alfa 147 w jtd?
Wersja do druku
alfa 147 w jtd?
hak odczepiany, a to, że jest samo w sobie jest bardzo przydatne. Co do wyglądu jak gówno, zapostował bym pewne zdjęcie, ale nie chce warna. wszystko to kwestia gustu.
A co do silników, to też jakieś pierdolenie powtarzane w kółko. poczytaj sobie raporty ludzi którzy robią nim 50-60 tyś bez problemów na gazie, albo daj jakieś realne źródło gdzie znajdujesz takie informacje.
Posiadal ktos z Was CC 1.1? Dzis pomyslalem ze brakuje mi samochodu do roboty, przy ktorym bede mogl spedzic wakacyjne wolne wieczory :)
Nie jest to plan jakiegos ogromnego tuningu, poprostu doprowadzenie do porzadku silnika +troszke nizej go posadzic i zadbac o lakier.
Jakies opinie? Czemu sie przygladac przy zakupie?
czemu 1.1?
Zapostowałbym kilka zdjęć ze Zdjęć Użytkowników, ale szkoda zachodu.
A każde auto z hakiem wygląda jak gówno i tyle. Hak jest po to żeby dzięki niemu coś ciągnąć, a nie wozić się z nim niewiadomo po co. To nie jest kwestia gustu.
No i nie jest to żadne pierdolenie, bo nie tylko ja Ci to tutaj napisałem. Poczytaj sobie dokładnie choćby na forach fordowców. Zdania niby są podzielone, ale z przewagą negatywnych opinii o gazie w tych silnikach (i ogólnie w Fordach).
#
Z resztą co my się tutaj będziemy produkowali, bierz tego Focusa i tyle. Jak się będzie jebać, to nie płacz, a jak będzie wszystko okej, to sam będziesz zadowolony.
@supermate ;
Popularny EOT.
ale Mazdka ma fajne benzyny, a z tego co pamiętam, to Pacyfic chciał właśnie auto na brynę.
@Pacyfic ;
haha, proszę postuj masz moją 100% zgodę, nawet nie masz do czego podbić kolego :)
Forum fordowców :D myślę, że najlepszym wyznacznikiem jest www.autocentrum.pl, gdzie sumują się setki recenzji użytkowników danego modelu. wejdź sobie i się przekonaj jakie bzdury gadasz.
btw. dalej nie podałeś konkretnego argumentu, tylko "wejdz na forum fordowców". Wejdź na forum znawców w takim razie
Co to ma do rzeczy SKORO HAK JEST ODCzEPIANY ? naucz się czytac co piszą inni
Ford jak ford, fanem marki nie jestem ale na pewno jest mniej wyjebany niż jakieś bmw w tej kasie. Auto z hakiem nie wygląda za dobrze no ale tutaj jest odczepiany więc można się go pozbyć szybko jak nie jest używany a do tego nigdy nie wiadomo kiedy trzeba coś do auta zapiać. Co do silnika to się nie wypowiem bo w forach nie siedzę i się na nich nie znam.
@supermate kupiłeś?
nieee, silnik był zajechany. bardzo długo chodził na gazie (chyba 7 lat) i rzeczoznawca ( tate pracuje w ubezpieczeniach i oglądaliśmy z gosciem co wycenia samochody), powiedział, ze nie warto.
Jutro jade popatrzeć na tego
http://otomoto.pl/nissan-almera-1wl-...C32831881.html
Nie jest za ładny, ale co zrobisz. Plan jest taki, że od razu wsadzimy gaz i będę sobie śmigał za 25 zł / 100km.
Ma pokaźny bagażnik i 110 km pozwala zachować minimalna dynamike. no i jest po dziadku. Sprawdzony. nigdy nie zgłaszane szkody, przebieg podobno udokumentowany. @SzYmOn ;
Czy nie jest ładny to kwestia sporna wiadomo cud świata to to nie jest ale brzydki też nie. Jeśli będzie ok to tylko kupować. Podoba mi się właśnie takie podejście kupić coś mniej "szpanerskiego" ale zadbanego i nie tak drogiego na pewno w naprawach. Zdaj jutro relacje :)
Zdziwiłbyś się, ale oszczędzę Ci tego, bo nie o tym tutaj się rozmawia :)
Autocentrum jest świetne jeśli poszukujesz ogólnej opinii o aucie, ale jeśli chcesz wchodzić w szczegóły, to już nie jest tak kolorowo. Wtedy fora są o wiele lepszym doradcą.
