Nexen ma dobre wielosezony za spoko hajs, chyba najlepszy stosunek jakość/cena.
Wersja do druku
Nexen ma dobre wielosezony za spoko hajs, chyba najlepszy stosunek jakość/cena.
a jakie oponki na zime macie? waskie czy szerokie?
ojciec mowi ze na zime powinny byc waskie a aktualnie mam zimowe od poprzedniego wlasciciela i maja taki sam rozmiar co letnie (215/45r17)
w internetach sa rozne opinie a ze zima jest jaka jest to nie mam jak sprawdzic :d
słuchajta dalej ojców. ojcom to sie w ogole powinno zakazac pierdolenia na temat motoryzacji pod groźbą walenia w dupe szyjką od igristoje. żyją te dinozaury jebane w jakichs swoich przedwojennych przekonaniach, a potem sie kurwa slyszy, ze na zime to ino stalówki i wunska opona, albo ze zimuwe kola to tylko na pszód zeby ciągnal wystarczą, skoda i passat to je samochud, te silniki to tera wysilone i nie pojezdzo 15 lat i inne
Na śnieg lepsze są wąskie, poza tym nie ma to znaczenia.
hehe to sobie je zostawie bo ladny bieznik maja
dobra a dzisaj rano chyba mi przymrozilo? skrzynie biegow bo nie szlo ruszyc lewarkiem ale jak wrocilem po kilku godzinach to juz dalo sie ale ciezko rusza sie
co to sie odjebalo?
Olej w skrzyni kiedy był zmieniany?
nie wiem bo mam go od ledwo 2tyg
Zgrzyty są przy zmianie? Jeśli tak, mogą to być synchronizatory
nie, nic nie bylo slychac, tylko rano nie szlo wgl go ruszyc a teraz w sumie juz normalnie mozna
Pozwole sobie odkopac pewien temat bo wlasnie staje przed zakupem samochodu i patrze na suvy. Kiedys pamietam byla tu zazarta dyskusja na temat dlaczego ludzie kupuja suvy zamiast normalnych nisko zawieszonych samochodow. Jezdzac praktycznie cale zycie normalnymi samochodami z nizszym zawieszeniem, zastanawiam sie teraz tak naprawde o czym byla ta dyskusja tutaj. Nie widze w ogole czemu ktokolwiek kto ceni sobie komfort i bezpieczenstwo mialby unikac suv'ow i teraz bardziej zadaja sobie pytanie "w czym niby samochod z nizszym zawieszeniem jest lepszy". Porownujac nawet takie samochody jak focus czy kuga ktore sa na tej samej plycie, w czym niby focus jest lepszy?
Ktoś kto mówi, że zwykłe osobówki są lepsze niż suvy ten jest cwelem
Tylko zaznaczam, suvy, a nie jakieś skurwiałe crossovery
4 minusy suvow - większe spalanie, gorsze przyspieszenie, wyżej położony punkt ciężkości, większe koszta utrzymania
Pierwsze trzy są mało istotne, szczególnie w przypadku diesla/lpg, jak ktoś chce suva to raczej nie po to żeby się ścigać
Cała reszta to tylko plusy
Crossovery to jest największa abominacja, bo to po prostu zwykłe kompakty z zawieszeniem może +3 cm (o ile w ogóle), z dojebanymi plastikowymi ala terenowymi dodatkami i do tego mniejsze w środku od przeciętnego kompakta typu Golf albo Astra (w sensie taki T-Cross jest mniejszy od Golfa, Mokka od Astry itd., a cenowo to jest albo to samo, albo jeszcze drożej nawet).
Obecna oferta to jest jakiś jebany żart, producenci oferują często po dwa niemal identyczne auta, najlepszy przykład to T-Cross i T-Roc (bardzo zbliżona wielkość, T-Roc jest wyżej pozycjonowany więc ma mocniejsze silniki i lepsze wyposażenie, ale funkcjonalnością z T-Crossem są praktycznie identyczne). C3 Aircross to właściwie Cactus, który chyba jest już wyjebywany z gamy, bo zrobili z ciekawego auta jakieś bezpłciowe gówno i sami się zakręcili w tym.
Audi ma Q2, który jest dosłownie lekko napompowaną A1 z prześwitem +2-3 cm, a cenowo wyprzedza A3, które jest większe, ładniejsze i po prostu kurwa lepsze pod każdym względem XDDD
Przy SUVach jest taka sam patola, Q5 jest dużo mniej praktyczne od A6 Avanta, a liczą se za to jak za zboże, taniej wyjdzie kupić A6 (mówimy o takim samym wyposażeniu itd.). To samo w VW, Tiguan się nie może równać z Passatem Variant pod względem praktyczności, a kosztuje od buta z +10k za ciut wyższe zawieszenie, wyższe spalanie i chujowszy komfort podróży. Dzięki wielkie kurwa.
W każdej marce jest taka sama patola, doją klientów wmawiając im, że SUVy są lepsze, gdzie jedynymi realnymi ich plusami jest ciut wyższe zawieszenie (o ile w ogóle ktoś z tego korzysta, bo 95% SUVów jeździ po mieście i innych drogach utwardzonych, co najwyżej przyda się to przy wyższych krawężnikach, których jest bardzo mało) i łatwiejsze wsiadanie do auta (choć jak jest zbyt wysoki SUV, to jest to jeszcze gorsze niż zwykły, niski samochód, bo musisz się podciągać żeby wsiąść, łatwo się upierdolić o progi przy wysiadaniu itd.).
Tak, SUVy i crossovery nie mają żadnych innych zalet, żadnych kurwa. Nie są pojemniejsze, nie są praktyczniejsze, palą więcej, są głośniejsze, mniej komfortowe na dłuższych trasach, mniej stabilne w zakrętach (przez co dużo mniej bezpiecznie, mniej przewidywalne w prowadzeniu), na dodatek jeszcze kurwa te większe oślepiają jadąc za normalnym autem tak samo jak dostawczaki (jebać prądem).
Krótko mówiąc - jebać SUVy, 90% ich użytkowników nie potrzebuje takiego auta i dało się złapać na marketingowe sztuczki, a producenci się cieszą, bo kasują ich na większy hajs oferując im mniej.
To wlasnie jest ten plus. Siedzac wyzej nawet te kilka cm znacznie mniej samochodow cie oslepia jakbys mial siedziec w zwyklej osobowce. Pozycja siedzenia jest zupelnie inna majac te 185cm+. W osobowce kolana zawsze beda ponad biodrami i uwierz ze jak jezdzisz kilka godzin dziennie to cos takiego nie dosc ze jest mega niewygodne to i pozniej jeszcze plecy bola. Zgodze sie co do przyczepnosci i tym jak ciezko wchodzi w zakrety w porownaniu ze sztywniejsza osobowka no ale kolega jaxi dobrze to opisal.
Co do crossoverow to zgodze sie, w ogole nie czaje co to jest. Wyglada jak suv, ale siedzi sie jak w osobowce.