no właśnie, co z tego, że auto fajnie jeździ skoro jest sypiącym się od rdzy gruzem, środek jest wytarty i zapierdziany, a z luksusów jeżeli chodzi o wyposażenie, to są wycieraczki
Wersja do druku
no właśnie, co z tego, że auto fajnie jeździ skoro jest sypiącym się od rdzy gruzem, środek jest wytarty i zapierdziany, a z luksusów jeżeli chodzi o wyposażenie, to są wycieraczki
Tak odnośnie bmw. Dodałem się do grup fejsbukowych o m.in. e90. Nie miałem pojęcia, że awaryjność tych aut jest na tak szeroką skalę. Teraz rozumiem dlaczego takie niby premium jest w takiej małej cenie. W ogóle kurcze jak ludzie się rozpisywali, że w pół roku co najmniej dychę trzeba była włożyć to mi się w pale nie mieści. I to wcale nie były sporadyczne przypadki.
@Poncjusz_Piłat ;
ile za taka alphe 159 z 2.4 trzeba zabulic we w miare dobrym stanie?
bo wchodze na otomoto i widze exclusive z bananowa skorka za 16k i ja ponimaju cos za tanio chyba
wysylaj mnie te kurwe, uwielbiam takie rozpadajace sie rozjebundy (no sarcasm, lepiej samemu zrobic uwazam, niz jezdzic niby laleczką co w rzeczywistosci jest taka sama rozjebunda tylko przypicowana). za dobry egzemplarz z poczatku produkcji bez bolączek trzeba dać minimum 25k. Da sie też znaleźć powolutku za 20, no ale wtedy te 5 do wjebania
@edit
w sumie ja nie patrze nigdy sporwagonów a tu kurwa ciekawa zaleznosc. sportwagony tansze sporo od sedanów takze mysle, ze za 22k barzdo dobry egzemplarzyk
Z tymi E90 to jest tak, że ludzie kupują gruzy po 20k, bo przecież auto już 13 lat to musi być tanie!!!1111oneone i potem narzekają, że trzeba wkładać. E90 ogólnie nie jest awaryjnym autem, ale wiele egzemplarzy miało przygody i było niefachowo robione, a takie coś niestety generuje bardzo wysokie koszty. Jeśli kupi się dobry i dokładnie sprawdzony samochód, to wkład będzie na poziomie każdego innego modelu każdej innej marki.
PS No i może oni mówili o dieslach, bo nie oszukujmy się - tam były z niektórymi niezłe jaja. Taka benzynka N46 jest przyjemna i naprawdę bezawaryjna.
A 159 to je to, lubię bardzo, ale jedno mnie straaasznie wkurwia (tak samo w Bravo) - ten przedni zwis. No kurwa wygląda to jak w jakimś jebanym 407 (tfu). Ja wiem, że silnik przed przednią osią itd., ale szanujmy się, to nie wygląda dobrze, a po drugie strasznie utrudnia manewrowanie takim monstrem bez czujników. Wyczucie przodu jest 0/10, szczególnie, że nie widać maski. Jakieś Audi 100 C3 też ma dłuuugi zwis, ale macha cała widoczna, zupełnie inna sprawa. Tutaj jest kaplica.
@boru;
https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-r...tml#3e0c561b01
wez kurwa ten nick zmien jebancu bo sie nie da tego wpisac zeby otagowac
i pojebalo mi sie nie za 16k tylko za 18,5k ale pewnie by zbil aczkolwiek takie za 16 tyz sa
https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-r...tml#3e0c561b01
ja tam patrze jedyna prawilna wersje tzn sportwagony
dlaczego niby sportwagon to prawilna wersja? XD wtf
janusz musial trollowac. niemozliwe ze tak wybitna (no sarcasm) jednostka pierdolilaby takie bzdury. silnik diesla serwisowany po kurwa europejsku to moze przejechac pol miliona z palcem w pizdzie dopoki buda ma sile go utrzymac. wgl nie patrze na przebieg, ale to kurwa w ogole. z miernikami tez latają pajace
może przejechać, a może też w każdej chwili pierdolnąć, no i też chodziło mi o to, że jak widzę auto, które ma 10+ lat i diesla, to szczerze mówiąc jakoś nie wierzę w przebiegi około 200, raczej kręcone do najmniejszego możliwego, w który można uwierzyć xD, bo 200 to mają 3-letnie diesle
druga sprawa, że co z tego, że taki silnik może i 1mln przejechać, skoro w każdej chwili może pierdolnąć
Ponad 5,5kkm miesiecznie
to niezle jezdzenie dizlem xD
To polaczkowe przekonanie, ze "dizel musi lotać" 10/10. Nie uderzam do Janusza bo boru juz wyjasnil, ale tak ogolnie xD