W pierwszej konfiguracji 210k, ale dołożyli coś tam z regulacją odcinka lędźwiowego i przyciemniane lusterko(?) i wyszło trochę więcej, po rabacie 170, ale bez tych dwóch dodatków, więc pewnie wyjdzie 171-172 bo te dodatki chyba z 3k w sumie
Wersja do druku
To niezła Audi za 210k bez regulacji podparcia lędźwiowego i fotochromatycznego lusterka XD
Oczywiście rozumiem, że S-Tronic jest?
Dej pan
https://i.imgur.com/LO1GUCc.jpg
bez tych dwóch dodatków co pisalem u góry
Co się może zepsuć w takim aucie jak focus MK1 że wyświetla check engine jak tam jest kalkulator a nie komputer, aż się zdziwiłem że takie coś może się wyświetlić.
Obroty falują na zimnym na ciepłym mniej ale to już od 5kkm i jeździ a dopiero teraz czek
Póki nie dymi (spod maski) to jest ok
stare i chujowe kable.
albo silniczek krokowy
kable git bo nie stare
jak zniknie czek to chuj jedzimy daleej
Kopnij dwa razy w prawe koło i będzie ok
puki silnik krenci to huj w czekendżin pzdr
chuja wiesz
Dziwny problem mam z Mazdą 6 I gen (2.0 141km, ben + LPG)
Po odpaleniu, na zimnym silniku auto ma jakoś mało mocy, dopiero gdy osiągnie normalna temperaturę roboczą, to chodzi normalnie (równo na wolnych obrotach, podczas jazdy jest dynamiczna). Zastanawiam się, czym to może być spowodowane.
Ok 15tys km temu miałem remont silnika (wymiana pierścieni olejowych, szlifowanie gniazd zaworowych, pełna regeneracja głowicy). Mimo to, dalej wpierdala koło 400 - 500ml oleju na tysiąc km. Remont był głównie z powodu braku kompresji na pierwszym cylindrze (kompresja na poziomie 4 bar, na pozostałych w normie), ale też przez pobór oleju.
Oleju bierze tyle, ile napisałem, ale czytając forum mazdy 6, to wydaje się, że nie odstaje aż tak bardzo od pozostałych egzemplarzy tego modelu. Martwi mnie natomiast ta słaba moc na zimnym. Gdzie szukać przyczyny? Ktoś spotkał się z czymś takim? Googlowałem, ale 90% przypadków takiego zachowania to silniki diesla.