Żeby to było 4.2 to bym się zastanowił nad opierdoleniem nerki :kappa
Wersja do druku
Żeby to było 4.2 to bym się zastanowił nad opierdoleniem nerki :kappa
4.2 nawet taniej kupisz i nikt tego nie chce
Ale 4.2 jest o wiele solidniejsze od 2.7, a w manualu wcale tańsze nie są, jeżeli są to ulepy
Do tego ja jestem przeciwnikiem kupowania aut po jakichkolwiek modyfikacjach bo nie jestem w stanie zweryfikować tego co tam gościu zrobił
2.7 to bardzo dobry silnik i tak, wcale 4.2 nie jest solidniejsze, a koszty rozrządu są podobne jak ogarnięcia tych dwóch turbin. Na jedno wychodzi z taką różnicą, że z tego biturbo robisz jakieś chore 375 koni od tak, od buta i do tego ten momentu obrotowy, o cie chujuuuu.
no ale z tymi modzonymi furami to racja, chuj wie co tam siedzi, a tutaj jest mocne podniesienie mocy i ryzyko, że to się szybko rozleci.
Przeciez zwykle 4.2 nawet nie szly w manualu (?)
Ale chuj z tym weno kamilku mi tutaj naskorbej cos o tym 2.7 biturbo w jedynym slusznym paliwie da sie tym jezdzic, moge takie cos se kupic?
Bo kurwa no nie powiem jak sobie pomysle, ze mam dac za 20 letniego leona prawie 20k to w tych samych piniadzach praktycznie mam takie 2.7 a6 w piknym kombi, ktore w dodatku ma lepsze osiagi.
Dobra, wy mi lepiej powiedzcie czy mam tbirda sprzedawać, czy go zostawić póki co i jak sho będzie gotowe (czyli światła, audio i wydech) to robić z grzmotoptaka budżetowy driftowóz? :pogchamp
Jeść póki co nie woła, ale ubezpieczenie skurwiela kosztuje mnie 227 pln miesięcznie ;/
Musiałbym tam jakiegoś manuala wjebać - a na to trzeba ze 4k liczyć, albo do mojego poczciwego automatu zamontować manual shift kita, który kosztuje cholera wie ile, no i na ten moment to nie wiem nawet czy do 4r70w są...
Kupic e36 z jakims 2 litrowym silnikiem i masz taki sam driftowoz w cenie polowe nizszej niz sama skrzynia do grzmotoptaka.
Mam nadzieje, ze pomoglem i wyjasnilem wiec wrocmy teraz do 2.7 biturbo w a6c5 @Mexeminor ;
I w sumie w ostatecznosci 3.0 tez moglby byc chociaz ja mam troche awersje do braku turbo teraz.
Ale proszę nie obrażać
@wyliczyłem sobie właśnie tak na szybko oc na kolejny rok w link 4, gdzie niby od 24 roku życia nie ma zwyżki za wiek
2700zł xDD
No kurwa fajnie, nie jestem już młodocianym przestępcą, do tego samochód mam na siebie od 3 lat i, kurwa, nadal 2700? Tyle, ile wychodzi mi w Axie przez mbank płacąc to miesiączną ratą? Kogoś tam pojebało, muszę chyba do jakiejś stacjonarki się przejść, bo coś mi się nie chce wierzyć, żeby ten kalkulator online dobrze to wyliczył.
Kurwa ja 930 za miatę w link4, taniej nie dostanę. Znowu poszły do góry ubezpieczenia, niestety.
@Master ; normalnie kurwa szukaj jakiejś 2.7 w avancie i lecimy to oglądać.
to chuj, "zezłomuję" go co najwyżej i będzie street illegal :pogchamp
Byłbym tego zdania co mex - 530 w mpaku, założyć gaz najlepiej samemu. Chyba, że serio nie robią ci koszty utrzymania, bo jeżeli będziesz tam chciał wkładać częsci od Ski, chociażby heble to może nie być wesoło
@comm0 Kilku panów organizuje kólko własnej adoracji i zapomniało o Tobie :D
Ja bym od siebie dodał skode superbI, ew paska b5 stalowego xDD, do 15k-10k, nowszego rocznikowo będzie ciężko, ja ci nawet odradzę bo kupisz jakiegoś ulepa, celuj w coś z 2003-2005, octawiaI poliftowa ewentualnie(wychodziły do 2010), a do bmw to musisz wołać @Mexeminor , Poleć coś koledze, widać nowy tutaj :3
No ja właśnie czytałem jego posta i kminiłem co to by polecić. Hujdaj Kupe to bdb propozycja, do tych 15k znajdzie ładne 2.0 z gazem, ale nie ma ich za dużo, trzeba mieć szczęście. Ogólnie to jest świetne auto i widać mu pasuje, a więc ja bym dalej nie szukał i skupił się na tym.