Reklama
Strona 26 z 665 PierwszaPierwsza ... 1624252627283676126526 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 376 do 390 z 9974

Temat: Co w kole piszczy - luźne rozmowy na temat motoryzacji

  1. #376
    Avatar Tasmann
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    1,131
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Urlak napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.



    jest czym cisnąć
    Jest jest. Podzespoły bazowe a przede wszystkim silnik, tu z lancera evo siedzą. Technologia Mitsubishi, to jest jednak kocur. Z 2l silnika wypluć 1000 km.

  2. #377
    Avatar Urlak
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    5,590
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Chyaba z turbo większość xd
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny

  3. #378
    Avatar twardy
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    2,273
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Ja tam wole wolnossące jednostki, a głównie to amerykańce:D Bulgot silnika jest zajebisty.

  4. Reklama
  5. #379
    Avatar Loo King
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    2,261
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    zajebistego ma buta, ale takie male cholernie niebezpieczne autko ;)

  6. #380
    Avatar Tasmann
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    1,131
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj twardy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ja tam wole wolnossące jednostki, a głównie to amerykańce:D Bulgot silnika jest zajebisty.
    Tak, tylko żeby wycisnąć 1000 koni z wolnossącego, to musiałbyś chyba z 10l silnik mieć :p. Mnie strasznie za to rajcują stosunkowo małe silniki do mocy, tj. w/w mitsubishi czy nissan gtr 3.8l silnik i ma moc 550km, gdzie ma mniej niz 4s do setki... :).

  7. #381
    Avatar Urlak
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    5,590
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    On tam sobie sam doładowanie chyba ustawia.
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny

  8. Reklama
  9. #382
    Avatar Tasmann
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    1,131
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Nie mam pojęcia, ale nie zdziwilbym się;). Jak narazie to mój cel nr 1 na najbliższe lata;)

  10. #383
    Avatar Nattann
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Elbląg
    Wiek
    33
    Posty
    1,088
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Tasmann napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tak, tylko żeby wycisnąć 1000 koni z wolnossącego, to musiałbyś chyba z 10l silnik mieć :p. Mnie strasznie za to rajcują stosunkowo małe silniki do mocy, tj. w/w mitsubishi czy nissan gtr 3.8l silnik i ma moc 550km, gdzie ma mniej niz 4s do setki... :).
    A na ch*j komu AZ 1000 koni? Tak jak twarty tez bym wolal jakiegos starego mustanga czy innego muscle cara. Ahh tez dzwiek.
    Najlepiej to chargera z 1970.
    Ostatnio zmieniony przez Nattann : 20-02-2014, 11:00
    Cytuj Havaran napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    To , że Ty nie masz dość jaj, żeby spróbować Peggingu, nie oznacza, że ja ich nie mam.

  11. #384
    Avatar Pyroflames
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,032
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Jest sens kupowania Golfa IV z silnikiem 1.4? gadaliśmy ostatnio tak z kumplem i mu mówiłem, że pewna osoba z mojej rodziny ma Golfa IV z 1.4 benzynką na sprzedaż to mi tylko odpowiedział, że "1.4 się nie kupuje/Golfa z 1.4 się nie kupuje" - jako uzasadnienie podał awaryjność i brak mocy (75KM) co utrudnia sprawę

    Ogólnie z brakiem mocy mogę się zgodzić bo mam Golfa III z 1.6, też ma 75KM tylko waży 1050kg więc w miarę daje radę do normalnej jazdy.. ale Golf IV waży ile? 1350kg? Więc w sumie te 75KM może być troszkę mało i wypadało by kupić od razu 1.6 101/102/105/110KM. Okej.
    A co z awaryjnością tej jednostki napędowej (1.4 75KM) w Golfie IV?
    Ostatnio zmieniony przez Pyroflames : 20-02-2014, 15:39

  12. Reklama
  13. #385
    Avatar Tasmann
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    1,131
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Nattann napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A na ch*j komu AZ 1000 koni? Tak jak twarty tez bym wolal jakiegos starego mustanga czy innego muscle cara. Ahh tez dzwiek.
    Najlepiej to chargera z 1970.
    To jest samochód zrobiony chyba do wyścigów. Równie dobrze możesz zapytać po co robić samochody typu Bugatti?
    A jesli chodzi o GTR-a 550 koni z 3.8 silnika w wersji Nismo jak najbardziej było by wystarczająco :).

