Reklama
Strona 1248 z 1254 PierwszaPierwsza ... 24874811481198123812461247124812491250 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 18,706 do 18,720 z 18810

Temat: Wybór samochodu.

  1. #18706

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,580
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Dużo słyszę jaki zastój jest w sprzedaży na rynku samochodów nowych i używanych. Nie że dziaduję, ale czuję, że teraz jest szansa wyrwać potencjalnie lepsze auto w mniejszych pieniądzach. Możecie polecić auta którymi warto się interesować w okolicach 30k-35k? Szukam SUVa w gaziutku, żeby wygodnie bobasa było wpakowywać/wypakowywać i co by krawężniki problemu nie stanowiły.

    Pozdrawiam

  2. #18707
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Santa Motyka
    Wiek
    23
    Posty
    14,108
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    SUV za te pieniadze nie ma sensu pozdrawiam.
    Cytuj Venzet napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ogólnie to przyjęte jest np. wśród prezesów i osób wysoko postawionych że zegarek na ich ręku powinien być równowartości jednej miesięcznej pensji, tak by odzwierciedlać jednocześnie status majątkowy danej osoby.
    Cytuj Zakon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    1 mam mieszkanie bez kredytu, 2 zarabiam pewnie 5x Twojej wyplaty, 3 pracuje z topowymi firmami finansowymi z UK bezposrednio wspolpracujac z bank of london, zamknij pizde

  3. #18708

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,580
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    SUV za te pieniadze nie ma sensu pozdrawiam.
    Miałem kiedyś W163 i to było kapitalne wozidło. Silnik tam chyba był bodaj 3 litrowy, więc się nawet zbierało, skrzynia automatyczna jak na stary typ to z tym silnikiem pracowała fajnie. Dziwi mnie brak sensowych możliwości w tej kasie.

  4. Reklama
  5. #18709
    Avatar jaxi
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    5,826
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    zależy co masz na myśli mówiąc suv
    mitsubishi asx czy cadillac escalade

    suv jest zawsze droższy, więc będzie starszy/bardziej zużyty niż jakiś sedan/kombi w tej samej cenie

    mazda cx-9 - sypie się skrzynka rozdzielcza (awd) oraz pompa wody, której chyba nie sprawdzisz bez wyciągania silnika, a rozszczelniona może go rozjebać lejąc wodę do środka. Warto wymieniać olej w skrzynce, klasycznie w skrzyni biegów. Części dostępne, choć często import ze stanów, więc ceny różne. Ogólnie auto bardzo tanie w utrzymaniu i mało co się może zepsuć.

    rav4 - chyba niezniszczalne, ale nie interesowałem się nigdy tym autem

    bmw x3/x5 pierwsze generacje - stare, często zajechane, wygląd kwestia gustu, ale to wciąż bmw, które się dobrze prowadzi, jeździ i ogólnie jest całkiem przyjemne (w środku). Może też być tak, że w ciągu roku wpakujesz w nie kolejne 30k, szczególnie w przypadku x5 z jakimś v8
    Ostatnio zmieniony przez jaxi : 18-10-2024, 15:17

  6. #18710
    Avatar Koczek
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    33
    Posty
    10,987
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    chevrolet captiva
    DZIABNIJ SIĘ ARIS


    Cytuj Bender Rodriguez napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    o proszę to teraz się już zaczęło straszenie dzieci konfederacja a nie pisem widać POwskie psy zaczęły się bać bardzo dobrze

  7. #18711
    Avatar Astinus
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    31
    Posty
    5,075
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Sinis napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dużo słyszę jaki zastój jest w sprzedaży na rynku samochodów nowych i używanych. Nie że dziaduję, ale czuję, że teraz jest szansa wyrwać potencjalnie lepsze auto w mniejszych pieniądzach. Możecie polecić auta którymi warto się interesować w okolicach 30k-35k? Szukam SUVa w gaziutku, żeby wygodnie bobasa było wpakowywać/wypakowywać i co by krawężniki problemu nie stanowiły.

    Pozdrawiam
    kurwa, 2024, a ludzie dalej zestawiają suvy z wygodą osrywając vany. icant...

