co robiłeś z przodem, bo taki jakiś bardziej "modern" się wydaje, a tez mam e46
Wersja do druku
co robiłeś z przodem, bo taki jakiś bardziej "modern" się wydaje, a tez mam e46
Chyba grill na czarno zrobiony i obstawiam lapmy. P.s fajne auto
No żre wchuj, co 1000km dolewam. Te silniki od nowości mają apetyt na olej czy tylko te z dużym przebiegiem? w moim wypadku oryginalny 330000, (mam całą historię auta)Cytuj:
A, sprawdzaj często poziom oleju, bo już calluję że żre, wspomnisz moje słowa. To żaden problem, to norma, a szczególnie jak ma dużo nalatane.
Od nowości, ale potem się pogarsza. 330k to nie tak dużo.
@Madduro ;
Standard facelift, jedynie nerki na czarno i ringi led. Tak to ori
Maska chyba delikatnie Ci opadła z prawej strony (nie czepiam się, po ściągnięciu przodu z seata też jest poskładany jak gówno, nie wrzucam zdjęć, bo aż wstyd)
Uuu, hax, bogato, ksenony, no no.
ale klapki kolektora to Ty szanuj XDDD
Haxi ile dałeś, jaki to silnik?
Jak wrażenia jazdy zima? Jeździsz bardziej ostrożnie niz rowerem, czy zapominasz ze na tył napęd?
Właśnie hax, zapomniałem - pochwal się ile Ci się nagrzewa bez EGRu i jak ciągnie z dołu bez klapek.
dla mnie te 185KM to już za mało.
Nagrzewa się auto szybko, nie odnotowałem jakiejś różnicy w spadku/wzroście nagrzewania.
Co do jazdy od dołu... hmmm... coś tam może jest lepiej, nie kopci tak na czarno, łatwiej się zbiera (ale i tak ten diesel ma mocną turbodziurę) od dołu o może jakieś 5 - 10 %, dźwięk bez zmian nawet po wycięciu kata (nie mam przelotu, zdemontowałem puchę, wyciąłem z niej wkład i wsadziłem tak jak było), ale spalanie w dół :D
Co do klapek jak jest bez to nie wiem, tego samego dnia co autem dojechałem pod dom, zaraz podskoczyłem do mechanikora by mi ładnie je wyjebał nim wpadną na pomysł wskoczenia do głowicy :D Szybciej miałem te zaślepki niż auto w sumie :D
@Loo King ;
Jestem ciągle na spłacie 2500 ojro xD To wyfarciłem od takiego dalszego jakby wujka z Niemiec. Mówiłem, że spłacę jak będę miał, coś tam zapłaciłem, nie woła to nie daję hehehe.
Tutaj nie da się zapomnieć, że jest napęd. Trzeba wejść na obroty i wyłączyć dsc, rozgrzać oponę by zacząć zabawę. Tak to przyklejony jest, że jedynie na rondzie z kostki brukowej coś tam bokiem poleciałem :P
Na torze w toruniu po kilku okrążeniach dopiero zaczął się ślizgać.
Zimą problemów żadnych nie miałem raczej, robotę robią podgrzewane fotele :D Sterowanie temperaturą w środku też bardzo przyjemne, zupełnie inaczej niż w roverze. Boli mnie brak składanej tylnej kanapy i mimo wszystko małej ilości miejsca w środku. Ja mam siedzenie na maksa do tyłu i jeszcze bym chętnie cofnął. Za mną nawet krótkie kobiety mają ciasno, siedzenie na środku z tyłu przyjemne nie jest, a od strony pasażera chyba najwygodniej jest.
Auto bardziej twarde niż A4 B5 które bujało jak okręt, jadąc 160km/h e46 trzymało się jak po sznurku drogi, wspomaganie nie jest jak w peżotach i renufkach, że można rzęsami kręcić kierownicą, dzięki czemu pewnie trzyma się kółko przy dużych prędkościach. Tak samo układ sterowania jest bardzo... brakuje mi słowa... dokładny, czuły? Jak skręcę kierownicą, auto natychmiast skręca, w roverze był jakiś lag, to samo jest w scenicu II i innych autach. Jest akcja i jest reakcja, że tak powiem.
