Cytuj:
xtomixx napisał
A ty urodziłeś prowokacyjny idealisto?
Nie. Ale w przeciwienstwie do Ciebie nie ma zamiaru decydowac za kobiety.
Cytuj:
xtomixx napisał
To poczytaj co te osoby przeżywają po aborcji a jak ci się zimno robi to nałóż sweter... Jasne - najlepiej byłoby płodzić - usuwać - płodzić - usuwać ale życie nie jest takie piękne a matki po aborcji same często wpadają w depresję lub popełniają samobójstwo ale o tym lekarz nie informuje.
A rozmawiales kiedys z taka osoba na zywo, tak w 4 oczy, bez obecnosci ksiedza czy kogokolwiek innego, kto moglby wplynac na obiektywizm?
Nie.
Wyznanie gloryfikujace aborcje czy w druga strone- rzucajace w nia gownem potrafie sam napisac. Zaplacic za takie wyznanie kobiecie tez nie problem, wiec swoimi czytankami mozesz sie podetrzec. Nie mowie, ze takie przypadki jak mowisz nie wystepuja, ale ich wiarygodnosc jest co najmniej niska. A z kolei w przypadku samobojstw nikt nie smie wina zachaczyc o kosciol i przyjrzec sie wplywowi tej mozgopioracej papki, robiacej z aborcji zbrodnie kalibru Holocaustu, na kobiete.
Cytuj:
xtomixx napisał
Ciekawie jak to by było, jakby np. twoi rodzice postanowili usunąć twojego braciszka.
Ja akurat nie mialbym im tego za zle. Nie jestem na tyle ograniczony by rozpatrzac tylko skutek aborcji. Kazda czynnosc to zwiazek przyczynowo-skutkowy, zamiast pluc z ambony i zakazywac aborcji, proponowalbym zrobic cos pozytecznego i przeciwdzialac jej przyczynom. Kobiety to nie psychopatki, dla przyjemnosci sie temu zabiegowi nie poddaja.
Cytuj:
xtomixx napisał
Przytoczę wam bardzo ciekawe wypracowanie choć patrząc na wasz intelekt nie sadze, by chociaż 10% całość przeczyta... Jest to lekcja o aborcji przeprowadzana w najlepszych polskich uczelniach: liceach i uniwersytetach.
Tak jednostronnego tekstu dawno nie widzialem. I sadze, ze te 90% ma po prostu lepsze rzeczy do roboty.
Cytuj:
Temat: ABORCJA - WYROKIEM NA NIENARODZONE I NIEWINNE DZIECKO.
Cel ogólny: Ukazanie aborcji jako zabójstwa nienarodzonego dziecka, na które decyduje się kobieta.
Na dzien dobry zegnamy sie obiektywizmem, a wartosc merytoryczna lekcji jest dla mnie zerowa.
Cytuj:
Cele szczegółowe:
Uczestnik potrafi:
• wyjaśnić czym jest aborcja;
Definicja na kopyto kosciola, czyli zabojstwem.
Cytuj:
• wymienić powody, dla których nie powinno się zabijać nienarodzonych;
Jako ze obiektywizm pozegnalismy juz dawno, nie ma powodu tracic czasu na jasna strone problemu, typowe dla kosciola.
Cytuj:
• na podstawie zebranych informacji wyjaśnić prawdę, że płód jest od samego początku człowiekiem i ma prawo do życia;
Tu tez precz z obiektywizmem, z gory przyjmujemy, ze to co nam mowia to prawda i chuj.
Cytuj:
• dostrzec odpowiedzialność za swoje czyny (które czasami mogą doprowadzić do niechcianej ciąży).
To akurat musialbym zobaczyc w akcji. Ale patrzac przez pryzmat calosci- wartosc zerowa.
Cytuj:
1. Modlitwa na rozpoczęcie spotkania.
Idzcie na calosc, na tace jeszcze zbierzcie.
Cytuj:
2. Wprowadzenie w temat – naświetlenie problemu:
Z 15 krajów Unii Europejskiej w 14 (chlubnym wyjątkiem jest Irlandia) zalegalizowano zabijanie poczętych dzieci praktycznie na każde żądanie kobiety. W 11 krajach dopuszczono do użytku pigułkę wczesnoporonną RU-486, zabijającą poczęte dzieci do 10-11 tygodnia ich życia. Wprowadzenie tej pigułki oznacza praktycznie niczym nieograniczoną chemiczną aborcję na żądanie kobiety.
Tu akurat komentarz jest zbedny, po prostu subiektywizm pelnym ryjem.
Cytuj:
W większości krajów UE wprowadzono do szkół biologiczną, pozbawioną wartości etycznych,
A po chuj, za przeproszeniem, wartosci etyczne? Seksedukacja powinna byc jak najbardziej obiektywna, z aktywnym udzialem uczniow w lekcji, czyli dyskusja zamiast suchej teorii.
