Generalnie przez twin sparki alfa ma opinie taka jaka ma :)
Te silniki nie byly udane.
147 warto brac z jtd. Wiem ze to zaprzecza temu co pisalem na poprzedniej stronie czyli diesel do malego auta, ale benzyny w 147 sa serio chujowe.
Wersja do druku
Generalnie przez twin sparki alfa ma opinie taka jaka ma :)
Te silniki nie byly udane.
147 warto brac z jtd. Wiem ze to zaprzecza temu co pisalem na poprzedniej stronie czyli diesel do malego auta, ale benzyny w 147 sa serio chujowe.
Nie mam pojecia skad ty to bierzesz, ale wyraznie albo nie jechales taka ibiza albo takim kompresorem
A tym 2.0 136 to juz w ogole rozjebales system biorac pod uwage, ze to sie rozpedza jak taczka z gnojem XD i ma pewnie z 12 sekund do 100 gdzie ibiza ma max 9~
Ale nie bede sie z expertem klocil ;p
Ja max na razie gdzies 200~ jutro moze bujne to zobacze ile da rade ucis ta taczka.
xD
Jak to codziennosc przeciez kurwa ten zakret to jest jebane 10/10. Ja sie tam prawie BMW rozjebalem bo tak tam 120-130 se ciskalem zawsze, a jak mi wyjebalo korbe to wlasnie nie wiem moze z 50 metrow po wyjsciu z tego zakretu, a przy okazji przekladnie mi zlamalo/wybilo/nwm. i kola sie zablokowaly na prosto wiec solidnie bym tam wykurwil przy tej predkosci XD
No i fakt faktem ta obwodnica przy predkosciach 200+ to jest troche przypal bo na tych kratkach sie wyskakuje 2 metry do gory, juz przy nawet 150 jest dosc nieprzyjemnie.
Kolego Master, z całym szacunkiem, ale pierdolisz pan. 2.0 w CLK ma 11 do setki, Ibiza 9,4 - dane producenta. Nie napisałem, że Mercedes z tym silnikiem objedzie takiego Seata, ale na pewno w końcu go dogoni i przegoni, będzie potrzebował więcej drogi do tego, ale koniec końców wygra i tutaj nie ma siły, że nie.
No i kolejny raz - 2.0 kompressor robi taką Ibizę jak chce, no sorry, nie ma innej opcji. Wg danych producenta ma 9,1 do setki, to chyba rozwiewa wątpliwości.
Silnik 0-100 km/h Prędkość maks. Zużycie paliwa
C 180 11,0 s 210 km/h 9,4 l/100 km
Pierdolenie, do 210 doszedł na a1, więcej nie bujałem, ale na pewno by doszedł do końca licznika xD
Witam,
Mam znajomego który sprowadza auta z Niemiec. Za rok przy jego pomocy mam zamiar sprowadzić jakiegoś kombiaka/sedana za 3.500 EURO.
Najważniejsze cechy auta:
-niemiec
-benzyna
-pojemność bez szaleństw
-w miarę tanie częsci zamienne
-bezawaryjność (w granicach rozsądku)
Zastanawiałem się nad B6, ale poczytałem trochę i się mniej zastanawiam :D
Za ogarnięte i pomocne odpowiedzi, zielone plecaki.
Pzdr
Zazwyczaj auto pojedzie więcej niż przewidział producent, ale trzeba też wziąć pod uwagę błąd wskazań licznika. Rozbujaj się znowu do tych 210 i sprawdź o pokazuje GPS, bo może się okazać, że jest to np. 197km/h, a więc 210 zrobisz i finito, a na zegarach będzie ponad 220.
Co jest złego w A4B6? 1.6 jeśli chcesz niskie spalanie i najmniej problematyczny silnik, 1.8T jeśli chcesz zapas mocy, ale i równie dobry silnik. W sumie to jest najlepsza opcja.
Miałem na mysli vw passat b6. Co mozesz mi o nim powiedziec?
No nwm czy rozwiewa bo wg. twoich danych producenta vmax ibizy to 207~, compressora 208 wiec nie wiem skad wymyslasz takie rzeczy, ale tak jak mowilem nie bede spieral sie z ekspertem bo wyraznie widac, ze albo jednym, albo drugim nie jezdziles po prostu, a wychodzi jedynie twoje zboczenie co do mercedesa xd
A co do mocniejszego jezeli 3 setne sekundy, ktore mozna stracic na czymkolwiek takim jak ruch kierownica czy spoznienie z biegiem to "robi jak chce" no to ok, to po prostu mamy inne terminy "robi jak chce", ale ty ekspert XD
A taka cupra w tdi robi co chce z tymi meskami, smutna prawda i radze po prostu handlowac
Huuurwa, jak vmax Mercedesa to 210 (i tu nie chodzi o to gdzie kończy się skrzynia wcale, ale ok, niech będzie - ciągle podawane jest przez producenta więcej), to jeden, dwa, 0,3 sekundy to jest dużo, nie wiem o co chodzi. A, i nie wiem w sumie czy te 9,1 to automat czy manual w sumie, może być automat.
No i proszę mnie tu nie sugerować, że jestem biased, bo akurat W208 mi koło chuja lata tak samo jak Ibiza. Ja wiem, że taka Ibiza to fajna jest, bo całkiem szybka, mało pali i w ogóle, ale nie ma co się spierać, że po prostu dostanie po dupie od jakiegoś kaszlącego W208, bo przecież w gamie były jeszcze 3.2 i 4.3, a więc 2.0 z dmuchawą do liści to jest low end i bieda w tym modelu.
208 ~ jest dla 137km
220 ~ km/h jest dla 167km
No i nie wiem co pierdolisz z gama to ja Ci powiem, ze w Ibize w gamie byly jeszcze np. cupra 180km, ktora juz w ogole robi te meski na wstecznym jak chce. Tylko co z tego? xD
Po prostu bawi mnie twoj totalny brak argumentow i te teksty "ale kazdy wie"; "nie ma sie co spierac"; "to oczywiste". Takie pierdolenie dla pierdolenia chociaz z faktem nic to wspolnego nie ma xD Fakt jest taki, ze wersja 163k meska ma ledwie 3 setne sekundy mniej do setki i moze z 10km/h wiecej predkosci maksymalnej w papierach, jezdzilem przy tym oboma samochodami i ida naprawde podobnie, dane techniczne jedynie to potwierdzaja, ale ty jak cos sobie usrasz w glowie to idziesz w to pozniej w zaparte nawet jak totalnie sie mylisz tak jak juz kiedys cie ktos skasowal z bagaznikami w suvach, tez to zignorowales i szedles w zaparte mimo, ze nie miales racji. xD Teraz dane sa podobne to najciezszy argument "3 setne sekundy? przeciez to w chuj robi go jak che pft" xD I z cala pewnoscia przez te smieszne 3 setne sekundy do setki mesiek nie odstawilbym mnie na kilkadziesiat metrow tak latwo na takim krotkim dystansie, nie wiem czego nie rozumiesz xD
Dobra peace out bo to nie ma sensu. xD
Kurde, te w208 to fajne w sumie są, ale myślałem, że tańsze ;d takiego wyjącego 2.3 bym przytulił chętnie. Na odpowiednim kole ładnie się to prezentuje.
Pragne tylko napomknąć, ze mialem poldżera 1.6 gsi albo gli i wyprzedzal wikipedie w v max o 30 kilometrow
No raczej Cupra nie porobi 2.3 Kompressora, nie mówiąc już o V6 czy V8, ale chuj.
Idą podobnie, wiadomo, że podobnie, ale na pewno nie identycznie. No i tak, nawet na stosunkowo krótkim dystansie Mercedes wygra wyraźnie, a przez wyraźnie rozumiem długość, może dwie, samochodu. Każdy ma inne pojęcie "robi jak chce", dla mnie te 0,3 sekundy to właśnie takie "robi jak chce". Jeśli już doszliśmy do ładu z semantyką, to można skończyć się kłócić i się rozejść. Ty masz rację, że idą podobnie, ja mam rację, że Mercedes i tak wygra.
A z tymi bagażnikami w SUVach to ja nie do końca zrozumiany zostałem. Mało mnie obchodziło, że tam na korzyść SUVa było z 10 czy 20 litrów pojemności więcej, ale za to dostęp do tego bagażnika (próg załadunku, co jest imo bardzo istotne nie tylko w kwestii wygody, ale również tego, co uda nam się do tego bagażnika wsadzić w pojedynkę na przykład) czy przestronność w kabinie, a przede wszystkim stosunek ceny do tych dwóch kryteriów w przypadku kombi i SUVa - to miało kluczowe znaczenie. Zapędziłem się ze stwierdzeniem, że kombiki mają większe bagażniki (choć to oczywiście zależy, ale powiedzmy, że SUVy częściej wygrywają w tej kategorii niż przegrywają), ale na pewno nie zapędziłem się w tych kluczowych kwestiach.
a tak w ogóle to jebać SUVy prądem i niech zdechną razem z crossoverami w męczarniach, hej!
w ogóle to ciekawie się Łódź zapowiada, a już na pewno podróż XD musimy sobie więcej spornych tematów znaleźć, bo będzie nudno przez te 3 godziny.
Ale to jest Polonez, tam vmax było podawane na oko po obaleniu pół litra gołdy, a na dodatek oni sami nie rozwijali nim takich prędkości, bo byli na tyle mądrzy by wiedzieć, że to nie jest do końca bezpieczne.
Chociaż w sumie taka E12 z 90 konnym klekotem ma niby mieć niecałe 180 vmax, a ja sam tym darłem 200, a więc kurwa kto to tam wie ile rzeczywiście co może pojechać - sprawdzić trzeba zawsze.