kup se evo x
Wersja do druku
kup se evo x
Mysle nad zakupem nowszego auta. Mam budżet 25k-30k, auto będzie głównie uzywane do jazdy miejskiej, raz w tygodniu wyjazd za miasto, okolo 200km w jedna strone. Myslalem nad Civicem 1.8 140km, Astrą J 1.4turbo albo albo BMW serii 3, ktore jest moim marzeniem, ale boję się trochę kosztów serwisu, zwiazanych z wiekszym wiekiem auta. Najchętniej zamontowałbym instalacje gazową. Co sądzicie o wyzej wymienionych autach? Czy macie jakies inne propozycje? Auto przed zakupem chcę sprawdzic, najlepiej w aso.
Pozdrawiam,
Morganus
Civic VIII zawsze dobry wybór, najlepiej Type-S, bo naprawdę nieźle wygląda, odznacza się na tle zwykłych. Praktycznie bezawaryjne auto, nie powinno być z dobrą sztuką żadnych problemów.
W tym budżecie bmw e90 2 litrowe jak najbardziej do ogarnięcia i niekoniecznie golas. No i będzie droższe w utrzymaniu niż syfik, którego poleca mex, no i type-s na propsie mocno.
Będzie droższe, bardziej awaryjne, wolniejsze, imo brzydsze i wcale nie jakieś wygodne itd. Po prostu słaba opcja za taką kasę, jakieś N52B30 na wypasie to jeszcze ok, ma sens, ale nie jakieś kaszlące R4.
Zgodzę się w 100%. Tylko napisał, że to jego marzenie, więc jeżeli będzie się go trzymał to może je zrealizowac, ale ze swiadomością, że będzie go więcej kosztowało utrzymanie. Co do wygody bym polemizował, jest większy - ale to może być na plus i na minus, fotele może sportowe ogarnąć lub po czasie wymienić.
@royalsiwy
s5 kosztuje od 300k w góre nowe, to jest dwu/trzy - letnie, jego wartość spadła ponad połowę w niecałe 3 lata? Przebieg jest ok, cena jest raczej zaniżona, możliwe że bity. Na fejsie mam bimmer-check polubiony to czasem podaje link do ogłoszeń aut kilkuletnich, z ceną 100k+ gdzie auto nadawało się pierwotnie tylko na żyletki
BTW @Astinus
dlaczego te camaro mają reczny z prawej strony? ;o
Pytaj się mnie, a ja Ciebie xD Nie wiem, nawet nie zwróciłem na to uwagi. Widać tak było optymalnie.
A jak E92 z kosztami eksploatacji z powiedźmy 3 litrową benzyną i gazikiem?
@qSC zależy od egzemplarza, jedni wymieniają tylko części eksploatacyjne, a innym sie pierdoli elektronika. Problemy z elektroniką są najróżniejsze, ale czasem zdarza się, że potrzebna jest laweta/hol do serwisu. No jednak jest to 3 litrowa benzyna, klocki i tarcze przód jakieś 500-600 zł, zawias raczej standardowo jeżeli chodzi o premium, a dość wytrzymały, pompa wody droga i jak pierdolnie to koniec, warto wymieniać co jakieś 60k. Silniki 3 litrowe bez problemu, 2.5L unikać. Do gazu da się tylko przed lifty, czyli n52. Napisz lepiej czym jeździsz, to będzie można dać porównanie. Ogółem dobry samochód, tylko nie najtańszy
Nie mam zielonego pojęcia z jak dieslami. Generalnie n52b30 to dobre silniki, osprzęt sam w sobie też nie jest zły pomijając pompę wody, jeżeli będą z czymś problemy to z elektroniką, np. zablokuje ci się kierownica albo centralny nie będzie chciał ci drzwi otworzyć i wtedy albo ktoś przyjeżdza do ciebie albo musisz jakoś to auto dostarzyć na serwis. Może ci się to zdarzyć, ale nie musi. Co do zakupu takiego przed lifta e92, to ponizej 40k da się kupić coś bez korygowanego przebiegu i bezwypadek (może stłuczka), ale to będzie raczej totalny golas np manualna klima. 40-45k to już jakoś to będzie z tym wyposażeniem, a jak szukasz pełnych mpaków to powyżej 5 dych. Co do cen to podałem ceny zamienników średnia/dobra półka, jak chcesz robić na ori cześciach to będzie drożej
Obecnie w203 bez kompresora.
Podoba mi się w sumie ta betka, ale też chodzi po głowię może w204 w amg, sam już nie wiem, w każdym razie coś za jakiś czas pewnie będzie zmieniane, długo go nie mam, ale kurwa czuje niedosyt pod względem mocy mimo, że przesiadłem się z corolli 1.4 XD
Kolega kupił e90 ale w dieslu. Tzn już się tego pozbył, ale tylko ze względu na zmianę na e60. Miał 2.0 170 koni, mpakiet zewnętrzny, zapłacił około 30k. Nic mu się nie zjebało przez 2 lata użytkowania.
Sam mysle nad e92 3.0 po lifcie. Tylko nie wiem czy rozgladac sie za dieslami czy benzyna. W sumie nawet preferowalbym diesla ze wzgledu na to ile jezdze i fakt ze podoba mi sie to ze bez wysilku potrafi sie rozpedzic. Robie ok. 15-20kkm rocznie. Ma ktos jakies doswiadcznia z tym modelem lub cos wie o silnikach?