Dlatego nazwałem je lufcikami, bo otwierane tak jak mówisz nie są
Wersja do druku
Dlatego nazwałem je lufcikami, bo otwierane tak jak mówisz nie są
Wal na 3.0 od razu :D
Ja obecnie z a3 1.9 90ps będę się gdzieś w okolicach wakacji przesiadał na e46 3.0 benzynę. Jedyny problem jaki mam w tej chwili to obawiam się, że będę szukał i szukał samochodu... Poza tym trochę nie ogarniam tej rozbieżności cen, jedno 17k, drugie 23k :D
No, 3.0 już fajnie jeździ, polecam. :)
Ostatnio swoje kontrolnie postawiłem na serwis - wymieniłem uszczelniacze silnika i skrzyni oraz tarcze i klocki. Przy okazji udało się ściągnąć płetwę. Przymierzam się do kupna felg na lato (jr3), może lekkie dystanse + obklejenie auta na satynowy czarny i listwy+grill+felgi czarny metalik.
edit.
Ogólnie jest ktoś kto ogarnia jakie zderzaki przednie posiadały sedany e46 po lifcie? Bo kurcze, mój jest taki pół-Mka, pół-zwykły. Zastanawiam się, czy było kilka różnych czy poprzedni właściciel gdzieś kupił jakiś dziwny.Ogólnie chciałem wymienić, tylko typowe standardowe są brzydkie, a w sedana od Mki nie wsadzę.
edit.
Znalazłem.
Model: BMW e39 touring
Rok: 2000
Silnik: 525 194km - LPG
Cena: 13k (kupiona rok temu)
Zdjęcie:
Załącznik 348098Załącznik 348099Załącznik 348100Załącznik 348101
Rok: 1997
Silnik: 1.4 D14A8
Cena: Wrzesien 2014 dalem aż 4k.
Zdjęcie: Załącznik 348102Załącznik 348103Załącznik 348104 Wiem ,ze jakosciowo zdjecia nie powalaja no ale cóż :D
Model: BMW E46
Rok: 1999
Silnik: 1.9 benzyna 318i
Cena: 10000
https://i.imgur.com/ruz7Q2W.jpg
Nie bądź łosiem - kup V8!
https://www.youtube.com/watch?v=aQJ6B40TtQ4
@Pyroflames ;
Widziałem, że szukasz klasyka z dużym silnikiem, to warto, żebyś spojrzał.
No i udało mi się, kupiłem swoje pierwsze V8! Ford Thunderbird LX z 1996 roku, silnik to szesnastozaworowy 4.6 SOHC, 205km i 380Nm, ale jeszcze nie wiem, ile z nich będzie trzeba wskrzesić :P
Wczoraj przytargałem go bez żadnych problemów z Łańcuta do Łodzi - auto przejechało 350km bez zająknięcia, więc póki co nie muszę się chyba obawiać żadnych katastrof. Do wymiany mam hamulce przednie, ale dostałem od gościa nowe tarcze i klocki, których nie zdążył jeszcze założyć, ogarnąć muszę obroty, bo jeździ na zbyt niskich i chyba przez to skrzynia biegów trochę głupieje przy redukcjach, no i sprawdzić (i pewnie wymienić) felgi z oponami, bo biją od 110km/h, a opony i tak są słabe.
Wizualnie: kiepski czarny mat, łatany wielokrotnie (któryś z poprzednich właścicieli chciał robić z auta driftowóz i zaczął od wycięcia w błotnikach dziur na wentylację piast xD) i jakieś pierdoły do porobienia, typu prawe lusterko trzymające się na taśmie ;) A, no i poprzedniemu właścicielowi zajebali kilka dni wcześniej emblemat z maski ;/
W środku fotel kierowy w kiepskim stanie, brak radia i głośników (to mnie boli najbardziej póki co ;p) i pocięta podsufitka (nie wiem co i po co ktoś z nią robił), ale takie sprawy to mnie na razie nie interesują.
W aucie jest gaz na blosie, niestety nie wiem ile pali, bo nie działa mi licznik xD Póki co będę przeliczał w zł/tydzień :D
Z facetem od ponad miesiąca się umawiałem na kupno tego auta, cena była 6k do negocjacji i tyle dałem, nie wspominając nic nawet o żadnym targowaniu, bo gość wymienił mi przez ten czas hamulce z tyłu, dał nowe na przód, połatał te dziury w błotnikach i jeden z progów zewnętrznych, z którego wiała dziura, zmienił końcówki wydechów i założył nowy, sprawniejszy dolot, także głupio byłoby cokolwiek wspominać o zbijaniu ceny ;)
Na liczniku 324k km, ale ile zrobione, to ciężko stwierdzić przez niedziałający licznik, może być sporo więcej. Na razie zamierzam zająć się hamulcami i ogarnąć obroty silnika, żeby to zaczęło odpowiednio ze skrzynią współpracować. No kierunki muszę tylne zrobić, bo cały czas są w oryginale - czerwone.
Sporo pracy mnie czeka i kasy wydanej, ale już się jaram jak głupi :D
http://i63.tinypic.com/s2a0ja.jpg
http://i63.tinypic.com/qsjatx.jpg
http://i66.tinypic.com/2vxqglk.jpg
http://i64.tinypic.com/54dr0n.jpg
@Czołgista Gustlik ;
To touring ? Bo niezbyt widać po zdjęciu. Czemu na taki silnik się zdecydowałeś ? :D
Jakie spalanie jest w tym V8? Da się tym bujać na co dzień czy 1zł/km?
niedługo dodam więcej zdjęć
jest to sedan
ogólnie szukałem e39/e46 z silnikami 2.5/2.8 ale ciężko było znaleźć w ogarniętym stanie same gruzy szroty akurat jadąc oglądać kolejną e39 po drodze wbiłem na giełdę w słomczynie i tam były oficer policyjny sobie dorabia ściągając auta od helmuta i miał 2 e46 w sedanie a że była ogarnięta wizualnie itd to kupiłem
co do silnika całkiem spoko 118 koni jak trzeba coś wyprzedzić to daje rade. Spalanie w trasie jadąc 120km/h miałem 5,1l na 100km w mieście nie wiem ale też zbyt dużo nie chleje
ten były policjant też żaden oszust kłamca typowi mirek przed kupnem mówił że beta może mieć jebniętą uszczelke pod głowicą przez 1 miesiąc użytkowania nic nie było widać żadnych wycieków ale wracając z rozpoczęcia wnr w warszawie zapaliła się kontrolka od płynu chłodniczego przy 230km/h no i faktycznie uszczelka jebnięta była
oprócz tej uszczelki pod głowicą tylko części eksploatacyjne były wymienione no i filtry i olej
zawieszenie przód po roku mojego użytkowania + rozrząd i poduszki pod silnikiem
118 koni i 230 km/h ^^ nieźle to cacko rozbujałeś :)
spokojnie da radę zamknąć licznik :p
jedyne minusy to 4 zamiast 6 cylindrów i brak 6 biegu :P
Z ciekawości do jakiej kwoty szukałeś, że trafiały się same gruzy?
@Czołgista Gustlik ;
Co Cię wgl skłoniło do kupna takiego "gruza"
Sorry za nazwę ale jak sam pisałeś ktoś chciał z niego zrobić driftowóz. Liczysz się z tym że będziesz w to musiał w pizdu hajsu włożyć jeszcze ? :D
@Kozek ;
Niestety za 10k e46 ciężko kupić nie trupa :D
do 18tyś szukałem
To fakt trochę mało. Ja na wakacjach będę szukał 2.8/3.0 raczej tylko na 3.0 początkowo będę patrzył ale mając 25k do wydania
2.0 benzyna w e46 coupe jest warte uwagi ?
Pali jak 2.8, jedzie jak 1.8 :D
Szukaj minimum tego 325 o mocy 192, i tak spalanie będzie miał mniejsze niż 323 170ps, a samo 2.0 to już wgl spalanie kosmos a nie jedzie to :D
mroz3k1 jak w takiej kwocie będziesz szukał to polecam ci centrum e46 katowice zajmują się oni ściąganiem e46 z silnikami r6 mają świetną opinie na forach bmw itd
u nich trochę droższe są te e46 ale masz pewność że auto jest w super stanie zadbane z pewnym przebiegiem itp
masz tutaj link do ich aukcji
http://centrume46.otomoto.pl/
Wiem wiem :D
Patrzyłem u nich na tego czarnucha za 26 900 podajże. Jak będę szukał samochodu to na pewno od nich dowiem się też co i jak, bo śledzę aukcje od jakiegoś czasu. Jednak mimo to niektórych samochodów ceny mają kosmiczne :D Ostatnio do 26-27k były 3x 330, została jedna :D
Jednak mimo wszystko tą co mają na otomoto za 40k e46 to trochę ich cena poniosła :D
@mroz3k1 ; @Czołgista Gustlik ;
Uważajcie na auta od Zenka Pestki, dobrze radzę. Co z tego, że mają pełną historię serwisową (co i tak nie zawsze jest prawdą, bo często nie mają albo jest wybrakowana) skoro często są pokitowane i podrutowane, a nie wspomnę już o dokładaniu wyposażenia. Gadałem z gościem, który kupił u niego 325Ci za ponad 20k (nie wiem ile dokładnie, ale zakładam, że bliżej 25 aniżeli 20), które miało kitowaną prawą tylną ćwiarę (ponad 1k mikronów, dostał ładnego szlaga), ruda hulała na przednich błotnikach, a na dodatek cwaniaczek Zenek dołożył automatyczną klimę, co w efekcie dało brak nawiewu na szybę i nogi.
Na dodatek Pestka to typowy Mirek handlarz, słuchanie go przyprawia o kurwicę i chce mu się albo śmiać w twarz, albo wyjebać plaskuna.
Nie polecam.
@Mexeminor ;
Rozumiem że ten Zenek Pestka to handlarz? Nie mniej dzięki za informację, przyda się cholernie bo jednak nie chciałbym kasy utopić. Zresztą na początek będę starał się szukać od prywaciarza, później handlarze bo wiadomo jak to z nimi jest. Jeszcze będę starał się żeby na forum maxbimmera rozkodowali mi viny i w miarę możliwości ktoś kto ma blisko podjechał zobaczyć jak stan samochodu.
Teoretycznie mógłbym z Niemiec też sciaganc ale zaś tam jak pojadę po samochód konkretny, na miejscu okaże się że trup to wrócę z niczym i jeszcze na minusie będę.
Zresztą obawiam się cholernie o czas poszukiwań samochodu... :(
ja szukam już 3 miesiące, nie nastawiaj się na mniej ;) @mroz3k1 ;
mroz3k1
jak do helmuta będziesz jechał to nastaw się na dłuższy wyjazd lepiej
mój kumpel w komisie robił i jak śmigali do helmuta to nie śmigali do najbliższych autohausow gdzie szrot i gówno tylko dłuższe tripy robili 2-3 dniowe i w tych dalszych miastach już konkrety były za spoko hajs
Ale tylko te dziury były wycięte, nic więcej mu nie było ;p
A co mnie skłoniło? Chciałem mieć fajne, rzadkie auto z V8 i zdecydowanie wolę kupić takie auto tanio i samemu powoli go sobie dłubać. Sama zabawa i satysfakcja, kiedy przywraca się taką maszynę do życia.
Btw, słyszeliście, że od pierwszego maja mamy niższą akcyzę na auta z silnikiem >2.0? 4.6% chyba, teraz do można zwozić aut zza granicy :D
To akurat biorę jako ostateczność. Nie widzi mi się zbytnio jechać do niemiec po samochód bo już musiałbym go kupić żeby nie wrócić z niczym, a tak szkoda za samą podróż być w plecy. No i poza tym nie mam nikogo to ogarnia niemiecki :D
@up
To akurat bez porównania ale wtedy takie auto lepiej mieć jako drugie :D Ja to chciałbym e24 żeby sobie dłubać przy nim, ale na taką zabawę kupę hajsu trzeba :P
A to już zależy jak kto bardzo auta potrzebuje. Mnie korona z głowy nie spadnie, jak tydzień sobie pośmigam mpk, żeby w tym czasie np zawieszenie sobie w aucie zrobić, także nie mam z tym żadnego problemu.
A e24 piękne, jedno z niewielu bmw, które naprawdę mi się podoba. No ale to to już jest większa kasa.
@Marionarus ;
Na grupie na fb ktoś zarzucił info jakiś czas temu. Była mowa o 1 maja wtedy, ale z tego, co widzę, to chyba rzeczywiście to jeszcze nie ten moment i przyjdzie nam poczekać...
@Astinus ;
To tylko pozazdrościć możliwości :D
Ja niestety mieszkam w bloku więc nie dość że garażu nie mam, to jeszcze codziennie muszę dojeżdżać do pracy w dwie strony 30km więc na takie przyjemności sobie pozwolić nie mogę :D
Ja tez mieszkam w bloku ;p i jakies proste rzeczy to sobie przed blokiem robie, jak cos konkretniejszego, to kombinuje gdzie sie mozna wcisnac :p to mnie wlasnie troche boli, ze nie mam zadnego swojego kanalu, nie mowiac juz o podnosniku... Jak w pontiacu olej w skrzyni zmienialem, to konstrukcje z palet z najazdowkami z Juli ogarnalem, zebym sie pod auto zmiescil ;d malo wygodne i bardzo czasochlonne, ale jak sie nie ma co sie lubi...
Gdybym koniecznie auta na co dzien potrzebowal, to bym sobie kupil jakas corse albo inne punto i tym zasuwal, a w miedzyczasie i tak bym grzebal w amerykancach ;p
Nie wierzę, że w Łodzi nie macie żadnego ogólnodostępnego kanału/podnośnika.
W Szczecinie można spotkać kanały dla wszystkich bez opłat albo podnośnik na cztery łapy 8zł/h.
Kanały chcą zamknąć, bo debile spuszczali olej do kanału...
Oczywiście, że są. Jak byłem po puga w Łodzi to bodajże na Kilińskiego facet pozwolił mi za free sprawdzić go od spodu.
Torgi, jakiś czas temu pisałem posta z poszukiwaniem autka do 30k. Teraz budżet się zwiększa do 50k - sprzedaję motocykl i cały osprzęt to gotóweczki trochę dojdzie.
Coś możecie polecić do 50k? Nie interesują mnie kombiaki i suvy. Rozglądałem się za A4 B8 i Mercem C klasy (pakiet AMG mi się spodobał). Ktoś coś sensownego jeszcze może podrzucić?
Ja ostatnio kupiłem B8 ale kombi. Jak chcesz coś wiedzieć to pytaj bo nie wiem dokładnie co chcesz wiedzieć
@Groszeq ; zły temat
Renault Megane II w kabriolecie, 1.9DCI, czarnom ładnom
Załącznik 349465
22k w 2014
udało się kupić wreszcie XD
Załącznik 349521
Jaki motor? Ile kapuchy dałeś? No i wstaw lepsze foty :D
Zazdroszczę silnika i skrzyni. Ja wziąłem M52B20 w manualu. O ile silnik jeszcze daje radę to manual już mnie denerwuje. Nie, żeby źle chodził, ale samo wachlowanie biegami w mieście...
