Gdzie UPG ogromne koszta, jak to jest niecały tysiąc.
Wersja do druku
Gdzie UPG ogromne koszta, jak to jest niecały tysiąc.
@Mexeminor ;
Dla Ciebie może niecały tysiak, dla mnie aż :D
Ja to widzę tak - jak masz auto, to musisz się liczyć z wydatkami. Wiem, że ludzie kupują bryki za całe swoje oszczędności, a potem jak pada coś za tysiąc czy dwa, to srają po gaciach, bo ich nie stać. Samochód to drogi szpas, zawsze trzeba mieć na boku z tysiąc złotych, nawet jeśli to Cinquecento.
W sumie to tak :) Ktoś coś odnośnie mojego tematu? Czy może to być przyczyną tego, że w chłodnicy nie było płynu i teraz w miarę uzupełniania będzie to ustawało?
A coś odnośnie tego wentylatora włączającego się zaraz po odpaleniu samochodu? Co w tej kwestii można zdziałać?
http://www.speedyshare.com/3F2uz/MOV-0650.mp4
Tutaj wrzucam filmik z działaniem tego co się dzieje po wyłączeniu samochodu. Proces trwa około minuty.
Jeśli by przepalał płyn chłodniczy, to by dymił gęstym, białym dymem. Przegazuj go mocno, do odciny i patrz co wydobywa się z rury. Tak samo pojedź gdzieś i dawaj mu w pizdę, a przy tym patrz w lusterka. Ten dym jest dobrze widoczny, nie rozchodzi się tak szybko w powietrzu.
Mam, ale z czym by się to wiązało??
@Topic
Wpadłem na pewien trop, czy przyczyną działania wentylatora przy włączaniu samochodu, jak i po wyłączeniu może być padnięty czujnik?
Przejechałem sobie 10km dla sprawdzenia wszystkiego i dzisiaj wskaźnik temperatury nie działa.
@Edit 2
Ok, wentylator juz działa jak należy, tylko płyn chłodniczy przecieka centralnie pod chłodnicą, będzie kiepsko, prawda?
Wentylator chłodnicy? Jeżeli tak to zacznij od odłączenia kabli czujnika i sprawdź czy dalej będzie się załączał.
Wentylator już się uspokoił, wskaźnik temperatury też działa jak należy. Jedynym problemem pozostał cieknący płyn chłodzący, ale już zapisałem się do mechanika i zobaczymy jutro co z tego wszystkiego wyjdzie.
Ale czekaj, płyn cieknie z chłodnicy, tak? Dlaczego niby kiepsko, wymiana chłodnicy to nic, zwykła rzecz eksploatacyjna. Ani to drogie, ani to trudne w wymianie.
No i masz auto z DPFem, czyli stosunkowo młode, a nie stać Cię na naprawę za ~tysiąc złotych? Jak ten Twój wóz jest wart pewnie w przedziale 15-30k (jak nie lepiej), a do tego to diesel, a więc powinieneś mieć kupę kasy w zapasie, bo drogich awarii, które mogą wyskoczyć z dnia na dzień jest multum.
W sumie to racja, ale wiadomo że człowiek patrzy żeby jak najmniej wyszło. Tak, cieknie z moich obserwacji z chłodnicy. Napelnialem plyn w sumie 4 razy już i po przejechaniu się płyn znika.
Czy ktoś z was orientuje się jak nasza policja reaguje na timery do turbiny? Bo zastanawiam się poważnie nad montażem takowego.