Bez zdejmowania głowic
Wersja do druku
Bez zdejmowania głowic
To wykręcasz świece i w jej miejsce wpinasz złączkę i przewód ze sprężonym powietrzem albo napychasz sznur i tłok ustawiasz w okolicach GMP. Tylko lepiej nie spierdol bo bedziesz głowice sciągał.
Czy to oznacza spalone radio?
Jezdzac moim autem i sluchajac radio na 12-13 + klima zdarzalo mi sie, ze radio sie resetuje, na 10-11 tak nie ma. Wczoraj jezdzilem bez klimy sluchajac radia na 15-16 i dzisiaj radio na nic nie reaguje. Sprawdzilem bezpieczniki, ten na skrzynce i ten za radiem, wszystkie sa okej, spalone? :( W srodku zostala plyta i potrzebuje jej mocno
A może rozwiązanie jest prostsze, miałem kiedyś(w sumie dalej gdzieś w garażu leży) Blaupunkta, który miał podobne objawy jak tutaj - wyłączał się, problemy z głośnością i winny był potencjometr od głośności, który służył też do uruchamiania radia. Może jest tutaj podobnie lub np. gdzieś na płytce drukowanej radia masz zimne luty. Skoro bezpieczniki OK to winna jest wewnątrz radia, a nie w samochodzie(przypominam, że niektóre samochody maja powaloną kolorystykę kabli przy kostkach podłączeniowych do radia i lepiej sugerować się miernikiem niż kolorem - chodzi o stałe +12V oraz +12V z zapłonu - stacyjki).
Kurcze, chyba czeka mnie regeneracja sprzegla (bo na wymiane brak chwilowo mamony, a jezdzic trzeba).
Mam nadzieje, ze w 650 zl z robocizna sie zamkne ;x;x;x
musialem sie gdzies wyzalic, padlo na torg xd
jesli ktos jest specjalista od sprzegla niech wola, moze ktos pomoze xd
Co to za auto? Komplet sprzęgła kosztuje max te 400 zł, oczywiście mowa o braku dwumasy. Robota jakieś drugie tyle, często taniej. Nie opłaca się regenerowac, bo to właśnie robota jest droga i tego nie ominiesz. Zaoszczędzenie 200 zł na częściach szybko kopnie w dupę, bo będziesz musiał drugi raz płacić za robotę, a do tego części. Bardzo szybko się o tym przekonasz.
mercedes w202
srednio mi sie usmiecha nowe, bo teraz nalozylo mi sie duzo wydatkow.. aczkolwiek pomysle o tym
/edit
wróciłem od mechanika, na szczęście wysprzęglik, uff. zapłaciłem 200pln z robocizną (sam element 130zł)
Czy jest jakis bezpiecznik od immobilisera w aucie? Przegladam ksiazeczke o przegladam bszpieczniki sle nic nid znajduje w mojej hondzie civic, ani w hondzid ani slusarz nie mogli sie podlaczyc pod immobilisrr nawet, takze cos jest z immo i nie wiem co a nie mam mozliwosci nigdzie jechac z tym autem ani mechanikow nie znam tutaj gdzie jestem
Wczoraj oglądałem turbo kamerę z e46 w cabrio. Przebieg według handlarza 182kkm, realny 512kkm. Silnik taki jak mój tylko poliftowy. Pojechałem dzisiaj do ASO sprawdzić swoje e46. Chciałem wiedzieć czy też mam pół miliona. Parkując pod salonem wbiłem 199kkm. Dwa lata temu miała 250kkm :D
Normalna sprawa nie ma sensu sugerować się licznikiem
Ja u siebie w książce i vin potwierdza ze mam 160k ale jak to jest jeden czort wie
Nie sugerowałem się przebiegiem. Wiem jak to wygląda i ile kosztuje cofnięcie licznika(mieszkam przy granicy) :D
Ale propsy dla dealera BMW w Szczecinie(nie będę reklamował), bo gość przyjął mnie po swoich godzinach pracy mimo tego,że moje e46 "zaraz" pełnoletnie będzie.
Jak mam kierownicę prosto / w lewo to słyszę buczenie i coś wibruje, przy kole najprawdopodobniej. Jak mam kiere w prawo to jest cichutko. Przy hamowaniu momentami tego w sumie nie słychać. Ktoś coś? Kumpel mówi, że to mogą być źle wyważone koła.
ale jak jedziesz? czy stoisz? Może łożysko
no jak jade
Cześć,
Opel Corsa C 1.0
BENZYNA+GAZ
Sprawa wygląda tak, że po odpaleniu zaczyna szarpać silnikiem (nie chodzi równo).
Wymieniłem wszystkie trzy świece, odpaliłem i już myślałem, że wszystko dobrze, ale pomyślałem, że dodam gazu no i po tym znowu zaczęło nim szarpać.
Dodatkowo przy ruszaniu dusi go, przy hamowaniu podobnie, w czasie jazdy zachowuje się normalnie.
Ponad to, podczas zwalniania i zatrzymania pojawia się na parę sekund czerwona kontrolka z wykrzyknikem (ta sama co przy hamulcu ręcznym).
To samo na gazie, to samo na benzynie.
Pzdr plecaki czekajo.
@Już się za to biorę
Silniczek krokowy/przepustnicę sprawdzałeś?
Nie mam zielonego pojęcia gdzie tego kroku szukać w tym bajzlu.
Jakieś wskazówki?
Choćbym chciał to Ci nie pomogę, bo nie znam tego silnika zbytnio. :/
Wrzuć tu fotkę bez osłon i może coś bd widać.
Załącznik 354209
Tu masz przepustnice. Podczas przyspieszania nie masz "kangura"?
Kangura?
