pytasz jakie chcesz auto, nie podasz preferowanej bądź niepreferowanej marki, typu nadwozia, pojemnosci silnika, czy tam mocy, roku produkcji
Wersja do druku
pytasz jakie chcesz auto, nie podasz preferowanej bądź niepreferowanej marki, typu nadwozia, pojemnosci silnika, czy tam mocy, roku produkcji
siema torgi. będzie krótko. szukam samochodu do 20 000zł. moje wymagania nie są zbyt wygórowane, zależy mi na tym aby był to sedan.
myślałem nad E46, ale kompletnie nie wiem jaki silnik i jak wyglądają koszty eksploatacji. jeśli bym brał E46 to pewnie z 2003/2004, ale jak patrze to mało który ma przebieg mniejszy niż 200tys km.
help pls :(
wiec pisze jeszcze raz... nie znam sie na autach i nie wiem co podawac, kumpel ma audi a4 teraz, wczesniej mial audi 80 i z oby dwoch jest zadowolony wiec moze kolejne audi by bylo dobre, jezeli nie audi to pewnie inna jakas niemiecka marka, najlepiej w benie, KWOTA 10,000. pozd
jakies kolejne propozycje?
Siema chłopaki ;).
Nadeszła wiosna i w sumie musiałbym zmieniać samochód.(mam seicento, w miarę dobrym stanie XD ale 900 to nie moje spełnienie marzeń). Chciałem coś z większym silnikiem, większą mocą. Nie mam specjalnych wymagań, tylko żeby to nie było kombi. Mały czy duży samochód, to bez znaczenia. Chciałbym tylko, żeby paliło to w granicach normy(powiedzmy, ze ok 7l/100, jak będzie 8l/100 to się nic nie stanie, ale nie przesadzajmy z 11l/100km). Nie mam żadnego konkretnego pomysłu. Chciałbym w przyszłości w ten samochód trochę siana władować, tuningować trochę go(chodzi głównie o mechanikę, a nie zglebować i zajebać fele 1240cali). Cena ok 7tyś. Jakieś propozycje? Myślałem może w kierunku Golfa3 lub 4, czy coś...
Auto do 3 tysi w gazie najlepiej - potrzebuje na dojazdy do szkoly/na studia 20km dziennie
panmarcel, a jak gabarytowo itp? audi 80, tico, jakies peugeoty, ople corsy, renault
celesta, a co Ty stuningujesz w takiej furze za 7k xD, ogólnie hondy - civic v, vi, vii, audi, bmw, ople, fiaty, wszystko zależy jakie auto chcesz kupić w tym przedziale cenowym masz duży wybór i z reguły te marki co wymieniłem to na przełomie 95-2000r produkowały solidne samochody, a to w jakim stanie kupisz to inna sprawa
Już widzę, jak znajdzie zadbane e36 2.8 do 10tyś. Ogólnie e36 to ciężki temat w Polsce. Zaczyna się też tak dziać z e46 bo potaniały i chłopaczki jadą za granicę a później robią z tego auta to co robią. Ciężko znaleźć dobry i zadbany egzemplarz a jak się już trafi to swoje kosztuje.
Ktoś kiedykolwiek miał styczność z Ford Probe? Rozważam zakup modelu z 95-98 i zbieram opinie na temat tego modelu.
A jak myślisz? Autocentrum plus fora fordowskie, tutaj nie dostaniesz odpowiedzi.
Panowie za czym się rozglądać w pułapie cenowym
a) do 15 tys
b) do 20 tys
Priorytety dla mnie to wiek auta mniejszy niż 10 lat, co najmniej 95koni, diesel lub benzyna+gaz, najlepiej 3-drzwiowy hatchback ostatecznie sedan (kombi odpada).
A co do wyposażenia: klima, tempomat.
Na razie patrzyłem za Citroenem C4 1.6 HDI / 2.0 ben+gaz
Witam.
Postaram się zwięźle :)
Budżet 8-12 tys. (Bezpieczniej to tak z 10 tys. :))
Potrzebuje auto żeby przemieszczać się z punktu A do B, nie raz wypad jakieś 100-200 km.
4/5 drzwi koniecznie
maksymalnie 1.6 silnik (najlepiej benzyna)
bagażnik w miarę choć najlepiej hatch ew. sedan ;) chyba że kombi też da rade jeśli będzie coś ładnego
Myślałem nad czymś pokroju A3, Golf 4.
Może macie więcej pomysłów? :)
a4b5 po lifcie?
Dodam że to mój pierwszy samochód i chciałbym tym zaparkować umieć :D
a) pomijając wiek ( 13 latek ) bierz Volvo S60 2.4 D5
b) to samo co wyżej tylko młodsze
Dzisiaj braciak kupił, ja od niego wziąłem a4b5. Panowie, następny mój samochód to będzie to Volvo. Kurwa 160 KM w tym niedużym sedanie czyni cuda, wygodne, eleganckie.
@ Pacyfic;
Zależy czy lubisz eksperymentować i czy chcesz się dobrze furą pobawić, skoro to pierwsza. Jeśli tak, to weź Saaba 900 2.0 Turbo + zachipować, to będzie ~~220 KM. Z dwójki jeszcze grzejesz asfalt aż miło, a laski zdejmują spódnice na sam dźwięk.
Jeśli nie to standard, golf 4 albo a4b5. Golfa wziąłbym 1.9 110/150 KM jak mieszkasz gdzieś na obrzeżach / na wsi. Na miasto benzynę bym wziął.
A4b5 to samo, te same silniki. Nie bierz 90 konnych, szczególnie kombiaków. Brakuje mocy że chuj.
Szukam samochodu do ~25k. Auto bedzie uzywane w dluzszych trasach. Interesuje mnie silnik diesla i wersja kombi.
Jakies propozycje?
@up
Superb I?
Ale ja napisałem że chce benzyne :D
@Mexeminor ;
panowie, autko do 8-9 tys?? najlepiej bena, 100+ koni i niemieckie marki, bmw e36 tez odpada, any ideaS?
tak sprecyzowane wymagania ze nie wiem czego oczekujesz. jasne ze kazdy ci poleci a4, a3, golfa, albo cos z vaga - leona, superb/octavie
tym bardziej jesli nie masz wymagan co do nadwozia
E36 w 1.6, ale jeśli chodzi o ten model, to lepiej już brać 1.8 albo i 2.0, bo spalanie jest dość podobne, tzn. 1.6 weźmie średnio ~8, a 2.0 9 litrów przy podobnej jeździe.
Silniki porządne, auta nieźle wyposażone, jedynie co, to trzeba szukać sporo, bo często chujowe egzemplarze.
Panowie, z Chryslerem Neonem II miał ktoś z Was do czynienia? Zaczynam się rozglądać za pierwszym autem, a że po ojcu mam miłość do amerykańców, to ten Chrysler nie daje mi spokoju ;p
Ale bryłę ma amerykańską, to na razie wystarczy ;p Na wielkie silniki przyjdzie czas, mam nadzieję.
@down: E tam, mnie on na Europejczyka nie wygląda. Odbiega już znacząco od amerykańskiego kanonu, owszem, ale kiedy pierwszy raz go zobaczyłem, od razu wiedziałem, że to Chrysler albo inny Dodge, a nie tam żaden Opel ;p
Marzy mi się Sebring w cabrio, ale to już i cena wyższa, i koszta większe, a w dodatku słyszałem, że awaryjne są ;/
Panowie, staje przed ogromnym wyborem.
Aktualnie poruszam się Peugeotem 406 '95, ale wiek już daje się we znaki w tym aucie, więc poszukuje czegoś nowego.
Mam odłożone ok. 14-15 tysięcy i kilka wymagań:
- Rocznik min. 2000
- Szukam czegoś małego, zwinnego
- Do pracy mam łatwy dojazd - autostrada, gdzie moge rozwinąć skrzydła i jest to najczęstsza droga po której się poruszam
- Ciągnie mnie do coupe, ale nie koniecznie coupe to musi być
Narazie rozważam: Audi TT, Peugeot 207/307, Toyota Celica, albo ponownie Peugeot 406, tylko nowszy, tu już myśle o 2004 roczniku.
HALP PLZ
@Gilcoran ;
spójrz jeszcze na coś z tego: honda civic VII (też w coupe), astra bertone, ford focus, mazda 3
z francuzami trzeba dobrze trafić, w każdym razie powodzenia
siema, szukam autka najlepiej do 20 tys, rocznik jakis 2002+, benzyniak / tdi myslalem o audi a4 b6 combi/sedan warto wgl za 20 tys takie auto ?
czekam na propozycje :)
co sądzicie ogólnie o samochodzie mazda 6?
pierwsza generacja, widze ze nie sa wcale drogie, a można też fajny rocznik i wyposażenie wyciągnąć w miare przyzwoitej cenie.
ogólnie też fajnie samochód wygląda, tylko tył mi sie nie podoba.
Tylko benzyna. Posiadaczy 6 dzieli sie na zachwyconych wlascicieli benzyn i zalamanych wlascicieli diesli :)
http://m.auto-swiat.pl/1-uzywana-maz...-wady-zalety/2
A do goscia ktory chce kupic tt za 15k hahaha haha ha... Przygotuj drugie 15 na pierwszy serwis.
Astra coupe?
http://cdn.carthrottle.com/wp-conten...stra-Coupe.jpg
Dobrze wyglada, rozsadne silniki no i astra - tanie czesci.
Chlopaki, potrzebuje porady.
Mam zamiar kupic samochod w najblizszym czasie do 8-9 tys.
Baaardzo podobaja mi sie bmw E36 lecz ludzie mowia mi, ze to studnia bez dna.
Duzo pali, drogie czesci i ciezko znalezc w dobrym stanie.
Ile w tym prawdy ?
Do 8 tys da sie znalezc taka bmw gdzie wsiadam i dwa lata jezdze bezawaryjnie ?
Myslalem nad 2.5 litra w gazie.
UP@
Pierwsza zasada kupna e36,nie patrzeć na rocznik tylko na stan.
Za 8 tyś spokojnie można kupić zadbaną sztukę nie wymagająca wkładu,ale warto zawsze mieć jakiś grosz,bo można kupić auto traktowane jak jajko,a i tak złośliwością rzeczy martwych coś padnie,generalnie w e36 trzeba zwrócić uwagę na :
Rdzewiejące progi,czy auto nie było bite,chociaż trafić nie bite e36 to trzeba mieć ogromnego farta,generalnie żeby było proste i nie było tony szpachli,no i szczelność vanosów odnośnie silników 2,5 mamy :
M50B25 192 km,na żeliwnym bloku,silnik bardzo zrywny,i nie do zajechania i bez vanosa
Oraz M52B25 oznaczenie auta to "323" cechuję się tym że dużo pali,ale generalnie 173 km jak na e36 daje jej niezłe osiągi,wiadomo najlepszy silnik to 2,8 który w e36 jest jednostką dająca bardzo dobre osiągi,ja osobiście miałem E46 328 coupe,i od e36 328 dostawałem znaczne baty,(a mój motor był zdrowy,robiłem wszystkie inne klubowe e46 328)
Szukać tego e36 najlepiej na forach od pasjonatów,ale też trzeba zachować czujność,można szukać np na ,bmw-sport.pl Bmw-syndykat,bmwklub.szczecin ETc~
Ja sam obecnie w PL mam swoją byłą e36 wystawioną,M52b25 dyfer od 2.0 + chip daje jakieś 178-180KM ,jest to touring a mimo wagi się dobrze zbiera, i jest banalny w prowadzeniu,jak chcesz obejrzeć daj znać na pw,jak masz jakieś pytania również :)
PS.2 lata bez awaryjnie to jeździły nowe mercedesy "puchacze" w przypadku 2,5 litrowej e36,na pewno trzeba będzie jakieś cześci eksploatacyjne wymieniać,regulować gaz etc.
Odnośnie drogich czesci do e36 to kpina patrzyłem na koszty jakiś eksploatacyjnych rzeczy typu świece,tarcze,klocki,sprzęgło to ceny śmieszne,a przez 10 tyś przejechanych km (auto wzialem od kolegi z forum) nie musialem w te e36 wlozyc zlotowki,i podejrzewam ze potencjalny nabywca,poza wymiana mechanizmu podnoszenia szyby tez nic nie wsadzi w to auto przez długi czas ;d
Ja mam coupe na sprzedaż 1.8 isa jakbyś chciał, a co do drogich części to mit, wiadomo te części, które się prawie nie psują zawsze będą droższe:D
Panowie, takie pytanie. Co sądzicie o Alfie Romeo 147? Mam odłożone troche kasy i teraz nie wiem czy kupić coś w tym budżecie czy dozbierac te 3-4 tys jeszcze i kupić taką alfe. Niby o Alfie dużo rzeczy można zlych usłyszec, ale np znajomy ma taką i prócz normalnych części eksploatacyjnych nic nie wymieniał tam. Miał ktoś z Was albo ma lub może coś wiecej na temat tego samochodu powiedziec?:P
Edit: Mówie o Alfie takiej rocznikowo 2004-2005. Cena takiej to jakoś w przedziale 9-12 tys z tego co widziałem
ogólnie na pewno nie będzie to najlepszy wybór jeżeli szukasz samochodu jak najmniej awaryjnego - pod różnym względem
Nie ma co się oszukiwać, samochody, które mają wyrobioną dobrą markę, to sprawują się prawie każdemu dobrze i robią duże przebiegi bezproblemowo bez konkretnych napraw. A Alfa, to ok, jednemu się nie pierdzieli i zadowolony, a kolejny niezadowolony i tak w kółko. MOżna powiedzieć, że ktoś miał pecha, albo nie dbał - ok, ale jak mówie są samochody o które nie dbasz specjalnie i też stoją dobrze (np blacharka civica i audi 80, jeden może być garażowany i mieć rdze po 15 latach, a ten drugi stać pod chmurką i praktycznie nie mieć rdzy)
Inna kwestia która będzie decydowała o awaryjności to FAKTYCZNY STAN ZAKUPIONEGO AUTA - bo to od niego będzie głównie zależeć, czy będziesz wydawał kasę na konkretne części, czy tylko na eksploatacyjne. Czyli sprawdzasz czy nie składany z dwóch, silnik, zawieszenie. elektronikę, jak wszystko dobre to przez jakiś okres nie powinieneś mieć z takim autkiem problemu
Dzięki za odpowiedz! Jeśli się zdecyduje na taką alfe to pierwsza z brzegu to nie będzie, mam znajomego co jeździ do Niemiec i ściaga róźne samochody wiec jak znalazłby godną uwagi to na pewno by mi taką ściagnął. A ta alfa nie powiem chodzi mi po głowie bo w takim roczniku i z taką ceną to nie ma wielu samochodów
z alfa wedlug mnie tak jak z kazdym samochodem- trzeba wiedziec co sie kupuje i miec dodatkowe szczescie, kumpel kupil wlasnie taka alfe, jezdzi rok i nic mu sie nie psuje, ja majac lagune 1 tez nie narzekalem, bo nic poza czesciami eksploatacyjnymi sie nie psulo, ale fakt faktem na poczatek wsadzilem 1000zl, ojciec ma golfa 3 i w ostatnim czasie psuje sie na potege pomimo, ze byl naprawde baaaardzo zadbany
Samochód do 10K, najlepiej diesel, kombi, jak najmniej awaryjny. Praktycznie jedyny przebieg to 400 km raz na 2 tygodnie w trasie, po miescie prawie w ogole nie jezdzony, spalanie najlepiej do 6-7 l w trasie. Będzie nim jezdzilo 5 osob z bagazami, wiec musi byc dosyc pojemny. Cos ciekawego sie znajdzie?
@cysio528
myślę, że do 10k dorwałbyś całkiem fajnego b5 przed liftem i zostałoby jeszcze coś na rozrząd, większość w sprzedaży to ropniaki i to dobre 1,9tdi, których renomę chyba każdy zna, w trasę super bo często takim jeżdżę i spalanie jest zdecydowanie bliżej 6 ;)
@udarr ;
A czy taki passat nie bedzie mial naklepane 500k+ i bedzie juz na dobiciu? Bo prawdopodobnie nie bede w stanie sprawdzic jaki naprawde jest przebieg.
A 406? Jakie ma opinie?
A Laguna II może? :) Ja jeździłem takim w trasy do Austrii itd i powiem że zajebiście się jeździ
Przebieg jest mało istotny, wystarczy że sprawdzisz w jakim jest stanie. Nie problem przecież stwierdzić, czy silnik jeszcze jest dobry czy już wymaga remontu.
No i szukaj aut, które mają podane ponad 300 tysięcy przebiegu, bo w większości przypadków będzie to przebieg oryginalny. Wbrew pozorom nie każdy Pasek robił po 60k rocznie i musi mieć prawie milion.
Miej jednak na uwadze, że nawet zadbany ezgzemplarz może mieć do wymiany rozrząd i sprzęgło z dwumasem, a to razem wychodzi całkiem sporo, najpewniej 1/3 ceny auta (a nie warto oszczędzać na częściach, tak samo jest z przednim zawieszeniem).
#
a 406 ma dobre opinie, ludzie chwalą. Diesle również warte uwagi. Ogólnie nie ma tam tyle do popsucia się jak choćby w 407.
sprawdzić oryginalny przebieg to zawsze się da tylko po co skoro lepiej zweryfikować rzeczywisty stan auta? mój ojciec miał jeszcze do niedawna b5 i najechał nim do 550k (na liczniku 350 bo kręcony przez osobę, od której kupił), wiadomo, że coś czasami trzeba było zrobić ale generalnie dobrze wspomina to auto, w porównaniu do mojej leguny2 czy focusa to dużo fajniej mi się jeździło tym starym paskiem, silnik nieporównywalnie bardziej elastyczny (1,9tdi 115km), zawieszenie dużo lepsze pod każdym względem, cholernie dużo części...
jako, że mam lagunę2 to mogę ją polecić na podstawie własnych doświadczeń, w październiku stukną 2 lata i jedyne co do tej pory robiłem to jeden wtrysk czy tam pompowtrysk, na szczęście sąsiad się tym zajmuje to zrobił po taniości, poza tym rzeczywiście często lubią się popsuć jakieś pierdołki typu lampka w podsuftice, żaróweczka w przycisku od podnoszenia szyb - w pasku tego nie uświadczysz