Gratki mex, czekam na wiecej fotek ;D
Wersja do druku
Gratki mex, czekam na wiecej fotek ;D
No to coś ode mnie ;p
Model: Skoda Favorit 135L
Rok: 1991
Silnik: 1.3
Cena: -
Zdjęcia:
Załącznik 349607
Załącznik 349608
Załącznik 349609
Załącznik 349610
Załącznik 349611
Tak apropo ls'a, ktorym interesowal sie @Mexeminor ;
Byl dzis jednym z samochodow w zakupie kontrolowanym, w silniku v8 4.6l. Podobno swietne pancerne auto, ale problem z tym, ze zawieszeniowe graty dostepne tylko w Aso, a tam niestety drogo ( np.tarcze na przod 1700zl) oraz jesli padnie skrzynia to mega drogie koszty( ok. 10 tys).
Apropo tematu, sam powoli bede szukal czegos jako weekend car, najpewniej szukalbym czehos starego taniego i mocnego : cos jak subaru sti I . jakies sugestie?
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Nie wiem jak z tym nowszym silnikiem, ale pierwsze dwa mają dużo tanich gratów, a skrzynie chodzą po 1-2k, także tak bardzo bym się tego nie obawiał. Fajnym manewrem przy tych autach jest wymiana skrzyni na tę z Lexusa SC 400, ma dużo szybszy pierwszy bieg i ponoć sam ten zabieg pozwala urwać prawie sekundę do setki :) Jak komuś zależy na szybkiej kanapie, to na pewno warto się zainteresować tym.
Kupujesz VR6 z Corrado, uturbiasz i masz coś co można nazwać szybkim samochodem. v8, 4l silnikiem w Polsce? Samobójstwo :d
A Ty myślisz, że uturbienie silnika to taka prosta sprawa ? :D
Mrozek, jeśli tak masz na nazwisko to jesteśmy rodziną i tak potrafię to zrobić aczkolwiek wiem, że to nie jest proste :p
Nie no, na nazwisko mam trochę inaczej :D
Kupno samego zdrowego corrado vr6 nie jest łatwe a co dopiero włożyć w to kupę hajsu żeby uturbić. Zresztą z każdym silnikiem będzie podobnie, w chuj siana :D
Swoja droga masz dziwny tok rozumowania, nie popierasz v8 4l bo drogie a chcesz vr6 i jeszcze pakowac kupe siana w turbo XD. Toż to bedzie palic jeszcze wiecej niz to v8, ze nie wspomne o tym ze na pewno bedzie drozsze w eksploatacji. Bo jak to turbo zle zalozysz to jestes kilka tysi w plecy na starcie;p
O widzę po sąsiedzku prawie mieszkamy ;) Wywal tego tygrysa z foteli i fajna bryka. Jak wygląda blacharka?
Jezusie, oglądałem ten ZK i dostałem raka przy tym kolesiu od części i usterek. Przecież on pierdolił takie kocopoły, że szok. Części tylko w ASO? Dobre sobie kurwa XD Tarcze 1,7k? XDDD Szkoda, że komplet z klockami kosztuje tyle, ile do BMW 5er, może 50 zł więcej (zamienniki oczywiście). Amortyzatorów za 4,5k i skrzyni za 10k nie skomentuję, bo każdy wie, że amory kupuje się używane po 1k, a skrzynie po niecałe 1k, bo te części leżą i nikt ich nie kupuje (bo to auto się po prostu nie psuje).
A dlaczego samobójstwo? Przecież ten silnik to pancernik lepszy niż Szlezwik-Holsztajn, a pali jak 3 litrowa BMka l6. Ładujesz gaz i śmigasz ile dali.
No przecież, jedyne co, to będzie szybsze. No ale w LSie nie chodzi o bycie najszybszym, tam chodzi o ekstremalny luksus i wygodę jazdy, starty spod świateł są domeną BMW, nie Lexusów.
@Kozek ; co pod machą? 2.8i? :D
@SerQ ;
Tak, m52b28. Długo zastanawiałem się nad 3.0, wiadomo 40 kuni więcej, ale wystraszyłem się jego apetytem na olej. Póki co zrobiłem ~700km i zakochałem się w tym samochodzie :D
Kurde, BMKI są tak zajebiste, że do jakiej byś nie wsiadł to już później nie chcesz wysiąść.
