właśnie dobrze ktoś pomalował przynajmniej na zdjęciach tak wygląda.
Wersja do druku
Gratuluję @jaxi ; zakupu e39
Wszystko zależy co dla kogo oznacza w chuj :)
Wydaje mi się, że nie tylko na zdjęciach. Ale wiadomo, to nie to samo co lakierowanie całego auta.
Co do kwot za element to od 250 do 400zł. Tyle chyba mogę zdradzić.
Głównie chodzi o to odkładanie na ostatnią chwilę, można było to zrobić 2 lata temu, za dużo mniejszą kwotę i byłby spokój, a może nawet by już felgi wpadły.
przez te lampy z tylu myslalem ze to lanos
@Ileev ; weź nie odwalaj trzody, bo zapłaciłeś za to max 3k jak Urlak napisał, a ukrywasz jakbyś siostry dziewictwo przehandlował za trochę blacharki. 250-400 za element to bardzo spoko cena swoją drogą.
@Royalsiwy ; bo to jest Lanos XD E90 jest okej, ale do E46 nie ma startu, nie mówię już o E36 (nie o sedanie, bo to lipa akurat, ale coupe niszczy E92 i nawet E46 lekko). F30 jest o niebo ładniejsza od E90, tak samo jak F10 od E60. Ot, najgorszy desing w historii marki i niestety (pomimo tego, że się trochę do niego przekonałem ostatnimi czasy) starzeją się te auta paskudnie, już teraz E90 wygląda dużo mniej świeżo od E46, a co będzie za kilka lat.
Zajebiscie potwierdzam, jestem zagorzalym fanem bmw, podobaja mi sie strasznie oprócz wszystkich 1 i 2 active tourer ale e60 i e90 sa dla mnie najgorszymi modelami marki i ich bym nie kupil, mowie oczywiscie o wygladzie,nie siedzi mi calkowicie :) chociaz e92 to jednak bym przygarnal :D
Jakby ktos sie kiedys zastanawial nad f10 to z calego serca polecam, mija powoli miesiac jak jezdze, zrobilem jakies 4000 km i bardzo wygodny, dobrze wygladajacy i co wazne swietnie sie prowadzacy samochod, dorwalem z przebiegiem 68 000 wiec srodek jak nowy. Jedynie co to opony na wymarciu ale jeszcze miesiac jakos na nich dojezdze.
Pytanie ode mnie:
Mam run flaty - kupowac kolejne rowniez z tym systemem?? tak pobieznie przegladajac to 18 275/40 to wydatek 600-700 za opone jakas taka konkretniejsza a nie wiem co o tym myslec, oczywiscie zapasowki brak no ale jest full pakiet assistance takze sam nie wiem.
Pytanie drugie - f10 siedzi w xdrive - czy to normalne ze przod to 18 255/45 a tyl 18 275/40?
Zorientuj się czy w ogóle możesz mieć inne opony niż run flaty.
A różnica w szerokości jak najbardziej może być, ale lepiej to skonsultować z dealerem, może będzie jakieś info w VIN. Chodzi mi czy fabrycznie wyszedł z różnej szerokości felgami, bo zgaduję, że tylne są szersze.
Powiedz mi jaki masz silnik w tym f10? Pakiet M sport czy cos innego? Jezeli chodzi o wygode to jak z zawieszeniem? Twardo sie jedzie? Czujesz cos na dupie czy plecach po dlugiej jezdzie? Masz te rozne tryby sport//comfort? Czuc jakas roznice miedzy jednym a drugim? Patrze sam na f11 touringi i zastanawia mnie jak z wygoda w takim aucie.
Opony mogę mieć inne niz runflat - to wiem na bank, musza miec tylko jakas tam homologacje obslugujaca bmw bo sa ten rozne czujniki itp.
@Royalsiwy ;
525d tj. 2.0 218 km dwie turbiny, siedzi m pakiet zewnetrzny i wewnetrzny tj listwy, kierownica i pewnie kilka innych rzeczy o ktorych nie wiem. Zawieszenie twarde, z m pakietowym zderzakiem auto jest dosc niskie i wkurwiaja krawezniki, wczesniej w x1 i e38 nie musialem na nie patrzec, jazda jest zajebiscie komfortowa, jezdzilem wieloma samochodami ale tu komfort jest naprawde najwyzsza klasa, fotele zajebiste, super trzymaja, w dodatku alcantara wiec wszedzie mieciutko. Mam te tryby, jezdze comfort a jak sie spiesze/wyprzedzam to sport, kreci sie wyzej i trzyma dluzej obroty, poza tym spina fotel zeby mocniej Cie trzymal. Komfort/wygoda - naprawde polecam, mija miesiac spalanie mam 8,2 teraz, xdrive.
Zalaczam specyfikacje, jakby trzeba bylo Ci taka znalezc z pewna historia i przebiegiem to mow, chlopaki ogarna.
Załącznik 366036
Załącznik 366037
O kurwa to spalanie podane przez producenta, 5,4 mieszany XDDDDDDDDDDDDD
W autoświecie albo motorze jest w tym tygodniu test Stinger vs 430 i A5. Bmka wychodzi najlepiej ze spalaniem, ale różnica między tym co podaje producent, a co jest realnie to 45% :v
https://www.youtube.com/watch?v=lRCdn2EM7Dk
Blisko 300 koni, na filmie pojechało to 12.60, ktoś w komentarzu napisał, że udało się zejść do 11.70, co jest już zajebistym czasem i mając takie auto można by się już coś amatorsko pościgać.
SHOSHOP stage II cams = 800$
Heavy Duty Valve Springs = 230$
Ported intake = 320$
Gutted 40mm big bore butterflys = 190$
80mm MAF sensor = 200$
Fuel Pressure Regulator = 280$
48lb injectors = 520$
255LPH Walbro Fuel Pump = 80$
Razem 2620$, na dzień dzisiejszy 9694zł, do tego transport, podniesienie kompresji poprzez splanowanie głowic, nowe uszczelnienia, nowe świece i przewody, mocniejsze heble, jakieś lepsze gumy, no i skrzynię wypadałoby odbudować i wzmocnić, wyjdzie ze 25k pewnie na gotowo.
A może by pojebać to Fiero i zrobić naprawdę szybkie SHO? :hmm