  8. Reklama
  9. #18712
    Avatar jaxi
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    5,826
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Astinus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    kurwa, 2024, a ludzie dalej zestawiają suvy z wygodą osrywając vany. icant...
    bo sa brzydkie, nijakie i szczerze to dobre przy 3+
    przy jednym bobasie wystarczy jakis liftback zeby zapakowac wozek, rowerek czy cos
    przy dwoch kombi
    przy 3+ minivan

    przy malym siurku suv



    dlatego sam nim jezdze

  10. #18713
    Avatar Pyroflames
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,032
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Wraca u mnie temat E38 w którym jestem chyba dozgonnie zakochany :/

    Z tego co się zorientowałem to tyle, że najlepiej szukać przedlifta.
    Tylko jakie jednostki są tutaj najlepsze?
    Interesuje mnie tylko V8 3,5l 4,0l 4,4l oraz V12 5,4l..
    Widuje sporo tych V12 w ATRAKCYJNEJ cenie, więc pewnie coś się za tym kryje? Czy serwisowanie V12 aż tak bardzo odbiega od V8? ������
    Ostatnio zmieniony przez Pyroflames : 20-10-2024, 21:53

  11. #18714
    Avatar jaxi
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    5,826
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    ktos tu mial e38 v12 kupione za grosze i nie narzekal

  12. Reklama
  13. #18715
    Avatar Mexeminor
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    4,177
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Sinis napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dużo słyszę jaki zastój jest w sprzedaży na rynku samochodów nowych i używanych. Nie że dziaduję, ale czuję, że teraz jest szansa wyrwać potencjalnie lepsze auto w mniejszych pieniądzach. Możecie polecić auta którymi warto się interesować w okolicach 30k-35k? Szukam SUVa w gaziutku, żeby wygodnie bobasa było wpakowywać/wypakowywać i co by krawężniki problemu nie stanowiły.

    Pozdrawiam
    Honda Odyssey, nawet nie dziękuj.

    o, np. taka:
    https://www.olx.pl/d/oferta/honda-od...-ID128j9x.html

    Cytuj Pyroflames napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wraca u mnie temat E38 w którym jestem chyba dozgonnie zakochany :/

    Z tego co się zorientowałem to tyle, że najlepiej szukać przedlifta.
    Tylko jakie jednostki są tutaj najlepsze?
    Interesuje mnie tylko V8 3,5l 4,0l 4,4l oraz V12 5,4l..
    Widuje sporo tych V12 w ATRAKCYJNEJ cenie, więc pewnie coś się za tym kryje? Czy serwisowanie V12 aż tak bardzo odbiega od V8? ������
    <mem z machającym papajem>

    w sumie nieważne co kupisz, to i tak będziesz płakał u mechanika.

    E38 obecnie to już skarbonku bez dna. Fajne, ale skarbonki. Najlepiej wziąć V8 bez VANOSów, a więc przedlifty do 1999 roku. Uwagę musisz zwracać na wszystko, z blachą na czele, bo progi to nie jest ich mocna strona po tych 25-30 latach.

    Czy auto jest tego warte? Nie wiem, ja uważam, że W140 jest samochodem o kilka klas lepszym pod każdym względem (może poza prowadzeniem w zakrętach, ale kto tym będzie zapierdalał po serpentynach, szanujmy się), a wcale nie są dużo droższe (o ile w ogóle). Polecam przejechać się jednym i drugim. Ja popełniłem ogromny błąd decydując się na E39 z V8. Straciłem nerwy, pieniądze, a mogłem mieć za 10k więcej W140, które pewnie do dzisiaj stałoby pod domem, a wartość by se powolutku rosła.

  14. #18716

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,580
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Za małolata koleżanka miała grand voyagera i to było najfajniejsze auto w naszej paczce. Wszelkie wyjazdy takim krążownikiem były bajeczne. Jednak teraz ani ja, ani moja żona nie dźwignie tej minivanowej brzydoty. Mamy kombiaka focusa mk4, ale tutaj wyraźną robotę zrobiłoby wyższe auto stąd chęć znalezienia jakiegoś suvopodonego auta. Piszę ogólnie suv, bo sam się nie łapie w tych mnogich rozgałęzieniach typu crossover, crosscountry itp.