Ej, Mex, a czemu nie LS? ;/
Dokładniee, czemu nie LSLSSLSLSL ;c ?
10 koła za przedlifta w automacie XD? jakie masz wyposażenie?
pewnie bez skóry nawet ;ddd
servo, sportsitze w szmatach, automatyczną klimę, serducho z wielofunkcją, m sportowe zawieszenie. Tyle w sumie z ciekawych rzeczy, reszta standardowe wyposażenie, no może jeszcze drewniany trim, ale to jest kwestia gustu i żadne dodatkowe wyposażenie.
Ogólnie jest to, co chciałem mieć. Może jeszcze czujnik deszczu i skórzane fotele by były fajne, ale akurat nie jest to konieczne, tak samo podgrzewane dupy, bo w Passacie nie użyłem tego ani razu.
Za te pieniądze nie mogłem mieć wymagań, ale dostałem mój nr 1 na liście wypasu czyli servotronic, a to rzadkość nawet w wypasionych wersjach przedliftów. Tak samo chciałem przedlifta, bo polifty to średniawka,, M54 i gorsza blacha mnie nie jarają, a trzeba za to płacić, bo rocznik.
PS Oglądałem od chuja E39 i ten jest nie dość że ładny blacharsko, to jeszcze jednym z tańszych, a wyposażenie lepsze od większości, które oglądałem. Najbardziej mnie boli, że nie 2.8, ale tak jak wyżej - nie można mieć wymagań.
no, ale wiesz, to akurat najłatwiej dołożyć. Nie zamierzam, ale akurat to nie jest problem.
To ja chyba za mało za swoją chce XD Bo mam 2,5 diesla z 2003r z całą fabryczną dużą 16:9 navi i za 13 koła chce ją oddać.
Mam dylemat czy kupić E60 2.0 benzynke, bo na lepsze mnie stać nie bedzie czy E39 535/540i na wypasie z V8 pod machą. Tylko ze e39 mało w manualu jest z takimi silnikami, w dodatku same przedlifty. A ja automatu nie chce;p. Ewentualnie E36 coupe 328, ale te maja chore ceny i raczej nie warto.
2.5 diesel nie jest rozchwytywany. Poza tym kluczową rolę odgrywa blacharka, a nie navi, którą można dołożyć i sama w sobie nie jest poszukiwana, bo jest mało praktyczna w dzisiejszych czasach. Potem jest jeszcze kwestia nadwozia i koloru, które też mają kolosalne znaczenie przy ustalaniu ceny.
Oglądałem titansilber 525iT z gazem za 13k. Ruda szalała jak japierdole, ale ogólnie auto nie było tragiczne. Nie wiem ile było szpachli, bo nie miałem miernika, ale pewnie coś było, bo gniła mocno w nietypowych miejscach. Czy było warto? Na pewno nie, ale się sprzedała, bo wszystko się sprzeda za odpowiednią cenę.
Za 17k stoi niedaleko mnie (oglądałem) 525iT z DSP i dużą navi, 2003 rok, oryginalny nalot 315k, ładnie zachowana w środku, z papierami z ASO, potwierdzona wymiana sprzęgła z dwumasą i parę innych droższych rzeczy. Szpachla w jednym czy dwóch miejscach, w tym na tylnym błotniku i progu. Na miejscu padła pompa paliwa, ale gość na pewno już wymienił. Sprzedać się ni chuja nie chce, imo coś w granicach 15k mogło by zrobić robotę, ale osobiście bym jej nie wziął za więcej jak 14, bo touring w titansilberze nie jest imo wiele warty, szczególnie, gdy ma gdzieś szpachlę (mowa o elementach niewymiennych). Wyposażenie tutaj niewiele zmienia, a przecież jest dość grubo, bo DSP, duża navi, double glaze i listwy z individuala to rzadkość.