Mexeminor napisał
No to mają te ciężkie czasy w końcu czy jak? Bo już sam sobie przeczysz.
A te Beemki są kupione w polskich salonach, widać jakie masz pojęcie. Oczywiście, są to auta w większości leasingowe, ale to nie ma znaczenia, bo jeśli sporo firm przechodzi z jakichś Insygni i innych Mondeo na serię 5 czy Audi A6 (bo teraz też to często widuję, np. HILTI), to pokazuje, że segment premium ma się DOBRZE, a nie, że "ciężkie czasy". Nawet ostatnio gadałem z gościem, który sprzedaje swoje E90, bo dostał w firmie F10. Gość, który jeździ 9cio letnim E90 dostał w firmie F10; nie żaden prezes, nie żaden dyrektor - zwykły pracownik o troszkę wyższych kwalifikacjach.
Poza tym nowiutki salon Gazdy w Gliwicach mówi sam za siebie - BMW ma się bardzo dobrze. Gazda jest pierdolonym geniuszem rynku dealerów w Polsce, możesz sobie zobaczyć jakie ma salony i od czego zaczynał. Jeśli wszedł w BMW to oznacza, że mu się to bardzo, ale to bardzo opłaca.