Czysta brudna prawda. Dziewczyna mnie namawiała na Bmkę, ja się wzbraniałem, ale teraz kolejne auto tez planuję Bmkę. Ew. Lexus jeszcze - IS350
O kurwa XDD Zajebiście, jakie wyposażenie i rocznik? @Kozek ; No i odwieczne pytanie - ile dałeś? ;)
XDD Co, dupa piecze? B25 jest wystarczający, ba, nawet B20 jest okej, bo co jak co, ale to ciągle l6 i to się najbardziej liczy.
kogo dupa piecze to akurat widac, nie mowiac juz ze m52b28 to jednostka kultowa to kolor felga skóra jest w jego samochodzie na miejscu typowe dobre e39 ktorej sie prezentuje.
a co do motoru b20 to jesli nie zalezy ci na osiagach to jest on raczej bardzo dobry niz okej, silnik na łancuszku swoje robi.
Cóż, to Ty jakieś podjazdy do mnie robisz, ale dobra, nie oceniam. B28 ma taki status, prawda, ale to jest ciągle ten sam silnik, jedynie większa pojemność. Felga rzecz gustu, mi się moja podoba bardzo, ale ta od Kozka jest spoko, chyba sobie takie na zimę sprawię.
A, no i ja nie chciałem czarnego, bardzo nie chciałem. Orientblau mnie cieszy bardzo, jeden z lepszych kolorów dla E39.
PS Nie wiem czy to pisałem, ale chyba tak. Dla mnie liczyła się przede wszystkim blacharka i kolor. Titansilbery odrzuciłem totalnie, czarne też niewiele później. Jeśli ktoś nie szukał dobrego E39, to nie wie jak jest trudno. Nawet w AB stoją poszpachlowane i pordzewiałe wozy, wiem, bo widziałem na własne oczy. Ja się na to nie zgodziłem i dlatego szukałem auta tak długo. Udało się znaleźć tanio, w świetnym kolorze, w automacie i B25, a wisienką na torcie został servotronic. Łatwo gadać jak się nie ma pojęcia o rynku, bardzo łatwo.
Mam nadzieję, że wyjaśniłem ;)
ile bmki z takim silnikiem palą? często się psują? dobre do gazu?
Do gazu się nadają, w mieście pewnie 12-14 litrów wypije, na trasie do 9-10 idzie zejść
M52B20 na trasie nawet poniżej 8 litrów, w sumie da się zrobić nawet mniej niż 7 litrów i to B25, ale to już jest jazda maksymalnie 110km/h po równym, a więc no - nie zdarza się często ;)
Normalne spalanie na trasie przy 130-140 to jakieś 8,5 litra, różnice pomiędzy B20, B25 i B28 po pół litra im wyżej idziesz z pojemnością. Dlatego najsensowniejszy jest właśnie B28, bo pali najmniej w stosunku do osiągów, które można z niego wykrzesać. Jeśli jednak ktoś jest bardzo oszczędny, to B20 w manualu i jazda dziadkowa do bardzo dobre jak na 6 garów wyniki.
A powiem Ci, że 14 to jest gruba przesada. Po mieście automatem wyszło mi 10,5, oczywiście na OBD, ale to i tak świetny wynik. Prawdą jest, że moje miasto ma szerokie trasy przelotowe, ale z drugiej strony ronda i skrzyżowania swoje robią.
Do gazu nada się prawie każda wolnossąca duża benzyna. Spalanie tak jak Serq pisał.
Mexe, moja mi w mieście pokazuje 9,8-10,5. Co jest prawdą pod warunkiem, że doliczysz do tego 0,8l.
Spalanie w trasie w M52B20:
Załącznik 349755
Ale tak to tylko mój brat potrafi. Ja w trasie mam od 7-7,4(według komputera) przy prędkościach od 110 do 150. Zależy czy krajowa czy obwodnica.
Rocznik '97. Co do wyposażenia to nie wiem co jest w standardzie, ale mam dwustrefową klimę, podgrzewane przednie stołki, czujnik deszczu, pdc, msportowy zawias, sporty w materiale, szyberdach, shadowline i pewnie jeszcze coś o czym nie pamiętam. Dałem 11k, najtańsza i najstarsza sztuka ze wszystkich, które oglądałem, ale mimo wszystko w najlepszym stanie. Do wymiany miałem w sumie tylko linkę od asc i muszę zajrzeć do pompki spryskiwaczy, bo coś nie hula. Malowany jedynie prawy błotnik, na podłodze ani grama rdzy.
Akurat nie celowałem w czarny kolor, ale tak jak wyżej napisałem, ta była w najlepszym stanie i w najmniejszych pieniądzach. Felga również bardzo mi się podoba, a skór nie mam, bo szukałem bez nich. Imo w starszych samochodach wygląda jak gówno :D
To bardzo podobnie jak u mnie, w sumie czujnik deszczu bym powitał, ale servo>regensensor mimo wszystko. Spoko cena jeśli taki stan blacharki, sytuacja jak u mnie. Manual czy automat? To w sumie ważne. Ja muszę zrobić wycieraczki, bo się zatarły kurwy, norma w sumie w E39 no i parę innych pierdół, no nie ma cudów, zawsze coś.
Skóry w 90% E39, które widziałem, były w chujowym stanie. No a jak były ładne, to auto było drogie i wcale nie miało dobrego wyposażenie poza skórami.
Jaki masz przebieg i czy potwierdzony
Mam to w głowie, ale na razie pojeżdżę z miesiąc na pewno na brynie i potem podejmę decyzję. Nie zrujnuje mnie to, a chcę sprawdzić jak na mojej standardowej trasie spali i czy jest to konsekwentne. Muszę więc ten miesiąc poświęcić i wtedy będę wiedział. Gaz za 3k założę już najlepszy praktycznie, zwróci się w rok, max 1,5. O silnik się na razie nie boję, 275k to jeszcze mały przebieg, a jestem tutaj pewny, że tyle ma.
# @Exequt'er ; sprawdź sobie wolne obroty, bo masz zdecydowanie za wysokie. Taki protip, ja bym się zainteresował.
@Mexeminor ; Nie ja to zdjęcie zrobiłem, ale daję sobie rękę uciąć(nawet nie patrząc na wskazówkę prędkości ,która nie wskazuje zera, że Bmka była w ruchu, gdy to zdjęcie było robione. Wiesz dlaczego? :D
Tempomat chce sobie założyć, bo te silniki mają osprzęt do tempomaty. Wystarczy zmienić na kierę z multifunkcją, zlutować 3 kabelki i gotowe.
Daj więcej zdjęć buni :D
Sam się przymierzam do wymiany samochodu w sierpniu. Do wydania będę miał jakieś max 25k, jednak bliżej do 22-23 i póki co celuję w e46 3.0 benzyne. Jednak cholernie obawiam się, że ciężko będzie znaleźć więc e39 też jakaś opcja :D Tym bardziej, ze mnie interesuje tylko i wyłącznie 3.0 benzyna 231km. 2.8 to dla mnie już trochę za mało, jednak trochę ponad te 200 chciałbym :P
No jednak koszty jakieś sa utrzymania takiego BMW. W ogóle sie na nich nie znam, dlatego zapytam. Dlaczego nie kupujecie e46 młodszej, a praktycznie w tych samych pieniądzach?
Bo może niektórzy wolą 5'kę ? Wygodniejszą, większą aniżeli 3'kę?
Psuje się jak każde auto + ma jakieś swoje mankamenty, które prędzej czy później dotykają każdy egzemplarz, min. czujnik położenia wałka, wycieraczki (temu akurat można zapobiec, ale wiadomo jak to zazwyczaj jest), opornik nawiewu (tzw. jeż), jeśli jest na podwójnym vanosie, to na pewno się w końcu odezwie i trzeba będzie zregenerować... Jest tego więcej, ale nic nie pożre nas finansowo, no chyba, że mamy wyobrażenia o cenach na poziomie Czinkłaczento. Dużym plusem jest łańcuch rozrządu, a więc te 1k co 60kkm można zainwestować w cosik innego. Dla mnie takim samym plusem jest brak dwumasu u mnie i konieczności wymiany. W cenie sprzęgła z dwumasą mam dwie skrzynie z gwarancją.
A E46 rozważałem, oglądałem wiele, kupeje, sedany i nawet touringi. Koniec końców stwierdziłem, że to nie dla mnie. Wg mnie trójka jest dużo gorzej wykonana, bardziej trzeszczy, wygląda strasznie biednie, na dodatek jest mikroskopijna w środku, dosłownie. Coupe długo było w moich myślach, bo jest po prostu ponadczasowe i piękne, ale E39 jest dokładnie takie samo, na dodatek tańsze w zakupie (tak tak, tańsze, sprawdź sobie jak stoją trójki, nie mówię już nawet o coupe) i jest większe i wygodniejsze (choć ciągle twarde jak porównam do Passata, ale wiadomo jaki jest B5FL).
Jesteś pewny? Aż zajrzę u siebie w weekend. Kojarzysz może jak jest ze sterowaniem radiem z kierownicy w przedliftach?
Tez chce sobie multifunkcje zlaozyc, juz nawet poduche z przyciskami mam kupiona. Znalazlem caly obszerny poradnik w internecie i tam typek, ktry to montowal pisal ze polifty maja juz wszystko gotowe a w przedliftach trzeba wszystko montowac od poczatku.
Paaanie, dla mnie najważniejsza była klima, elektryczne szyby i szmaciane sporty. Na reszcie w ogóle mi nie zależało, więc cieszę się z tego co mam xD
Manual.
Na liczniku 240k, nie jest potwierdzony. Środek jest bardzo dobrze zachowany, więc albo:
-rzeczywiście ma mniej więcej taki przebieg
-środek był wymieniany
-w bmw użyto tak zajebistych materiałów, że prawie 20 letnia e39 wygląda w środku lepiej niż 6 letnie fury XD
Zastanawiałem się nad e46 coupe, wiadomo dobrze zrobiona to cipkomagnes, ale gdy wsiadłem do piątki pomyślałem "jebać to wszystko, to będzie idealne auto dla mnie" :D
W e46 nie można narzekać na wykonanie względem innych aut z tego segmentu. W e39 jest jednak wszystko o klasę wyżej jeśli chodzi o komfort. Trzeba się zastanowić do czego potrzebujesz samochodu. Czy wolisz wygodną kanapę czy pseudosportowy(pseudo, bo często Sebixy kupują 316i) piczomagnes, który zadbany prowadzi się jak nic innego z tamtych lat.
Astra 2.0T 170km rok 2005
Załącznik 350826
@billy ;
Kolega z Rzeszowa :D? o.O, autko super, ile na nie wyłożyłeś? Też się "bujam" oplem, tyle że corsą :P
Taa Rz! ;] no prezentuje się nieźle ma co prawda parę mankamentów ale wszystko w swoim czasie;p 16k taka furka
Jeszcze nie dodawałem zdjęć ale w rodzinie ponad 6-7 lat
Podczas sprzątania parę fot zrobiłem.
1 właściciel w PL kupiony w DE od lekarza.
Przebieg: 184 tys
Silnik: 2.2 DCI 150km
Załącznik 351883Załącznik 351884Załącznik 351885Załącznik 351886Załącznik 351887Załącznik 351888Załącznik 351889
Funto ELX 75
1996
Klimatyzacja, immobilizer, zamek centralny, elektryczne szybki, wspomaganie
kilka przecierek- jeździła dziewczyna. Trzeba zrobić zanim nie zaatakowała rdza =D
Załącznik 351917Załącznik 351918Załącznik 351919Załącznik 351920Załącznik 351921
O synu, 3700 za białe, pordzewiałe Punto :/
Dwa cinkusie ;v rozowy to mocna 700, ale blache ma ideał.
Czarny to bandyta z 1.1 na ostrym walku, dolocie i kilku modach :D
Bandzior to fajny upierdalacz, jeszcze kilka zmian i oprócz osiągów będzie też dobrze wyglądał :D
Załącznik 351931
Załącznik 351932
Panie, grama rdzy ni ma :DCytuj:
O synu, 3700 za białe, pordzewiałe Punto :/
te "plamy" w okolicach czarnych elementów to obicia (JESZCZE nie rdza- trzeba będzie zrobić)
Od ceny auta trzeba odjąć to co zostało zrobione... Przegląd świeży, ubezpiecznie na rok, nabicie klimy, wymiana rozrządu- samo autko wyszło by niecałe 2k :D
Tak bo byś kupił auto bez ubezpieczenia i przeglądu na pewno dobicie klimy to chyba w aso policzyles xd
Ale co was obchodzi że auto xx kosztowało i jest to białe punto?Każdy jeździ tym na co go stać i zapewne większość z was ma autka na ojca bo oce tańsze xDD polaki biedaki
No też nie widzę nic w tym złego. Myślałem, że to normalne a tu od cebulaków wyzywają