Reklama
Strona 133 z 1254 PierwszaPierwsza ... 33831231311321331341351431832336331133 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1,981 do 1,995 z 18810

Temat: Wybór samochodu.

  1. #1981
    Avatar Justakas
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Azeroth
    Posty
    1,069
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Bubuch napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    to dużo ale nie wiem po co małe diesle w bmw nigdy nie były oszczędne, już lepiej chyba brać coś z benzyną.
    Bubuch tak możemy mówić w momencie kiedy stoisz w garniturze i płacisz złotą kartą za samochód z salonu. Kiedy kupujesz auto używane zwłaszcza z mocno ograniczonym budżetem trzeba iść na jakieś kompromisy. Ten 177 konny diesel ładnie daje sobie radę, w trasie autko spoko, ale jednak na moją jazdę nie wypali. Wolał bym coś z mniejszym silnikiem lub podobną benzyną + gaz.

  2. #1982
    Avatar haxigi
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Chodzież
    Wiek
    34
    Posty
    5,820
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Cytuj Justakas napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Bubuch tak możemy mówić w momencie kiedy stoisz w garniturze i płacisz złotą kartą za samochód z salonu. Kiedy kupujesz auto używane zwłaszcza z mocno ograniczonym budżetem trzeba iść na jakieś kompromisy. Ten 177 konny diesel ładnie daje sobie radę, w trasie autko spoko, ale jednak na moją jazdę nie wypali. Wolał bym coś z mniejszym silnikiem lub podobną benzyną + gaz.
    nie ogarniam tego w bmw

    ROK.................POJEMNOŚĆ.............SKRZYN IA.............KONIE..............SPALANIE Trasa - Miasto...........CYLINDRY
    2003.................2.0........................MA NUAL...............150 -> 185 ...................... 5/6 - 7/8 ..................4
    2004.................2.5........................AU TOMAT..............177............................ ........8 - 12 ...................6

    6 cylindrów w pojemności 2.5 a wyciągnęli fabrycznie 27KM więcej od podstawowej e46FL. Chyba sporo potencjału jeszcze drzemie w twoim aucie, ale oprogramowanie je blokuje ;)

  3. #1983
    Avatar Justakas
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Azeroth
    Posty
    1,069
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    A skąd wiesz, że tylko oprogramowanie? Jestem zdania, że fabryki się nie poprawia, wiem to z doświadczenia. A 20 koni więcej życia mi nie uratuje ;).

  4. Reklama
  5. #1984
    Avatar haxigi
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Chodzież
    Wiek
    34
    Posty
    5,820
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    No skoro e46 na rynek belgijski jest fabrycznie z chipem na chyba 140km, a bez ryzyka da sie udzwignac 190 to z twojej wersji ponad 220 by dalo sie ukrevic na luzie. Wiecej cylindrow, wieksza pojemnosc silnika to i mocniejsze sprzeglo oraz skrzynia wiec na moje to tylko program tutaj blokuje ;) nie ze namawiam czy cos, ale to tak dziko dla mnie pomyslane. Roznica taka sama praktycznie jak w e46 przed i po lift, a u ciebie znacznie mocniejsza sprzetowo jednostka a i roznica miedzy tymi dwoma modelami aut nie tak duza :)

  6. #1985
    Avatar t0bby
    Data rejestracji
    2014
    Położenie
    Rookgard
    Wiek
    31
    Posty
    232
    Siła reputacji
    11

  7. #1986
    Avatar Justakas
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Azeroth
    Posty
    1,069
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj haxigi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No skoro e46 na rynek belgijski jest fabrycznie z chipem na chyba 140km, a bez ryzyka da sie udzwignac 190 to z twojej wersji ponad 220 by dalo sie ukrevic na luzie. Wiecej cylindrow, wieksza pojemnosc silnika to i mocniejsze sprzeglo oraz skrzynia wiec na moje to tylko program tutaj blokuje ;) nie ze namawiam czy cos, ale to tak dziko dla mnie pomyslane. Roznica taka sama praktycznie jak w e46 przed i po lift, a u ciebie znacznie mocniejsza sprzetowo jednostka a i roznica miedzy tymi dwoma modelami aut nie tak duza :)
    Hax z fusów powróżyłeś ok, ale skąd przekonanie, że jakiś mechaniczyna może Ci w parę minut dodać ponad 40 koni, kiedy inżynierowie stworzyli auto takim jakim jest. Wątpię, żeby miało to pozytywny wpływ na żywotność silnika i podzespołów oraz spalanie. W takie coś może można się bawić z nowymi furkami, ale w aucie gdzie już 250k nalatane raczej to oszczędności nie przyniesie.

  8. Reklama
  9. #1987
    Avatar haxigi
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Chodzież
    Wiek
    34
    Posty
    5,820
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Cytuj Justakas napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Hax z fusów powróżyłeś ok, ale skąd przekonanie, że jakiś mechaniczyna może Ci w parę minut dodać ponad 40 koni, kiedy inżynierowie stworzyli auto takim jakim jest.
    Inżynierowie dużo tworzą, dają DPF, katalizatory EGR. Nie po to by auto bylo lepsze, a tylko dlatego że musi ono spełniać normy eko świrów z brukseli. Co się mechanicznie nie da, da się softem i ot cała filozofia. Tak jak pisałem fabryczne e46 na rynek belgijski jest softem osłabiane bo tam ostrzejsze regulacje o normach spalin bla bla więc nijak ma to się do specjalistów inżynierów i teorii że to co tworzą jest najlepsze i musi być takie jakie jest.

  10. #1988
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj haxigi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Inżynierowie dużo tworzą, dają DPF, katalizatory EGR. Nie po to by auto bylo lepsze, a tylko dlatego że musi ono spełniać normy eko świrów z brukseli. Co się mechanicznie nie da, da się softem i ot cała filozofia. Tak jak pisałem fabryczne e46 na rynek belgijski jest softem osłabiane bo tam ostrzejsze regulacje o normach spalin bla bla więc nijak ma to się do specjalistów inżynierów i teorii że to co tworzą jest najlepsze i musi być takie jakie jest.
    Tak jak np. silniki CAGA i CAGN (2.0TDI CR) są identyczne, jedynie soft inny i mamy odpowiednio 105 i 88 kilowatów. Oba montowane w A4 B8.

    Weź to ogarnij XD choć tutaj ta Belgia chyba ma coś do gadania i możliwe, że CAGN sprowadzane są właśnie z tego kraju

  11. #1989
    Avatar _Szymon_
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,043
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Tak owszem można podnieść bezpiecznie moc o te 20 koni bo silnik jest na to przygotowany. Ale trzeba pamiętać o tym, że sprzęgło czy turbo zmniejsza swoją żywotność. Moim zdaniem jak ktoś ma za mało mocy to mógł kupić sobie samochód z większym silnikiem (chodzi mi o diesle) a nie czipowanie boxy i inne pierdoły. W nowych autach jest jeszcze to w miarę bezpieczne (chociaż jak podniesiemy w takim e90 z 177 na 200 koni i 400nm to w sumie jest to taka granica bo sprzęgło wytrzymuje właśnie 420nm około) Starego auta bym na pewno nie czipował. Znajomy e46 zczipował na 180koni i już turbo i sprzęgło siadło ;)

    Ktoś się może ze mną nie zgodzić bo powie, że zrobił program i wszystko cacy. Ja wcale temu nie zaprzeczam bo autko może śmigać super. Ale jest dużo przypadków, że po takim czipie zaczyna się piramida części do wymiany.
    Ostatnio zmieniony przez _Szymon_ : 25-02-2015, 18:46

  12. Reklama
  13. #1990

    Notoryczny Miotacz Postów Bigi jest teraz offline

    Data rejestracji
    2012
    Posty
    1,152
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj _Szymon_ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tak owszem można podnieść bezpiecznie moc o te 20 koni bo silnik jest na to przygotowany. Ale trzeba pamiętać o tym, że sprzęgło czy turbo zmniejsza swoją żywotność. Moim zdaniem jak ktoś ma za mało mocy to mógł kupić sobie samochód z większym silnikiem (chodzi mi o diesle) a nie czipowanie boxy i inne pierdoły. W nowych autach jest jeszcze to w miarę bezpieczne (chociaż jak podniesiemy w takim e90 z 177 na 200 koni i 400nm to w sumie jest to taka granica bo sprzęgło wytrzymuje właśnie 420nm około) Starego auta bym na pewno nie czipował. Znajomy e46 zczipował na 180koni i już turbo i sprzęgło siadło ;)

    Ktoś się może ze mną nie zgodzić bo powie, że zrobił program i wszystko cacy. Ja wcale temu nie zaprzeczam bo autko może śmigać super. Ale jest dużo przypadków, że po takim czipie zaczyna się piramida częś
    No ja np czipnalem swoje stare 15 letnie a3 z 90 na 117km plus turbo 130asz i roznica w jedzie, wyprzedzanie jest ogromna. Tyle ze robione na hamowni + sprawdzenie podzespołów czy wszystko jest ok. Jest rowniez 290niutkow bo sprzeglo niby do 320 trzyma. Na razie zrobilem 40tys km bez awarii. Jakby ktos sie pytal to autko na zwyklej pompie. Bujnalem autko raz do 215km/h tak z czystej ciekawosci. Do 160 to raz dwa (jak dla mnie ;p), do 180-190 troche dluzej a pozniej juz sie czeka XD Kilka razy jezdzilem z predkoscia 200km/h ale wiecej nie próbuje bo sie boje, nosi te auto strasznie, jest za lekkie i za male po prostu na takie predkości ale na autostrade, ekspresówkę w sam raz. Bede nim jezdzil jeszcze rok i zastanawiam sie nad wtryskami 216, korekta programu + intercooler ale wtedy przydaloby sie mocniejsze sprzeglo a to juz sa koszta wiec nie warto. http://www.tune-up.pl
    Ostatnio zmieniony przez Bigi : 25-02-2015, 18:38

  14. #1991

    Notoryczny Miotacz Postów SerQ jest teraz offline
    Avatar SerQ
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    WWA Mondeo
    Wiek
    30
    Posty
    1,463
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj igla1993 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    jakas opinia na temat e34? bo tak sie wstepnie rozgladam za tym wozem. doswiadczenia? ktos cos?
    Jedno z najładniejszych BMW moim zdaniem. Ogólnie polecałbym niezajechaną wersję 525i.
    Cytuj cowboy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    to byla tibia, to bylo zycie, a nie to co teraz, 20 lat na karku, piekny silny madry mezczyzna, tylko kobiety i szybkie samochody :<

  15. #1992
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj SerQ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jedno z najładniejszych BMW moim zdaniem. Ogólnie polecałbym niezajechaną wersję 525i.
    Ogólnie to by warto znaleźć jakiekolwiek E34, które jest w niezłym stanie i do tego nie kosztuje fortuny. Niestety w mojej okolicy pustki, a po takie auto nie opłaca się Polski zwiedzać.

  16. Reklama
  17. #1993
    Avatar GrzdylóŚ
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Opole
    Wiek
    31
    Posty
    1,120
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Hm, widzę że właśnie się toczy rozmowa o beemkach :D

    mam do was takie pytanie - w ogóle nie znam się na samochodach, a możliwe, że niedługo będę szukał pierwszego auta. znalazłem sobie taką ofertę http://otomoto.pl/bmw-318-bmw-e36-be...C35451805.html , czy e36 powinno tyle kosztować? zawsze mi się wydawało, że stare BMW powinny być sporo droższe... czy taka niska cena znaczy, że z samochodem jest coś nie tak? da się w podobnej cenie kupić w miarę porządne BMW?

  18. #1994

    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Kraków
    Posty
    1,628
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj GrzdylóŚ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Hm, widzę że właśnie się toczy rozmowa o beemkach :D

    mam do was takie pytanie - w ogóle nie znam się na samochodach, a możliwe, że niedługo będę szukał pierwszego auta. znalazłem sobie taką ofertę http://otomoto.pl/bmw-318-bmw-e36-be...C35451805.html , czy e36 powinno tyle kosztować? zawsze mi się wydawało, że stare BMW powinny być sporo droższe... czy taka niska cena znaczy, że z samochodem jest coś nie tak? da się w podobnej cenie kupić w miarę porządne BMW?
    cena odpowienia, co do tego czy porzadne, zawsze bedzie cos do zrobienia(wkoncu prawie 20lat), oby silnik dobrze pracowal i nie byl zgnity, reszte mozna zrobic.

  19. #1995
    Avatar _Szymon_
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,043
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Cytuj GrzdylóŚ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Hm, widzę że właśnie się toczy rozmowa o beemkach :D

    mam do was takie pytanie - w ogóle nie znam się na samochodach, a możliwe, że niedługo będę szukał pierwszego auta. znalazłem sobie taką ofertę http://otomoto.pl/bmw-318-bmw-e36-be...C35451805.html , czy e36 powinno tyle kosztować? zawsze mi się wydawało, że stare BMW powinny być sporo droższe... czy taka niska cena znaczy, że z samochodem jest coś nie tak? da się w podobnej cenie kupić w miarę porządne BMW?
    Silnik 1.8 i nadwozie sedan nie będzie drogie. To normalna cena jak za taki egzemplarz ;)

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Darowizna samochodu.
    Przez ***Sektum*** w dziale Prawo i finanse
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-05-2014, 06:58
  2. Cena samochodu
    Przez Katalonczyk w dziale Motoryzacja
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 20-04-2014, 10:43
  3. Radio do samochodu
    Przez Sinis w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 18-04-2013, 16:17
  4. Nagrywanie ponad 80 minut MP3 na CD do samochodu.
    Przez MorMaster w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 30-11-2012, 18:27
  5. Płyta do samochodu
    Przez Kambel w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 19-10-2012, 13:18

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •