Generalnie to wieść gminna niesie, że da się tak pomalować auto, żeby na mierniku wyglądało jak oryginalny lakier...
Wersja do druku
Generalnie to wieść gminna niesie, że da się tak pomalować auto, żeby na mierniku wyglądało jak oryginalny lakier...
Zgniłem, polecam jak ktoś nie widział - cała prawda o alfaholikach
https://www.youtube.com/watch?v=uskGTyO3Mtk
Nie ma szczelności w cylindrze/cylindrach gdzie puszcza uszczelka i ciśnienie zamiast sprężać mieszankę paliwa to ucieka do płynu chłodniczego co tłumaczy dlaczego aż Ci wybucha korek gdy otworzysz. No a co za tym idzie silnik nie pali na wszystkie cylindry więc obroty nie są takie jak być powinny.
Spotkał się ktoś z was z problemem rozruchu ciepłego silnika TDI? Dzisiaj zaczęło się u mnie wygląda to tak że rozrusznik kręci dość długo a jak już załapie to każdorazowo występuje takie mocne uderzenie... Natomiast na zimnym pali na dotyk.
Normalka w TDI, mam to samo w Passacie. Nie ma źle, ale czasami na ciepłym musi zakręcić z 3 razy i właśnie jest mocniejsze bujnięcie budą. Co do powodów - różnie ludzie mówią.
@Mexeminor ;
A też występują u ciebie takie uderzenia jak już odpali? Brzmią one dość groźnie i boję się że z którymś uderzeniem coś się rozleci...
Co ile należy zmieniać olej w 1.9 TDI ALH dubnięte na 118km? Zawsze zmieniałem co 12k. Jednak teraz przejechałem już 13k i mam trasę w weekend. Razem 900km czyli będzie razem 15k bez wymiany oleju. Olej to full syntetyk 5w40. Przebieg 274k (nie wiem ile było cofane, ale plus minus z 70k). Nie przekraczać po prostu 3tyś obr i jak wrócę z trasy to od razu zmieniać i tyle? Zawsze też silnik studzę (bo turbo)
Luzuj, normalnie możesz robić trasę i jechać tak jak zwykle. 15 tysięcy to normalny interwał.
Ojciec w 1.9Jtd miał podobnie. Na zimnym palił od razu, na ciepłym nie zawsze. U niego zawinił czujnik położenia wału
Czy rejestrując uzywany samochód z innej dzielnicy warszawy musze zmieniać tablice?
@Nigger czym się teraz wozisz?
Jeżeli chodzi o auto - Mercedes ML350 (2005)
Moto - GSXR 1000 (2010) i dziś poczciwą R1 RN01 wyciągnąłem na przewietrzenie.
@Sinis
Sorki ze jeszcze wroce, ale myslisz ze to moze byc problem z przepustnica? To by w sumie tlumaczylo czemu tak chujowo pali.
Tak na marginesie to ople to chyba najchujowsze samochody jakie wyprodukowal czlowiek. Nigdy nie jebalem sie z zadnym innym autem tyle co z ta korsa xd
https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.n...80&oe=5701C20E c myślicie o takich felgach? 20 cali przód 10j tył 11 i myśle czy by nie przygarnąć tego.
Bardzo przyjemne. Pokaż swoje aktualne.
20, mogly by miec ciut nizszy profil wtedy robilyby mega robote
Opony i tak idą do śmietnika, bo nie ten profil ani rozmiar.
Dzisiaj po kilku dniach bez palenia zapalil normalnie tak jak powinien. Plyn chlodniczy mi nie cieknie, za specjalnie tez nie ubywa, chyba ze odkrece korek i jest te cisnienie. Maslo na korku od oleju mam ale na dipsticku jest normalny kolor. W srodku tez cieply nawiew jakby nie dzialal no i te cisnienie jest cholernie dziwne. Zanim oddam do remontowania to chce wlasnie zobaczyc czy sa jakies inne alternatywy poza glowica. Moze byc inna przyczyna takiego duzego cisnienia ze az z weza sie balon robi?
Wzór felg super, ile za komplet? Z 4 tys?
Spotkaliście sie kiedys z nakładka w postaci szczotki do myjni bezdotykowej? Chodzi mi o to, ze podjeżdżasz na taka myjkę samoobsługowa i macie swoja szczotkę ktora nakładacie na pistolet od myjki czy cos w tym stylu?
obok mnie ostatnio powstała taka z dwoma pistoletami, jeden normalny a na drugim jest jakaś gąbko-ścierka, generalnie nigdy bym tego nie użył bo pewnie niezły syf w tej gąbce siedzi i można tylko lakier porysować, ale Ty mówisz, że swoją można wpiąć czy na miejscu są jednorazowe czy jak?