To jest konkretny argument, a skoro nie umiesz wpisać prostej frazy w google, to ja niestety Ci już nie pomogę.
To ma do tego, że w ogóle jest. Poza tym jak go odczepisz, to i tak będzie widać mocowanie, bo to niestety norma w większości aut.
Już nie wspomnę nawet o tym, że każde auto z hakiem prawdopodobnie ma zmęczone tylną zawiechę mocniej niż takie bez.
Hehe :D
No ale przecież nasze opinie takie nic nie warte.
dobry silnik do gazu (i w ogóle dobry silnik) nie będzie zajechany przy takim przebiegu
#
No i Almera N16, my oh my...
Ale co ja tam będę mówił, bier póki ciepła, bo jeszcze sprzątną i nie będziesz miał co kupić.
Nie ma to jak mieć 10k i nie potrafić znaleźć auta, które będzie idealne do gazu i w niezłym stanie
Nie ma to jak być forumowym nieudacznikiem, który stara się być ekspertem w każdym dziale.
autocentrum jest świetne, bo masz opinie dotyczące konkretnych podzespołów, więc o czym ty mówisz ? po co mi szczegóły, skoro mam 30 komentów od ludzi którzy zrobili po 50 tys km na gazie i piszą jak jest ?
Ale dałem ci pozwolenie, proszę bardzo. Bo takie pisanie sprawia, że jesteś jeszcze bardziej żenujący. Argumenty i fakty ziomuś, albo jesteś smutą pizdą, która rzuca słowa, slogany, tylko po to, żeby jakoś sie wybronić.
opisalem już to w odpowiedzi o autocentrum.
Przecież to, że jest jest zajebiste, skoro można to zamaskować w każdym momencie. Oglądałem dzisiaj, odczepialiśmy, nic nie było widać. Więc mocna teoria.
Po raz kolejny robisz z siebie durnia. Szanuje opinie torgów, ale nikt łącznie ze mną nie wiedział ile samochód który wkleiłem jeździł na gazie. Nikt nigdy nie negował, że gaz niszczy silnik, a skoro wyszło, że jeździł 7 lat, to nie dziwne, że odpuściłem. Więc po raz kolejny - o czym ty gadasz ?
Nawet nie do końca wiem o co ci chodzi. kolejny farmazon bez żadnych konkretów.
No proszę bardzo, daj lepszą furkę. bo ostanio dziewczynie która szukała automatu do 6 k, poleciłeś samochód który w najgorszym stanie chodzi po 10. MOCNE PO RAZ ENTY.
I podsumowując temat
Nie znam się za bardzo na samochodach, kieruje się wsparciem ekspertów, opiniami na stronahc i zdrowym rozsądkiem. Gnije z takich przemądrzałych szmaciarzy jak ty, co śmigają przegniłym fiatem i wypowiadają się na temat każdego produktu jak by mieli styczność z tysiącami egzemplarzy. Klasyczny pies sąsiada.
Auto z Bydgoszczy wylądowało nagle w Sierpcu, gdzie co drugi młody człowiek jest handlarzem. Od dziadka... tak... od pierwszego właściciela... Bajka.
2003 Nissan za 10 kafli to OKAZJA ale dla handlarza.
No ale mówię, że sprawdzone po numerze vin sprawdzane, w UFG brak szkód, nie mówię, że to pewniak, ale to co się dało sprawdzić bez oglądania sprawdziłem i się zgadza. Pojade, zobaczę, może to jakaś wyjebka, a może to od dziada i rzeczywiście igiełka.
Dodam tylko to co już pisałem, te auta sprawdzają ludzie, których pracą jest wycenianie, ubezpieczanie i sprawdzanie wartości samochódów. mają dostęp do tych wszystkich baz ubezpieczycieli itp.
po drodze (bo do sierpca 160 km, a to mam pod domem) jeszcze zajadę zoabczyć to i wybadać ile mogą zejść z ceny. też bez szkód i polski salon. zostawiony w rozliczeniu
http://otomoto.pl/nissan-almera-1-8i...C32788746.html
Polemizowałbym, ale to Twoje zdanie i broń Panie Boże Ci go nie zabieram. Broń Boże.
Autocentrum jest fantastyczne. Owszem, ludzie zamieszczają tam opinie szczegółowe, a w przypadku aut typu Focus rzeczywiście jest tam dużo wpisów i jest na czym zbudować obraz samochodu. Nie bierzesz pod uwagę jednak tego, że opinie te są pisane w większości na temat stanu auta przy konkretnym przebiegu. Przykładowo: gość pisze, że przejechał Focusem 1.6 na gazie już 45 tysięcy kilometrów i nie miał problemów. Drugi napisze, że zrobił 55 i też nie miał. Trzeci, że 38 itp. itd.
Co na to jednak daje? No niestety niewiele, bo równie dobrze auto mogło się rozkraczyć 200 km po napisaniu opinii. Do tego rzadko ktoś podaje model instalacji i tym podobne ważne szczegóły.
Na forum zawsze dowiesz się więcej, bo zazwyczaj siedzą tam ludzie znający bardzo dobrze daną markę i odpowiedzą Ci na każde pytanie czego na autocentrum nie dostaniesz (bo po prostu wszyscy wchodzą tam tylko po naskrobanie opinii).
Jeśli silnik jest dobry, to przy 195 tysiącach i 7 letniej jeździe na gazie (ile mógł na nim zrobić? 150 tysięcy?) nie ma prawa być zajechany. Ufam opinii rzeczoznawcy, a więc to jest tylko następny dowód na to, że te silniki nie nadają się do gazu. Po prostu są wrażliwe i nic na to nie poradzisz.
Nie dziewczynie, a mamie Kashoka i nie 6k, a 9. Dołożyć można i to z resztą napisałem. Szkoda, że potrafisz tylko przeinaczać fakty i próbujesz w ten sposób komuś dopiec.
No i sugerowanie, że Yaris w automacie za 10 tysięcy jest w złym stanie. Proszę Cię...
Zdrowego rozsądku to Ty nie masz, bo chciałeś kupić Focusa w gazie, a teraz Almerę N16. Jakbyś zagłębił się w temat (autocentrum to tylko wierzchołek góry lodowej), to byś wiedział, że średnio się to opłaca.
No i znowu inwektywy i fakty z kapelusza. Przypomnę, że jak zaproponowałem Ci Bravo 2.0 HGT, toś się o mało nie posikał z wrażenia. Poza tym poprawię Twoją wiedzę na temat motoryzacji - Bravo rdzewieją bardzo okazjonalnie, a mój ma może jedno małe ognisko na nadkolu. Nie dziękuj, porada nieodpłatna.
I na koniec - jeśli uważasz, że każdy wokół, kto krytykuje Twoje wybory jest "przemądrzałym szmaciarzem", "psem sąsiada" i jeszcze jakimś innym pomniejszym tworem, to krzyżyk na drogę. Pamiętaj jednak, że nie wszyscy znają się tylko na smażeniu kotletów, bo można mieć inne zainteresowania i próbować z ich wykorzystaniem pomagać innym.
#
A żeby nie być gołosłownym, to dam Ci lepszą furę, bo mimo wszystko jestem lepszy od Ciebie.
(Jeszcze co do Almery N16 - nie warto nawet nadmieniać, że gniją nie gorzej jak N15, bo to norma. Bardzo gorąco polecam ten artykuł, który raczej wyczerpał temat:
http://blog-skup-aut-bielsko.blogspo...lmera-n16.html)
No ale do rzeczy (skopiowane z innej strony, mam nadzieję, że autor się nie obrazi :)):
"co do silników pod lpg-
vw , skoda seat- silnik 1,4 (85km) i silnik 1,6 (102km)
fiat - silnik 1,2 (60km) i 1,4 (77km)
citroen, peugeot -silnik 1,4 (75km lub 88km)
opel chevrolet (ale tylko cruze i orlando)- silnik 1,2 i silnik 1,8
chevrolet (spark i aveo- starsze) - silnik 1,2 (84km)
hyundai - silnik 1,2 (78km i 84km)
najmniej kłopotliwe bedą silniki ople, chevroleta (1,2) i hyundaia gdyż posiadają łańcuszek rozrządu (nie trzeba wymieniać). pozostałe- pasek co podnosi koszt utrzymania. fiat ma pasek (wymiana jest dosc tania) ale posiada regulacje zaworów za pomocą płytek (koszt regulacji to ok 250zł- a trzeba to robić co 30-60tys)
silniki Vw mają znowu hydrauliczną kasacje luzów ale posiadają pasek (wymiana co 90tys)"
Jak widać bardzo dobrym wyborem (potwierdzają to też inne źródła) jest 1.6 VAGa. Aut z tym silnikiem jest pełno - przez Golfy, A3, aż po Bory, Passaty i inne (już nie mówiąc o Octavii). Nie wiem czy Ci takie auta odpowiadają, ale prawda jest taka, że jeśli chcesz kupić auto z dobrym silnikiem pod gaz (i zapewne już z instalacją), to powinieneś szukać czegoś z listy powyżej.
Nie mówię, że to jedyne słuszne silniki, ale na pewno spora część.
@supermate ;
wszytkei te wymienione samochody mają inne wady, albo solidniejsze spalanie, albo cene, albo częsci. ja sie tu już nie udzielam. pozdrawiam tomixa.
@topic (poszukiwania cdn)
Tą almere z sierpca odpuściłem, bo tak jak ktoś napisał wyżej okazalo się, że to handlarz. Dzisiaj oglądali tą zostawioną w rozliczeniu. Mniej niż na 9 tyś nie zejdą, lewe drzwi i blotnik porysowane (wycenili na 800 zł koszt naprawy), w środku wygląda jak nowa, przebieg udokumentowany, silnik zbiera się ładnie, ale widać, że już coś było robione w nim. Tragedii nie ma za taką kase, ale nie jest na tyle fajnei, zeby brać bez przemyślenia
Szukam dalej, jutro kolejne samochody bedą oglądane. A co do gazu, to teraz patrze benzyne i najwyżej zamontuje, bo przeznacze te 2-3 tys więcej, zeby potem nie płakać
handlarz i komis zawsze przebieg skręcą. powtarzam zawsze. nie ma czegoś takiego jak przebieg udokumentowany. trzeba się z tym liczyć
w praktycznie każdym 10latku przygody były mniejsze czy większe, to też trzeba wziąć pod uwagę. nie ma co się dziwić jeśli dany element był malowany - pytanie tylko, czy porządnie zostało to wykonane.
plusem moim zdaniem jest polski salon - tutaj najczęściej historia właścicieli się zgadza. bycie trzecim właścicielem w aucie z tego rocznika jest jak najbardziej okej
A co myślicie do Opel vectrach ? Zamierzam zmienic samochod z punciaka na cos wiekszego do 15k.
http://otomoto.pl/opel-vectra-salon-...C33050630.html
http://otomoto.pl/opel-vectra-2-2-dt...C19328830.html
Czy warto pchac sie w vectry ?
Zaraz niektórzy Ci powiedzą, że każde auto ma wady i w sumie nie ma znaczenia co wybierzesz. Prawda jest jednak taka, że Vectry B jak i C są zdecydowanie warte odradzenia, bo po prostu tych problemów może w nich wystąpić całe mnóstwo (i do tego większość kosztownych i dość trudnych do usunięcia).
Oczywistym jest, że możesz mieć szczęście i jeździć bez problemów jak np. niektórzy chwalą sobie Królową Lawet Lagunę II (to określenie wcale nie jest żartem, bo to auto ogólnie jest jakie jest i to nie ulega wątpliwości).
Wybór należy do Ciebie ;)
no ople to prawda. Trafią się kierowcy co uzywają bez problemów, ale zdecydowana większość odradza, więc coś w tym musi być.
Ja dizsiaj oglądam dwie astry, żeby mieć porównanie co do zużycia samochodu w tym przedziale cenowym co szukam.
ja już śmigam prawie 2 lata, naprawdę nie dbam o ten samochód, robię coś dopiero jak trzeba i póki co to był jeden wtrysk, drugi padłby niedługo więc sąsiad też wymienił, zapłaciłem chyba śmiesznie mało jak za takie coś bo 300zł, wszystko zależy od tego na co się trafi, to loteria, jak będę zmieniał samochód to cholernie dobrze go prześwietlę w serwisie a może i zmotam jakiegoś znawcę danego modelu z tematycznego forum bo wiem, że tacy ludzie nawet chętnie pomagają a powie mi czy wszystkie pierdółki są oryginalne, fabryczne itd
Co do laguny 2 to jest samochod ktory jak jest dobrze traktowany to sluzy bardzo dobrze. Jezeli wymienia sie olej co te 15k km a nie co 30k, nie leje sie ruskiej/gownianej ropy to nie powinno byc problemow. 220k przebiegu, robiona turbina (bo wczesniej olej byl zmieniany co 30k) i sprzeglo, poza tym tylko czesci eksploatacyjne. mamy tez toyote rav 4, rocznik ten sam co laguna, d4d 116 km a w ciagu roku wlozone w nia zostalo wiecej niz w lagune w ciagu ~4 lat.
Dzisiaj kolejne dwa jade paczać
astre
http://otomoto.pl/opel-astra-C33093360.html
i passata (ale tu raczej z nudów, bo pewnie będzie zajechany jak szmata)
http://otomoto.pl/volkswagen-passat-...C31253455.html
Nie szuka ktoś może mocnego kombi w dobrym stanie ?
Posiadam BMW 323 touring 96rok kolor hellrot,173 km + chip,zawieszenie prawie całe wymieniane na poprzednią wiosne,skóry +2 podłokietniki + klima
cena 5 tyś PLN -auto mi zalega gdyż mam Audi a8 do zapierda*ania,i passata do ekonomii,a za te 5 tyś kupił bym sobie jakiś silnik zaburtowy do łodzi ;d tutaj zdjęcie auta :
http://i62.tinypic.com/2jbqxxc.jpg
Bez tych felg.
z wkładu wymaga wymiany oleju oraz wymiany podnośnika szyby od strony kierowcy :)
Ma ktoś może tu bmw e90 (najlepiej 320d) i może wygłosić jakąś opinię? Bo od jakiegoś czasu się rozglądam za owym ale mam co raz większe wątpliwości, sprawdziłem rynek to znaczy obejrzałem kilkanaście sztuk i wnioski takie że za 38-40k można kupić 2005-2007 bezwypadkowy (to znaczy zero szpachli), prawdziwy przebieg to też pratycznie zagadka, wiadomo jak to w używanym jakieś drobne rzeczy zawsze do naprawy. Dokładnie to interesuje mnie przedlift 2.0d 163km jeszcze na tym żeliwnym bloku z rozrządem z przodu, idriv'em ,skóra i ksenony nie wymagane bo tapicerkę i tak bym robił na zamówienie. Waham się bo za połowe tej ceny mogę dorwać Astre GTC albo w cenie bmw Mondeo IV trochę wygodniejsze od Bety i młodsze ewentualnie dołozyc te 5-7 tysi i wtedy już sensowna Insignia jest w zasięgu. Taka rozkmina mi się teraz w głowie zrodziła, że wykładać tyle kasy praktycznie za znaczek BMW na masce to trochę słaba opcja.
Proszę bardzo auto mojego znajomego,nie wymaga wkładu,zapierdala jak dzikie,do 100/kmh szedł równo z moją 540i w manualu :)
http://otomoto.pl/bmw-320-breyton-19...C32913700.html
Ja to bym nie mógł kupić auta,które nie dość ze nie jezdzi,to jest jeszcze okropne brzydkie,jestem takim miłośnikiem motoryzacji że auto musi albo miec moc,albo wygląd ekonomia nie jest w stanie mi tego zrekompensować ;p
Ps.Moje pierwsze samodzielne kupione bmw jest na sprzedaż,chwaliłem się nim na forum ze dwa lata temu jak jeszcze miało różowe ranty na tych felgach :D
http://olx.pl/oferta/bmw-e46-1-8-lpg...tml#6b25065c5c
PS. zaznaczam że ja już dawno je sprzedałem ;d,więc jak ktoś zainteresowany to nie do mnie,mogę jedynie opowiedzieć co w nim zrobiłem,pamiętam że kupiłem je podjarany za 12 tyś,włożyłem razem z felgami 5,5 tyś i sprzedałem za 12300 :D(potrzebowałem pilnie pieniędzy na zakup 328)
No to nieźle płacą na tej myjnie w norwegi, że 3 samochody utrzymujesz w PL -.-
Pisałem że akurat to auto to jest moje byłe,ale fakt utrzymuje dokładnie 3 auta,2 W Polsce 1 w Norwegii :)
w PL, mam passata 1,9 tdi,oraz bmw e36 touring 323,a tutaj mam Audi a8 d3 4,2 tip tronic,i owszem zarobki nie są najgorsze,gdyż ja robię auto-detailing i są na poziomie 20-25 tyś koron,a utrzymanie aut,to nie jest jakiś kolosalny koszt poza opłatami które są zrobione,150 złotych za parking miesięcznie. :)
I oczywiście audi a8 d3 kupiłeś w norwegi za gotówke :D zobacz ile one kosztują na finn.no,
a na polskicxh blachach możesz jeździc max pół roku.
Boże co za cebulaki :D dokładnie wiem ile kosztuję Audi ,300 tyś NOK,ja za swoją dałem 42 tyś PLN w Polsce,jeżdzę od 9 miesięcy regularnie na Polskich blachach i jakoś nic mi się nigdy nie stało :D mam friendsów co siedzą po 6 lat i jeżdżą na PL ,mam wam zdjęciami udowodnić? że jestem w posiadaniu tych aut ? na c*uj miał bym kłamać na forum ?:D tylko ostrzegam zdjęc passata nie mam,bo to zwykły dupowóz,kupiłem go i zaraz się alternator zesrał dlatego stoi w polsce,ale zdjęcie audi NA POLSKICH blachach i bmw,również mogę wstawić życzycie sobie jakiś napis do tego ? w stylu Pozdrawiam Torgowe cebulactwo ?:D
Sorry za jakość,ale robione kompem gdyż mam 3 auta na utrzymaniu i nie stać mnie na iphone :D
http://i58.tinypic.com/5179mf.jpg
http://i62.tinypic.com/2a9brit.jpg
http://i58.tinypic.com/wbx5kw.jpg
Nawet Norweska pizzeria w tle detektywi :D
A tu proszę 323 i tak! na zdjęciu jest śnieg,bo jak mówiłem ona stoi w polsce,a te zdjęcie było robione przez zwiezieniem jej do kraju :D
http://i60.tinypic.com/qz4scw.jpg
A jak bardzo chcecie to jakoś w Czerwcu będę w Polsce to zrobię grupowe zdjęcie nawet z super hiper nie zawodnym b5 101 KM TDI :D
@DOWNAudi to europejczyk normalnie ma fajere po lewej stronie ,robiłem foty kamerką od maca,zobacz że garaż jest symetrycznie w drugą stronę niż na zdjęciu bmw :D ,a felgi do hellrota już kupione ,czekają na odbiór
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...32332360_n.jpg
Ale fakt takie audi z kierownicą po prawej i z lepszym silnikiem bo 6.0 w12 można miec angola za 25-30 tyś,tylko że przekładka jest raczej nie możliwa,bo to auto ma tyle elektroniki że szok.
ps. BMW jeżeli zostawię a go nie sprzedam (zastanawiam się nad kupnem m5 na koniec tego roku ) to będzie szło w takim kierunku :
http://i59.tinypic.com/2mwij28.jpg
Brat ma e90 tylko, że już po lifcie fajne autko też 320d wygodne dosyć jak na tą klasę samochodu. O silnikach przed liftowych się nie mogę wypowiedzieć bo nie wiem. Zależy co dla Ciebie bezwypadkowy bo dla mnie na przykład gdy auto miało malowany zderzak czy maskę (wiadomo kamienie) lub po prostu jakiś element to za bardzo nic nie znaczy.
Bmw fajne tylko z tymi felgami coś zrób. Co do audi no to wiadomo samochody z kierownicą po prawej stronie nie kosztują bóg wie ile, wiec jak zapierdala za granicą to sobie może na takie coś pozwolić ;)
Gdybym ja miał taką a8 to bym w niej zamieszkał. Te auta nie są w sumie aż takie drogie (do 50k by dalo rade znalesc juz jakies lepszy egzemplarz) ale w utrzymaniu tego wozu to bym chyba zapłakał
Co powiecie o a5 w 3.0tdi?
Tylko na to czekałem,jak nie niedowiarki,to teraz zawód syn :D owszem pierwsze 2 auta czyli 525 tds'a rozjeban*go jak rumuńska dz*wka po taxówce (swoją drogą,pojechałem nim na egzamin swój na prawko,bo dostałem go miesiąc przed,i zdałem tak się bałem potem wracać że masakra,bo w razie stłuczki jest zakaz robienia prawka bodaj na 2 lata :D ),oraz potem to 316i które wstawiłem pare postów wcześniej kupił mi ojciec (jak by wasi rodziciele pracowali w norwegii i zaoferowali bume,to co byście powiedzieli ? nie nie nie kupuj bo ze mnię się na forum będą śmiać :D ),ale te 5,5 tyś potem które w niego wpakowałem miałem ze swoich całe wakacje jebiąc na czarno na budowie W Norwegii,a na reszte aut zarobiłem sam,a od 18 roku życia do teraz było ich dokładnie 10 :),ale myśle sobie co chcecie wasza sprawa :D
Ps. jak mówiłem za A8 płaciłem 42 tyś, negocjowane z 46 -wyposażenie dobre,solar dach,keyless,fotele pompowane etc~ ale to było w jakiś czas temu ,ja na bieżąco jestem z cenami aut,bo jestem ogromnym fantem wszelakiej motoryzacji (głównie audi i bmw) i taką sama audiczkę można już mieć w przedziale 32-50 tyś,tylko wiadomo jak to jest z tymi autami,łatwo trafić zajechane a 1 amortyzator do tego samochodu kosztuje 8 tyś! gdzie ona ma 11 lat :) dla przykładu do mojego znajomego Norwega Audi R8 dowiadywałem się kosztów to komplet na strone ze springiem (r8 2009 rok) kosztuje 5 tyś,a do starej A8 d3 8 koła w serwisie,i nie ma zamienników,jedyne co wtedy ratuję to regeneracja amora.
@dozyk
Ja czytałem na necie gdzieś ze to A5 3.0 tdi z virusem ma kosmiczne osiągi,na poziomie poniżej 6 sec do setki,dużo momentu a przy tym niskie spalanie :p
Przy drogich autach,lub autach typowo sportowych (M5,RS6,AMG~ Etc.) ja się trzymam tej zasady żeby nie użytkować ich na co dzień tylko sporadycznie,audi akurat teraz jeżdżę cały czas bo musze,ale na codzien właśnie wolę wsiąść w takie bmw,gdzie tam sprzęgło kosztuje 500 zł a remont zawieszenie tysiąc,natomiast takie audi to dla mnie na wypady weekendowe etc więc nie dość że oszczędzam na paliwie,to jeszcze nie muszę co chwilę wymieniać jakiś części eksploatacyjnych w a8 które kosztują krocie ,na prawdę taniej jest utrzymać 2 auta,niż jeździć tylko 1 dobrym ;d