ta nie wiem czy gorsi vaginiarze z tuningowanymi golfami i a4b5 czy moze bawararze ja pierdole
chyba ze zjeby od civicow
Wersja do druku
ta nie wiem czy gorsi vaginiarze z tuningowanymi golfami i a4b5 czy moze bawararze ja pierdole
chyba ze zjeby od civicow
wszyscy są kurwa tak samo spierdoleni i na nich pluję sromotnie. Jakieś wynoszenie aut do rangi bóstw i najlepszego, co człowiek stworzył, jaaaa pierdoleeeeee.
po prostu samochodziarze są zjebani
starej kupiłem kiedyś fabie rsa i huja do niego dołożyłem jedynie felgi żeby wyglądało jako tako i serwisy, klar złazi z dachu tera maglownica powoli puka do bram, ciężko do tej kurwy części na jakieś zamówienia etc, leci na wiosne do:pepezyd
:kekwstop
nigdy więcej jakiś niestandardowych wersji:nosacz
ja to bym se teraz kupił jakiegoś sitigoła i by mi wystarczył:peepogiggle
Nie ma zadnych fajnych ałt teraz, min 400-450k trzeba wydac wiec jebac motoryzacje ogulnie
:pepezyd:pepezyd:pepezyd:pepezyd:pepezyd:pepezyd:p epezyd:pepezyd:pepezyd:pepezyd:pepezyd
Nie no sa pewne granice windowania cen, ale teraz ich juz zdrowo popierdolilo zeby byle chujstwo dla przecietnego janusza chodzilo po 200k, cos fajniejszego po 350k, a cos dojebanego po 600k to pzdr
Trzeba przeczekac :ezy
przeczekasz i gunwa będą po 300k, a dobre furki po 800k :pepezyd
Koali się spodobał nowy Civic, będzie grzane na przełomie roku :pepega albo i nie bo znowu się rozmyśli jak to baba XDDD
jeździ, skręca, hamuje wygodne zajebiste auto pare rzeczy do porobienia ale jak na taki przebieg i wiek raczej drobnostki
https://blogger.googleusercontent.co...51098201_n.jpg
https://blogger.googleusercontent.co...31386866_n.jpg
Moja maszyna we Wtorek idzie na wydłubywanie dodatkowych koniów :dancingpepeez
Bedzie walka o 300+.
Załącznik 379547
kurwa jaka walka, jak tam jest 280 z fabryki to lekko powinno pęknąć 330-340.
Nie ma szans, przypominam, ze to ten sam motor i osprzet co 2.0 200km. 305-310 powinno byc bezpiecznie. 330-350 z tego silnika to jest max i to przy stage 2 z wymieniona chlodnica i turbo, a i tak u wiekszosc sie to pozniej pierdoli na kazdym kroku niestety to nie jest wagowskie 2.0
czyli jednak VAG krul i chuj.
Niemiec to niemiec piękne solidne maszyny pasat b4 to majstersztyk kunsztu w wywożeniu drewna z lasu, a od włocha to ja moge co najwyżej salami kupić i podziękować za makaron, nic więcej ten śmieszny naród nie zrobił dla luckości.
:ezy
Czy między stelvio/giulia 2.0 a 2.9 mocno się coś różni poza układem hamulcowym?
Tak się zastanawiam jak grubo wzrastają koszty utrzymania
Niewiele, inne heble, w q masz ceramike opcjonalna wiec to jakies 20k roznicy. Zawias, przeniesienie napedu itd. to samo. Koszty utrzymania podobne ogolnie, z 2.9 nie ma jakichs wiekszych problemow i malo kto nalatal 200k+ wiec jeszcze nadal nie wiadomo jak te silniki ida na dlugim dystansie. Juz samo Veloce jest drogie w utrzymaniu wiec q nie moze byc duzo drozsza.
@edit
Tylko cena x2, ale przy tak prowadzacym sie ałcie decyzja jest prosta zapraszam do kuz na przejazdzke @jaxi ;
do giulii sie nie zmieszcze ale zobaczymy...
szczerze nie wiem kurwa ciagle mi to stelvio w glowie siedzi, brakuje tam tych jakichs ledow zamiast xenonow, mogloby byc troche wieksze, moglaby byc jakas pneumatyka, ale poza tym to chyba nic nie brakuej
moze zdaza lift zrobic na te lepsze lampki??
No jakies glowne bolaczki to brak VC i brak matrixow, tak poza tym raczej wszystko jest. Infotaiment jest troche podstarzaly, ale bardzo czytelny i dziala spoko, jest taki zwyczajny bez wodotryskow, ale wg. mnie przejrzysty. Zreszta i tak sie operuje glownie na AA. W Stelvio to wg. mnie brakuje hybrydy jakiejs fajnej (juz nie mowie o BEV) bo spalanie tam musi byc pojebane. W Giulii mam takie 11.5l caly czas jezdzac ogolnie dosc spokojnie to tam bym pewnie mial z 13 albo lepiej. Konkurencja lepiej wypada pod tym wzgledem.
Nie no utrzymanie pasa ruchu jest, traffic jam/highway assist (taki autopilot) tez sa, jest tempomat adaptacyjny, ale nie sa to tak zaawansowane systemy jak chocby w BMW. Automatycznego parkowania nie ma akurat. Highway assist to generalnie po prostu utrzymanie pasa ruchu + tempomat adaptacyjny wiec nie jest to jakos szczegolnie inteligentne rozwiazanie. Traffic jam to to samo autopilot, ale do 59 km/h i dziala to spoko, ale tez gubi linie bardzo szybko. Tyle tylko, ze przy polskich drogach chyba kazdy samochod wariuje bo w zadnym kurwa normalnym kraju nie odpierdala sie takiej makareny jak chocby teraz na krakowskiej xD Gdzie masz co kawalek jakies zwezenie, jakies wysepki, jakies pol dodatkowego pasa, ale jednak nie caly i chuj wie co jeszcze xD Generalnie no mozesz go puscic na krakowska na autopilocie, ale na 99% zakonczy sie to rozkurwionym zawieszeniem na krawezniku. Dla pocieszenia - w BMW tez tak bedzie bo puszczalem i4 i tez nie dawalo rady.
A no i head upa tez nie ma xD
klasycznie dla Włochów jest pizda z technologiami, ale za to auto jest ciasne, niepraktyczne i ogólnie chuj do dupy użytkownikowi. To ma dobrze jeździć i wyglądać, reszta nieistotna.
:sadge
gdzie te ałta kurwa do malucha 4 osobowa rodzina z bagażem zapierdalała na złote piaski w bługari
:kekwstop
no to co jak nie stelvio slucham
aktualne bmw mnie nie przekonuja, no moze 5 kombi ale nudne jak chuj
audi chyba jedynie q7
mercedes nic
volvo v90 xc90
co kurwa jeszcze?
Z tego to tylko Stelvio. xD Tzn. ja duzo nie jezdzilem innymi suvami, doraznie po pare km conajwyzej, troche jakimis krosołverami, ale to wszystko sie prowadzi jak totalne gowno w porownaniu do Stelvio. Moze i Alfa jest troche z technologia w plecy, ale nichuja zadne inne auto nie da tyle radosci z jazdy. Natomiast jezeli chcesz randomowego kloca dla rodziny no to chyba obojetne, ktore z wymienionych wezmiesz.
Dzwonil tera chlopa dla mnie, ze bardzo zdrowia seria weszla 284 km / 420nm wiec moze jest jakis ptencjal na 310 kunia :poggers
porsze macan... ale tu pewnie grubo juz z serwisem
Ogolnie to najlepiej kup se jakies stare wolvo i chuj po co cos lepszego, auto to auto ma tylko z punktu a do b jezdzic i tyle xD
widzę wchodzimy w opary absurdu.
Jeśli to gówno się ma prowadzić (co ogólnie nie ma miejsca w SUVach, ale już chuj w to), to tylko Stelvio, bo cała reszta nawet nie próbuje udawać, że produkują klocki na kołach i wyjebane w jakieś właściwości jezdne, bo klient tego nie oczekuje, to po chuj kombinować?
ale to nie ma byc rajdowka dorownujaca wrazeniom roadsterom tylko cos co nie jest klocem jak chuj
takie stelvio wazy tyle co e39 z automatem, moze sylwetka troche mnie sportowa heehe
No to musisz isc i pojezdzic.
Tak naprawde tylko swiatla moglyby byc lepsze no i head up. To sa wg. mnie 2 najbardziej brakujace rzeczy. Reszta to chuj po co komu niedzialajacy autopilot (na polskich drogach to jest useless i elo) czy automatyczne parkowanie xD
A macan to gowno i w dodatku drogie.
kup se dastera na huj poważniejsze ałto:peepogiggle
X5M mnie nie przekonało, a więc nie, nie zmienię.
Jakbyś miał RS5, to wtedy chętnie. Niestety wybrałeś źle i musisz żyć z tą decyzją.
PS Niezły flex, ale musisz wiedzieć, że w tym temacie siedzą sami chorzy psychicznie odklejeńcy. Jednemu odjebało od makaronu i pesto i postanowił poświęcić swoje życie Alfie Romeo, drugi naprawia jakieś Fordy Taurusy na kiju pod Tesco, trzeci pałuje wiplera do białej Dacii Duster na czarnym zderzaku, a czwarty jak widzi zgnitego, wrośniętego w trawnik Lanosa, to doznaje wytrysku prosto w Cottonworldy.
tej, ale RSQ8 to jest kolejny oszczany SUV.
A tak a propos tego nazewnictwa Audi. Nie mogę z beki jak widze te zbitki literek XDDDD Kurwa mać RSQ8, co za debil to wymyślił i stwierdził, że to brzmi dobrze XDDDDDDDDDDDDDD
ale bym se lanosa kupił:sadge
Załącznik 379575
Chuj z tym calym ciptuningiem zabraklo 2 kunia do rownych 300km :zaba Ale niutka troche przybylo i przede wszystkim w nizszych obrotach wiec roznica jest w chuj odczuwalna w "normalnej jezdzie".
Okazalo sie, ze swiecie na szrot, po wymianie pewnie pare kuni wypluje wincyj. :dancingpepeez
A przypomnialo mi sie @jaxi ; tylko nie wiem ile tam na budowie tera zarabiasz, ale fajna opcja moze byc Jaguar I-Pace. Tylko to juz jakies 400k. No, ale wiadomix jest to EV wiec nadsamochod.
Inne auto w praktyce. Jak patrzysz na nominalna liczbe kunia i nie za bardzo wiesz co z czym w samochodach to pewnie twierdzisz, ze tak wlasnie jest xD Spojrz sobie na przyrost i rozklad momentu na obrotach bo co najwyzej to moze troche obrazowac jak zmienia sie charakterysytka jazdy w praktyce. Do tego zmiana reakcji na pedale powoduje, ze jezdzi sie zupelnie inaczej i nie ma w koncu dziury na poczatku przy ruszaniu. Wiadomo, ze to nie jest taka roznica i przyrost mocy jak wtedy kiedy wersje 200km sie robi na 300km i moment z 350 na 450. Tutaj chodzi glownie o to, ze sterownik i soft od Alfy to jest jakis syf obsrany gownem, ktorym sie nie da jezdzic.
Sam przyrost mocy jest niewielki i jak ktos sie jara suchym czasem 0-100 to tu poprawa bedzie rzedu moze kolo 0.2-0.3s
Te silniki nie nadaja sie do tuningu jako takiego bo po wymianie czegokolwiek sterownik magneti meneli kreci breka i sypie bledami, i pomimo, ze auto jest juz 6 lat na rynku to niewiele udalo sie w tym temacie zrobic.
Oczywiście, że nie. To są absolutnie nieracjonalnie wydane pieniądze. Chyba że to dla kogoś max ćwierć dniówki, to można się bawić. W przeciwnym razie to jest debilizm, każdy ekonomista wam to powie. :apuapustajapropelle Nie ma żadnej różnicy. Nikt tego nie zauważy, a nawet jak mu powiesz, że masz te 15 koni więcej, to gówno go to obchodzi. Co najwyżej popatrzy z politowaniem, że jakiśklepacz excelaspedytor odkładał przez 2 miesiące hajs, żeby sobie podbić 15 kuców w jakimś blachosmrodzie w leasingu do jeżdżenia do biedronki. :feelsspecialman Poza tym, nieważne ile koni zapakujesz tej alfie, bo i tak z tym przodem wygląda jakby miała downa. :kekw essa
Co za autystyczny bełkot :kekw chłop wywalił hajs w błoto, zamiast racjonalnie przechlać, i teraz będzie coś tam rozkminiał, że mu się lepiej pedał naciska, i walił do tego konia :kekw coś pięknego