@Kozek
A dobra, napisałeś wyżej, że dusi go przy ruszaniu. Strzelam, że winny jest czujnik położenia wałka rozrządu, ostatnio znajomy wymieniał w bawarce i objawy były bardzo podobne. Sprawdzałeś błędy na kompie?
Nie, nie mam narazie jak.
Przepustnica czysta.
Załącznik 354210Załącznik 354211
Sprawdź jeszcze czy ma iskrę na wszystkich świecach jeśli tego nie robiłeś. Imo najprościej podjechać na kompa, tak to wróżenie z fusów.
Na każdej świecy iskra jest. Tak jak mówisz, trzeba podpiąć pod kompa
ja mam podobne objawy w golfie 4 1.6
wymieniłem uszczelki kolektora, czyszczony egr, przeustnica czyszczona i świece wymienione
ja mam tak że jak już przejadę kawałek to mi zaczyna słabo ruszać z jedynki mechanik w pracy mówi że to zepsuta przepustnica elektryka siada bo jak wyłączę silnik na 20 sekund i odpalę to znowu jest elegancko i dobrze reaguje na dodanie gazu
Nic nie chcieli za to. Nawet mnie po godzinach pracy przyjęli.
No chyba, że chciałbym od nich to na papierze to wtedy 150zł.
@SerQ ;
Ktoś się orientuje czym się różnią kapsle felg do zwykłych felg bmw od mpakietowych?
Potrzebuję kupić uchwyty przykręcane do podłogi na busa aby np coś spiąć pasami. Tylko musi być na 1 śrubę mocowanie bo są już gotowe otwory, gdzie coś takiego kupię, najlepiej linka proszę xd
Panowie, prosto z mostu, w google nie znalazłem takiego przypadku a nie wiem co może to powodować.
Biegi wchodzą tragicznie, niemalże w ogóle nie chodzą, szarpałem się żeby ściągnać wsteczny chyba z 5 minut, zeby nie złamać drążka.
Sam fakt wchodzenia biegów to nic, takich przypadłości w google jest milion, ale gdzie nie piszą to na wyłączonym silniku chodzą idealnie, jak to normalnie jest.
W moim przypadku na wyłączonym silniku biegi chodzą tak samo tragicznie..
Co to może być?
Coś więcej? Od kiedy tak jest, jak dochodziło do tego, a może stało się to nagle? Więcej informacji.
Z informacji które mogę udzielić to:
Byłem u mechanika jakieś 2 tygodnie temu żeby sprawdził co mam jeszcze do roboty.
Z rzeczy które sie kojarzą z awarią jest: łapa skrzyni biegów do wymiany i wyciek z skrzyni biegów który miał teraz sprawdzić i to zrobi.
Bylismy umowieni na środe a dzis to sie stało.
Ostatni tydzien biegi zaczęły wchodzic bardzo ciezko, pomijajac fakt ze od dawna przy wrzucaniu wstecznego autem rzucało, a reszta biegów wcale nie wchodziła idealnie.
Dziś odpaliłem auto by tylko przejechac, wrzuciłem wsteczny, przejechałem i.. kilka minut szarpania by z niego zejsc, myslalem że jak wylacze to go zrzuce i.. szok, biegi nawet na wyłączonym silniku chodzą tragicznie.. Ogólnie uporałem sie z tym, jedynki nie da rady praktycznie wrzucić, wstecznego az sie boje bo jest gorzej niz z jedynka, reszta biegów ledwo bo ledwo, ale wchodzi, starczy by ruszac z 2 i dojechac do mechanika w środe.
To tyle :) Nie znam sie zupełnie więc proszę bez rad: sprawdź to i to, bo tego nie zrobie, bardziej licze na to że ktoś to już przechodził bądź wie co może być przyczyną oraz jakie koszta mnie czekają :P
Brzmi bardzo niestandardowo. Takie opory mogą świadczyć o zacieraniu się skrzyni. To rzucanie autem na wstecznym jest dziwne, nie wiem co to mogło być. Auto jedzie normalnie jak już wrzucisz bieg? Nie słychać skrzyni jakby coś w niej tarło?
Auto jedzie normalnie, nie wiem, przysluchujac sie wydaje mi sie że nic nie słychać, ale może to być dźwięk który mi umyka.
Dla mnie jest to o tyle dziwne że nigdzie nie moge znaleźć w necie przypadku gdzie biegi nie działają na wyłączonym silniku..
Załącznik 354560
Taka ciekawostka opona w Tirze pękła dzisiaj u mnie na Osiedlu... taka sytuacja a chodzę tędy z 5x dziennie. Na szczęście wychodziłem z domu spóźniony dziś 10 minut
Golf IV 1.6 105km
Mam problem, ze jedyneczka mi wchodzi gorzej niz inne biegi. Sprzeglo mialem juz na dojebaniu to wymienilem na nowe + wymienilem olej w skrzyni biegow. Dalej ta jedynka se tak leciutko nie wchodzi. Jakies porady?
A propo mojego auta diagnoza prosta: sprzęgla nie ma, do wymiany.
jak to jest z tym chłodzeniem turbiny? bo kupiłem swoje pierwsze tdi i nie wiem ile musze czekać po trasie
Dokładnie tak. Ktoś pewnie powie, że po krótkiej trasie w ogóle nie chłodzi się, ale nie słuchaj i schładzaj zawsze, dla spokoju ducha.
Siemanko,
Orientuje się ktoś gdzie w przednim lewym kole mogę zlokalizować czujnik prędkości?
Astra G
Poleciłby ktoś jakiś dobry transmiter FM do samochodu? Możliwie jak najtaniej, ale żeby też był w miarę solidny. Allegro, sklepy z wysyłką lub stacjonarne wchodziłyby w grę.