Reklama
Strona 8 z 8 PierwszaPierwsza ... 678
Pokazuje wyniki od 106 do 115 z 115

Temat: Patch Teaser #1 - Przemianowanie światów oraz system wojen

  1. #106

    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Opole
    Posty
    108
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Spekulant napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Hmm to teraz na NON-PVP już się nie zabije potencjalnej osoby, która wbija ci na resp (np: POI DLS) czy gdziekolwiek. Przechodzenie przez ścianę + przechodzenie przez m walle :S.
    pocwicz czytanie ze zrozumieniem i jeszcze raz przeczytaj pierwszy post

  2. #107
    Avatar Martius
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    32
    Posty
    188
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Mietek Flacha napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie widzisz różnicy? STAIRHOPPING był od dawien dawna jak brak hotów. I komplikował grę, bo nie każdy umiał dobrze hoppować, tak jak nie każdy umiał przyjebać z sd bez hotów.

    Ehh
    STAIRHOPPING co w tym trudnego? Up sru ue i po zabawie, teraz jak jest to opoznienie to przynajmniej jakies waste many bedzie, a questy typu behe solo 100 magiem sie juz nie zrobi. Nie chce sie kłócic jednak uważam, że wcale takie złe to nie jest. Był płacz, że gra była załatwa więc robią coś w kierunku utrudnienia. ;s

  3. #108
    Avatar Gray
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdańsk
    Posty
    2,847
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Sprostowanie, wyszły nowe informacje:

    Na światach PvP można normalnie wszystko robić w stacku, atakować, leczyć innych itp.
    Dopiero jeśli stoi tyle osób, że gracz przestaje być widoczny (nie podali ile to jest, ale od pewnego momentu kolejni gracze w ogóle nie pojawiają się w oknie gry), wtedy pojawiają się te wszystkie ograniczenia i jedyne co można zrobić to sie leczyć, nic innego.

    Na non-pvp jest tak jak w teaserze, ten na samej górze działa normalnie, reszta nie może atakować graczy (potworki można), używać czarów obszarowych, leczyć innych, otwierać pojemników (na mapie, w swoim eq można).


    Jest też dokładnie info w sprawie transferu postaci (co wolno, czego nie, jakie warunki trzeba spełnić, itp), ale to się załatwi przy okazji drugiego teasera ;d
    Ostatnio zmieniony przez Gray : 28-10-2009, 15:10

  4. Reklama
  5. #109
    Avatar Shady Maciek
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Kraków
    Wiek
    31
    Posty
    37
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Ta i to są takie nie potrzebne komplikacje ... w tej jakże prostej tibi ;d po jakiego chuja nam te opcje wojny na non-pvp? ci którzy wybrali taki świat to nie chce walczyć ;dd ale myślałem ze bedzie można to pożytecznie wykorzystać do skilowania..I byłem uradowany ;d a tu cip zrobił mi wielkiego wała ; / na enfo nie gram i mnie to mało w sumie obchodzi ;p no ale usuniecie expa za zabijanie graczy to jakby sami sobie zaprzeczali :D te serwery w końcu po to powstały ;dd
    Lekko wywrócą system dotychczasowej tibi do góry nogami. :d

    @down no można by bylo afk skilować :DD
    Ostatnio zmieniony przez Shady Maciek : 28-10-2009, 19:08

  6. #110
    Avatar Martius
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    32
    Posty
    188
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Pomyśl co by było gdyby pozwolili wam skilować w taki sposób na non pvp -.- Jak sobie to wyobrażałeś? ;s

  7. #111
    Avatar Mietek Flacha
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    ŁDZ
    Posty
    218
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    STAIRHOPPING co w tym trudnego? Up sru ue i po zabawie, teraz jak jest to opoznienie to przynajmniej jakies waste many bedzie, a questy typu behe solo 100 magiem sie juz nie zrobi. Nie chce sie kłócic jednak uważam, że wcale takie złe to nie jest. Był płacz, że gra była załatwa więc robią coś w kierunku utrudnienia. ;s
    I tak jestem zdania, że usunięcie stairhoppingu to UPROSZCZENIE gry. Dlaczego? Bo teraz żeby coś wyczyścić trzeba móc blokować, tzn. mieć odowiednie eq i lvl. Nie ma już finezji ruchów. To tak jakby paladynowi zabrać możliwość ucieczki przed atakowanym potworem... Gdzie trzeba się popisać zręcznością i taktyką, nie tylko lvlem.

    Stairhopping to jednak nie jest prosta rzecz. Trzeba często celować manualnie, nie na battle, bo np. potwór stojący najbliżej Ciebie jest gdzieś po środku listy i zanim przelecisz po całej, żeby go znaleźć jest już po turze.
    Komplikowało to system gry; dzięki temu można było sobie wynająć czyściciela questów, czyścić je komuś będąc nie tylko drużyną bloker+shooterzy, ale solowym usługodawcą.

    Pozorne utrudnianie gry tak naprawdę ją upłaszcza. Nie ma tej głębi i tak wielu możliwości. Sprowadza do pewnej schematyczności.
    A zmienianie starych schematów na nowe też wiele zmienia. Np. niegdyś używało się uhów, dając zarobić druidom, teraz kupuje się healthy w sklepach, nie dając zarobić nikomu. Druidzi dostali nowe czary i muszą zarabiać i expić tak jak sorcowie tylko na innych żywiołach. To ujednolica rozgrywkę i jest nieprzyjemne.
    Zacieranie granic między postaciami i balansowanie ich daje naprawdę przykre efekty.
    Wolałbym tibię, w której każda profesja jest mocna w czymś, ale znów niektórych rzeczy nie osiągnie. Jak kiedyś, kiedy nie było różdżek-magom grało się trudniej, ale mieli super efekty w pvp.
    Każy mógł odgrywać swoją rolę, a nie być do wszystkiego.
    No nie mówię, że teraz nie ma granic między profesjami, ale stają się one sobie coraz równiejsze. A tak nie powinno być. Równowaga owszem ale na podstawie jakichś dalszych czynników-np. trudne expienie i wielka moc w pvp, łatwe expienie i mniejsza moc w pvp-niby różnica, ale jednak balans jest, bo ten który ma większą moc w pvp będzie zawsze kilka lvl do tyłu. Ale jest zabawa z tego, że jest się wyjątkowym, ma się inne zdolności niż inne profesje.

    To co stało się np. z magami mnie totalnie dołuje. SORC I DRUID różnią się żywiołami i możliwością "heal friend" oraz robieniem SD. (oprócz innych run żywiołowych, ale o tym niejako wspomniałem wyżej).
    Bez sensu.

    @Gray
    Albo załączyć skrypta na trzymanie celu.

    CipSoft zdaje się właśnie tłumaczył decyzje o usunięciu stairhoppingu tym, że gracze używali botów i 50 druid potrafił zabijać najsilniejsze potwory w grze bez straty hita i wyciągał więcej expa i kasy niż 100+ knight.

    Ale też uważam że usuniecie stairhoppingu było błędem i nie podoba mi się to (mimo że nie gram magicznymi).
    Jeżeli chodzi o botting to równie dobrze można postawić knighta na cave i też będzie to niesprawiedliwie większy zarobek.
    CipSoft uzasadnia wiele swoich decyzji na prawdę kosmicznymi wytłumaczeniami. Częściowo mają rację, ale powinni się kierować przedewszystkim zabawą graczy a nie "dobrem społeczeństwa" tibijskiego. Kryzysu ekonomicznego może by z tego nie było, choć ceny przedmiotów na prawdę skakały... I tak jakoś by się ustabilizowało. W porównianiu do tego co Cip pododawał z questów, to jest i tak pryszczyk ekonomiczny... :>

    Takie małe czynniki wpływają na zmianę zasad gry i całego klimatu. Źle czy dobrze, zawsze jest inaczej.
    Ostatnio zmieniony przez Mietek Flacha : 28-10-2009, 22:26

    polak nie ma dloni tylko ma reke i wtedy diody maja dostep do 2 sieci z pradu wapnowego z dodatkiem tytoniu z ziaren matyki

  8. Reklama
  9. #112
    Avatar Gray
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdańsk
    Posty
    2,847
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Stairhopping to jednak nie jest prosta rzecz. Trzeba często celować manualnie, nie na battle, bo np. potwór stojący najbliżej Ciebie jest gdzieś po środku listy i zanim przelecisz po całej, żeby go znaleźć jest już po turze.
    Albo załączyć skrypta na trzymanie celu.

    CipSoft zdaje się właśnie tłumaczył decyzje o usunięciu stairhoppingu tym, że gracze używali botów i 50 druid potrafił zabijać najsilniejsze potwory w grze bez straty hita i wyciągał więcej expa i kasy niż 100+ knight.

    Ale też uważam że usuniecie stairhoppingu było błędem i nie podoba mi się to (mimo że nie gram magicznymi).
    Ostatnio zmieniony przez Gray : 28-10-2009, 22:05

  10. #113
    Avatar Temtamten
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    101
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Ludzie, ludzie, ludzie !

    Ten patch tak naprawde ma więcej plusów niż minusów!
    Jedynym minusem wg. mnie jest to, że na światach typu Inferna za zabicie gracza nie będzie się już dostawać expa.
    Za to plusem jest to, że gra na non-pvp będzie o wiele, wiele bardziej urozmaicona! będzie można się bić! a nie jak zawsze tylko exp. exp. exp. dp. exp.
    A te różne sprawy typu m. wale podczas wojen czy przesówanie się krate na innego gracza też nie wygląda żle, no chyba, że ktoś lubi jak go nooby w Warze trapują lub na Demonie oraz gdy nooby m. wale żucają.
    Oczywiście m. wale będą działać normalnie w wojnie ale inaczej na osoby trzecie.

    whatever! hail Cipsoft!
    Ostatnio zmieniony przez Temtamten : 29-10-2009, 23:58 Powód: literówka.

  11. #114
    Avatar Wirek159
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    32
    Posty
    105
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    System wojen jest super ale pvpenfo. to przesada ze by nie było expa to poco tam grac ?

  12. Reklama
  13. #115
    Avatar Kasper
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Kędzierzyn-Koźle
    Wiek
    32
    Posty
    159
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Wirek159 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    System wojen jest super ale pvpenfo. to przesada ze by nie było expa to poco tam grac ?
    Po to, żeby zabijać ludzi bez żadnych konsekwencji. Na Open-Pvp masz przecież ograniczenia 'skullem', a na Hardcore Pvp nie masz żadnych czaszek ani nic za zabijanie. Miłośnicy pvp i tak dalej będą grali na starym Enfo.
    "Miłość, która jest gotowa nawet oddać życie, nie zginie."

    Jan Paweł II

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. System wojen - zbieranie opinii
    Przez Tomix w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-10-2010, 14:34
  2. System wojen - walka o lepsze jutro
    Przez Tomix w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 22-05-2010, 12:39
  3. Przemianowanie światów!
    Przez Gray w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 65
    Ostatni post: 03-09-2009, 19:57
  4. Nowy System Wojen już w jesini!
    Przez Heinrich Maneuver w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 01-08-2009, 12:41
  5. Patch oraz nowy system logowania!
    Przez Pluton w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 60
    Ostatni post: 02-10-2008, 20:43

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •