi dziecku matki, a matka ojca. I to jest FAKT! W żaden sposób nikt tego nie podważy. Możecie tylko wymyślać, że homo powinni móc adoptować, bo dzieciom jest źle gdy nie mają rodziców w ogóle i żyją w domach dziecka - tylko że będzie to wybieranie mniejszego zła i leczenie jednej patologii drugą. Chyba nie tędy droga.
    No i gadanie, że gdzieś tam ojciec bije dziecko, a matka chleje też nie ma większego sensu, bo nie ma ŻADNEJ PEWNOŚCI, że w "rodzinie" z rodzicami homoseksualnymi nie będzie dochodziło do takich sytuacji.

  12. Reklama
  13. #190
    Avatar Elor Tulot
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Polska
    Wiek
    32
    Posty
    839
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj bimbek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Masz rację, homo będą lepszymi rodzicami, bo 'ich' dziecko nie będzie wynikiem 'wpadki'.
    Chyba właśnie albo będzie wynikiem wpadki albo będzie miało patologicznych rodziców XD w końcu mowa tu o adopcji

  14. #191
    Avatar Sura
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Wa████wa
    Wiek
    86
    Posty
    3,052
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj bimbek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Masz rację, homo będą lepszymi rodzicami, bo 'ich' dziecko nie będzie wynikiem 'wpadki'. Jacek zapłodni Marka dopiero gdy będą do tego odpowiednio przygotowani.
    Może nie zapłodni Marka. Za to Jacek z Markiem wezmą do siebie z domu dziecka Weronike, kiedy będa gotowi do tego, by dać jej miłość, poczucie bezpieczeństwa i start w życiu.

    Gorzej natomiast jest z Wojtkiem, który to zarucha Anete na dysce...

  15. #192

    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Rybnik
    Wiek
    29
    Posty
    451
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    już wiem co miał na myśli Inny mówiąc kiedyś(bodajże na ircu), tutaj cytując "nawet nie wiesz ile jest homoseksualistów na torgu".

    właśnie widze jak pedałki bronią innych pedałków. weźcie sobie załózcie grupe "JESTEM PEDAŁEM I WCALE SIĘ TYM NIE AFISZUJĘ! TO WY JESTEŚCIE NIENORMALNI I ŹLI"


    #topic.
    jestem kategorycznie na nie. dla pedałów to powinni rózowe opaski na ramie i won. dzieci im się zachciało ; o już widze jak takie dziecko wchodzi do sypialni pedałów i pyta "co robisz tato z moim tatą?" -"a nic synek, zapinamy się tylko w dupcię".

  16. Reklama
  17. #193
    Avatar Sura
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Wa████wa
    Wiek
    86
    Posty
    3,052
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Zed napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    już wiem co miał na myśli Inny mówiąc kiedyś(bodajże na ircu), tutaj cytując "nawet nie wiesz ile jest homoseksualistów na torgu".

    właśnie widze jak pedałki bronią innych pedałków. weźcie sobie załózcie grupe "JESTEM PEDAŁEM I WCALE SIĘ TYM NIE AFISZUJĘ! TO WY JESTEŚCIE NIENORMALNI I ŹLI"


    #topic.
    jestem kategorycznie na nie. dla pedałów to powinni rózowe opaski na ramie i won. dzieci im się zachciało ; o już widze jak takie dziecko wchodzi do sypialni pedałów i pyta "co robisz tato z moim tatą?" -"a nic synek, zapinamy się tylko w dupcię".
    Słuchaj, pewien facet się o Ciebie pytał. Mówił, że podobają mu się Twoje poglądy i chce Cie spytać, czy nie dołączyłbyś do jego klubu. Ah, zapomniałem. Mam jego zdjęcie nawet.


  18. #194
    Avatar bimbek
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    340
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Elor Tulot napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Chyba właśnie albo będzie wynikiem wpadki albo będzie miało patologicznych rodziców XD w końcu mowa tu o adopcji
    Nom, porównujecie jakiś margines społeczeństwa do gejów pod kątem zdolności do wychowywania dzieci. Bardzo mądre posunięcie. Może porównacie małżeństwa hetero, które podejmują się adopcji?

    Cytuj Sura napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Może nie zapłodni Marka. Za to Jacek z Markiem wezmą do siebie z domu dziecka Weronike, kiedy będa gotowi do tego, by dać jej miłość, poczucie bezpieczeństwa i start w życiu.
    Gorzej z małym Grzesiem.
    Ostatnio zmieniony przez bimbek : 14-06-2011, 16:51

  19. #195
    Avatar Kamracik5
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    łódź
    Posty
    1,187
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Zed napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    już wiem co miał na myśli Inny mówiąc kiedyś(bodajże na ircu), tutaj cytując "nawet nie wiesz ile jest homoseksualistów na torgu".

    właśnie widze jak pedałki bronią innych pedałków. weźcie sobie załózcie grupe "JESTEM PEDAŁEM I WCALE SIĘ TYM NIE AFISZUJĘ! TO WY JESTEŚCIE NIENORMALNI I ŹLI"


    #topic.
    jestem kategorycznie na nie. dla pedałów to powinni rózowe opaski na ramie i won. dzieci im się zachciało ; o już widze jak takie dziecko wchodzi do sypialni pedałów i pyta "co robisz tato z moim tatą?" -"a nic synek, zapinamy się tylko w dupcię".
    albo raczej normalni tolerancyjni ludzie broniących innych orientacji przed typowymi katolickimi polaczkami ?

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [Poradnik] Spokojna gra w Tibie (w obawie przed rodzicami i PK)
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 245
    Ostatni post: 27-12-2013, 08:57

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •