Bierz te philipsy po 80zł i będzie git. 3 lata już smigają w mojej starej lagunie 2 i wszystko cacy. Kolor może nie jest aż taki zimny, bardziej wpada w biel niż w niebieski.
Wersja do druku
Bierz te philipsy po 80zł i będzie git. 3 lata już smigają w mojej starej lagunie 2 i wszystko cacy. Kolor może nie jest aż taki zimny, bardziej wpada w biel niż w niebieski.
Dzisiaj w czasie pracy mój mechanik zabrał samochód a po 14 sobie poszedłem go odebrać - przypominam o moim problemie: pęknięta (?) rura wydechowa co skutkowało ryczeniem jak traktor :P
Co się okazało.. stwierdził, że wszystko jest już tak pognite, że "ratowanie" tego nie ma najmniejszego sensu i za moją zgodą wrzucił nowe częście..
Golf III
tłumik środkowy - 86zł
tłumik końcowy - 98zł
obejma - 3x3zł = 9zł
rura - 16zł
robota - 50zł
/260zł
Teraz chodzi jak nowy :D
W moim starym Raisie, od paru miesiecy regularnie zapala sie ikonka silnika.
Wlacza sie podczas jazdy, swieci przez nastepne kilka dni, gasnie na kilka tygodni i tak w kolko.
Moj mechanik nie wie o co chodzi. Zrobilem NCT (dosc restrykcyjny przeglad techniczny) i jedyne co wykazalo, to tylna sprezyna i lacznik stablizatora. Nic co mialoby wplyw na ta ikone. Sondy lambda wydaja sie ok, spaliny w normie, spalanie i moc w normie.
Jakies pomysly?
Zgaduję, że podpięli się do komputera i zczytali błędy? Bo jeśli tak, to na pewno tam siedziała informacja dot. tych zapaleń się kontrolki. Jeśli tego nie zrobili/podpięcie nie wykazało błędów, to albo są niekompetentnymi kretynami, albo po prostu kontrolka pali się, bo jej się tak podoba.
nic nadzwyczajnego. To samo jest w Polsce :)
Oglądałem o tych artystach kiedyś, bo nie można ich inaczej nazwać:D
Do mojego BMW już jedzie podwójny wydech supersprinta 76mm, w następnym tygodniu przymiarki, bo musze dyfuzor nowy kupić
wie ktoś ile kosztuje wymiana tylnego zawieszenia w Golfie III ? części + robota /ceny orientacyjne
Co masz na myśli mówiąc tylne zawieszenie ? Jeżeli wszystko wszystko to w granicach 2k może się zmieścisz..
Sorki.. chodzi mi o amortyzatory tylko :P
Dokladnie to bylo tak:
1. Pojechalem do mechanika - byl blad w komputerze - nie zacytuje dokladnie, ale komputer narzekal na paliwo.
2. Usunal blad i przez 4-5 tygodni byl spokoj.
3. Zrobilem przeglad
4. 2 tygodnie po przegladzie znowu to samo
Tankuje tyko na jednej, okolicznej stacji, sygnowanej logiem najwiekszej firmy paliwowej na wyspach.
Moj mechanik stwierdzil, ze "to moze byc wszytsko - lamda, katalizator, paliwo, przepustnica..." - ale na NCT wsztsko wyszlo idealnie.
Ciekawostka - NCT(National Car Test) nie przechodzi 90% aut - czepiaja sie wszytskego - biznika, pasow, wskazowek na tabliy rozdizelczej, drobnej korozji, ruchomych elementow, poziomu spalin...
@Mexeminor ;
dziś 1 odpalenie BMW po 3 latach leżenia silnika na oponie xD ale był ryk. Tylko się wtryski zastał i na 1 palił przez 1 godzine.
W jakim sensie narzekał? Bo takie informacje to są niepotrzebne, błędów jest cała masa i każdy jest ciut inny, a te "ciut" jest tutaj kluczowe.
No i mechanik się może bujać, bo jakby to była przepustnica czy lambda, to byś miał z tym autem poważne problemy i NCT by nie przeszedł na pewno.
Skoro mówisz, że auto nie sprawia w ogóle problemów, to trzeba by się zainteresować tym, czy komputer nie żyje własnym życiem i pokazuje co mu się podoba.
No i jeszcze co do paliwa - to jest jakiś Irlandzki koncern czy co? Ogólnie o dobre paliwo jest trudno. Jeśli auto jest podatne na jakość paliwa, to warto zalewać coś sprawdzonego, np. BP z ulepszaczami (Ultimate chyba się to zwie).
@Haan ;