    Cytuj Pyroflames napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jest sens kupowania Golfa IV z silnikiem 1.4? gadaliśmy ostatnio tak z kumplem i mu mówiłem, że pewna osoba z mojej rodziny ma Golfa IV z 1.4 benzynką na sprzedaż to mi tylko odpowiedział, że "1.4 się nie kupuje/Golfa z 1.4 się nie kupuje" - jako uzasadnienie podał awaryjność i brak mocy (75KM) co utrudnia sprawę

    Ogólnie z brakiem mocy mogę się zgodzić bo mam Golfa III z 1.6, też ma 75KM tylko waży 1050kg więc w miarę daje radę do normalnej jazdy.. ale Golf IV waży ile? 1350kg? Więc w sumie te 75KM może być troszkę mało i wypadało by kupić od razu 1.6 101/102/105/110KM. Okej.
    A co z awaryjnością tej jednostki napędowej (1.4 75KM) w Golfie IV?
    Kumpel miał do ponad rok czasu. Mocy zero. Spalanie małe bo 10l gazu na 100km. Czy awaryjny, ciezko powiedziec, ale mial remont silnika dosyc spory. Przede wszystkim po 200k km pekla mu glowicaa, wiec cala do wymiany i do planowania. Jeszcze cos tam do roboty mial w silniku, ale nie pamietam juz dokladnie co. No i troche różnych pierdułek typu spadanie tłumika końcowego z gum, łożyska do wymiany. Ogolnie spedzilem duzo czasu w tym samochodzie na prawym siedzeniu, to musze powiedziec, ze auto jak dla "mlodego" jest okej, tyle ze chociaz z te 130 kucy by sie zdało, bo to nie jedzie nic a nic w tym silniku 1.4, a podobnie w 1.6.
    Ostatnio zmieniony przez Tasmann : 20-02-2014, 15:53

  14. #386
    Avatar twardy
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    2,273
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Szwagier miał w golfie 3 drzwiowym, demonem prędkości to on nie był.
    Z tego co wiem to w 1,4 lubią siadać skrzynie, to akurat zasłyszane od starego handlarza, wiec nie potwierdze.

  15. #387

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    764
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj twardy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Szwagier miał w golfie 3 drzwiowym, demonem prędkości to on nie był.
    Z tego co wiem to w 1,4 lubią siadać skrzynie, to akurat zasłyszane od starego handlarza, wiec nie potwierdze.
    W 1.4 to akurat był problem głownie z tym że silnik brał olej i to w sporych ilościach. Robota nie opłacalna bo po jakimś czasie wszystko zaczynalo się od nowa.
    Gdy miałem pierwszy raz styczność z 1.4 w golfie to kierownik powiedział mi abym następnym razem dobrze zawiązał sznurówki jak będę spierdalał przed tą robotą xD.

  16. Reklama
  17. #388
    Avatar Tasmann
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    1,131
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Pavel321 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W 1.4 to akurat był problem głownie z tym że silnik brał olej i to w sporych ilościach. Robota nie opłacalna bo po jakimś czasie wszystko zaczynalo się od nowa.
    Gdy miałem pierwszy raz styczność z 1.4 w golfie to kierownik powiedział mi abym następnym razem dobrze zawiązał sznurówki jak będę spierdalał przed tą robotą xD.
    No to dziwne, bo akurat w egzemplarzu kumpla, brał bardzo mało oleju. Wymieniał go raz na 15 tyś km. W sumie to jakieś dwa razy.

  18. #389
    Mexeminor

    Domyślny

    Niektóre silniki po prostu biorą olej ;/

    Mi siorbnął jakieś trochę ponad litr na ~7 tysięcy kilometrów.

    W takich 323 to literek/1000km to nic dziwnego ;d

  19. #390
    Avatar twardy
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    2,273
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Ja u siebie wymieniłem 2 tyś temu olej, silnik dostaje po piździe dzień w dzień i 0 ubytków ;d

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 2 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 2 gości)

Podobne tematy

  1. Luźne rozmowy na siłce
    Przez jacket w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 9679
    Ostatni post: 15-06-2025, 14:49
  2. Odpowiedzi: 2508
    Ostatni post: 16-05-2025, 16:50
  3. Luźne rozmowy na tematy serwera
    Przez Crus w dziale Tibiantis Online
    Odpowiedzi: 2587
    Ostatni post: 28-04-2025, 21:09
  4. Luźne rozmowy na siłce - archiwum
    Przez chemik w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 39179
    Ostatni post: 09-06-2016, 11:14
  5. Odpowiedzi: 10019
    Ostatni post: 12-01-2014, 13:52

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •