niektórzy mają dostęp do takich baz i nic ich nie kosztuje sprawdzenie ;) No a inni chcą też zarobić
Wersja do druku
ktoś się wypowie o audi a3 8P 2003-2005r mnie interesuję? jaki do tego silnki, warto?
Jeżeli ropniak to 1.9 TDI, z benzyn trwałą jednostką jest 1.6 102KM i dobrze znosi gaz.
Witam, co sądzicie o tym samochodzie?
http://otomoto.pl/oferta/mazda-3-maz...-ID6ykQrX.html
Robiony program, nienajlepszy silnik, na dodatek z turbiną. Do poprawek lakierniczych czyli mówiąc prosto z mostu - jest pordzewiały i to pewnie dość mocno, co nie dziwi, bo to Mazda. Prawdopodobnie już się kwalifikuje do wstawiania reparaturek.
Ja bym odpuścił z miejsca.
300km i przod naped to moim zdaniem nienajlepsze polaczenie
O kurwa, nieźle. WV Bolf/Gora - klik
Niby smiesznie ale Bora to Golf tylko w wrsji sedan, nie wiem po co przod robili inny ale akurat nie trzeba żadnej rzeźby zeby zrobić taki przeszczep bo wszystkie czesci i sruby pasuja na otwory XDDD
dobry ulep. a najfaniejsze jest z tego to "Auto NIE było rozbite - nie znam przyczyny innego koloru elementów;" XDDDDDDDDD
https://i.imgflip.com/129dm3.jpg
No ale panie, udokumentowany przebieg 185k. Turas płakał jak sprzedawał.
Panowie, brat niedługo będzie kupował sobie auto, zaczynamy się rozglądać za czymś do 2 litrów. Co będzie najszybsze w tych małych silnikach i co ewentualnie można jeszcze później podłubać, żeby przyspieszyć? Budżet na samo auto to jakieś 7-8 tysięcy, to świata raczej nie zawojuje, ale jest kilka autek, które mogłyby spełniać wymagania: Celica IV 2.0 GTI, Mazda MX 3 1.8 V6, Honda Prelude III 2.0 140 koni, Prelude V 2.0 też jeszcze chyba dałaby radę. Raczej coupe go interesują, ale gdyby znalazł się jakiś fajny, zrywny sedan to też pewnie by nie pogardził. Możecie coś jeszcze polecić w takich pieniądzach?
@aaa, i jeszcze żeby to z lpg dobrze funkcjonowało :D