Wkurza wyposażenie audio - jest bieda jak za komuny. Ściągnąłem nawet oryginalną Alpinkę (używkę) z MP3 i AUX, według internetu najlepsza jakość z fabrycznego auta, a na moje to grało gorzej niż to co mam teraz (philips fabryczny). Głośniki na tylnej półce wymieniłem, może się wygrzały czy coś, ale duuużo lepiej grają. Jeszcze gdyby szło tam dołożyć wzmacniacz to myślę, że audio by było genialne.
Moim zdaniem e46 byłoby genialnym autem, gdyby polityka BMW była lekko łagodniejsza i w standardzie dawali rzeczy, za które w innych modelach się nie płaci np. składana kanapa, szyberdach, kierownica z wypustkami na kciuki (wersja M).
To jest 2.0 diesel 150KM fabrycznie, aktualnie myślę, że ponad te 185KM jest.
Pokaże wam moją bestię. Aktualnie już jej nie mam, bo jestem za granicą...
Ale sentyment jest :)
A4 B5
2000r
1.8t +Gaz
7500 + Gaz 2500 (montowałem sam)
Pozdro
Załącznik 341937
A tu moje pierwsze auto :P
Załącznik 341938
Ujeżdżam prawie rok, a jeszcze się nie pochwaliłem:
'99
2,3 v5 + lpg
z doprowadzeniem do stanu w którym jest teraz wyszedł mnie ~13,5k
Obecnie jest wystawiony na sprzedaż, jeśli nie będzie chętnych prawdopodobnie w przyszłym roku swap na 1.8T/2.8 vr6, bo brakuje kucyków
http://i887.photobucket.com/albums/a...psvhskaqtq.jpg
fajnie, że ma ksenony, ogromna rzadkość w tych autach.
Paaanie, toż to nie ksenony :D
To dlaczego masz spryski? Tak dla picu ładowali czy Tobie ktoś ksenony ukradł przed sprzedażą?
#
No i w końcu ja zapostuję zdjęcia, rychło w czas. Pasek niestety właśnie wskoczył na zimowy setup, zapomniałem zrobić zdjęcia na felgach. Cóż, kiedy indziej.
http://s17.postimg.org/6va95vbnj/WP_..._14_30_Pro.jpg
http://s17.postimg.org/iulrd6h8f/WP_..._16_37_Pro.jpg
http://s17.postimg.org/hr1n17wlb/WP_..._15_05_Pro.jpg
http://s17.postimg.org/jy5vp51vj/WP_..._15_21_Pro.jpg
Mex, dwa auta dla siebie czy jedno na handel? Mercedes klasa, ładnie wyglada
Oba moje. Jakbyś zobaczył Merca na żywo, to byś zmienił zdanie, ale fakt - z daleka i na zdjęciach wygląda fajnie :D Nie zmienia to faktu, że widać dziurę w lewym nadkolu tutaj. @Loo King ;
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net...61&oe=5719501C
Takie cus :) 2.0 benzynka 115km
[IMG][/IMG]Załącznik 346414
Nowy nabytek
jeździsz w uk?
Tak. Mieszkam tu
nowe :)
Załącznik 347937Załącznik 347938
Jaki silnik tam masz? Omega dobra kanapa :D
omega napęd na tył prawda?
ale kolumbryna to jest ;d
Kupiony ze 3 godziny temu od dobrego znajomego za dobre pieniądze.
Załącznik 347944
Benzynka 15 litrów łyknie bez problemu ;D
Mnie to zastanawia, co ludzie widzą w SUVach
ni to do miasta, ni to w teren, pali dużo, w jakąś kosmiczną wygodę powątpiewam bo wysoki środek ciężkości to w zakrętach też super jakoś się raczej nie prowadzi, zalet z wysokiego siedzenia wielu nie widzę bo mają takie wielkie przody, że może i dobrze widać na daleko ale na blisko tragicznie.
Nie hejtuję zakupu - po prostu się zastanawiam.
Niestety ale tylko X20XEV 2.0 16V 136KM. Chciałem coś większego jak 2.5 albo 3.0 ale nie było nic w zadowalającym stanie i cenie. Akurat ten jest po generalnym remoncie silnika,wymianie rozrządu 8km temu i od 1 właściciela.
Wygodna jest strasznie. :) Ale jak się kiedyś zjebie coś poważnego i jeszcze auto się nie rozsypie to może trafi do niego 2.5
Tak, tył napęd. Nawet po parkingu bokiem lata bo trzeba było sprawdzić :D Powiem, ze po przesiadce z Astry II to szafa konkretna.
a co to w sumie za mercedes? ML?
Na razie przeżyłem dwa wypadki, jeden z udziałem drugiego kierowcy a drugi sam z własnej winy, który był o wiele gorszy. Warszawa i tak jest zatłoczonym miastem także miejsca na szaleństwa do godzin wieczornych i tak jest niewiele, co innego nocą. No cóż, staram się myśleć za innych ale nie zawsze można coś zrobić. Nie jezdze z myślą, że coś może mi się stać także sie staram tym nie przejmowac.
Moja furmanka. :)
Załącznik 347978Załącznik 347979Załącznik 347980
Fajną ma bryłę. Mimo tego zawsze mnie zastanawiało kto postanowił przyklepać wygląd tego środkowego panelu i tą dziurę za nim ^^
Model: BMW E46
Rok: 2000
Silnik: 320 Ci 150km
Cena: 11,5k - niska, bo do zrobienia łożyska z przodu i hamulce z tyłu. Auto było na podnośniku i szarpaku. Od dołu sucho, od góry też. Zawieszenie nie puka. Do zrobienia jeszcze poducha pod silnikiem.
Zdjęcie: Załącznik 348077Załącznik 348078
na pierwszą kupeję w sumie spoko, ale szybko zabraknie Ci mocy. Jak miałem porównanie M52B20 z M52B25 i M54B25, to dwulitrówki bym już nigdy nie kupił. A co dopiero jak przejadę się 2.8 (choć akurat M54B25 tutaj jest bardzo zbliżone, ale zawsze).
no i jak nie sprawdziłeś porządnie silnika i układu napędowego + komputera, to może być różnie, mało co da się wyłapać samemu na słuch i wzrok. No chyba, że to nie od handlarza, ale pewnie tak, bo Szczecin, a do tego niemieckie blachy.
30km od Szczecina, ale od handlarza. U nas trudno inaczej auto kupić. 4 Saaby 9-3 i 2 Volvo S60 oglądałem i wszystko od handlarza. Już czuje, że mocnego buta nie ma. 150 koni za dużo nie jest, ale od zapierdalania mam motocykl, także bardzo nie będę ubolewał. Do włożenia w nią na dzień dzisiejszy jeszcze koło 2k nawet. Z pilotów zamyka się, otwiera bagażnik za pierwszym razem. Przy otwieraniu jest czasem problem, zapala się światełko wewnętrzne tak jak przy otwieraniu, ale zamek zostaje zamknięty - będzie trzeba zajrzeć. Do zabezpieczenia też drzwi pasażera od dołu, bo powierzchowna rdza już widoczna. Ze śmiesznych bajerów mam elektrycznie otwieranie lufciki(tylne szyby).
Chyba masz rację, w coupe był to standard. W innych już nie wszystkie szyby były elektryczne w standardzie.
w coupe to z tyłu to nie są otwierane szyby, to tylko uchylenie, już nie przesadzajmy. Mimo to przy otwartym szybrze robią robotę te małe kurewki. Jak się nie ma glassdachu, to w sumie chuj z nimi.