Na lato planuję kupić mojej 146 fele. Aktualnie mam zimówki 15/195/55 na stalówkach i myślę nad innym rozmiarem na lato, czy 16 się sprawdzą? Jakie zmiany odczuję po włożeniu większych opon? Pytanie chyba standardowe, czy rozstaw 4x100 będzie też pasować czy koniecznie 4x98?
ja mam zimówki na stalówkach 16 i letnie na alusach 17 to specjalnie nie czuję różnicy jeśli chodzi o wielkość, za to zdecydowanie można wyczuć niższy profil (zima 55 lato 45) i szerokość (zima 205 lato 225), co do rozstawu to oczywiście, że musi się zgadzać, poza tym musisz jeszcze dobrać et
Właśnie, zapomniałem. Jak i gdzie sprawdzić te wszystkie dane dot. pasujacych felg/opon do mojego auta? Te szerokość, ET i inne obce mi parametry. Rozstaw śrub jest mi znany haha.
pytanko znowu o asterke
astra g 2,2 dti 125km, brakuje mocy. zapala się kontrolka check (auto z kluczem) i auto traci moc, pedał w podłodze a ono jedzie jak zamulone, brak przyśpieszenia kompletny. czytam forumki, gdzie ludzie też mają taki problem, ale nie widzę, aby ktoś się pozbył tego problemu. bardzo dużo jest mozliwości z tego co widze, ma ktoś pojęcie co może być najbardziej pasującą przyczyną tego?
Może być turbina bądź przepływka, zablokowany EGR. Kiedy zgasisz go i odpalisz ponownie dalej nie ma mocy?
Miałem Opla jakiś czas temu i koleś w serwisie mi powiedział, że jak się zapala lampka z silnikiem to wtedy oznacza, że jest jakiś problem mechaniczny z silnikiem, jak się zapala auto z kluczem to problem elektroniczny czyli np. ze sterownikami albo kablami, albo czymś co silnikiem steruje. U mnie akurat zapalała się lampka z kluczem, bo świece żarowe nie miały dobrego połączenia. Ale przekazuję co koleś z serwisu Opla powiedział jak zobaczył tą lampkę.
Mi sie w Corsie sapala też silnik i auto wtedy skacze z obrotami, czasem zgaśnie nawet. Jak zgaszę i odpale problem znika do momentu jak jade szybciej i zahamuję mocno mając wrzucony bieg
zależy od kontrolki, jak jest zapalona to zamuł, jak się nie świeci to auto jedzie ładnie. zgaszenie auta i ponowne odpalenie nie pomaga, kontrolka z dupy sie zapala i gaśnie nawet w czasie jazdy, czasami po przejechaniu 500 m kontrolka znika i auto dostaje mocy z nikąd i jedzie tak jak ma być. dosyć często się tak dzieje i nie chce tego lekceważyć @SerQ ;
Raczej nic ci się bez podpięcia do kompa wymyślić nie uda. Najprawdopodobniej zamulenie auta to tryb safety mode w jaki auto wchodzi, a powody tego mogą być różne.
Znajomy w oplu astrze jak wyskoczył check engine to tak jak mowisz auto stracilo na mocy tak, ze ledwo jechał, u mechanika wymienil świecie i problem zniknął ;-)
ogólnie ten problem zaczął się wtedy, kiedy moja dziewczyna sama pojechała na wymianę oleju (jakoś miesiąc/półtora temu).
wyjechała z warsztatu, przejechała pół miasta, nagle się zaświeciła kontrolka i samochód stracił moc. wróciła się do mechanika, ten mechanik poprawił "jakąś gumkę" - była pod maską(zdjęcie w spoilerze)
niebieskie pole - najprawdopodobniej tam mechanik poprawiał tą gumkę , zielone - ewentualnie w tych okolicach to było
podłączył jakieś przewody w środku auta i kontrolka zgasła, a auto dostało mocy
(szkoda, że mnie tam nie było, bo teraz by się to przydało, a tak to mam tylko opis sytuacji swojej dziewczyny i to mało daje)
no i od tamtego czasu było git (jakoś 2-3 tygodnie spokoju), ale od jakoś tygodnia właśnie taki problem mam, bo zaczyna co raz częściej się to pojawiać, raz na jedną podróż, albo parę razy w ciągu 20 minut jazdy....
@edit
no i jeszcze wtedy po naprawie tej gumki podłączyli auto na komputer i podobno nic nie wykazało, tyle wiem
Trzeba podpiąć do kompa i sprawdzić kod błędu, bez tego to wróżenie z fusów.
Panowie, silnik 2.0 DOHC, pęknięta głowica. Coś takiego nadaje się tylko do wymiany czy można to naprawić? Te wszystkie spawania, regeneracje głowicy itd są coś warte czy nie ma sensu zawracać sobie głowy?
Tylko i wyłącznie wymiana
Czy ktoś sie orientuje jakie papiery powinienem dostać od komisu jak kupuje od nich sprowadzony samochód z niemiec?
dwa briefy, dowód zakupu w Niemczech i jeśli zrobili opłaty, to oczywiście tłumaczenia, potwierdzenie wpłaty akcyzy. To chyba tyle, ale sprawdź se to w necie, bo kurwa my nie jesteśmy od mówienia takich oczywistych rzeczy, które są na tysiącach stron.
Właśnie w necie ciezko cos znalezc. Szukałem na forum prawnym i sami nie wiedzą