  15. #18717
    Avatar Pyroflames
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,032
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Honda Odyssey, nawet nie dziękuj.

    o, np. taka:
    https://www.olx.pl/d/oferta/honda-od...-ID128j9x.html


    <mem z machającym papajem>

    w sumie nieważne co kupisz, to i tak będziesz płakał u mechanika.

    E38 obecnie to już skarbonku bez dna. Fajne, ale skarbonki. Najlepiej wziąć V8 bez VANOSów, a więc przedlifty do 1999 roku. Uwagę musisz zwracać na wszystko, z blachą na czele, bo progi to nie jest ich mocna strona po tych 25-30 latach.

    Czy auto jest tego warte? Nie wiem, ja uważam, że W140 jest samochodem o kilka klas lepszym pod każdym względem (może poza prowadzeniem w zakrętach, ale kto tym będzie zapierdalał po serpentynach, szanujmy się), a wcale nie są dużo droższe (o ile w ogóle). Polecam przejechać się jednym i drugim. Ja popełniłem ogromny błąd decydując się na E39 z V8. Straciłem nerwy, pieniądze, a mogłem mieć za 10k więcej W140, które pewnie do dzisiaj stałoby pod domem, a wartość by se powolutku rosła.
    Tylko co to znaczy że będę płakał u mechanika? Aktualnie ujeżdżam R6 więc pewnie to słabe porównanie ale czego się można spodziewać?
    U mnie w mieście stoi jedna E38 z V12 za 20 tys i podobno jest dobra 😂

  16. Reklama
  17. #18718
    Avatar Mexeminor
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    4,177
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Sinis napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Za małolata koleżanka miała grand voyagera i to było najfajniejsze auto w naszej paczce. Wszelkie wyjazdy takim krążownikiem były bajeczne. Jednak teraz ani ja, ani moja żona nie dźwignie tej minivanowej brzydoty. Mamy kombiaka focusa mk4, ale tutaj wyraźną robotę zrobiłoby wyższe auto stąd chęć znalezienia jakiegoś suvopodonego auta. Piszę ogólnie suv, bo sam się nie łapie w tych mnogich rozgałęzieniach typu crossover, crosscountry itp.
    tak, bo SUVy to takie piękne są XD Ja na kryterium wyglądu nie odpowiadam, bo zwyczajnie nie da się wtedy dobrze doradzić - każdy ma inny gust.

    Cytuj Pyroflames napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tylko co to znaczy że będę płakał u mechanika? Aktualnie ujeżdżam R6 więc pewnie to słabe porównanie ale czego się można spodziewać?
    U mnie w mieście stoi jedna E38 z V12 za 20 tys i podobno jest dobra ������
    ile ja oglądałem aut, które były "podobno dobre" XD Nie zliczę, nie spamiętam.

    R6 w czym? E46 jak dobrze pamiętam. Silnik to jedno, segment to drugie. Do E38 każda jedna część jest dużo droższa. Utrzymanie E38 z R6 =/= utrzymanie E46 z R6. Do tego dołóż V8 lub nie daj Boże V12, które nie należą do najtrwalszych silników (to mało powiedziane, bo chociażby ciekną jak stare gacie i samo uszczelnienie potrafi kilka tysięcy kosztować), a dotknięcie ich przez mechanika to wydatek od 1k wzwyż (cokolwiek w sumie się tam nie trafi do zrobienia, nawet najmniejsze gówno w postaci wymiany świec).

    Zakup naprawdę ładnej E38 to 30k wzwyż. Jedynie R6 potrafi kosztować mniej. Tylko jednostkowe egzemplarze są naprawdę doinwestowane, a reszta to podpicowane parchy, które wymagają inwestycji 10k+ na już jeśli się chce żeby to dobrze jeździło.

    V12 są tanie, bo są przerażające w kosztach utrzymania. To jest tak niszowy silnik, że bez speca od BMW to nawet nie podchodź, a części to nie dość, że niedostępne, to drogie jak chuj. Wszystko jest fajnie póki się nie zjebie, ale jak się zjebie... No odpowiedz sobie sam. Jasne, fajnie mieć topową wersję limuzyny z pełną opcją, mocnym, 12 cylindrowym silnikiem itp. itd. Jednak jak szuka się auta i mówi, że "coś gdzieś stoi za 20k i podobno dobre", to na 99% nie dasz rady udźwignąć tego auta w dłuższym okresie.
    Ostatnio zmieniony przez Mexeminor : 21-10-2024, 15:58

  18. #18719
    Avatar Pyroflames
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,032
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    tak, bo SUVy to takie piękne są XD Ja na kryterium wyglądu nie odpowiadam, bo zwyczajnie nie da się wtedy dobrze doradzić - każdy ma inny gust.


    ile ja oglądałem aut, które były "podobno dobre" XD Nie zliczę, nie spamiętam.

