Reklama
Strona 29 z 665 PierwszaPierwsza ... 1927282930313979129529 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 421 do 435 z 9974

Temat: Co w kole piszczy - luźne rozmowy na temat motoryzacji

  1. #421
    Avatar vOire
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    443
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Hemingway napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mialem dzisiaj okazje pojezdzic Golfem TDI 2012. Powiem, ze wrazenie zajebiste zrobilo na mnie to auto, takiego komfortu jazdy jeszcze nigdy nie czulem siedzac za kolkiem.
    a jeździłeś jakimś innym autem równie nowym co ten?

  2. #422
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj vOire napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    a jeździłeś jakimś innym autem równie nowym co ten?
    Dokładnie. Zacznijmy od tego, że Golf ma z przodu mcphersony, a to jak wiadomo nie jest komfortowe zawieszenie. W ogóle nowe VW straciły na komforcie jazdy na rzecz wytrzymałości zawieszenia, bo nawet Passat ma już mcphersony, a kombi z tego co wiem z tyłu ciągle belka skrętna, a więc Pasek Variant zawieszenie nierozjebion.

    Jeśli wierzyć opiniom, to nowe Citroeny ciągle trzymają wysoki poziom jeśli chodzi o komfort i właściwości jezdne.
    Ostatnio zmieniony przez Mexeminor : 23-02-2014, 00:54

  3. #423
    Avatar cysio528
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Białystok
    Posty
    1,761
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    ile mniej wiecej trzeba wylozyc na fiata cc sporting? na co w tym modelu uwage zwracac?

  4. Reklama
  5. #424
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj cysio528 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ile mniej wiecej trzeba wylozyc na fiata cc sporting? na co w tym modelu uwage zwracac?
    Sporting to jest zwykły cintek z trochę większym silnikiem. Ogólnie są to auta bezproblemowe, bo nie ma się tam co zjebać.

  6. #425
    Avatar Koczek
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    33
    Posty
    11,005
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Cytuj cysio528 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ile mniej wiecej trzeba wylozyc na fiata cc sporting? na co w tym modelu uwage zwracac?
    nie lepiej startować w seicento 900? nowsza buda bo cc to już złomiasty.



    hehe:

    xD rosyja
    trolejbusem też można holować samochód.




    @down Mex, obawiam się że nie znajdzie cc 1,1 w dobrym stanie, zazwyczaj wiejska młodzież wykupywała i te samochody obecnie do niczego się nie nadają.
    Ostatnio zmieniony przez Koczek : 25-02-2014, 18:52
    DZIABNIJ SIĘ ARIS


    Cytuj Bender Rodriguez napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    o proszę to teraz się już zaczęło straszenie dzieci konfederacja a nie pisem widać POwskie psy zaczęły się bać bardzo dobrze

  7. #426
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj Koczek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    nie lepiej startować w seicento 900? nowsza buda bo cc to już złomiasty.
    Jak Sporting więcej mocy i w ogóle Cintek jest imo ładniejszy od Sejczento, a do tego prostszy.

  8. Reklama
  9. #427
    Avatar Urlak
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    5,590
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    A u nas w robocie kolejny projekt kupiliśmy evo IX lekko rozbite i chcemy zarobić na nim z 10-20 tysięcy ;P Ciekawe czy się uda
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny

  10. #428
    Avatar cysio528
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Białystok
    Posty
    1,761
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    No i CC tańszy, więc mniej szkoda jak rozbije. I chyba do CC więcej modyfikacji na necie opisanych, poza tym czy sporting nie ma twardszego zawieszenia?

    Co do tego trolejbusu, to czemu oni od razu do samochodu nie wsiedli tylko stali obok?
    Ostatnio zmieniony przez cysio528 : 25-02-2014, 22:16

  11. #429
    Avatar ~Qacper~
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    1,206
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    chcieli rozpędzić samochód bo szarpnięcie by zerwało sznurek

  12. Reklama
  13. #430
    Avatar trix
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    32
    Posty
    653
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    mam spory problem..
    ojciec jezdzi golfem 3 z 97 czy tam 98 roku, od jakiegos czasu jest tak, ze obroty dochodza do powiedzmy 2000 i pomimo tego, ze daje gaz w podloge auto zwalnia a potem nagle szarpnie i juz jest normalnie, pare razy gdy ja tym samochodem jezdzilem mialem sytuacje, ze wlasnie przez cos takiego zgasl mi na skrzyzowaniu, nie mam pomyslu co to moze byc- czyszczony byl silniczek krokowy, wymieniona pompa paliwa, w poniedzialek wymienione swiece, zmieniona cewka rozrusznika i jakas jedna czesc ale nazwy juz nie pamietam, w sobote byl podpinany pod komputer na diagnostyce i braciak mowil, ze wszystko w porzadku oprocz tego, ze silnik lekko szarpie, mierzyl tez spaliny i tez bylo dobrze
    w marcu mam do przejechania wlasnie tym autem prawie tysiac kilometrow jednego dnia i chcialbym jechac bezpiecznie i bez niespodzianek ;p licze na wasza pomoca, bo serio mi juz rece opadaja..

  14. #431
    Mexeminor

    Domyślny

    Ale jak to dokładnie wygląda? Jak przyśpieszasz to dochodzi do 2k, potem dzieją się cuda i dopiero jedzie? Czy jest tak, że z dupy się obroty podnoszą na 2k (wtedy krokowy/przepustnica)?

  15. #432
    Avatar Tasmann
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    1,131
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    a awaryjny tryb silnika się zapala? Sprawdź przepustnice i krokowy tak jak kolega up napisał. U ziomka w e46 czyszczenie przepustnicy i krokowego nic nie dało. Dopiero jak wyciągnął przepustnice, uderzył parę razy o ścianę, to się naprawiło ;).

  16. Reklama
  17. #433
    Avatar trix
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    32
    Posty
    653
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    juz mowie
    jade sobie powiedzmy normalnie droga 100/h nagle jadac na 5 zwalnia mi, trwa to z 10 sekund, obroty spadna do 1400 moze mniej moze wiecej, nagle szarpniecie, bo przyspiesza i juz jest normalnie na jakis czas
    na skrzyzowaniu wrzucam 2 ja mu pedal w podloge, a ten zamiast przyspieszac znow obroty w dol i albo gasnie albo szarpnie i jedzie normalnie

    zawsze sie to dzieje powyzej 2000 obrotow, nigdy wczesniej, to nie jest regula kiedy cos takiego podczas jazdy sie stanie, mozna przejezdzic caly dzien i nic, a na drugi jest tak co chwile
    krokowy jest dobry, bo braciak tez sprawdzal


    btw awaryjny? tzn jakie to kontrolki, bo nie slyszalem o tym :P jesli chodzi Ci, ze podczas jazdy to nie, zadna kontrolka sie nie pali
    Ostatnio zmieniony przez trix : 26-02-2014, 22:07

  18. #434
    Avatar Tasmann
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    1,131
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj trix napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    juz mowie
    jade sobie powiedzmy normalnie droga 100/h nagle jadac na 5 zwalnia mi, trwa to z 10 sekund, obroty spadna do 1400 moze mniej moze wiecej, nagle szarpniecie, bo przyspiesza i juz jest normalnie na jakis czas
    na skrzyzowaniu wrzucam 2 ja mu pedal w podloge, a ten zamiast przyspieszac znow obroty w dol i albo gasnie albo szarpnie i jedzie normalnie

    zawsze sie to dzieje powyzej 2000 obrotow, nigdy wczesniej, to nie jest regula kiedy cos takiego podczas jazdy sie stanie, mozna przejezdzic caly dzien i nic, a na drugi jest tak co chwile
    krokowy jest dobry, bo braciak tez sprawdzal


    btw awaryjny? tzn jakie to kontrolki, bo nie slyszalem o tym :P jesli chodzi Ci, ze podczas jazdy to nie, zadna kontrolka sie nie pali
    Nie wiem jak w gulfie, ale powinna to być kontrolka z wykrzyknikiem od ESP, ewentualnie ta od oleju. Polega to na tym, że silnik działa normalnie do max powiedzmy 2,5k obrotów i dalej nie chce się rozpędzać i często gaśnie.
    To wygląda jakby coś zapchane było. Przepustnica? Jakiś filtr paliwa, powietrza?

  19. #435
    Mexeminor

    Domyślny

    Ogólnie to ja bym wyczyścił przepustnicę, bo krokowy to se można w sumie w dupę wsadzić. Nie wiem jak w Golfie, ale w Bravo krokowiec i przepustnica są razem i czyści się to razem. Jeśli w VW jest osobno, to czyszczenie samego krokowca efektów na pewno nie da.

    Filtry jak filtry, skoro wymieniona była pompa paliwa, to tutaj odpada. Filtr powietrza by takich cyrków nie robił, bardziej tutaj jakieś przedmuchy by mogły być winne.

    No a tryb awaryjny nie pozwala na jechanie powyżej pewnych obrotów/prędkości, a więc tutaj nawet nie ma co o tym mówić. Do tego żadne kontrolki się nie palą, a więc odpada.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Luźne rozmowy na siłce
    Przez jacket w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 9679
    Ostatni post: 15-06-2025, 14:49
  2. Odpowiedzi: 2508
    Ostatni post: 16-05-2025, 16:50
  3. Luźne rozmowy na tematy serwera
    Przez Crus w dziale Tibiantis Online
    Odpowiedzi: 2587
    Ostatni post: 28-04-2025, 21:09
  4. Luźne rozmowy na siłce - archiwum
    Przez chemik w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 39179
    Ostatni post: 09-06-2016, 11:14
  5. Odpowiedzi: 10019
    Ostatni post: 12-01-2014, 13:52

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •