Reklama
Strona 262 z 1254 PierwszaPierwsza ... 162212252260261262263264272312362762 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 3,916 do 3,930 z 18810

Temat: Wybór samochodu.

  1. #3916
    Avatar Wawik
    Data rejestracji
    2015
    Położenie
    Białystok
    Posty
    5,260
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Tak jeździłem zajechanym 1.8T gdzie turbina łapała przy 3 tysiącach obrotów, i nie nie znam się na rubryczkach z internetów na temat. I nie robiąc 2 tysiące rocznie przy trasach 50km~ diesel nie ma sensu, koszty eksploatacji rocznej są dużo wyższe niż przy samochodach benzynowych a różnica w zaoszczędzonych pieniądzach przy 2ch tysiącach są znikome. Zresztą ja osobiście gdybym miał wybierać w tej chwili to wziąłbym benzyne sobie nawet gdybym miał robić 50 tysięcy rocznie prywatnym. Cena benzyny jest stosunkowo mała, i nie trzeba szukać zmęczonych diesli ludzi nie potrafiących obsługiwać tych samochodów. Kolejnym powodem że po kurwa 3ch latach i 200 tysiącach kilometrów mam kurwa dość dźwięku diesla, i zapachu oleju przy codziennym tankowaniu tego gówna. Ale niestety, muszę :(

  2. #3917
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj Waw992 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tak jeździłem zajechanym 1.8T gdzie turbina łapała przy 3 tysiącach obrotów, i nie nie znam się na rubryczkach z internetów na temat.
    No fajnie, że się w końcu przyznałeś.
    Cytuj Waw992 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    I nie robiąc 2 tysiące rocznie przy trasach 50km~ diesel nie ma sensu, koszty eksploatacji rocznej są dużo wyższe niż przy samochodach benzynowych a różnica w zaoszczędzonych pieniądzach przy 2ch tysiącach są znikome.
    oświeć mnie jakie to są te wysokie koszty roczne, bo nie mam pojęcia. Jak jeździsz mało, to się i wolniej zużywa, czas nie ma tutaj znaczenia.
    Cytuj Waw992 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Zresztą ja osobiście gdybym miał wybierać w tej chwili to wziąłbym benzyne sobie nawet gdybym miał robić 50 tysięcy rocznie prywatnym. Cena benzyny jest stosunkowo mała, i nie trzeba szukać zmęczonych diesli ludzi nie potrafiących obsługiwać tych samochodów.
    No benzyna po 4.18 nawet, wszystko okej. Weź tylko pod uwagę, że przy podobnej dynamice w dieslu i benzynie, spalanie benzyny jest co najmniej 2 litry większe. Daje to nam 9 zł więcej na 100 kilometrach, teraz sobie pomnóż przez 50 tysięcy. Daje to nam 4500 zł rocznie więcej za paliwo. Za te pieniądze zrobimy turbo i dwumas, a przypominam, że te komponenty wytrzymują co najmniej 150 tysięcy.

    Widzisz różnicę?
    Cytuj Waw992 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Kolejnym powodem że po kurwa 3ch latach i 200 tysiącach kilometrów mam kurwa dość dźwięku diesla, i zapachu oleju przy codziennym tankowaniu tego gówna. Ale niestety, muszę :(
    no jak masz takiego diesla, że go słychać w kabinie, to spoko. TDI w Pasku wewnątrz brzmi jak benzyna, nic nie klekoce, a to nie jest cichy diesel, oj nie.

    no i ten argument o zapachu piękny, no piękny XD

  3. #3918

    Data rejestracji
    2008
    Posty
    66
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Nowe diesle nie śmierdzą i nie kopcą. Natomiast klekotały, klekoczą i będą klekotać. Na zapalonym silniku przy zdjętej dolnej osłonie w A6 3.0 TDI miałem wrażenie, że silnik się rozsypie. Dla mnie "kultura" pracy diesla jest nie do zniesienia. Miesiąc temu zamieniłem z dopłatą moje E38 740iL na E60 550i (80k przebiegu). W tej cenie każde 530d ma co najmniej 300k+ przelotu i nie sądzę, że przez 5 lat jazda bezawaryjną benzyną wyjdzie mnie drożej niż eksploatacja wysłużonego warkota. Spalanie nie jest argumentem aby jeździć dieslem. Zawsze można kupić mniejszy silnik adekwatny do portfela, a nie potrzeb. A widać jak niektórzy chcą tanie, mocne i nic nie palące auto to kupują kilkunastoletniego klekota i smarują asfalt motocyklistom.

    P.S Jeszcze te przeliczanie w skali roku.. Nie wiesz czy dożyjesz kolejnego miesiąca, a skrobiesz dupę nożem.
    Ostatnio zmieniony przez tymbarkpl : 31-12-2015, 16:58

  4. Reklama
  5. #3919
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj tymbarkpl napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dla mnie "kultura" pracy diesla jest nie do zniesienia.
    Nowe CRy są naprawdę ciche. Te o mniejszej pojemności chodzą niemal tak cichutko jak benzyniaki, ledwo słychać, że to diesel.
    Cytuj tymbarkpl napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Miesiąc temu zamieniłem z dopłatą moje E38 740iL na E60 550i (80k przebiegu). W tej cenie każde 530d ma co najmniej 300k+ przelotu i nie sądzę, że przez 5 lat jazda bezawaryjną benzyną wyjdzie mnie drożej niż eksploatacja wysłużonego warkota.
    300k dla 3.0d to mało, powinieneś to wiedzieć. Jeśli będziesz jeździł 550tką na benzynie, a nie gazie, to będziesz miał taką różnicę w kosztach paliwa, że będzie się opłacało jeździć "wysłużonym warkotem".
    Cytuj tymbarkpl napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Spalanie nie jest argumentem aby jeździć dieslem.
    ŻE KURWA CO? XDDDDD

    Co w takim razie jest? Co?

    Cytuj tymbarkpl napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Zawsze można kupić mniejszy silnik adekwatny do portfela, a nie potrzeb. A widać jak niektórzy chcą tanie, mocne i nic nie palące auto to kupują kilkunastoletniego klekota i smarują asfalt motocyklistom.
    Mamo, znowu pierdolenie i to jeszcze jakie. Ja rozumiem, że można nie lubić diesla. Ale żeby takie herezje siać? Z moich obserwacji wynika, że diesle są dużo lepiej utrzymane od benzyn. Nie wiem skąd to wynika, może właściciele są bardziej ogarnięci (przynajmniej większość), może co innego, trudno powiedzieć. Prawda jest taka, że każdy silnik będzie wdzięczny jak się będzie o niego dbało. Diesel czy benzyna - nie ma znaczenia, jak nie zadbasz, to będzie klops. Na chwilę obecną gros benzyn ma turbo i dwumas, a więc już nie można używać żałosnych argumentów, że diesle to tylko koszta, bo benzyny też to mają (i wiem, że dwumas w benzynie w teorii jest wieczny, ale teoria jednym, a praktyka drugim).

    No i gdzie jest problem w chęci posiadania auta, które mało pali i jest w miarę szybkie? A tekst, że można dobrać silnik mniejszy adekwatnie do portfela, to w ogóle nie ma sensu. Adekwatnie do portfela wybieram więc diesla, bo mam i moc i niskie spalanie, a jak kupię zadbanego, to po dwóch latach oszczędzę tyle kasy na paliwie, że wszystko sobie naprawię.

    PS Benzyna też się psuje, a na dodatek ma takie wkurwiające awarie, których diesel nie ma (pozdrawiam falujące obroty w moim Bravo, pozdrawiam to samo w BMW, pozdrawiam serdecznie i życzę nieskończonych pokładów Persenu).

    Cytuj tymbarkpl napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    P.S Jeszcze te przeliczanie w skali roku.. Nie wiesz czy dożyjesz kolejnego miesiąca, a skrobiesz dupę nożem.
    Czytaj ze zrozumieniem. Specjalnie mu to wyliczyłem, bo o jakichś kurde kosztach z dupy mi napisał. No i jeśli dla Ciebie koszty w skali roku nie mają znaczenia, to okej, może Cię stać (740tka i 550tka tylko to potwierdzają), ale nie każdy tak ma.

  6. #3920

    Data rejestracji
    2008
    Posty
    66
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Z nowych diesli to tylko Toyota cicho pracuje. Nowe diesle BMW kulturą pracy nie grzeszą. W 530d miałem 480k km nalatane i mimo tego, że żadnej typowej dieslowskiej awarii nie miałem to do diesla nie wrócę. W trasie 1300 km 550i spaliło mi 11,5 litra na 100 km. 530d 7,8 litra przy tej samej trasie i średniej prędkości. 200 zł więcej za komfort jest do zaakceptowania.

  7. #3921

    Data rejestracji
    2005
    Posty
    918
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Zauważ że 550i ma pod maską V8 chorernie ciężkie. Ludzie myślą że duży silnik to ogromne spalanie. Wcale tak nie jest. Mało ciśniesz mało pali, dużo ciśniesz dużo pali. Zupełnie jak z małym silnikiem

  8. Reklama
  9. #3922
    Avatar Maniek900
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    1,965
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    11.5 L w trasie to bardzo duzo, w miescie pewnie ponizej 20L nie schodzi i nie ma co sie oklamywac

    moj 2.0 129 koni pali na autostradzie 7.0-8 a w miescie to do 14 dochodzi (krotkie odcinki)

  10. #3923
    Avatar Wawik
    Data rejestracji
    2015
    Położenie
    Białystok
    Posty
    5,260
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    no jak masz takiego diesla, że go słychać w kabinie, to spoko. TDI w Pasku wewnątrz brzmi jak benzyna, nic nie klekoce, a to nie jest cichy diesel, oj nie.

    no i ten argument o zapachu piękny, no piękny XD
    Uwierz mi że w DAF-ie mimo że jest całkiem nieźle wygłuszony to jednak słychać diesla, i tankując 100-120 litrów dziennie zapach przeszkadza, nawet nie wyobrażasz sobie jak ;<

  11. #3924
    Avatar qSC
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Gdańsk
    Posty
    5,841
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Co sądzicie o Alfie Romeo 147 ? Np: http://olx.pl/oferta/alfa-romeo-147-...tml#b04db6bbf2

  12. Reklama
  13. #3925
    Avatar twardy
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    2,273
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Dobra, moja niebieska smerfeta sprzedana, teraz szukamy e39 v8 :>

  14. #3926

    Data rejestracji
    2005
    Posty
    287
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Waw992 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Uwierz mi że w DAF-ie mimo że jest całkiem nieźle wygłuszony to jednak słychać diesla, i tankując 100-120 litrów dziennie zapach przeszkadza, nawet nie wyobrażasz sobie jak ;<
    Porównanie 16 litrowego diesla do 2 litrowej...

    zwolnij się i zacznij pracę w kolei.
    ________________
    ______________
    ____________
    __________
    ________
    ______
    ____
    __

  15. #3927

    Data rejestracji
    2008
    Posty
    66
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Maniek900 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    11.5 L w trasie to bardzo duzo, w miescie pewnie ponizej 20L nie schodzi i nie ma co sie oklamywac

    moj 2.0 129 koni pali na autostradzie 7.0-8 a w miescie to do 14 dochodzi (krotkie odcinki)
    400km autostradą jechałem gdzie tylko się dało 200+. W mieście od 13 do 22 (średnio 16), jeżeli jeździmy w trybie mało kto szybszy. Często deptam w pedał, aby tylko posłuchać silnika i od razu gęba ucieszona.

  16. Reklama
  17. #3928
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj tymbarkpl napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Z nowych diesli to tylko Toyota cicho pracuje. Nowe diesle BMW kulturą pracy nie grzeszą. W 530d miałem 480k km nalatane i mimo tego, że żadnej typowej dieslowskiej awarii nie miałem to do diesla nie wrócę. W trasie 1300 km 550i spaliło mi 11,5 litra na 100 km. 530d 7,8 litra przy tej samej trasie i średniej prędkości. 200 zł więcej za komfort jest do zaakceptowania.
    Jak sam przyznajesz 3.0d to znakomity silnik, a więc nie widzę powodu, dla którego normalny człowiek miałby go nie kupić.

    No i jeśli dla Ciebie 200 zł oszczędności na króciutkiej trasie 1300 km to mało, to nie mamy o czym rozmawiać.

    Cytuj Waw992 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Uwierz mi że w DAF-ie mimo że jest całkiem nieźle wygłuszony to jednak słychać diesla, i tankując 100-120 litrów dziennie zapach przeszkadza, nawet nie wyobrażasz sobie jak ;<
    Spuchłem srogo XDD Jeździ TIRem i narzeka na diesla, tego jeszcze nie było.

    Cytuj twardy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dobra, moja niebieska smerfeta sprzedana, teraz szukamy e39 v8 :>
    Ostatnio zmieniony przez Mexeminor : 01-01-2016, 17:02

  18. #3929
    Avatar Zawur
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    165
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Pierwszy samochód za taką kwotę to skoda fela 1,3+gaz samochód nie do zdarcia.

  19. #3930
    Avatar Wyso52
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    1,552
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Wczoraj na allegro widziałem forda KA z klimą w gazie za 2500 zł
    Ciekawe co z nim było nie tak, w każdym razie na dojazd do szkoły jako po prostu środek transportu i nic więcej czemu nie.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Darowizna samochodu.
    Przez ***Sektum*** w dziale Prawo i finanse
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-05-2014, 06:58
  2. Cena samochodu
    Przez Katalonczyk w dziale Motoryzacja
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 20-04-2014, 10:43
  3. Radio do samochodu
    Przez Sinis w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 18-04-2013, 16:17
  4. Nagrywanie ponad 80 minut MP3 na CD do samochodu.
    Przez MorMaster w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 30-11-2012, 18:27
  5. Płyta do samochodu
    Przez Kambel w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 19-10-2012, 13:18

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •