Reklama
Strona 273 z 665 PierwszaPierwsza ... 173223263271272273274275283323373 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 4,081 do 4,095 z 9974

Temat: Co w kole piszczy - luźne rozmowy na temat motoryzacji

  1. #4081
    Avatar udarr
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    32
    Posty
    9,350
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    obok mnie ostatnio powstała taka z dwoma pistoletami, jeden normalny a na drugim jest jakaś gąbko-ścierka, generalnie nigdy bym tego nie użył bo pewnie niezły syf w tej gąbce siedzi i można tylko lakier porysować, ale Ty mówisz, że swoją można wpiąć czy na miejscu są jednorazowe czy jak?
    Teoria o nieskończonym rogu obfitości stanowi, iż nigdy nie zabraknie ci argumentów na poparcie tezy w którą z jakichkolwiek powodów chcesz wierzyć. /L.K.

  2. #4082
    Avatar Kolczasty
    Data rejestracji
    2014
    Położenie
    Góra
    Posty
    841
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Na lato planuję kupić mojej 146 fele. Aktualnie mam zimówki 15/195/55 na stalówkach i myślę nad innym rozmiarem na lato, czy 16 się sprawdzą? Jakie zmiany odczuję po włożeniu większych opon? Pytanie chyba standardowe, czy rozstaw 4x100 będzie też pasować czy koniecznie 4x98?

  3. #4083
    Avatar udarr
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    32
    Posty
    9,350
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    ja mam zimówki na stalówkach 16 i letnie na alusach 17 to specjalnie nie czuję różnicy jeśli chodzi o wielkość, za to zdecydowanie można wyczuć niższy profil (zima 55 lato 45) i szerokość (zima 205 lato 225), co do rozstawu to oczywiście, że musi się zgadzać, poza tym musisz jeszcze dobrać et
    Teoria o nieskończonym rogu obfitości stanowi, iż nigdy nie zabraknie ci argumentów na poparcie tezy w którą z jakichkolwiek powodów chcesz wierzyć. /L.K.

  4. Reklama
  5. #4084
    Avatar Loo King
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    2,261
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj udarr napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    obok mnie ostatnio powstała taka z dwoma pistoletami, jeden normalny a na drugim jest jakaś gąbko-ścierka, generalnie nigdy bym tego nie użył bo pewnie niezły syf w tej gąbce siedzi i można tylko lakier porysować, ale Ty mówisz, że swoją można wpiąć czy na miejscu są jednorazowe czy jak?
    No wlasnie miałem na mysli ze swoja na pistolet, bo jak wiadomo ciemnego lakieru samym natryskiem nie umyjesz dokładnie, ale przeszukałem Google i chyba nic takiego nie ma

  6. #4085
    Avatar Kolczasty
    Data rejestracji
    2014
    Położenie
    Góra
    Posty
    841
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Właśnie, zapomniałem. Jak i gdzie sprawdzić te wszystkie dane dot. pasujacych felg/opon do mojego auta? Te szerokość, ET i inne obce mi parametry. Rozstaw śrub jest mi znany haha.

  7. #4086
    Avatar Cisekkozak
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Zielona Góra
    Posty
    1,245
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    pytanko znowu o asterke
    astra g 2,2 dti 125km, brakuje mocy. zapala się kontrolka check (auto z kluczem) i auto traci moc, pedał w podłodze a ono jedzie jak zamulone, brak przyśpieszenia kompletny. czytam forumki, gdzie ludzie też mają taki problem, ale nie widzę, aby ktoś się pozbył tego problemu. bardzo dużo jest mozliwości z tego co widze, ma ktoś pojęcie co może być najbardziej pasującą przyczyną tego?

  8. Reklama
  9. #4087

    Notoryczny Miotacz Postów SerQ jest teraz offline
    Avatar SerQ
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    WWA Mondeo
    Wiek
    30
    Posty
    1,463
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Może być turbina bądź przepływka, zablokowany EGR. Kiedy zgasisz go i odpalisz ponownie dalej nie ma mocy?
    Cytuj cowboy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    to byla tibia, to bylo zycie, a nie to co teraz, 20 lat na karku, piekny silny madry mezczyzna, tylko kobiety i szybkie samochody :<

  10. #4088
    Avatar Tygrrysek
    Data rejestracji
    2016
    Posty
    1,518
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Miałem Opla jakiś czas temu i koleś w serwisie mi powiedział, że jak się zapala lampka z silnikiem to wtedy oznacza, że jest jakiś problem mechaniczny z silnikiem, jak się zapala auto z kluczem to problem elektroniczny czyli np. ze sterownikami albo kablami, albo czymś co silnikiem steruje. U mnie akurat zapalała się lampka z kluczem, bo świece żarowe nie miały dobrego połączenia. Ale przekazuję co koleś z serwisu Opla powiedział jak zobaczył tą lampkę.

  11. #4089
    Avatar Urlak
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    5,591
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Mi sie w Corsie sapala też silnik i auto wtedy skacze z obrotami, czasem zgaśnie nawet. Jak zgaszę i odpale problem znika do momentu jak jade szybciej i zahamuję mocno mając wrzucony bieg
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny

  12. Reklama
  13. #4090
    Avatar Cisekkozak
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Zielona Góra
    Posty
    1,245
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj SerQ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Może być turbina bądź przepływka, zablokowany EGR. Kiedy zgasisz go i odpalisz ponownie dalej nie ma mocy?
    zależy od kontrolki, jak jest zapalona to zamuł, jak się nie świeci to auto jedzie ładnie. zgaszenie auta i ponowne odpalenie nie pomaga, kontrolka z dupy sie zapala i gaśnie nawet w czasie jazdy, czasami po przejechaniu 500 m kontrolka znika i auto dostaje mocy z nikąd i jedzie tak jak ma być. dosyć często się tak dzieje i nie chce tego lekceważyć @SerQ ;

  14. #4091
    Avatar Tygrrysek
    Data rejestracji
    2016
    Posty
    1,518
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Raczej nic ci się bez podpięcia do kompa wymyślić nie uda. Najprawdopodobniej zamulenie auta to tryb safety mode w jaki auto wchodzi, a powody tego mogą być różne.

  15. #4092
    Avatar Loo King
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    2,261
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Znajomy w oplu astrze jak wyskoczył check engine to tak jak mowisz auto stracilo na mocy tak, ze ledwo jechał, u mechanika wymienil świecie i problem zniknął ;-)
    Ostatnio zmieniony przez Loo King : 08-04-2016, 21:54 Powód: bledy poprawilem ktore wyjebaly przez pisanie na telefonie

  16. Reklama
  17. #4093
    Avatar Cisekkozak
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Zielona Góra
    Posty
    1,245
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    ogólnie ten problem zaczął się wtedy, kiedy moja dziewczyna sama pojechała na wymianę oleju (jakoś miesiąc/półtora temu).
    wyjechała z warsztatu, przejechała pół miasta, nagle się zaświeciła kontrolka i samochód stracił moc. wróciła się do mechanika, ten mechanik poprawił "jakąś gumkę" - była pod maską(zdjęcie w spoilerze)

    niebieskie pole - najprawdopodobniej tam mechanik poprawiał tą gumkę , zielone - ewentualnie w tych okolicach to było

    podłączył jakieś przewody w środku auta i kontrolka zgasła, a auto dostało mocy
    (szkoda, że mnie tam nie było, bo teraz by się to przydało, a tak to mam tylko opis sytuacji swojej dziewczyny i to mało daje)

    no i od tamtego czasu było git (jakoś 2-3 tygodnie spokoju), ale od jakoś tygodnia właśnie taki problem mam, bo zaczyna co raz częściej się to pojawiać, raz na jedną podróż, albo parę razy w ciągu 20 minut jazdy....

    @edit
    no i jeszcze wtedy po naprawie tej gumki podłączyli auto na komputer i podobno nic nie wykazało, tyle wiem
    Ostatnio zmieniony przez Cisekkozak : 08-04-2016, 21:21

  18. #4094
    Avatar Murzin
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Potsdam
    Wiek
    34
    Posty
    2,073
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Trzeba podpiąć do kompa i sprawdzić kod błędu, bez tego to wróżenie z fusów.

  19. #4095
    Avatar Astinus
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    31
    Posty
    5,075
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Panowie, silnik 2.0 DOHC, pęknięta głowica. Coś takiego nadaje się tylko do wymiany czy można to naprawić? Te wszystkie spawania, regeneracje głowicy itd są coś warte czy nie ma sensu zawracać sobie głowy?

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Luźne rozmowy na siłce
    Przez jacket w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 9679
    Ostatni post: 15-06-2025, 14:49
  2. Odpowiedzi: 2508
    Ostatni post: 16-05-2025, 16:50
  3. Luźne rozmowy na tematy serwera
    Przez Crus w dziale Tibiantis Online
    Odpowiedzi: 2587
    Ostatni post: 28-04-2025, 21:09
  4. Luźne rozmowy na siłce - archiwum
    Przez chemik w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 39179
    Ostatni post: 09-06-2016, 11:14
  5. Odpowiedzi: 10019
    Ostatni post: 12-01-2014, 13:52

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •