Banany mi się podobają od X czasu, wiec napewno wlecą, widzialem na zlocie i robily konkret robote.
Wersja do druku
Banany mi się podobają od X czasu, wiec napewno wlecą, widzialem na zlocie i robily konkret robote.
Mam problem torgi. W buni jest zestaw swiatel hid o taki:
http://images38.fotosik.pl/11/d2f1903ed8c32b53.jpg
Jedna zarowka sie spalila, ogolnie swieci to to chujowo. Nie znam sie totalnie na takich swiatlach.
Jakie zarniki do tego ustrojstwa?
http://allegro.pl/zarnik-h4-5000k-60...352030262.html - takie cos rozumiem bedzie pasowac?
ktos ma jakies czesci do opla omegi b? '98
Ma ktoś link do TVN Turbo online? Bo nie mam teraz dostępu do tego programu.
2 tygodnie pocieszyc sie samochodem i jakis cymbal przerysowal mi lampe z tylu i botnik przy klapie bagaznika. Oczywiscie, kurwa, zadnej kartki ani niczego
Tak to już bywa. Mało kto by się zdobył na zostawienie kartki, bo przecież kto mu udowodni? Takie realia, niestety.
Jedyny plus, ze zaparkowalem w (mam nadzieje) zasiegu dwoch kamer. Oby dalo rade zidentyfikowac idiote..
Obiecalem pare fotek, niestety nedznej jakosci :d
http://iv.pl/images/93715060267506756358.jpg
http://iv.pl/images/38682308801508698522.jpg
http://iv.pl/images/82432101149512590450.jpg
http://iv.pl/images/65449688209428587329.jpg
wygląda mocarnie, jaki to silnik? Zmienił bym tylko te koła od kaszlaka ;p
2.5 v6
Wlasnie szukam ciekawych 17", bo te 15" to koszmar malowany pedzlem. Ale na zimowki beda spoko xd
No, koła do zmiany i super.
Zastanawiam się nad Galantem, ten wygląd prześladuje mnie od 10ciu lat :D
Mi sie od 5 lat marzyl i w sumie sie nie zawiodlem, szczegolnie po przesiadce z e46. Duzo wygodniejsze i przyjemniejsze w prowadzeniu. Zawieszenie nie jest super twarde jak w BMW, ze kazda kosc czujesz na przejezdzie kolejowym/dziurach. Silnik, dzwiek, masakra :D
takie pytanie
jak przednia lewa opona jest marki x a prawa marki y to jest afera chyba co?
policja jakoś to sprawdza, uczuleni są na to?
Na jednej osi muszą być takie same opony. Pewnie poleci dowód, chociaż mogę się mylić
ogólnie przegląd w wordzie przeszło właśnie na dwóch innych xD
na cpnie koleś mi też powiedział, że poleci dowód, ale na necie co opinia to inna
jakiś konkretny przepis jakby ktoś podesłał to bym był wdzięczny
Rozważam wybranie się w podróż po europie swoim starym kangurem i chciałbym się jakoś zabezpieczyć. Czy można gdzies wykupić samo assistance, żeby działało za granicą? Bo mam ubezpieczenie w ergo hestii i tam tylko z ac mozna wykupic assistance, a mam samo oc.
Dziś doczytałem w Auto Świecie, że Centralna Ewidencja Pojazdów pozwala za darmo sprawdzić historię pojazdu po numerze VIN na stronie https://historiapojazdu.gov.pl/historia-pojazdu-web/
Na razie to raczkuje, ale mam nadzieję, że za jakiś czas będziemy mogli kupić samochód, który nie będzie miał kręconego licznika o 100k
Co tu pisać, po prostu kilka fajnych ujęć z legendarnej grupy B. Polecam ;)
http://www.youtube.com/watch?v=9Q5mXXqPtXM
No tak, serwis niedawno ruszył, miejmy nadzieję, że z czasem ogarną to na tyle, że okaże się użyteczne ;)
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uVwev2Jttj8
To dopiero magik.
no mam nadzieję że ostro mu dojebią karę
Polećcie jakiś dobry płyn do czyszczenia i konserwacji skórzanej tapicerki.
Moja bunia stoi obecnie u lakietnika. ktory regeneruje blotniki i tylnia klape, lakieruje zderzak i ogarnia te brzydkie nereczki i kierunkowskaz.
Ale ja nie o tym. Ostatnio pojawil sie maly problem - buniak ciezko pali na zimnym silniku (postoj 12h+). Raz na 20 takich odpalen zdarzy sie, ze wskoczy na 1-1.5k obrotow po czym spada do zera i gasnie. Ogolnie trzeba dosc mocno zakrecic zeby zaskoczyla (choc zdarzalo sie odaplic "na rys"). Na cieplym silniku nie ma zadnego problemu i odpalania moglaby pozazdroscic chocby i e90-tka. Problem ustepuje kiedy zagrzeje sie z 30-60 sekund
Internety mowia najczesciej czujnik temperatury. Ktos mial podobny problem?
Jeszcze jedna rzecz, ktora mnie mocno denerwuje i tutaj juz nie mam zadnego pomyslu - drganie (bo falowaniem tego nie nazwe) na wolnych obrotach. Czasem wystepuje, czasem nie. Wskazowka obrotomierza nawet nie drgnie natomiast wydech jest dosc glosny wiec jestem w stanie uslyszec minimalne drgania. Tutaj sytuacja o ile dobrze zaobserwowalem wystepuje tylko kiedy jedzie na turbodoladowaniu gazowym. Co moze byc przyczyna? W niczym to w sumie nie przeszkadza, ale wkurwia mnie niemilosiernie no i nie chce by problem rozwinal sie w cos wiekszego tylko ewentualnie naprawic juz. Po za tym o ile dobrze zaobserwowalem problem ustepuje po ostrzejszej jezdzie (dluzsza chwila na ok 4k obrotow).
btw.
Mial ktos problemy z glowica/uszczelka? Jakie sa tego objawy?
Chcę po taniości odnowić jakoś mój lakier aby ładniej wyglądał ( jak narazie nie mam w planach polerki) co polecacie ?
Z tym odpalaniem to może być jakiś czujnik, niekoniecznie temperatury. Warto sprawdzić.
A drgania na wolnych obrotach, my oh my! Ktoś powie, że Fiat gówno, a nawet najlepsze samochody mają z tym problemy.
Z tego co ogarnąłem, to problem występuje na podtlenku LPG?
Anyway - dziś odebrałem Fiaciora od mechanika, który miał mi zrobić obroty. Gość powiedział, że drgania silnika na wolnych obrotach, nierówna praca i te wszystkie cuda, to może być wina paliwa. Nie dopatrzył się żadnych błędów, powiedział, żeby wyjeździć paliwo z Bliskiej (wg niego chujowe maks) i zalać jakiegoś BP/Statoila/Shella, pojeździć i powinno być okej. Co było powodem? Rozjeżdżały się mapy, komputer wariował, podawał złe ilości paliwa, co skutkowało nierównymi obrotami, duszeniem się silnika itd.
Gaz trzeba regulować co jakiś czas, bo też mogą być problemy z mapami. Do tego gaz może zjebać mapy paliwa (i nie wiem czy tutaj nie szukać przyczyny pierwszego Twojego problemu).
Może komuś pomoże ten post.
Nie, to nie ma związku. Przecież auto odpala. Ja miałem to samo, czasami normalnie rozrusznik stawał, dławił się i dopiero odpalał. To też może być związane z mapami, choć nie mam pojęcia jak by to miało ze sobą grać.
Witam, podczas jazdy w deszczu, przy dużej wilgotności auto dziwnie pracuje, przerywa... ma ktoś pomysł co może być przyczyną?
Zraszaczem zraszałem cewkę zapłonową i kable wysokiego napięcia lecz auto pracowało równo.
Może problem leży w świecach? Czy raczej nie ma to znaczenia?
Nie, rozrusznik odpada na pewno, zupelnie inne sa objawy kiedy umiera. Po za tym tak jak mowie problem tylko po dlugim postoju, tak to odpala na dotkniecie doslownie.
Dzieki za rady. Co do czujnika to spodziewam sie, ze to wlasnie to... i oby. Mam nadzieje, ze to tylko czujnik temp ew. przeplywka bo bede w stanie ja zdobyc w miare tanio. Jak rozwiaze problem to dam znac. ;)
Co do gazu tez dzieki... chyba bede musial sie wybrac do jakiegos gazownika po prostu bo o instalacjach to ja w ogole nie mam zadnego pojecia. W sumie gosc, od ktorego kupowalem od razu mowil, ze trzebaby pojechac i wyregulowac i bodaj zmienic temp przelaczania na gaz bo jest niska strasznie.
@Urlak ;
Jak immobillizer? W jaki sposob moglby robic taki problem? Wtedy chyba nie byloby znaczenia czy silnik cieply, czy zimny, czy jaki?
moze ktos z bmw spotkal sie z takim problemem
e30 1.6i silnik m40
na zimnym silniku 0 problemow, cieply silnik nie ma opcji zeby odpalic silnik, predzej zaleje swiece/ zniszcze rozrusznik
instalacja lpg
kopulka, swiece, wszystkie styki wymienione, gaz wyregulowany, rozrusznik ok
hm moj ojciec ma problem z golfem 3, jezdze czasami tym samochodem i do wczoraj bylo wszystko git, pojechalem nim do pracy, samochod stal na sloncu, po pracy wsiadam i bum- reset komputera i nie chce zakrecic nawet, popchneli mnie znajomi i odpalil, przyjechalem do domu to auto postalo z 2h i pozniej znow do niego wsiadlem- ten sam problem: reset komputera, ale cudem zakrecil i pojechalem. po trasie zostawilem samochod i wsiadlem do niego dopiero za 4-5h i odpalil bez problemu. dzis po pracy wsiadlem z ciekawosci by sprawdzic i niestety samochod w ogole nie kreci i komputer nadal sie resetuje. myslalem, ze to akumulator, ale podlaczylem do prostownika i nic to nie dalo, sprawdzilem bezpieczniki i tez wszystko git jest...
Odebralem autko, generalnie wrzodow, rdzy juz nie ma. Kierunek przyciemnilem....... ale hehe gosc smieszek chyba znowu zle go przytwierdzil i jak troche przyspieszylem (ok. 180 km/h) kierunek wybral wolnosc, wybral sie na spacer i odlecial hen daleko. W efekcie Bunia znow uposledzona. Nowy kierunek juz zamowiony, przyjdzie mam nadzieje w poniedzialek wraz z nowymi spinkami do tapicerki, od razu go przyciemnie i zaczne lekka renowacje tapicerki w srodku (glownie przednie boczki i polka).
Mega wkurwiajace uczucie bo juz byla ladnie z zewnatrz zrobiona to sie musial ujebac ten kierunek i znow mi wstyd jak musze pojechac do sklepu w gminie.
Jak można zgubić kierunek przecież kable som
Wiesz wydaje mi sie, ze jezeli nie byl odpowiednio zaczepiony to przy takiej predkosci kable po prostu go nie utrzymaly bo wypadl z za duza sila. Sam kabel z wtyczka zostal nieuszkodzony wiec musial sie jakos odpiac. :/
Dzis takie deszcze, ze musialem to izolatka zalepic ja pierdole co za wstyd, na szczescie generalnie nigdzie dalej nie musze wyjezdzac. :D
Witam.
Mam ostatnio dziwny problem.
Auto po włączeniu klimy na postoju daje ciepłe i wilgotne powietrze. W trakcie jazdy powyżej 30/40 km/h problem ten znika.
Jakieś wskazówki co to może być?
@up
Na wysokich obrotach na postoju to samo ;/
Witam. Z góry mówie, że jestem kompletnym laikiem. Zdałem prawko (już tylko czekam na plastik), dostałem wysłużone autko od taty, a mianowicie Skoda Favorit 135L. Do autka przymierzam kupić radio (stare sie zepsuło niestety) i teraz mam pytanie odnośnie głośników. Czy dałoby rade coś takiego mniej więcej przerobić i tam wsadzić:
http://www.komputerswiat.pl/media/61...eative3130.jpg
Ahh, obecne dwa stare głośniki jakie tam są (jeden nie działa), obecnie są pod dwoma przednimi siedzeniami. Bo po prostu nie ma miejsca żeby gdzieś zamocować głośniki... Myślałem nad wycięciem na tej klapie co jest w bagażniku i je tam zamocować, i magnesy kupić i je dać, żeby nie trzepało tym przy jeździe.
Nie zależy mi na jakości nie wiadomo jakiej, po prostu żeby to grało ;3
Z góry dzięki za pomoc.
Nie musisz nawet wiele przerabiać.. Jak ja takie pomysły miałem to po prostu wrzucałem luzem sprzęt grający do bagażnika bo to w końcu na chwile jest, prawda? Zaraz rozrysuje schemat (XD)
http://img822.imageshack.us/img822/1929/0syv8.jpg
Czarrny przewody głośnikowe, czerwony plus, niebieski sygnałowy, brązowy masa do lampy (chyba że będzie coś bliżej) w suferze masz wbudowany wzmacniacz wiec pociągnie Ci pewnie te satelitki (radio nadaje na 4ohm te głośniki 8ohm albo odwrotnie, tak czy siak nie będziesz miał pełnej mocy) nie przykręcaj ich bo nie ma sensu, za dwa miesiące kupisz albo dostaniesz od litującego się ojca jakieś głośniczki za 200zł i Ci wystarczy. Możesz w sumie podpiąć plus odrazu pod lampę i nie będzie potrzbeny wtedy sygnał. POprostu zapalasz światła i głośniki grają. Ja kiedyś tak zrobiłem, już wrzucam film
http://www.youtube.com/watch?v=jij3iQNqpkc
W 19 sekundzie widać owy wzmacniacz z subufera co prawda rozebrany, ale masz pokazane jego możliwości. Prosze się nie nabijać z mojego auta, to było dość dawno ;)
@kayer ;
Musisz podjechać z tym do specjalisty, żeby sprawdził stan gazu na forum to po prostu wróżenie z fusów
@Down
Pewnie gówno warta marka. Ogólnie aku powinno się wymieniać po okresie 2 lat (tyle obowiązuje gwarancja w większości). Tak podejrzewałem, że akumulator bo pewnie miałeś namyśli przygasające kontrolki jako reset komputera. heh
@Oczywiście jajca tylko z tą wartą. Warta to dobra marka.
trix, niekoniecznie aku. Popatrz czy bezpieczniki od aku nie są popalone.
Moją wspaniałą astrę zostawiłem dziś u mechanika, żeby przed sprzedażą rozrusznik normalnie kręcił i żeby ropa się nie lała. Okazało się, że muszę zostawić furke do jutra więc dostałem auto zastępcze (...)
Owym autem jest Mercedes CLK W208 z silnikiem 3.2 w benzynie. Na swoje 218 koni odpycha się dość przyjemnie ale ma na prawdę wiele wad. Po pierwsze zrobiłem z nim jakieś 80km, a plecy bolą mnie nie miłosiernie. Auto na gwincie twarde że głowa mała, jest okropnie głośny i pali od chuja ( pozdro dla tych, którzy mówili że takie merce spalają 10 litrów. ) Ogólnie auto dość zaniedbane, ale to już kij z tym. Widoczność ze środka auta też słabiutko, szerokie tylne słupy skutecznie nam zasłaniają widok w martwej strefie a przy cofaniu autem nie da się stwierdzić, gdzie jest jego koniec więc trzeba parkować "na czuja"
Ot taka opinie dla tych, którzy chcą sobie takie autko kupić ;)
3.2 i tylko 218km? Słabo. Polityka mercedesa się bardzo zmieniła. Ma być luksusowo i się psuć. Ostatnim udanym egzemplarzem był trapez.