A w jakie auto celujesz i co chciałbyś o nim wiedzieć?
Wersja do druku
Najpierw myślałem o astrze II, teraz myśle o Ibizie III. Mam do wydania jakieś +/- 10tys i nie mogę się na nic konkretnego zdecydować.
A to silnik za słaby, a to uszkodzony, a to za daleko. Chce diesla ale nie tego 75KM, w jakimś w miarę ogarniętym stanie. Bydgoszcz i okolice
edit:
Może to jest niewystarczająca kwota ?
Okolice poszukiwań mocno zawężone, bo to mój pierwszy samochód, a nie mam z kim jechać, ani pożyczyć od kogoś auta na dojazd na oględziny
Za 10 tysięcy masz super Passata B5tkę z 110 konnym 1.9TDI na pompie, musisz tylko zobaczyć kilka aut. Ten sam silnik masz w A4 B5, Golfie IV, A6 C5, Seacie Leonie I i Toledo II, Octavii I - wszystkie te auta są godne polecenia i do 10 tysięcy powinieneś znaleźć coś w dobrym stanie.
Na co patrzeć? Na przebieg. Jeśli jest poniżej 300 tysięcy - na 95% kręcony. Powyżej 300 tysięcy - prawdopodobny. Powyżej 350 tysięcy - możliwy. Powyżej 400 tysięcy - na 95% prawdziwy.
Niemal każdy w miarę ogarnięty warsztat sprawdzi ten silnik bardzo dokładnie, wszystkie inne podzespoły tak samo.
Zanim pojedziesz do warsztatu poza przebiegiem patrz na ogólne zużycie auta, to, co sam potrafisz zobaczyć. Sam wywnioskujesz czy warto płacić za sprawdzenie, czy też może nie. Fajnie by było, jakby właściciel miał jakieś rachunki itp. Handlarzy się wystrzegaj, bo te auta od nich to totalne szroty.
Dzięki za wskazówki!
Chyba faktycznie czas skupić się na większej ilości modeli. Jak będę szukać tylko Seata i Opla to mogę się nie doczekać tego zakupu
Jak będziesz chciał aster sobie kupić to podeślij mi vin, sprawdzę ci historie serwisową.
Przebieg to od niedawna i w Polsce można sprawdzić za darmo, ale musisz znać dane z dowodu rejestracyjnego, nie tylko VIN. W Danii można też po VINie sprawdzać na stronie: http://selvbetjening.trafikstyrelsen.../soegning.aspx . Warto sprawdzać tam też auta niby z Niemiec, bo zdarza się, że handlarze unikają pisania, że auto jest z Danii, bo właśnie łatwo można sprawdzić przebieg.
Yo, mam troszkę popekane kolpaki, mysle nad kupnem czarnych bo mi się podobają, ale myślę czy nie powiedzą ludzie ze wieś, co wy na to?
Załącznik 330657
nie no już kołpaki same w sobie to trochę wioska, a jak na czarną felgę założysz czarny kołpak to straszna padaka
czarne felgi dobrze pasują do srebrnego samochodu, srebrne do ciemnego wiadomo trochę inaczej sprawa ma sie w profesjonalnie tuningowanych autach, na twoim miejscu brałbym srebrne kołpaki
w megance classic z 99 da radę wymienić przeguby czy trzeba całą oś wymieniać? bo mnie kolo w warsztacie nastraszył, że być może się nie da :f
a nie ma ściąganych kawałków na tłumik jak na zdjęciach?
WIadomo że wkomponowany lepiej bo wiszący zderzakiem to wieś według mnie