Cytuj:
w istocie demoralizującą seksedukację,
Bo nie ma jak i tam mordki wepchnac? ; )
Cytuj:
w ramach której rozdaje się uczniom w szkołach prezerwatywy
I bardzo dobrze! Czasy sie zmienily i dzieciaki zaczynaja wspolzycie juz dosyc wczesnie. Od poczatku powinni wiec wiedziec co to jest prezerwatywa, do czego sluzy i dostep do nich powinien byc bezproblemowy. Moze wtedy mniej by sie slyszalo o matkach-gimnazjalistkach, ktorym z powodu paru skurwieli w ciele pedagogicznym utrudnia sie lub calkiem uniemozliwia normalna edukacje.
Cytuj:
(we Francji i Anglii wprowadzono nawet rozdawanie jedenasto-, dwunastoletnim uczennicom - bez zgody i wiedzy rodziców - pigułek wczesnoporonnych typu RU-486).
Tu akurat faktycznie przesada. Chcialbym tylko zobaczyc dowod czy faktycznie te pigulki rozdawano i czy wiek uczennic nie zostal na potrzeby argumentacji zanizony.
Cytuj:
3 lipca 2002 Parlament Europejski przyjął haniebną rezolucję
Jasne, haniebna, bluzniercza, kotozerna odrazu. Plujcie wiecej, a pozniej sie dziwcie, ze kobiety wpadaja w depresje.
Cytuj:
domagającą się legalizacji aborcji na żądanie kobiety w krajach Unii i w krajach kandydujących do niej, a więc i w Polsce. W rezolucji domaga się także wprowadzenia tzw. seksedukacji. Ta decyzja Parlamentu Europejskiego wywołała głęboki wstrząs u wszystkich dobrej woli.
O ile w kwestii aborcji polemika jest jak najbardziej dopuszczalna, to plucie na seksedukacje jest zwyklym cofaniem w rozwoju.
Cytuj:
Realizacja tego postulatu w Polsce oznaczałaby przywrócenie w naszej Ojczyźnie zbrodniczego „prawa" aborcyjnego, które Polakom już dwukrotnie narzucali w warunkach terroru: hitlerowcy (09.03.1943 r.) i stalinowcy (27.04.1956 r.).
Oczywiscie. Owe narzucone prawo, bylo tak zbrodnicze, tak mordercze, ze niczym zolnierzy w Katyniu, kobiety zaciagano na miejsce masowego mordu, jednak zamiast strzalu w glowe dokonujac aborcji.
Nie bylo tak? Wiec o czym wy wlasciwie pierdolicie?
Cytuj:
3. Podział uczestników na dwie grupy. Jedna grupa przyjmuje stanowisko proaborcyjne, a druga przeciwne. Każda z nich ma za zadanie przedstawić jak najwięcej argumentów uzasadniających ich stanowisko. Czas na przygotowanie argumentów – 10 min.
4. Przedstawienie wyników pracy w grupach. Po przedstawieniu każdego z argumentów jednej z grup druga przedstawia kontrargument (można podjąć krótką dyskusję).
O tak, podzial na strony i duskusja na tak jednostronnej lekcji. Wystarczy spojrzec na cel lekcji by stwierdzic, ze strona proaborcyjna jest z gory przegrana. Obiektywizmu nie sposob tu sie doszukac do wyksztalcenia z gory antyaborcyjnego pogladu na sprawe metoda jest idealna.
Cytuj:
5. Jako podsumowanie tej części spotkania można przedstawić oficjalne stanowisko Kościoła co do aborcji i ochrony życia od jego poczęcia.
By pokazac uczestnikom jacy sa madrzy i wspaniali, bo ich wnioski z lekcji sa zgodne z naukami KRK.
Cytuj:
Można posłużyć się Katechizmem Kościoła Katolickiego:
Słyszeliście, że powiedziano przodkom: Nie zabijaj!; a kto by się dopuścił zabójstwa, podlega sądowi. A Ja wam powiadam: Każdy, kto się gniewa na swego brata, podlega sądowi (Mt 5, 21-22).
2258 "Życie ludzkie jest święte, ponieważ od samego początku domaga się <<stwórczego działania Boga>> i pozostaje na zawsze w specjalnym odniesieniu do Stwórcy, jedynego swego celu. Sam Bóg jest Panem życia, od jego początku aż do końca. Nikt, w żadnej sytuacji, nie może rościć sobie prawa do bezpośredniego niszczenia niewinnej istoty ludzkiej"30.
2268 Piąte przykazanie zakazuje pod grzechem ciężkim zabójstwa bezpośredniego i zamierzonego. Zabójca i ci, którzy dobrowolnie współdziałają w zabójstwie, popełniają grzech, który woła o pomstę do nieba.
Dzieciobójstwo, bratobójstwo, zabójstwo rodziców i zabójstwo współmałżonka są szczególnie ciężkimi przestępstwami z powodu naruszenia więzi naturalnych. Względy eugeniczne lub higiena społeczna nie mogą usprawiedliwić żadnego zabójstwa, choćby było nakazane przez władze publiczne.
2269 Piąte przykazanie zakazuje także podejmowania jakichkolwiek działań z intencją spowodowania pośrednio śmierci osoby. Prawo moralne zakazuje narażania kogoś bez ważnego powodu na śmiertelne ryzyko oraz odmówienia pomocy osobie będącej w niebezpieczeństwie.
Przerywanie ciąży
2270 Życie ludzkie od chwili poczęcia powinno być szanowane i chronione w sposób absolutny. Już od pierwszej chwili swego istnienia istota ludzka powinna mieć przyznane prawa osoby, wśród nich nienaruszalne prawo każdej niewinnej istoty do życia.
Zanim ukształtowałem cię w łonie matki, znałem cię, nim przyszedłeś na świat, poświęciłem cię (Jr 1, 5).
Nie tajna Ci moja istota, kiedy w ukryciu powstawałem, utkany w głębi ziemi (Ps 139, 15).
2271 Kościół od początku twierdził, że jest złem moralnym każde spowodowane przerwanie ciąży. Nauczanie na ten temat nie uległo zmianie i pozostaje niezmienne. Bezpośrednie przerwanie ciąży, to znaczy zamierzone jako cel lub środek, jest głęboko sprzeczne z prawem moralnym.
Nie będziesz zabijał płodu przez przerwanie ciąży ani nie zabijesz nowo narodzonego.
Bóg... Pan życia, powierzył ludziom wzniosłą posługę strzeżenia życia, którą człowiek powinien wypełniać w sposób godny siebie. Należy więc z największą troską ochraniać życie od samego jego poczęcia; przerwanie ciąży, jak i dzieciobójstwo są okropnymi przestępstwami.
2272 Formalne współdziałanie w przerywaniu ciąży stanowi poważne wykroczenie. Kościół nakłada kanoniczną karę ekskomuniki za to przestępstwo przeciw życiu ludzkiemu. "Kto powoduje przerwanie ciąży, po zaistnieniu skutku, podlega ekskomunice wiążącej mocą samego prawa", "przez sam fakt popełnienia przestępstwa", na warunkach przewidzianych przez prawo47. Kościół nie zamierza przez to ograniczać zakresu miłosierdzia. Ukazuje ciężar popełnionej zbrodni, szkodę nie do naprawienia wyrządzoną niewinnie zamordowanemu dziecku, jego rodzicom i całemu społeczeństwu.
2273 Niezbywalne prawo do życia każdej niewinnej istoty ludzkiej stanowi element konstytutywny społeczeństwa cywilnego i jego prawodawstwa:
"Niezbywalne prawa osoby winny być uznawane i szanowane przez społeczeństwo cywilne i władzę polityczną. Owe prawa człowieka nie zależą ani od poszczególnych jednostek, ani od rodziców, ani nie są przywilejem pochodzącym od społeczeństwa lub państwa. Tkwią one w naturze ludzkiej i są ściśle związane z osobą na mocy aktu stwórczego, od którego osoba bierze swój początek. Wśród tych podstawowych praw należy wymienić... prawo do życia i integralności fizycznej każdej istoty ludzkiej od chwili poczęcia aż do śmierci".
Wspanialy sposob, by do solidnie juz ufundamentowanego pogladu dobudowac podstawe, o ktora w razie chwili watpliwosci moze sie oprzec.
Cytuj:
6. Każdy z uczestników wcielając się w rolę matki lub ojca, którzy podjęli decyzję o aborcji wobec swojego dziecka mają napisać list do niego. (wzór na załączniku)
A jak najlepiej wpoic komus swoje zdanie? Alez to oczywiste, manipulujac jego uczuciami. Zalosna metoda, flagowa zreszta dla kosciola.
Cytuj:
7. W podsumowaniu całego spotkania należy podkreślić wartość życia każdego człowieka od jego poczęcia aż do naturalnej śmierci i jego godność. Należy poinformować także o tym, co możemy zrobić dla każdego poczętego dziecka – Duchowa Adopcja i na czym ona polega.
8. Modlitwa końcowa.
No i piekne podsumowanie, tak samo pozbawione cienia obiektywizmu, jak cala ta akcja.
Cytuj:
Penthagram napisał
Coś ci się chyba pomyliło, bo miałem na myśli książkę biologiczną, z której zdanie zacytowałem Sazolinowi, a nie książki historyczne.
to podstaw sobie pod to biologie. Po prostu odniosl sie do swojej dziedziny.
A wracajac do tego fragmentu szalony zadal dobre pytanie, co ma znaczyc najpoprawniejsza definicja? Z kolei moja nauczycielka od fizyki, z okazji elektromagnetyzmu rzucila inna definicja, mowiaca, ze zycie trwa tak dlugo, jak dlugo organizm wytwarza napiecie.