    R6 w czym? E46 jak dobrze pamiętam. Silnik to jedno, segment to drugie. Do E38 każda jedna część jest dużo droższa. Utrzymanie E38 z R6 =/= utrzymanie E46 z R6. Do tego dołóż V8 lub nie daj Boże V12, które nie należą do najtrwalszych silników (to mało powiedziane, bo chociażby ciekną jak stare gacie i samo uszczelnienie potrafi kilka tysięcy kosztować), a dotknięcie ich przez mechanika to wydatek od 1k wzwyż (cokolwiek w sumie się tam nie trafi do zrobienia, nawet najmniejsze gówno w postaci wymiany świec).

    Zakup naprawdę ładnej E38 to 30k wzwyż. Jedynie R6 potrafi kosztować mniej. Tylko jednostkowe egzemplarze są naprawdę doinwestowane, a reszta to podpicowane parchy, które wymagają inwestycji 10k+ na już jeśli się chce żeby to dobrze jeździło.

    V12 są tanie, bo są przerażające w kosztach utrzymania. To jest tak niszowy silnik, że bez speca od BMW to nawet nie podchodź, a części to nie dość, że niedostępne, to drogie jak chuj. Wszystko jest fajnie póki się nie zjebie, ale jak się zjebie... No odpowiedz sobie sam. Jasne, fajnie mieć topową wersję limuzyny z pełną opcją, mocnym, 12 cylindrowym silnikiem itp. itd. Jednak jak szuka się auta i mówi, że "coś gdzieś stoi za 20k i podobno dobre", to na 99% nie dasz rady udźwignąć tego auta w dłuższym okresie.
    Ciężko mi gadać o kosztach R6 bo ja przez 70k km mało co tam miałem do zrobienia, a auto jest w świetnym stanie mechanicznym (bo z blachą już się powoli zaczyna). Jedyne co było poważniejszego to wymiana praktycznie całego układu chłodzenia bo ciągle ciekło niewiadomo skąd i tak w sumie wymieniłem wszystko ������
    Poza tym oleje filtry, wiadomo.. olej w automacie, olej w dyfrze razem z uszczelnieniem.. drobnostki no.

    Jednak chciałbym V8 (oczywiście na daily). Jednak sytuacja rodzinna mi się nieco zmieniła i zamiast 10-15k km rocznie robię teraz 5-8k.
    W konkursie poza E38 bierze jeszcze udział VW Phaeton i Chrysler 300c z 5.7 hemi.

    Ale chyba jednak E38 wygrywa pomimo jego wad ������ Nie wiem tylko czy 3.5 ma sens czy od razu szukać 4.0 lub 4.4 bo to V12 to chyba serio będzie mogiła

  19. #18720
    Avatar Astinus
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    31
    Posty
    5,075
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj jaxi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    bo sa brzydkie, nijakie i szczerze to dobre przy 3+
    przy jednym bobasie wystarczy jakis liftback zeby zapakowac wozek, rowerek czy cos
    przy dwoch kombi
    przy 3+ minivan

    przy malym siurku suv



    dlatego sam nim jezdze
    Nie wszystkie są brzydkie, a jeździ się tym jak król. Nie ma nic wygodniejszego od porządnego vana.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 6 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 6 gości)

Podobne tematy

  1. Darowizna samochodu.
    Przez ***Sektum*** w dziale Prawo i finanse
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-05-2014, 06:58
  2. Cena samochodu
    Przez Katalonczyk w dziale Motoryzacja
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 20-04-2014, 10:43
  3. Radio do samochodu
    Przez Sinis w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 18-04-2013, 16:17
  4. Nagrywanie ponad 80 minut MP3 na CD do samochodu.
    Przez MorMaster w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 30-11-2012, 18:27
  5. Płyta do samochodu
    Przez Kambel w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 19-10-2012, 13:18

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •